Ja vond het wel geinig. Vind Paul de Leeuw en Hans Kesting echt een goed duoquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, vind je dat echt leuk? Ik vind het echt zo'n k*tprogramma. Maar ik heb in de loop der jaren ook een vreselijke Paul allergie opgelopen. Zo erg zelfs dat ik het bijna uit de lijst verwijderd had
Stukken aan de Polo? Toch een keer een Toyota kopenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef praadje het volgende:
Auto naar de garage gebracht daarstraks. Gaat weer een boel centjes kosten
Of een degelijke Volvoquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Stukken aan de Polo? Toch een keer een Toyota kopen
Ja het is wel een goed duo. Ik heb eens een stukje gezien in de herhaling dat ze naar Adele gingen en Paul echt dacht dat hij zo belangrijk was dat hij als een soort VIP zou worden ontvangen. Viel dat even tegenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vond het wel geinig. Vind Paul de Leeuw en Hans Kesting echt een goed duo
Wat plaatwerk en twee nieuwe bandjes. Waren de aandachtspunten vorig jaar bij de keuring dus nu maar laten doen want anders heb je kans dat het geen aandachtspuntjes meer zijn maar reden voor een afkeuring. En gelijk even een beurtje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Stukken aan de Polo? Toch een keer een Toyota kopen
Oeh, ik ken de context niet want ik moet Verslaafd nog terugkijken. Maar ik weet eigenlijk niet of ze dat erg vinden of nietquote:
Ik houd van natquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:11 schreef monkyyy het volgende:
Het is hier goed nat zeg, echt gruwelijk nat.
Rondhangen?? #vleermuisquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond lekker rondhangen in mijn hobbykamer,
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een gesloopte CotS hier
Vanavond lekker rondhangen in mijn hobbykamer, voor mij is er niet echt wat op![]()
Denk ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |