Domme tv is ook lekker op z'n tijd. Vanmiddag Jackass gezien. Kijken en genietenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Heel erg bedankt weer.
Hier vanavond Massa is Kassa
Even een heel slechte dag, dus bleh, gelukkig is er domme televisie
Jackass is zulke jeugdsentiment... keken mijn broer en ik stiekem, mocht niet van onze moederquote:Op maandag 23 mei 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Domme tv is ook lekker op z'n tijd. Vanmiddag Jackass gezien. Kijken en genieten
Mijn zoons deden veel van die stunts na. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Gingen ze weer in een winkelwagentje de heuvel afquote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jackass is zulke jeugdsentiment... keken mijn broer en ik stiekem, mocht niet van onze moeder
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn zoons deden veel van die stunts na. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Gingen ze weer in een winkelwagentje de heuvel af
Films staan op Netflixquote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jackass is zulke jeugdsentiment... keken mijn broer en ik stiekem, mocht niet van onze moeder
LOLquote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn zoons deden veel van die stunts na. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Gingen ze weer in een winkelwagentje de heuvel af
Ik ben erg benieuwd naar het zaakje van Nicol, of ze het al heeft uitgebreid tot classy dildo imperium.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Vandaag weer die dikke campingbaas op TV
Die seks schommel was geen miskoop.quote:
volgens mij nu KPMG ofzo zei ze een keerquote:Op maandag 23 mei 2022 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit verwacht je niet van ex-pwc @:kingroland
whut?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben god dankbaar dat ik aseksueel ben
Ik heb 3 jaar bij KPMG gewerkt en nooit bij PwC, maar dat was dacht ik de running gag dat niemand het verschil weet tussen KPMG, EY, PwC en Deloitte.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij nu KPMG ofzo zei ze een keer
@:monkyyy correct me if i am wrong
@:coco hier spreken we nederlands
Big 4 is 1 pot nat.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar bij KPMG gewerkt en nooit bij pwc, maar dat was dacht ik de running gag dat niemand het verschil weet tussen KPMG, EY, pwc en Deloitte.
Ik ben zo'n mens die a-romantisch en aseksueel is. Dus geen behoefte aan gefrut aan mijn lijf of iemand in mijn levenquote:
Ach mensen zijn ook maar moeilijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mens die a-romantisch en aseksueel is. Dus geen behoefte aan gefrut aan mijn lijf of iemand in mijn levenerg rustig
Dit is niet zo geil @de_boswachter @RamboDirkquote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mens die a-romantisch en aseksueel is. Dus geen behoefte aan gefrut aan mijn lijf of iemand in mijn levenerg rustig
Dit noteer ik even.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar bij KPMG gewerkt en nooit bij PwC, maar dat was dacht ik de running gag dat niemand het verschil weet tussen KPMG, EY, PwC en Deloitte.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit noteer ik even.
Bedankt voor het bevestigen en excuus voor de fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |