En komende nacht ook weer goed slapen. Ik duim voor je xquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Je slaap is zoooo belangrijk.
Best wel. Zit me nu te verbazen over de naiviteit van de lui die "daten" met een gedetineerde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
goedenavond
Mooi tv avondje weer.
Lastig lijkt me dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en toen was mijn bril ineens stuk... morgen naar de opticien en nu een oude op met verkeerde sterkte en zonder cilinder
Waar is dat op tv?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel. Zit me nu te verbazen over de naiviteit van de lui die "daten" met een gedetineerde.
Ik heb -7.5 en een dikke cilinder, dus ik heb inmiddels knallende koppijn met mijn oude bril. Maar goed, morgen om 12.00 is de opticien openquote:
We kunnen er amper tussen komenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee. Zit hier in mijn uppie alles vol te kletsen
Oh, dat is fijn. Is de hoofdpijn ook weer over.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb -7.5 en een dikke cilinder, dus ik heb inmiddels knallende koppijn met mijn oude bril. Maar goed, morgen om 12.00 is de opticien open
Ik was het ook vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:27 schreef potjecreme het volgende:
@:tassendief @:wcpot Ik vergeet steeds mijn manager te wisselen
Die staat wel op de lijst. Onder amusementquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd voor Ik Vertrek, dat programma vooraf vind ik ook erg leuk, staat hier niet op de lijst Even tot hier of zo heet het
RIP voor jouw manager vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien doet die wel een inhaal race
Bottas verliest nu plekkenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Albon voor Bottas en Chassis of Motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |