Thanks voor de tip. Heb hem erbij gezet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:15 schreef StephanL het volgende:
Vanavond weer veel moois op tv. Glory Days op NPO3 is mooi.
Guus Meeuwis en Frank Lammers gaan op zoek naar Bruce Springsteen en praten met iedereen. Dat soort docu's vind ik wel leuk.
Ze hadden ook op zoek kunnen gaan naar Jessica Springsteen als ze in Nederland is, is misschien iets makkelijker. (Jessica is de dochter van Bruce en springruiter en regelmatig in Nederland te vinden)
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Verslaafd RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/verslaafd
20.30; De slechtste chauffeur van Nederland: RTL5 https://www.tvgids.nl/amu(...)uffeur-van-nederland
20.30; BN'ers in het ziekenhuis SBS6
20.34; Tussen kunst en kitch NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/tussen-kunst-en-kitsch
21.30; Steenrijk, straatarm Belgie NET 5 https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm-belgie
Amusement;
21.28; Busje komt zo NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/busje-komt-zo
Docu/Reportage;
20.25; Glory Days NPO3 https://www.tvgids.nl/muziek/glory-days
Sport;
20.30; UEFA Conference League VER Eintracht Frankfurt - Rangers.
Aktueel;
21.34; Vandaag Inside SBS6
22.04; Beau RTL4
22.21; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud
Graag gedaan mop en veel kijkplezier. Niet te veel doen met die warmte inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel voor de lijst weer!
Ik ga kijken naar De Slechtste Chauffeur
Beetje naar van de warmte, dus doe er niks bij
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel voor de lijst weer!
Ik ga kijken naar De Slechtste Chauffeur
Beetje naar van de warmte, dus doe er niks bij
quote:
Avond allenquote:
Haha, vind je dat echt leuk? Ik vind het echt zo'n k*tprogramma. Maar ik heb in de loop der jaren ook een vreselijke Paul allergie opgelopen. Zo erg zelfs dat ik het bijna uit de lijst verwijderd hadquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Avond allen
Busje komt zo ook nog
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Avond allen
Busje komt zo ook nog
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef praadje het volgende:
Auto naar de garage gebracht daarstraks. Gaat weer een boel centjes kosten
Ja vond het wel geinig. Vind Paul de Leeuw en Hans Kesting echt een goed duoquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, vind je dat echt leuk? Ik vind het echt zo'n k*tprogramma. Maar ik heb in de loop der jaren ook een vreselijke Paul allergie opgelopen. Zo erg zelfs dat ik het bijna uit de lijst verwijderd had
Stukken aan de Polo? Toch een keer een Toyota kopenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef praadje het volgende:
Auto naar de garage gebracht daarstraks. Gaat weer een boel centjes kosten
Of een degelijke Volvoquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Stukken aan de Polo? Toch een keer een Toyota kopen
Ja het is wel een goed duo. Ik heb eens een stukje gezien in de herhaling dat ze naar Adele gingen en Paul echt dacht dat hij zo belangrijk was dat hij als een soort VIP zou worden ontvangen. Viel dat even tegenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vond het wel geinig. Vind Paul de Leeuw en Hans Kesting echt een goed duo
Wat plaatwerk en twee nieuwe bandjes. Waren de aandachtspunten vorig jaar bij de keuring dus nu maar laten doen want anders heb je kans dat het geen aandachtspuntjes meer zijn maar reden voor een afkeuring. En gelijk even een beurtje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Stukken aan de Polo? Toch een keer een Toyota kopen
Oeh, ik ken de context niet want ik moet Verslaafd nog terugkijken. Maar ik weet eigenlijk niet of ze dat erg vinden of nietquote:
Ik houd van natquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:11 schreef monkyyy het volgende:
Het is hier goed nat zeg, echt gruwelijk nat.
Rondhangen?? #vleermuisquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond lekker rondhangen in mijn hobbykamer,
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een gesloopte CotS hier
Vanavond lekker rondhangen in mijn hobbykamer, voor mij is er niet echt wat op![]()
Denk ik nu
We willen een reviewscore @Zipportalquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:01 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb Lincoln Lawyer ontdekt op Netflix. Leuke serie. Kijkt lekker weg.
Lekker niks doen beetje Netflixenquote:
Dat is wel te doen. Nog een netflix tip?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lekker niks doen beetje NetflixenVanmiddag heb ik een extra werkdagje omdat ze personeel tekort hebben. En de werktijden zijn van 17:11 uur tot 00:59 uur.
Ik kijk nu naar Queen of the South. Is drugs gerelateerd een vrouw krijgt een verkeerd vriendje. En ze komt steeds verder in de problemen. Kijkt wel lekker weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is wel te doen. Nog een netflix tip?
Jaaaa, ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:40 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond laatste aflevering van de kraak, zin in.
Dacht 1 na laatste aflevering.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:40 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond laatste aflevering van de kraak, zin in.
Ja, eten was oke maar was super gezellig met vriendinquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker geluncht mop? Ik kan daar ook zo van genieten.
Nee de laatste. Vanaf volgende week een nieuwe serie maar die lijkt me niet bijster interessant.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee de laatste. Vanaf volgende week een nieuwe serie maar die lijkt me niet bijster interessant.
quote:S1 · 7/8 · Na twee jaar in de gevangenis moet professioneel oplichter Alidor Van Praet een manier vinden om zijn in beslag genomen illegale fortuin terug te verdienen. Wanneer hij de twintigjarige Jeremy Peeters zijn weg ziet hacken door een computerwedstrijd, beseft hij dat de tiener de sleutel is tot zijn succes. In eerste instantie lijkt het erop dat de bankoverval is gelukt. Dan ontdekt Alidor dat het gestolen geld verdwenen is. Hij vermoedt dat Jeremy erachter zit. Souleymane waarschuwt Jeremy dat Alidor en de anderen hem thuis in Antwerpen zullen opzoeken.
quote:27 MEI 2022 20:30 - 21:25
S1 · 8/8 · Na twee jaar in de gevangenis moet professioneel oplichter Alidor Van Praet een manier vinden om zijn in beslag genomen illegale fortuin terug te verdienen. Wanneer hij de twintigjarige Jeremy Peeters zijn weg ziet hacken door een computerwedstrijd, beseft hij dat de tiener de sleutel is tot zijn succes. Alle leden van Alidors bende zullen voor de rechtbank worden berecht voor Jeremy's getuigenis en videobewijs. Er wordt nog gezocht naar Souleymane en Ada. Jeremy vraagt aan zijn grootvader om een brief te bezorgen.
Oh wacht. Die nieuwe serie begint vanavond op het tijdstip van Overtreders. Dan weet ik het ook niet. Ik dacht dat dit de laatste was maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:29 schreef Snowsquall het volgende:
Avond
Goedenavond liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi voor vanavond als m'n oostblokkertje langs komtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.00; De Verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders
20.34; Bed & breakfast NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/bed-breakfast
Serie;
20.30; De Kraak VER 8/8
21.31; Tweede Hans NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/tweede-hans
Docu/Reportage;
19.51; Meldpunt NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/meldpunt
20.25; Louis Theroux's Dark States NPO3 (H) https://www.tvgids.nl/informatief/louis-theroux-dark-states
20.30; Ewout in de cel RTL5 (H) https://www.tvgids.nl/inf(...)ssen-ewout-in-de-cel
Amusement;
20.30; Think inside the box SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/think-inside-the-box
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
21.41; Beau RTL4
22.06; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud.
Avond!quote:
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:29 schreef Snowsquall het volgende:
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herenquote:
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mooi voor vanavond als m'n oostblokkertje langs komt
quote:
quote:
Vier op een rijquote:
Heerlijk genieten met je Oostblokkertje, Hapje en een drankje erbij. Of gaan jullie nog samen koken, dat was toch de planning?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mooi voor vanavond als m'n oostblokkertje langs komt
Lekker dagje gehad. Heel de dag thuis gewerkt. Weinig storm hier gelukkig.quote:
Avond lieverdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Matige TV avond…ik ga denk ik B&B en VI kijken.
Dat heb ik en het bevalt me prima! Kan het je echt aanraden Childquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond lekker De Verraders kijken
Overweeg serieus weer een abo op de TV-krant. Zo leuk om in het weekend alles aan te kruizen wat leuk is. Alleen online is gratis. Dus waarschijnlijk doe ik het niet
Trek je het vandaag allemaal een beetje, Praadje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Heerlijk genieten met je Oostblokkertje, Hapje en een drankje erbij. Of gaan jullie nog samen koken, dat was toch de planning?
[..]
Lekker dagje gehad. Heel de dag thuis gewerkt. Weinig storm hier gelukkig.
Ahh lief dat je het vraagt. Ja het gaat weer lekker. Mede vooral dat het slapen de afgelopen dagen weer best goed gaat. Je bent een schatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trek je het vandaag allemaal een beetje, Praadje?
Daar ben ik blij om. Je slaap is zoooo belangrijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh lief dat je het vraagt. Ja het gaat weer lekker. Mede vooral dat het slapen de afgelopen dagen weer best goed gaat. Je bent een schat
Ja inderdaad. Dat heb ik het afgelopen jaar wel gemerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Je slaap is zoooo belangrijk.
quote:
goedenavondquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een rustig dagje gehad, straks lekker televisie kijken
Spelquiz The Connection.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:27 schreef potjecreme het volgende:
22.28; Ik vertrek NPO1
Wat is er voor Kassa en HHB in de plaats gekomen?
Van alles en nog wat. Nu de Code van Coppens. Gezellig met die Belgenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Potje en allemaal.
Ik ga 90 Days en Love after Lockup kijken. Wat kijken jullie?
Hai lieverd. Ik heb gisteren weer eens naar 90 days gekeken. Ik kijk via Dplay en ik loop hopeloos achter maar had nog zoveel opgenomen van tv. Maar eens ik er weer in zat was het toch weer lekker genieten van al dat drama.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Potje en allemaal.
Ik ga 90 Days en Love after Lockup kijken. Wat kijken jullie?
Ha, leuk weetje over wasmiddelen en uv licht.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Nu de Code van Coppens. Gezellig met die Belgen
Ja idd. Dat doen ze altijd wel goed. Natuurkunde/scheikunde uitleggen met allerlei dagelijkse toepassenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha, leuk weetje over wasmiddelen en uv licht.
Fijn is dat he? Gewoon heel veel om lekker van te smullen.zit nu naar Love after lockup te kijken en verbaas me over de naiviteit van de lui die daar intrappen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Hai lieverd. Ik heb gisteren weer eens naar 90 days gekeken. Ik kijk via Dplay en ik loop hopeloos achter maar had nog zoveel opgenomen van tv. Maar eens ik er weer in zat was het toch weer lekker genieten van al dat drama.
Daar moet ik dan ook eens naar gaan kijken. Ben benieuwd. Dank!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Nu de Code van Coppens. Gezellig met die Belgen
Zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een maand twijfelen besloten toch geen televisiekrantje te nemenals je er een maand over moet nadenken is het zonde geld
Maar ik heb het nu een paar jaar en ben soms best blij om iets meer te lezen over de programma's.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een maand twijfelen besloten toch geen televisiekrantje te nemenals je er een maand over moet nadenken is het zonde geld
En komende nacht ook weer goed slapen. Ik duim voor je xquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Je slaap is zoooo belangrijk.
Best wel. Zit me nu te verbazen over de naiviteit van de lui die "daten" met een gedetineerde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
goedenavond
Mooi tv avondje weer.
Lastig lijkt me dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en toen was mijn bril ineens stuk... morgen naar de opticien en nu een oude op met verkeerde sterkte en zonder cilinder
Waar is dat op tv?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel. Zit me nu te verbazen over de naiviteit van de lui die "daten" met een gedetineerde.
Ik heb -7.5 en een dikke cilinder, dus ik heb inmiddels knallende koppijn met mijn oude bril. Maar goed, morgen om 12.00 is de opticien openquote:
We kunnen er amper tussen komenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee. Zit hier in mijn uppie alles vol te kletsen
Oh, dat is fijn. Is de hoofdpijn ook weer over.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb -7.5 en een dikke cilinder, dus ik heb inmiddels knallende koppijn met mijn oude bril. Maar goed, morgen om 12.00 is de opticien open
Ik was het ook vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:27 schreef potjecreme het volgende:
@:tassendief @:wcpot Ik vergeet steeds mijn manager te wisselen
Die staat wel op de lijst. Onder amusementquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd voor Ik Vertrek, dat programma vooraf vind ik ook erg leuk, staat hier niet op de lijst Even tot hier of zo heet het
RIP voor jouw manager vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien doet die wel een inhaal race
Bottas verliest nu plekkenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Albon voor Bottas en Chassis of Motor
Ligt eraan. Over het algemeen de rijder. Zeker als je de top hebt en ze fl kunnen pakken.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wat levert eigenlijk meer punten op Rijder of Motor/chassis
Sorry overheen gekekenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Die staat wel op de lijst. Onder amusement
dan kies ik wel voor Bot denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wat levert eigenlijk meer punten op Rijder of Motor/chassis
Ik was ook woest hoorquote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha geeft niet hoor. Als ik die er niet in zet dan word ik hier ontslagen
Hier hetzelfde; het was een heerlijke luie in de tuin zitdag (met wielrennen op de iPad)quote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben lui maar blij vandaag
quote:
Avond Poppeltjequote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Avond lieve Stephan![]()
Helaas geen Media Inside
Klinkt heel erg goedquote:Op zondag 22 mei 2022 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde; het was een heerlijke luie in de tuin zitdag (met wielrennen op de iPad)
Avond mopquote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben lui maar blij vandaag
Praadjequote:Op zondag 22 mei 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond PoppeltjeOeps, foutje. Bedankt
Ja, had nog niet helemaal gezienquote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Gisteren was het er ook op. Toch even gekeken voor de zekerheid maar herhalingen.
Kijk dat ook nu. Lijkt mij een moeilijk beroepquote:Op zondag 22 mei 2022 18:41 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Ik kijk even de deurwaarders, herhaling, maar toch leuk
Die ouwe cafébaas is helemaal van de leg nu hij ontruimd wordtquote:Op zondag 22 mei 2022 18:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk dat ook nu. Lijkt mij een moeilijk beroep
Idd. Begrijp ik op zich wel. Vind de deurwaarders nog schappelijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die ouwe cafébaas is helemaal van de leg nu hij ontruimt wordt
Wij zitten hierquote:Op zondag 22 mei 2022 20:51 schreef Doler12 het volgende:
Tijd om hun te confronteren met zijn wanpraktijken
Goedemorgen verliefd Oostjequote:Op maandag 23 mei 2022 06:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Goodmorning![]()
Het begint al tropisch met deze warmte oeff
Ik vergeet mijn manager ook steeds vaker.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:27 schreef potjecreme het volgende:
@:tassendief @:wcpot Ik vergeet steeds mijn manager te wisselen
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Kopen zonder kijken RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/kopen-zonder-kijken
20.30; Politie Landelijke Eenheid RTL5
20.30; Familie Gillis, Massa is kassa SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/familie-gillis-massa-is-kassa
20.34; Kassa NPO1
Docu/Reportage;
20.40; Zorgen voor mama EEN https://www.tvgids.nl/informatief/zorgen-voor-mama
21.27; Beter! NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/beter
Aktueel;
22.08; Beau RTL4
22.15; OP1 NPO1
Goedenavond schatjesquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik mag over een half uurtje mijn auto ophalen bij de garageIs hij eindelijk weer lekker thuis
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik mag over een half uurtje mijn auto ophalen bij de garageIs hij eindelijk weer lekker thuis
Goeden s'avondsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Vandaag weer die dikke campingbaas op TV
Domme tv is ook lekker op z'n tijd. Vanmiddag Jackass gezien. Kijken en genietenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Heel erg bedankt weer.
Hier vanavond Massa is Kassa
Even een heel slechte dag, dus bleh, gelukkig is er domme televisie
Jackass is zulke jeugdsentiment... keken mijn broer en ik stiekem, mocht niet van onze moederquote:Op maandag 23 mei 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Domme tv is ook lekker op z'n tijd. Vanmiddag Jackass gezien. Kijken en genieten
Mijn zoons deden veel van die stunts na. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Gingen ze weer in een winkelwagentje de heuvel afquote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jackass is zulke jeugdsentiment... keken mijn broer en ik stiekem, mocht niet van onze moeder
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn zoons deden veel van die stunts na. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Gingen ze weer in een winkelwagentje de heuvel af
Films staan op Netflixquote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jackass is zulke jeugdsentiment... keken mijn broer en ik stiekem, mocht niet van onze moeder
LOLquote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn zoons deden veel van die stunts na. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Gingen ze weer in een winkelwagentje de heuvel af
Ik ben erg benieuwd naar het zaakje van Nicol, of ze het al heeft uitgebreid tot classy dildo imperium.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Vandaag weer die dikke campingbaas op TV
Die seks schommel was geen miskoop.quote:
volgens mij nu KPMG ofzo zei ze een keerquote:Op maandag 23 mei 2022 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit verwacht je niet van ex-pwc @:kingroland
whut?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben god dankbaar dat ik aseksueel ben
Ik heb 3 jaar bij KPMG gewerkt en nooit bij PwC, maar dat was dacht ik de running gag dat niemand het verschil weet tussen KPMG, EY, PwC en Deloitte.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij nu KPMG ofzo zei ze een keer
@:monkyyy correct me if i am wrong
@:coco hier spreken we nederlands
Big 4 is 1 pot nat.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar bij KPMG gewerkt en nooit bij pwc, maar dat was dacht ik de running gag dat niemand het verschil weet tussen KPMG, EY, pwc en Deloitte.
Ik ben zo'n mens die a-romantisch en aseksueel is. Dus geen behoefte aan gefrut aan mijn lijf of iemand in mijn levenquote:
Ach mensen zijn ook maar moeilijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mens die a-romantisch en aseksueel is. Dus geen behoefte aan gefrut aan mijn lijf of iemand in mijn levenerg rustig
Dit is niet zo geil @de_boswachter @RamboDirkquote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mens die a-romantisch en aseksueel is. Dus geen behoefte aan gefrut aan mijn lijf of iemand in mijn levenerg rustig
Dit noteer ik even.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar bij KPMG gewerkt en nooit bij PwC, maar dat was dacht ik de running gag dat niemand het verschil weet tussen KPMG, EY, PwC en Deloitte.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit noteer ik even.
Bedankt voor het bevestigen en excuus voor de fout.
Het zat er natuurlijk een keer aan te komen......maar goed, ze is niks tekort gekomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:24 schreef praadje het volgende:
https://www.gva.be/cnt/dm(...)wuwyFhJyM1ayztn_Zckw
18.00.00 uurquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.05; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Voor hetzelfde geld RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/voor-hetzelfde-geld
20.30; Zeeman confronteert; Stalkers RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/zeeman-confronteert-stalkers
21.20; Het mooiste meisje van de klas NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/het-mooiste-meisje-van-de-klas
Aktueel;
22.05; Beau RTL4
22.15; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Super bedankt voor de moeite werrdat wordt enorm gewaardeerd
Hier naar Zeeman kijken en haken
Avond en graag gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Super bedankt voor de moeite werrdat wordt enorm gewaardeerd
Hier naar Zeeman kijken en haken
Eens, dat programma is voor mij een enorme triggerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:43 schreef Ole het volgende:
oh er gaat weer een Obese serie komen zie ik net. Gelukkig niet met Wendy.
Maar ik ben het zo niet eens met het concept!
Kan het niet aanzien! Volkomen in strijd met de huidige ideeen over eten / afvallen/ sporten. Crashdieten zijn enorm achterhaald. Wetenschappelijk bewezen ook onder andere door dit programma! Maar wie weet hebben ze nu een andere aanpak. En in elk geval een presentatrice die zelf ook worstelt met haar gewichtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens, dat programma is voor mij een enorme triggerMaar ik ben wat overgevoelig. Een goede om te negeren voor mij
Ja klopt...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan het niet aanzien! Volkomen in strijd met de huidige ideeen over eten / afvallen/ sporten. Crashdieten zijn enorm achterhaald. Wetenschappelijk bewezen ook onder andere door dit programma! Maar wie weet hebben ze nu een andere aanpak. En in elk geval een presentatrice die zelf ook worstelt met haar gewicht
ik vind het juist een beetje jammer. Spike had wel regelmatig dingen die ik leuk vond, maar blij dat je er blij mee bentquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Spike heeft plaats gemaakt voor Paramount Network bij mij. Overdag verandert er weinig, in de avond veel films
Zoals? Ik keek heel weinig naar Spike moet ik zeggen. Misschien dat ik nu wat vaker ga kijken naar deze zender.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik vind het juist een beetje jammer. Spike had wel regelmatig dingen die ik leuk vond, maar blij dat je er blij mee bent
Gewoon dingen als Hells Kitchen en zo'n tattoeerprogramma. Ik kijk normaal gesproken het niet veel, alleen ik kijk het als het niet goed met me gaat. Stond zelfs in mijn crisisplan. heo kansloos dat ook isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zoals? Ik keek heel weinig naar Spike moet ik zeggen. Misschien dat ik nu wat vaker ga kijken naar deze zender. Ze hadden wel leuke dingen.
spannond!!!! Zeker voor omdat geboren 010 en getogen 020. Maar in dit geval gunnen de meeste 020-ers dit wel aan 010quote:
Naah, geen Rotterdam hey. Wel vlak daarbij. Ja ik denk dat het een gekkenhuis gaat worden als ze winnen. Of nee, het wordt een gekkenhuis als ze winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor iemand uit Rotterdam begrijp ik dat.
Zou wat zijn na 1970 en 2002 weer een Europa Cup
Yup! Bekende van mij staat vlakbij als beveiliger / uitsmijter. Zo'n leuke Turkse Rotterdammer (of andersom)quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Naah, geen Rotterdam hey. Wel vlak daarbij. Ja ik denk dat het een gekkenhuis gaat worden als ze winnen. Of nee, het wordt een gekkenhuis als ze winnen.
En het wordt sowieso gekkenhuis!quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Naah, geen Rotterdam hey. Wel vlak daarbij. Ja ik denk dat het een gekkenhuis gaat worden als ze winnen. Of nee, het wordt een gekkenhuis als ze winnen.
Hopelijk blijft alles veilig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! Bekende van mij staat vlakbij als beveiliger / uitsmijter. Zo'n leuke Turkse Rotterdammer (of andersom)
Ik ben nog beetje aan werk.. Maar ik sluit aan!quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:17 schreef monkyyy het volgende:
Avond.![]()
Hier wordt vanavond voetbal gekeken.
Hier ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:17 schreef monkyyy het volgende:
Avond.![]()
Hier wordt vanavond voetbal gekeken.
Same, beetje werken en voetbal kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben nog beetje aan werk.. Maar ik sluit aan!
Ik heb dat al tijden niet meer gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallootjes
Hier vanavond De Slechtste Chauffeur
Oh dat zou best kunnen kloppen, maar alsnog vermakelijke televisiequote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb dat al tijden niet meer gekekenKreeg steeds meer het gevoel dat een aantal deelnemers aan het acteren was.
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen kloppen, maar alsnog vermakelijke televisie
En ik ben lekker hypocriet, heb zelf geen rijbewijs en ben zo slecht in het verkeer dat ik maar langzaam fiets, want ik zie nooit iets op tijd. Je wil niet weten hoe vaak ik tegen dingen op fiets en zo (komt door mijn medicijnen). Als de Gevaarlijkste Fietser van Nederland was kon ik zo meedoen (al steek ik wel altijd netjes mijn hand uit om richting aan te wijzen en zo)quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik ben lekker hypocriet, heb zelf geen rijbewijs en ben zo slecht in het verkeer dat ik maar langzaam fiets, want ik zie nooit iets op tijd. Je wil niet weten hoe vaak ik tegen dingen op fiets en zo (komt door mijn medicijnen). Als de Gevaarlijkste Fietser van Nederland was kon ik zo meedoen (al steek ik wel altijd netjes mijn hand uit om richting aan te wijzen en zo)
Ook met een Aygo?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je je daar bewust van bent dan is dat alleen maar positief lijkt me. De grootste gevaren in het verkeer zijn mensen met teveel zelfvertrouwen die denken fantastisch te rijden.
Ik ben qua achteruit inparkeren vrij dramatisch; dat probeer ik altijd te vermijden.Gelukkig hoef ik ook niet met een aanhanger achteruit te rijden. Dat zou ook niet goed komen.
Ja klopt en als het even kan loop ik en als het te ver is pak ik de bus of trein. Alleen soms is fietsen echt veel handiger en sneller. Maar goed, ik heb de tijd, ga vroeg geneog weg en doe het rustig aan. Dan gaat het meestal wel goed.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je je daar bewust van bent dan is dat alleen maar positief lijkt me. De grootste gevaren in het verkeer zijn mensen met teveel zelfvertrouwen die denken fantastisch te rijden.
Ik ben qua achteruit inparkeren vrij dramatisch; dat probeer ik altijd te vermijden.Gelukkig hoef ik ook niet met een aanhanger achteruit te rijden. Dat zou ook niet goed komen.
Ik heb echt een draaicirkel van een olifant in mijn V60 ook in de nieuwe. De verlengde Peugeot Partner van mijn vader die bijna net zo lang is kan je veel krapper mee sturenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarin gaat het nog netDie heeft geen draaicirkel van een dikke Zweedse tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |