We willen een reviewscore @Zipportalquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:01 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb Lincoln Lawyer ontdekt op Netflix. Leuke serie. Kijkt lekker weg.
Lekker niks doen beetje Netflixenquote:
Dat is wel te doen. Nog een netflix tip?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lekker niks doen beetje NetflixenVanmiddag heb ik een extra werkdagje omdat ze personeel tekort hebben. En de werktijden zijn van 17:11 uur tot 00:59 uur.
Ik kijk nu naar Queen of the South. Is drugs gerelateerd een vrouw krijgt een verkeerd vriendje. En ze komt steeds verder in de problemen. Kijkt wel lekker weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is wel te doen. Nog een netflix tip?
Jaaaa, ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:40 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond laatste aflevering van de kraak, zin in.
Dacht 1 na laatste aflevering.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:40 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond laatste aflevering van de kraak, zin in.
Ja, eten was oke maar was super gezellig met vriendinquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker geluncht mop? Ik kan daar ook zo van genieten.
Nee de laatste. Vanaf volgende week een nieuwe serie maar die lijkt me niet bijster interessant.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee de laatste. Vanaf volgende week een nieuwe serie maar die lijkt me niet bijster interessant.
quote:S1 · 7/8 · Na twee jaar in de gevangenis moet professioneel oplichter Alidor Van Praet een manier vinden om zijn in beslag genomen illegale fortuin terug te verdienen. Wanneer hij de twintigjarige Jeremy Peeters zijn weg ziet hacken door een computerwedstrijd, beseft hij dat de tiener de sleutel is tot zijn succes. In eerste instantie lijkt het erop dat de bankoverval is gelukt. Dan ontdekt Alidor dat het gestolen geld verdwenen is. Hij vermoedt dat Jeremy erachter zit. Souleymane waarschuwt Jeremy dat Alidor en de anderen hem thuis in Antwerpen zullen opzoeken.
quote:27 MEI 2022 20:30 - 21:25
S1 · 8/8 · Na twee jaar in de gevangenis moet professioneel oplichter Alidor Van Praet een manier vinden om zijn in beslag genomen illegale fortuin terug te verdienen. Wanneer hij de twintigjarige Jeremy Peeters zijn weg ziet hacken door een computerwedstrijd, beseft hij dat de tiener de sleutel is tot zijn succes. Alle leden van Alidors bende zullen voor de rechtbank worden berecht voor Jeremy's getuigenis en videobewijs. Er wordt nog gezocht naar Souleymane en Ada. Jeremy vraagt aan zijn grootvader om een brief te bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |