quote:
Contractverlenging was al gebeurd voor Brands zelfs nog maar in de picture was, dit is compleet op conto van John te schrijvenquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:58 schreef Lyrebird het volgende:
Dat lijkt me de hand van Brands, die ervaring in de PL heeft gedaan.
is wel echt een PL speler al vind ik de prijs een beetje hoog maar hij zal dan ook een aardig salaris hebben bij PSVquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Contractverlenging was al gebeurd voor Brands zelfs nog maar in de picture was, dit is compleet op conto van John te schrijven
Ja, we zijn vaak negatief over John.quote:
Newcastle heeft geld zat. Betalen ook gewoon 30 mio voor bv. Chris Wood.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel echt een PL speler al vind ik de prijs een beetje hoog maar hij zal dan ook een aardig salaris hebben bij PSV
dat is het punt ook niet, of ze het er voor over hebben welquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Newcastle heeft geld zat. Betalen ook gewoon 30 mio voor bv. Chris Wood.
Zo niet, dan gewoon nog een jaar in Eindhoven houden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het punt ook niet, of ze het er voor over hebben wel
Ik mis de KNVB beker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
KNVB beker erbij gezet, voor andere verzoeken laat maar weten
Alweer geen Champions League voor PSV dus waarschijnlijk. Op deze manier maakt het in de Eredivisie ook geen bal uit of je tweede of derde wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Scheelt toch wel aanzienlijk qua clubs, hopen op een misstap van Monaco dan maar.
Ooijer blijft toch juist aan als assistent?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:02 schreef Ciscus het volgende:
Die nieuwe staf van PSV lijkt me prima. Paar jonge jongens die al een tijdje bij PSV rondlopen, en ook opgeleid zijn (bijvoorbeeld de trainers die met het fysieke aan de slag gaan). Leuk.
Wel jammer van Zenden en Ooijer hoor, maar nieuwe frisse wind bla bla
Dat valt ook nog wel mee..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alweer geen Champions League voor PSV dus waarschijnlijk. Op deze manier maakt het in de Eredivisie ook geen bal uit of je tweede of derde wordt.
Alleen Ajax is het de laatste 20 jaar 2 keer gelukt als tweede. (In 2010 en 2018)
Valt enigszins mee omdat een sterke tegenstander in NCG3 betekent dat je een zwakkere club loot in NCQ4 (omdat je de ronde daarna het coëfficiënt overneemt van je tegenstander wanneer deze hoger is). Uiteindelijk zal PSV hoe dan ook één ploeg moeten verslaan die op papier sterker is dan hen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Scheelt toch wel aanzienlijk qua clubs, hopen op een misstap van Monaco dan maar.
Aha, hij wordt nu opeens wel genoemd. Eerder op de dag niet. Nou...prima tochquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ooijer blijft toch juist aan als assistent?
https://www.omroepbrabant(...)mensen-gaan-het-doen
Lens maakte de gelijkmaker in 90+6quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco is 3de geworden, dus PSV is geplaatst tijdens de loting van de vCL. Mits dat AD artikel van een paar dagen terug klopt.
doorgestuurd naar @Lange_Lans @Mexicanobakker @Cocoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco is 3de geworden, dus PSV is geplaatst tijdens de loting van de vCL. Mits dat AD artikel van een paar dagen terug klopt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik dacht serieus: "huh, die voetbalt toch in turkije ofzo?"
Maar de club heet Lens
Mexicanen liggen goed in de groep, is mijn ervaring. Sympathieke gast. Speelt helaas niet met het mes tussen de tanden, is traag, maar heeft laten zien op meerdere posities te kunnen spelen. Heeft een goed schot, dat hij helaas niet vaak gebruikt. Past wel bij PSV, al zou ik graag meer branie zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef Ciscus het volgende:
Beetje psv-fan heeft de wedstrijd van Lens live gekeken.
Guti heeft een nieuwe aanbieding gekregen, en als hij niet tekent wordt hij verkocht. Lijkt me een prima gast, maar geen geboren kampioen. Heeft dit seizoen wel eindelijk leren verdedigen. Wat mij betreft mag hij gaan bij een goed bod, wat jullie?
Volgens mij ook een jongen die echt het vertrouwen moet voelen, pas dan durft hij een gewaagde lange risicovolle pass te geven of op goal te schieten. Van Bommel heeft hem nou niet bepaald vertrouwen gegeven en het heeft vervolgens 1,5 jaar geduurd voordat hij weer durfde te voetballen. Althans, zo heb ik dat aanschouwd.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mexicanen liggen goed in de groep, is mijn ervaring. Sympathieke gast. Speelt helaas niet met het mes tussen de tanden, is traag, maar heeft laten zien op meerdere posities te kunnen spelen. Heeft een goed schot, dat hij helaas niet vaak gebruikt. Past wel bij PSV, al zou ik graag meer branie zien.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Ook gisteren weer vaak de lange bal op de Jong, ipv de combinatie aangaan - iets dat dit PSV erg goed kan. Beetje opportunistisch zo.
Mannen tegen de jongens, kan ik me in vinden.
Zijn de jongens bang voor van Bommel of zo. Het is erg mechanisch, er zit te weinig plezier in het spel.
... Of is iedereen te druk bezig met waarom het niet loopt? Dan kunnen ze beter lekker gaan voetballen.
Dat wordt nog steeds zo onderschat. Vertrouwen geven is zo belangrijk, net als dat een goede sfeer er voor zorgt dat je voor elkaar wilt werken. Daarom is een Hiddink ook een succescoach geweest; hij hield het voetbal simpel en begrijpelijk en gaf iedereen een goed gevoel. Dat gaat een Van Bommel nooit kunnen. Van Nistelrooij wel, denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:36 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik snap trainers ook niet die spelers onzeker maken. Die hebben blijkbaar niet begrepen dat je als trainer er voor de spelers bent. De spelers zijn er niet voor de trainer. Ja, de trainer maakt de opstelling en is de baas, maar je moet het zaakje wel aan het voetballen krijgen.
Uit 2019:
[..]
Ik vind dat best moeilijk inschatten als je de trainingen niet ziet, Van Bommel had in z'n eerste seizoen meer punten dan Schmidt in z'n 2e dus zo slecht was dat niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat wordt nog steeds zo onderschat. Vertrouwen geven is zo belangrijk, net als dat een goede sfeer er voor zorgt dat je voor elkaar wilt werken. Daarom is een Hiddink ook een succescoach geweest; hij hield het voetbal simpel en begrijpelijk en gaf iedereen een goed gevoel. Dat gaat een Van Bommel nooit kunnen. Van Nistelrooij wel, denk ik.
Met echt 10 keer slechter voetbal, en ik durf wel te stellen met een betere selectie. Het is van Bommel toen ook gelukt om een voorsprong van 10 punten op Ajax kwijt te raken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat best moeilijk inschatten als je de trainingen niet ziet, Van Bommel had in z'n eerste seizoen meer punten dan Schmidt in z'n 2e dus zo slecht was dat niet.
Dat is dan ook weer waar, ik vond Van Nistelrooij gewoon een fijne vent die de gunfactor heeft, maar wat weten we nou helemaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat best moeilijk inschatten als je de trainingen niet ziet, Van Bommel had in z'n eerste seizoen meer punten dan Schmidt in z'n 2e dus zo slecht was dat niet.
Want het voetbal onder Schmidt was geweldig? Maar daar ging het me niet eens om hoor, om zulke resultaten te boeken moet je toch spelers vertrouwen geven en dat moet wederzijds zijn, dat het dan met bepaalde spelers minder was kan uiteraard.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Met echt 10 keer slechter voetbal, en ik durf wel te stellen met een betere selectie. Het is van Bommel toen ook gelukt om een voorsprong van 10 punten op Ajax kwijt te raken.
Ik zou Schmidt een 7/10 geven. We mogen tevreden zijn met het feit dat een trainer zijn contract heeft kunnen uitdienen, dat zorgt in ieder geval voor stabiliteit.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar, ik vond Van Nistelrooij gewoon een fijne vent die de gunfactor heeft, maar wat weten we nou helemaal.
Bij Van Bommel werd het voetbal steeds slechter, en onder Schmidt zie je uiteindelijk wél een stijgende lijn. Niet voldoende, maar toch.
Waar claim ik dat in godsnaam? Zeker niet, maar het was echt stukken beter dan onder beide jaren van Bommel.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want het voetbal onder Schmidt was geweldig? Maar daar ging het me niet eens om hoor, om zulke resultaten te boeken moet je toch spelers vertrouwen geven en dat moet wederzijds zijn, dat het dan met bepaalde spelers minder was kan uiteraard.
Keeper, CV en spits zijn het belangrijkste. Als Sangare weggaat moet daar ook een goede CVM voor terug komen. De CV positie is al jaren een zwakte bij PSV, echt tijd dat daar iets aan gedaan gaat worden. Ramalho is opzich wel okay, maar zou toch graag een betere naast hem willen zien, dan zou je eventueel Boscagli na z'n blessure ook weer richting CVM kunnen sturen. Komt toch te kort als CV imo.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:11 schreef BlaZ het volgende:
Wat denken jullie dat de veranderingen in de selectie voor volgend jaar gaan zijn?
Zahavi > vertrek
Vinicius > vertrek
Thomas > vertrek
Mvogo > vertrek
Madueke, Gakpo en Sangeré lijken me spelers die goed in de markt liggen en voor een goed bedrag wel eens kunnen vertrekken.
Götze heeft aanbiedingen van Benfica en uit de VS, dus dat lijkt me ook een vraagteken.
Drommel lijkt me simpelweg te ligt bevonden en moet vervangen worden.
De belangrijkste positie om in te vullen lijkt me dan ook de keepers- en spitspositie.
Ik vind de LCV met Boscagli/Obispo goed bezet, evenals de RCV met Ramalho/Teze.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Keeper, CV en spits zijn het belangrijkste. Als Sangare weggaat moet daar ook een goede CVM voor terug komen. De CV positie is al jaren een zwakte bij PSV, echt tijd dat daar iets aan gedaan gaat worden. Ramalho is opzich wel okay, maar zou toch graag een betere naast hem willen zien, dan zou je eventueel Boscagli na z'n blessure ook weer richting CVM kunnen sturen. Komt toch te kort als CV imo.
Ik vind Ramalho wel okay, maar de rest is PSV onwaardig imo. De backs zijn inderdaad vrij matig, geen idee wat er met Max is gebeurd na dat eerste half jaar waarin hij echt geweldig wasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind de LCV met Boscagli/Obispo goed bezet, evenals de RCV met Ramalho/Teze.
Max stelt teleur, dus een goede linksback is welkom. Op rechts vind ik Mwene best prima, maar daar mag sowieso wat bij als het echt een verbetering is. Mauro is op bride kanten een verademing zeg.
Ik zie verder graag Timber komen, maar PSV gaat pas een bod uitbrengen als Sangare vertrekt, lijkt me.
Met Veerman, Guti en Ledezma is het middenveld verder ook goed bezet. Van Ginkel voldoet helaas niet meer.
Ik neem aan dat Doan (a 6/7 miljoen) en Bruma (a 4/5 miljoen) vertrekken. Dat betekent dat we met Vertessen, Bakayoko, Gakpo en Madueke de zijkanten gaan bezetten. Daar mag nog iets bij, wat mij betreft een type Kostic.
Spits en keeper hebben de prioriteit, dat lijkt me duidelijk.
Ik vind dit soort statistiek niet alleen weinig zeggend, maar zelfs nietszeggend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 05:30 schreef Lyrebird het volgende:
Ik begrijp niet waarom Doan zo nodig weg moet. Ondergewaardeerde speler. Niet zo flitsend als Madueke, maar hij kan meeverdedigen. Vertoont geen divagedrag. Ook nog maar 23 jaar. Deze stats zijn wel aardig:
Doan, 8 goals in 1517 minuten, 189 min/goal.
Madueke, 3 goals in 800 minuten, 266 min/goal.
Bruma, 7 goals in 1175 minuten, 167 min/goal.
Vinicius, 10 goals in 1010 minuten, 101 min/goal.
Vertessen, 6 goals in 716 minuten, 119 min/goal.
Zahavi, 11 goals in 1526 minuten, 139 min/goal.
Gakpo, 12 goals in 1885 minuten, 157 min/goal.
Zegt niet alles; wie scoort vaak de eerste goal, en wie scoort tegen goed tegenstanders (niemand, haha). Assists.
Maar jij bent dan ook behoorlijk kritisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit soort statistiek niet alleen weinig zeggend, maar zelfs nietszeggend.
Transfersom en dik salaris, voor iemand die straks geen drol meer oplevert. Vind ook niet dat PSV dat moet doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:56 schreef RipCity het volgende:
Wat een armoe Luuk de jong. Heel seizoen ergeren aan feit dat ‘die niet scherp begon’. Elke bal die die met de voet moet nemen gaat er niet in. Alleen blij zijn met kop balletjes die die maakt in ‘87. Moet je toch niet weer willen. Iedereen was mega blij toen die eindelijk vertrok.
als die 2 kunnen blijven financieel gezien dan zou dat wel een statement zijn, het jaarlijkse komt Luuk terug vind ik ik minder interessantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Als Sangaré zou blijven en Gakpo ook én Luuk boooohhhhh ERECTIE
Mwa. Niet echt. Beiden spelers die absoluut nu de deur uit moeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Als Sangaré zou blijven en Gakpo ook én Luuk boooohhhhh ERECTIE
Hij scoort wel altijd en overal, maar zijn betere opties. Denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Transfersom en dik salaris, voor iemand die straks geen drol meer oplevert. Vind ook niet dat PSV dat moet doen.
Ik vind doelpunten vooral leuk...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Sangare slaat het wisselvalligheidsmonster regelmatig toe en het is maar de vraag hoe gemotiveerd die nog is voor nog een jaar Eredivisie. Het is een speler die op 95% motivatie nog maar op 70% voetbalt. Bij elk bod boven de 30 miljoen gewoon laten gaan.
Gakpo is een ander verhaal. Als je die kunt houden direct doen. Die wordt alleen nog maar beter en kan een jaar vlammen in de Eredivisie prima gebruiken voor zijn ontwikkeling.
En Luuk. Nou ja, steek dat geld nou eens in één of andere tropische verrassing ofzo. Niet omdat dat perse beter is, maar gewoon omdat dat veel leuker is.
Heb jij even geluk dat je geen PSV-fan bentquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
Echt een totaal inspiratieloze aankoop ja
Ik zou hier als PSV-fan niet zo blij mee zijn
Psv en het westland gun je niemand toequote:Op woensdag 25 mei 2022 11:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je geen PSV-fan bent
Het Westland is wel echt een prachtomgeving om te wonen hoor, wel achterlijk duur, maar ja, c'est caquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:31 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psv en het westland gun je niemand toe
Eens. Sangare moet boven de 30 mil gewoon weg. En met dat geld gisteren nog Timber van Utrecht halen natuurlijk. Gakpo moet blijven, maar ik vrees met grote vrees dat die jongen weg is. En over de laatste kwestie: Luuk de Jong zou wel een schoolvoorbeeld zijn van bord-op-schoot-scouting natuurlijk.. beetje droevig als het scoutingsapparaat niet verder komt dan dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Sangare slaat het wisselvalligheidsmonster regelmatig toe en het is maar de vraag hoe gemotiveerd die nog is voor nog een jaar Eredivisie. Het is een speler die op 95% motivatie nog maar op 70% voetbalt. Bij elk bod boven de 30 miljoen gewoon laten gaan.
Gakpo is een ander verhaal. Als je die kunt houden direct doen. Die wordt alleen nog maar beter en kan een jaar vlammen in de Eredivisie prima gebruiken voor zijn ontwikkeling.
En Luuk. Nou ja, steek dat geld nou eens in één of andere tropische verrassing ofzo. Niet omdat dat perse beter is, maar gewoon omdat dat veel leuker is.
Dat soort buitenkansjes moet je altijd aangrijpen. Als de prijs schappelijk is koop je 25+ goals + een bak aan ervaring. Meteen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Sangare moet boven de 30 mil gewoon weg. En met dat geld gisteren nog Timber van Utrecht halen natuurlijk. Gakpo moet blijven, maar ik vrees met grote vrees dat die jongen weg is. En over de laatste kwestie: Luuk de Jong zou wel een schoolvoorbeeld zijn van bord-op-schoot-scouting natuurlijk.. beetje droevig als het scoutingsapparaat niet verder komt dan dat.
Bord op schoot scouting?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Sangare moet boven de 30 mil gewoon weg. En met dat geld gisteren nog Timber van Utrecht halen natuurlijk. Gakpo moet blijven, maar ik vrees met grote vrees dat die jongen weg is. En over de laatste kwestie: Luuk de Jong zou wel een schoolvoorbeeld zijn van bord-op-schoot-scouting natuurlijk.. beetje droevig als het scoutingsapparaat niet verder komt dan dat.
Wat zou er mis zijn met Bijlow? Te blessuregevoelig?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waterreus vindt dat we Bijlow moeten kopen.
Die heeft al lang niet naar voetbal gekeken.
Ik vind hem echt zwaar overschat. Dat is niet het niveau dat je als PSV moet nastreven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met Bijlow? Te blessuregevoelig?
Vind hem ook wel wat overschat. Ook nog te vaak net niet. Geen hele grote blunders maar ook in die finale denk je: Hij had net wat meer kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waterreus vindt dat we Bijlow moeten kopen.
Die heeft al lang niet naar voetbal gekeken.
die vond ik ook best goed bij z'n terugkeerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Lyrebird het volgende:
Als Mvogo volgend seizoen net zo keept als in zijn laatste wedstrijd - toen er niets op het spel stond - dan zou ik proberen om hem vast te houden. Maar helaas is hij niet zo stabiel.
Hij is in ieder geval een stuk stabieler dan Drommel, daar moet je echt vanaf proberen te komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Lyrebird het volgende:
Als Mvogo volgend seizoen net zo keept als in zijn laatste wedstrijd - toen er niets op het spel stond - dan zou ik proberen om hem vast te houden. Maar helaas is hij niet zo stabiel.
Dat ik het ooit nog eens met jou eens zou zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zwaar overschat. Dat is niet het niveau dat je als PSV moet nastreven.
Bovendien betaal je de hoofdprijs waarschijnlijk en ik kan me ook niet voorstellen dat hij überhaupt zou willen.
Bijlow is niet het niveau wat je als PSV moet nastrevenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zwaar overschat. Dat is niet het niveau dat je als PSV moet nastreven.
Bovendien betaal je de hoofdprijs waarschijnlijk en ik kan me ook niet voorstellen dat hij überhaupt zou willen.
Eens hoor, echt een prima keeper die nog veel beter kan worden. Plus: nederlander. Zou geweldig zijn, maar gaat niet gebeuren (en gun Feyenoord ook hun lokale held)quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow is niet het niveau wat je als PSV moet nastreven
Veel dommer krijg je ze niet
Je hoeft hem ook niet eens een geweldige keeper te vinden, en ik snap wel dat je liever geen blessuregevoelige keeper wil hebben. Maar zeggen dat hij niet het niveau is wat PSV wil nastreven is gewoon waanzin.quote:Op zondag 29 mei 2022 01:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens hoor, echt een prima keeper die nog veel beter kan worden. Plus: nederlander. Zou geweldig zijn, maar gaat niet gebeuren (en gun Feyenoord ook hun lokale held)
Ben erg benieuwd of JdJ deze zomer een betere keeper dan Bijlow gaat vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow is niet het niveau wat je als PSV moet nastreven
Veel dommer krijg je ze niet
Fitheid en fysieke gesteldheid horen toch ook gewoon bij het niveau van een keeper?quote:Op zondag 29 mei 2022 01:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet eens een geweldige keeper te vinden, en ik snap wel dat je liever geen blessuregevoelige keeper wil hebben. Maar zeggen dat hij niet het niveau is wat PSV wil nastreven is gewoon waanzin.
Voor een vaste plek in de CL moet er op heel wat meer posities wel wat beters komen.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fitheid en fysieke gesteldheid horen toch ook gewoon bij het niveau van een keeper?
En inderdaad, ik vind hem ook als hij wel fit is niet bijzonder. Klaag me maar aan als het je niet bevalt.
Dat Bijlow, op de dagen dat hij wel kan lopen, een betere keeper is dan Drommel of Stekelenburg zal ik niet ontkennen.
Maar ik wil dat PSV streeft naar een vaste plek in de CL en dan moet je echt met wat beters aankomen.
Absoluut.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een vaste plek in de CL moet er op heel wat meer posities wel wat beters komen.
Ik heb gisteren wel een aardige keeper gezien, misschien is dat wat. Een Belg, dus kan nooit duur zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:11 schreef fetX het volgende:
Benieuwd met welke keeper van 15+ miljoen PSV deze zomer aan komt zetten
De transfermarkt is bizar.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:11 schreef fetX het volgende:
Benieuwd met welke keeper van 15+ miljoen PSV deze zomer aan komt zetten
Met een logisch tactisch strijdplan, 3 a 4 gerichte aankopen, minder gezever (zahavi), minder druistig spel (vinicius en bruma) en het invoegen van jonge talenten voorzie ik gewoon een topseizoen! Maarja, die aankopen he...quote:Op zondag 29 mei 2022 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een vaste plek in de CL moet er op heel wat meer posities wel wat beters komen.
In zijn eerste seizoen bij PSV viel Bruma tegen en afgelopen seizoen was hij wisselvallig, waarbij hij ook een goede fase kende.quote:
Hopelijk is dat genoeg voor 7 miljoen..quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen bij PSV viel Bruma tegen en afgelopen seizoen was hij wisselvallig, waarbij hij ook een goede fase kende.
Is ook zo, speelde best redelijk en werd speler van de maand (september ofzo).quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen bij PSV viel Bruma tegen en afgelopen seizoen was hij wisselvallig, waarbij hij ook een goede fase kende.
Omdat hij twee wedstrijden goed speelde. Meer was het niet, twee wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is ook zo, speelde best redelijk en werd speler van de maand (september ofzo).
Dat is toch ook een fase?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat hij twee wedstrijden goed speelde. Meer was het niet, twee wedstrijden.
Tegen laagvliegers.
BK heeft gesproken. Bek dicht nu.quote:
Ik heb een mond, en heb van jou geen toestemming nodig om ‘m open te mogen trekken, verrekte sneuneus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
BK heeft gesproken. Bek dicht nu.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
BK heeft gesproken. Bek dicht nu.
Het gaat hier helemaal mis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb een mond, en heb van jou geen toestemming nodig om ‘m open te mogen trekken, verrekte sneuneus.
Niet boos worden.. was maar een grapje!!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb een mond, en heb van jou geen toestemming nodig om ‘m open te mogen trekken, verrekte sneuneus.
Zei je moeder gisteren ook!quote:
Door het formaat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zei je moeder gisteren ook!
Als dat de manier is om de strijd met Ajax aan te kunnen gaan, dan so be it. Toch staat het sowieso de ontwikkeling van eigen spelers in de weg. Jij vindt het blijkbaar wel goed nieuws, daar sta ik echt van te kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jong Braziliaans talent huren van Engelse topclubs heeft ons echt nog nooit wat gebracht.
Het ligt er aan hoe goed hij is en wat hij brengt ja. Alex heeft destijds een prima bijdrage geleverd en er was niemand die zeurde dat hij de jeugd in de weg stond. Sterker nog, het was janken dat hij weer weg moest.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als dat de manier is om de strijd met Ajax aan te kunnen gaan, dan so be it. Toch staat het sowieso de ontwikkeling van eigen spelers in de weg. Jij vindt het blijkbaar wel goed nieuws, daar sta ik echt van te kijken.
Dat laatste sowieso niet, maar dat terzijde. Wat ik vind is het volgende: op de plekken in de aanval staan de spelers die het meeste held opleveren, die heb je nodig om af en toe eens flink te cashen. Als je geen Madueke/Bakayoko (en toch ook Vertessen/Doan) zou hebben, dan prima. Nu heb je die jongens wel, waardoor het een stukje kapitaalvernietiging is. Zelfs als Savinho de klasse van een Antony/Gakpo zou hebben. Met Alex destijds was het een ander verhaal; die positie levert gewoonweg al minder geld op en geen haalbare speler had zijn klasse.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe goed hij is en wat hij brengt ja. Alex heeft destijds een prima bijdrage geleverd en er was niemand die zeurde dat hij de jeugd in de weg stond. Sterker nog, het was janken dat hij weer weg moest.
Ik vind het vooral raar om zo'n beweging al af te keuren voor de kerel een minuut gespeeld heeft. Als hij er straks 30 maakt in een seizoen dan sta jij ook bij de Fanshop om een shirtje met zijn naam te laten drukken.
Ik snap je mening prima hoor. Maar een buitenspeler of aanvallende middenvelder die goed rendeert kan er ook voor zorgen dat je spits 2x zoveel waard wordt. Ik vind het dus koffiedik kijken.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, maar dat terzijde. Wat ik vind is het volgende: op de plekken in de aanval staan de spelers die het meeste held opleveren, die heb je nodig om af en toe eens flink te cashen. Als je geen Madueke/Bakayoko (en toch ook Vertessen/Doan) zou hebben, dan prima. Nu heb je die jongens wel, waardoor het een stukje kapitaalvernietiging is. Zelfs als Savinho de klasse van een Antony/Gakpo zou hebben. Met Alex destijds was het een ander verhaal; die positie levert gewoonweg al minder geld op en geen haalbare speler had zijn klasse.
Het vooraf afbranden van, voor mij onbekende, spelers doe ik niet, maar een mening hebben over een constructie als deze lijkt me logisch.
Ja, als je zo beredeneert maakt een spits die 485x scoort per seizoen de reserve-keeper ook meer waardquote:Op zondag 5 juni 2022 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap je mening prima hoor. Maar een buitenspeler of aanvallende middenvelder die goed rendeert kan er ook voor zorgen dat je spits 2x zoveel waard wordt. Ik vind het dus koffiedik kijken.
En een goede spits kan er voor zorgen dat je buitenspeler meer in beeld komt. Het is allemaal wat voorbarig om zo'n constructie nu al als iets negatiefs te zien.
Die staat elke training tegen die spits te keepen.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, als je zo rendeert maakt een spits die 485x scoort per seizoen de reserve-keeper ook meer waard
Krijg je dus een compliment in de app wanneer weer eens hetquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/psv/psv(...)e-geluiden~a06f0160/
China zou trots zijn.
Ben erg benieuwd naar z'n vervanger.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Sangare lijkt een klappertjes te gaan maken. Mooi man.
waarheen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Sangare lijkt een klappertjes te gaan maken. Mooi man.
Heb jij even mazzel, dat kunnen ze allemaal.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef Buitendam het volgende:
Iedereen in de Premier League die 37,5 miljoen kan ophoesten mag ‘m hebben.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:56 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar z'n vervanger.
Ik weet niet of er per se een vervanger voor Sangaré gaat komen. Ik ben wel fan van Midtsjø. Zou kijken of die haalbaar is. Schouten zou ik ook best zien zitten, maar begreep dat die in de belangstelling staat van Inter. Je moet wel iemand hebben achter Guti. Al kun je waarschijnlijk Mauro Junior daar ook terecht. Gaat Guti weg wordt het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Götze waarschijnlijk naar Benfica. Hoewel ik het een erg sierlijke speler vind, denk ik niet dat we hem heel erg gaan missen. Von Mistelroum speelde bij Jong steeds met een 6. Ervan uitgaande dat Sangaré vertrekt zou dat een prima positie zijn voor Guti (als die niet ook vertrekt). Verman dan op 8 en een lopende speler ernaast. Paar jaar geleden had dat Van Ginkel kunnen zijn. Zo een type zou het wel moeten zijn.
Benieuwd wie er in de spits komt te staan. Ik zou een lijntje uitwerpen naar Strand Larsen. Ben ik erg van gecharmeerd. En - wanneer enigszins goedkoop - Van Ewijk.
Ontsnappingsclausule van ¤ 37,5 miljoen in zijn contract. Aston Villa, Leicester, NUFC, Liverpool, Chelsea en ManU zouden belangstelling hebben.quote:
Waarom heeft @Buitendam dan mazzel? Is niet zo dat hij dat geld krijgt hè of dat het onder supporters verdeeld gaat worden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel, dat kunnen ze allemaal.
Alles boven de 30 miljoen lachend aannemen, voordat ze er op het eiland achterkomen dat het de zoveelste Afrikaanse fraud is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ontsnappingsclausule van ¤ 37,5 miljoen in zijn contract. Aston Villa, Leicester, NUFC, Liverpool, Chelsea en ManU zouden belangstelling hebben.
Oh niet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heeft @:buitendam dan mazzel? Is niet zo dat hij dat geld krijgt hè of dat het onder supporters verdeeld gaat worden.
Ik zie het hem daar wel redden hoor. Zeker bij een Leicester of Villa. Die andere clubs lijken me een stap te hoog. Maar ik zou er niet van staan te kijken. Misschien heeft Ten Hag iets in hem gezien wat hij nu op het middenveld mist. En laten we eerlijk zijn; als je huidige middenveld bestaat uit McTominay, Fred en Matic dan snap ik prima dat je op zoek gaat naar een middenvelder.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen lachend aannemen, voordat ze er op het eiland achterkomen dat het de zoveelste Afrikaanse fraud is.
Laten we het even vragen aan @Buitendamquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh niet?
Als de club daar mogelijk van profiteert ben je als fan toch ook blij.
Matic is al naar Roma, al die links van ManU met de eredivisie neem ik sowieso met een korrel zout maar denk net als jij dat hij het in de subtop gewoon prima zou doen (al is ManU dat nu ook).quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het hem daar wel redden hoor. Zeker bij een Leicester of Villa. Die andere clubs lijken me een stap te hoog. Maar ik zou er niet van staan te kijken. Misschien heeft Ten Hag iets in hem gezien wat hij nu op het middenveld mist. En laten we eerlijk zijn; als je huidige middenveld bestaat uit McTominay, Fred en Matic dan snap ik prima dat je op zoek gaat naar een middenvelder.
Hij gaat je nog verrassen, die jongen gaat echt seizoenenlang boven in de premier league meedraaien. 100%.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het hem daar wel redden hoor. Zeker bij een Leicester of Villa. Die andere clubs lijken me een stap te hoog. Maar ik zou er niet van staan te kijken. Misschien heeft Ten Hag iets in hem gezien wat hij nu op het middenveld mist. En laten we eerlijk zijn; als je huidige middenveld bestaat uit McTominay, Fred en Matic dan snap ik prima dat je op zoek gaat naar een middenvelder.
In Engeland zijn ze dol op GROOT en STERK.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen lachend aannemen, voordat ze er op het eiland achterkomen dat het de zoveelste Afrikaanse fraud is.
Eens. Slimme speler.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel fan van Midtsjø. Zou kijken of die haalbaar is.
Ik las dat ManU ook met verregaande interesse naar Mauro Junior keek.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matic is al naar Roma, al die links van ManU met de eredivisie neem ik sowieso met een korrel zout maar denk net als jij dat hij het in de subtop gewoon prima zou doen (al is ManU dat nu ook).
Racist.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze dol op GROOT en STERK.
Oh dat denk ik ook wel ja. Maar de top? Nah.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier geen antwoord op. De felle reactie van @Sked heeft mij wat uit het veld geslagen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we het even vragen aan @:buitendam
Verkopen dan en Timbertje van Utrecht halen en die Braziliaan van KVM.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ontsnappingsclausule van ¤ 37,5 miljoen in zijn contract. Aston Villa, Leicester, NUFC, Liverpool, Chelsea en ManU zouden belangstelling hebben.
Ik vind dit wel interessant, want ik denk juist dat hij bij een topclub echt van waarde is. Door hem kunnen anderen beter spelen, hij heeft snelheid (met die grote passen), duelkracht en een redelijk (in ontwikkeling) inzicht. Wat is het precies dat je hem niet ziet slagen in de top? Ik hou overigens ook meer van een type Frenkie hoor, dus geen fanboy verder.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel ja. Maar de top? Nah.
Vind hem vooral een speler die in niks écht opvalt of uitblinkt eigenlijk. Nou ja, zijn postuur dan. Mag je ook wel verwachten dat hij daarmee in de duels prima is, maar daarin blinkt hij toch niet ook heel erg uit? Heeft ook nog wel veel foutjes en slordigheden in zijn spel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel interessant, want ik denk juist dat hij bij een topclub echt van waarde is. Door hem kunnen anderen beter spelen, hij heeft snelheid (met die grote passen), duelkracht en een redelijk (in ontwikkeling) inzicht. Wat is het precies dat je hem niet ziet slagen in de top? Ik hou overigens ook meer van een type Frenkie hoor, dus geen fanboy verder.
Ik denk soms dat als Gatusso nederlander was geweest, hij niet verder dan Vitesse was gekomen.
Ik vind hem echt heersen, grappig. Ach, we zullen zien😁👍🏻quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind hem vooral een speler die in niks écht opvalt of uitblinkt eigenlijk. Nou ja, zijn postuur dan. Mag je ook wel verwachten dat hij daarmee in de duels prima is, maar daarin blinkt hij toch niet ook heel erg uit? Heeft ook nog wel veel foutjes en slordigheden in zijn spel.
Omdat City eerder was?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een rare transfer. Als ik het goed begrijp is deze speler dus voor 6.5 miljoen gekocht door City Football Group, en PSV gaat hem dus huren voor één seizoen? Waarom kopen ze hem dan niet gewoon zelf? 6.5 miljoen is toch niet veel in de huidige markt.
Kiezen tussen City's groep of PSV is wel een lastige keuze natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een rare transfer. Als ik het goed begrijp is deze speler dus voor 6.5 miljoen gekocht door City Football Group, en PSV gaat hem dus huren voor één seizoen? Waarom kopen ze hem dan niet gewoon zelf? 6.5 miljoen is toch niet veel in de huidige markt. Nu ga je dus weer een speler opleiden voor een Europese topclub, want daar komt het eigenlijk op neer. Bovendien is het ook niet echt een lekker signaal naar Bakayoko, die op dezelfde positie speelt.
Ik snap niet zo goed wat je met een rechtsbuiten van 18 moet voor één jaar als je al Madueke en daarachter eigen talent Bakayoko hebt voor zijn favoriete positie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Savinho is rond. Ik weet iets goed wat ik hiervan moet vinden.
Blijft toch vreemd. 6,5 miljoen kan PSV prima betalen. Schijnbaar wilde PSV hem hebben en kunnen ze hem nu alleen huren. Wellicht door hoge salariseisen? Je laat je zo beetje door City en de speler in de ootje leggen heb ik het idee.quote:
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansverenigingquote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure
Misschien komt Man City volgend jaar, gaat hij daarheen en over 20 jaar een tiktokfilmpje dat hij het grootste talent ooit was naar door vervelende omstandigheden bij Telstar voetbalt.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansvereniging
Geen dikke mik.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure
Zomer 2026, dus nog 4 jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Tot wanneer heeft Gakpo een contract? als het tot volgend jaar is dan toch liever nu verkopen?
En 200 ballen op parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:35 schreef J83 het volgende:
Bruma heeft toch een paar prima goals gescoord afgelopen seizoen
Huur zou wel erg raar zijn want zijn contract loopt na dit seizoen af. Tenzij PSV hem wil verlengen en er nog brood in ziet maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijken kijken niet kopen.
Eigenlijk vind ik het allemaal best, als ik hem maar nooit meer in een PSV shirt zie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur zou wel erg raar zijn want zijn contract loopt na dit seizoen af. Tenzij PSV hem wil verlengen en er nog brood in ziet maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het allemaal best, als ik hem maar nooit meer in een PSV shirt zie.
Dat zal wel voor FFP zijn oid.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
Een verplichte optie tot koop. Klinkt als een Sjaak Troost constructie van Fenerbahce.
ik las ergens dat hij wel 5 wil maar dat was een maandje geledenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:31 schreef TehRocks het volgende:
Wij moeten dus blijkbaar 6 miljoen voor Luuk gaan betalen die ook nog eens 3 miljoen salaris wil. Hoop dat we dat toch niet gaan doen.
op de één of andere manier voelt dit niet als een constructie waar we achteraf al het geld van gaan krijgenquote:
investering van 15 miljoen vind ik nogal wat voor een speler aan het einde van loopbaanquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:31 schreef TehRocks het volgende:
Wij moeten dus blijkbaar 6 miljoen voor Luuk gaan betalen die ook nog eens 3 miljoen salaris wil. Hoop dat we dat toch niet gaan doen.
Luuk kan toch nog makkelijk een jaar of 4 mee in de Eredivisie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
investering van 15 miljoen vind ik nogal wat voor een speler aan het einde van loopbaan
Zonder keeper.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Cody - Luuk - Noni
Guti - Timber - Joey
Mauro - Teze - Ramalho - KiJana
Ik weet het niet hoor...
Zat ook heel lang te twijfelen, maar koos er toch voor om dan maar geen keeper neer te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonder keeper.
Nu kan Drommels er niet veel van, maar helemaal niemand in de goal... Soms schiet er toch wel iemand per ongeluk een bal tegen Drommels aan.
ik vind je middenveld ook wat statisch, er mist een type Van Ginkel, maar dan een fittequote:Op donderdag 16 juni 2022 15:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zat ook heel lang te twijfelen, maar koos er toch voor om dan maar geen keeper neer te zetten
Vind ik ook, maar het lijkt me wel een stabiel blok met voldoende voetballend vermogen. Maar inderdaad: een lopende middenvelder👍🏻quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind je middenveld ook wat statisch, er mist een type Van Ginkel, maar dan een fitte
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ki-Jana Hoever. Zeg het maar jongens. Mij nooit opgevallen in de jeugd van Ajax, maar kennelijk wil PSV hem terug naar Nederland halen. Ik lees het op meerdere plekken.
https://www.voetbalprimeu(...)deal-met-wolves.html
@:maxi-mus
Is ook een luie spelerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.
Bij Liverpool leek hij door te breken maar laatste 1 a 2 jaar beetje uit beeld geraakt. Speelde volgens mij bij de Wolves ook niet veel dit seizoen.
305 minuten zo te zien in de Premier League. Dus da's geen vette inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.
Bij Liverpool leek hij door te breken maar laatste 1 a 2 jaar beetje uit beeld geraakt. Speelde volgens mij bij de Wolves ook niet veel dit seizoen.
Bij PSV een kut naam als derde keeper, bij Feyenoord al 4 voor de basis.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Genot, na mijn club ook een kut naam bij PSV.
Boy Waterman![]()
![]()
Boy is inderdaad een kut naam.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Boy Waterman![]()
![]()
Ik zou dit best een stuntje vinden hoor.quote:Op zondag 19 juni 2022 07:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Boy is inderdaad een kut naam.
Maar als derde keeper kan ik er mee leven. Ik denk zelfs dat hij beter is dan Drommel.
En Walter Benitez als eerste keeper lijkt me een echte stap voorwaarts.
Ja, ik ook wel. Kun je ook mooi een paar jaar mee vooruit. Zuid-Amerikanen vinden het altijd leuk in Eindhoven.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou dit best een stuntje vinden hoor.
Ja, prutser eerste klas. Maar als 3e doelman.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Boy Waterman![]()
![]()
Het zal vast geen wereldtop zijn. Hoeft ook niet voor in de eredivisie, gewoon een degelijke keeper die geen blunders maakt is in 90% vd wedstrijden voldoendequote:Op zondag 19 juni 2022 13:56 schreef tja77 het volgende:
Prima 3e keeper, en als Benitez doorgaat lijkt me dat ook een prima eerste keeper. Heb die Benitez niet zo heel veel aan het werk gezien.
Slechter dan Drommels zal 'ie vast niet zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal vast geen wereldtop zijn. Hoeft ook niet voor in de eredivisie, gewoon een degelijke keeper die geen blunders maakt is in 90% vd wedstrijden voldoende
Hij heeft een stofwisselingsziekte. Buiten dat ik het geen flop vindt geworden.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Götze lijkt er ook wel klaar mee. Toch wel een beetje een flop geworden. Was hij nou echt ziek of gewoon lui?
Eens. Mensen kijken over het algemeen teveel naar cijfertjes en statistieken.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft een stofwisselingsziekte. Buiten dat ik het geen flop vindt geworden.
quote:Op maandag 20 juni 2022 07:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Mensen kijken over het algemeen teveel naar cijfertjes en statistieken.
Regelmatig gekeken maar ik zie het er niet in. Heeft echt complete wedstrijden verstoppertje gespeeld. En ja, natuurlijk voetbalt hij nog vrij makkelijk als hij de bal krijgt, maar er zit geen enkele drive meer achter.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:42 schreef Ciscus het volgende:
Iedereen die er kijk op heeft en de moeite neemt om volledige wedstrijden te kijken, weet de waarde van Götze in te schatten.
4 goaltjes in de Eredivisie en 4 assists dit seizoen voor een nummer 10. En dat voor een speler van 29 die qua leeftijd op de top van zijn carrière zou moeten zitten.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:46 schreef Halcon het volgende:
Götze is geen flop geweest, dat gaat wat te ver. Maar n succes? Had er meer van verwacht. Gezien z'n naam en faam, maar ook z'n salaris.
Als je er nu 4 mio voor kunt vangen, is het alsnog geen hele slechte deal geweest achteraf.
Er was een reden dat hij transfervrij was en geen serieuze club hem wilde, Hans. Dat is nou niet omdat je zo fantastisch goed bent.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En dat voor een speler van 29 die qua leeftijd op de top van zijn carrière zou moeten zitten.
Net 30 ja.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er was een reden dat hij transfervrij was en geen serieuze club hem wilde, Hans. Dat is nou niet omdat je zo fantastisch goed bent.
Overigens is hij al 30.
Natuurlijk hadden de meesten er wel meer van verwacht, anders ligt je verwachtingspatroon wel erg laag.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar hadden jullie niet meer verwacht van Gotze?
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar hadden jullie niet meer verwacht van Gotze?
Ah, nu weet je blijkbaar ook hoe hoog/laag het verwachtingspatroon van eenieder hier was.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden de meesten er wel meer van verwacht, anders ligt je verwachtingspatroon wel erg laag.
Doordat je hem nog redelijk kunt doorverkopen is het geen enorme flop geworden inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, nu weet je blijkbaar ook hoe hoog/laag het verwachtingspatroon van eenieder hier was.
Daarnaast is wanneer iemand niet aan dat patroon voldoet, per definitie niet een flop.
wat ben jij vermoeiend zeg. In welk stadion zit jij doorgaans?quote:Op maandag 20 juni 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doordat je hem nog redelijk kunt doorverkopen is het geen enorme flop geworden inderdaad.
Ach enorme flop, dat is toch onzin. Bruma is voor PSV een enorme flop; een erg dure speler die dan ook nog eens niet de basis elf weet te halen.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doordat je hem nog redelijk kunt doorverkopen is het geen enorme flop geworden inderdaad.
Daarom zeg ik ook dat het geen enorme flop is geworden.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach enorme flop, dat is toch onzin. Bruma is voor PSV een enorme flop; een erg dure speler die dan ook nog eens niet de basis elf weet te halen.
Götze is transfervrij gekomen en wordt voor 4 miljoen verkocht na 2 jaar basisspeler te zijn geweest.
Hij heeft 12 doelpunten en 11 assists gegeven dit jaar in 52 wedstrijden, dat is gewoon prima.
Maar het is ook geen flop, het is gewoon een prima teamspeler geworden voor een bescheiden bedrag. Ik denk dat het ook positief genoemd kan worden dat er onder Schmidt een aantal transfervrije oudere spelers zijn gekomen die de nodige ervaring aan het team toe konden voegen.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het geen enorme flop is geworden.
Hangt natuurlijk ook een beetje van z'n salaris af, dat zal niet weinig geweest zijn, dat PSV met hem in zee is gegaan was gewoon heel logisch en een mooie stunt maar z'n eerste seizoen was heel matig, afgelopen seizoen was een stuk beter maar goed genoeg voor een grootverdiener?quote:Op maandag 20 juni 2022 16:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar het is ook geen flop, het is gewoon een prima teamspeler geworden voor een bescheiden bedrag. Ik denk dat het ook positief genoemd kan worden dat er onder Schmidt een aantal transfervrije oudere spelers zijn gekomen die de nodige ervaring aan het team toe konden voegen.
Ik denk dat het jammer is dat hij weer vertrekt, voor 4 miljoen ga je geen betere speler kunnen aantrekken.
Je moet niet alleen kijken naar die 4 mio, maar ook naar zijn salaris. En dan vind ik het een dure vogel voor wat hij presteerde bij PSV.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar het is ook geen flop, het is gewoon een prima teamspeler geworden voor een bescheiden bedrag. Ik denk dat het ook positief genoemd kan worden dat er onder Schmidt een aantal transfervrije oudere spelers zijn gekomen die de nodige ervaring aan het team toe konden voegen.
Ik denk dat het jammer is dat hij weer vertrekt, voor 4 miljoen ga je geen betere speler kunnen aantrekken.
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook een beetje van z'n salaris af, dat zal niet weinig geweest zijn, dat PSV met hem in zee is gegaan was gewoon heel logisch en een mooie stunt maar z'n eerste seizoen was heel matig, afgelopen seizoen was een stuk beter maar goed genoeg voor een grootverdiener?
Dat ben ik wel met je eens, echter, bij transfervrije spelers betaal je geen transfersom waardoor een hoger salaris ook wel gerechtvaardigd is.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet niet alleen kijken naar die 4 mio, maar ook naar zijn salaris. En dan vind ik het een dure vogel voor wat hij presteerde bij PSV.
Bruma heeft ingeleverd, verdiende daarvoor zelfs nog meer volgens mij. Die Bruma is 'n dure miskoop geweest. Zowel qua transfersom als qua salaris.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, echter, bij transfervrije spelers betaal je geen transfersom waardoor een hoger salaris ook wel gerechtvaardigd is.
Zie bijvoorbeeld een Bruma, die verdient (volgens google) 1 miljoen per jaar en 12 miljoen transfersom.
Bij een 4-jarig contract gaat het dan ook gewoon om 4 miljoen per jaar.
Dat herinner ik me ook, wel een nobele speler wat dat betreft. Bruma heeft zich ook teruggeknokt en is uiteindelijk toch nog waardevol geweest. Niet voldoende om zijn transfersom te hebben kunnen waarmaken, maar toch.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bruma heeft ingeleverd, verdiende daarvoor zelfs nog meer volgens mij. Die Bruma is 'n dure miskoop geweest. Zowel qua transfersom als qua salaris.
Behalve een wat hoger salaris, ben je vaak ook wel meer tekengeld kwijt aan een transfervrije speler.
Een ONGELOOFLIJK MONSTER in goal!quote:PSV verheugd met ‘monster in goal’: ‘We hebben direct doorgepakt’
Buiten dat het wat knullig staat, is dit volgens mij geen foutief engels?quote:Op maandag 20 juni 2022 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Als je de Engelse taal niet machtig bent doe het dan ook gewoon in je eigen taal. (lol)
[ twitter ]
Ik zou het toch bij 'prize' houden persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Buiten dat het wat knullig staat, is dit volgens mij geen foutief engels?
denk het niet, 2 spelers terughalen die weglopen lijkt me toch wat teveel en ik heb ook een beetje de indruk dat z'n achternaam de hype wat versterktquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:40 schreef Ciscus het volgende:
Timber zal wel teruggaan naar Ajax, vermoed ik.
Ach geen you're ipv your dus dan is het eigenlijk al geslaagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het toch bij 'prize' houden persoonlijk.
Oh haha! Ja je hebt gelijk, ander soort prijsquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, en helemaal als ze niet slagen vervolgens.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het niet, 2 spelers terughalen die weglopen lijkt me toch wat teveel en ik heb ook een beetje de indruk dat z'n achternaam de hype wat versterkt
Dit gaan natuurlijk over de corrupte KNJB!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zal een vorstelijk salaris opstrijken. Benieuwd of Drommel gaat aansturen op een verkoop of verhuur.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
[..]
Een ONGELOOFLIJK MONSTER in goal!
@:boussaadia @:fetx
Drommel gaat het echt nooit worden. Die heeft wat mij betreft duidelijk laten zien dat hij de druk van een (zelfs voor Eredivisie) topclub niet aan kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zal een vorstelijk salaris opstrijken. Benieuwd of Drommel gaat aansturen op een verkoop of verhuur.
En hopelijk kan hij door een jaartje ergens goed keepen (sparta oid) zijn marktwaarde wat opkrikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drommel gaat het echt nooit worden. Die heeft wat mij betreft duidelijk laten zien dat hij de druk van een (zelfs voor Eredivisie) topclub niet aan kan.
Dus lekker nog een tweede keeper zoeken.
Als hij net zoveel brengt als Guardado en Moreno zit ik er niet zo mee. Moet alleen niet te vaak gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik doe de voorzichtige aanname dat Benitez ook een contractueel vastgelegde afkoopsom heeft en hij en zijn zaakwaarnemer meedelen in de winst zodra hij na een goed seizoen weer verkocht gaat worden. Eerlijk is eerlijk, dit soort jongens komt normaal gesproken niet naar PSV.
Pakt vaak wel goed uit. Kijk naar een Malen, Blind, Tadic. Meer dan prima voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Mislukt in Engeland dus maar weer terug naar Nederland.
@GGMM en ik zijn geen fan van huur zonder koopoptie.quote:
Blind en Tadic zijn alleen niet mislukt in Engeland maar vooruit.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pakt vaak wel goed uit. Kijk naar een Malen, Blind, Tadic. Meer dan prima voor de eredivisie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind en Tadic zijn alleen niet mislukt in Engeland maar vooruit.
heeft PSV niet juist een LCV nodig door het (nog) ontbreken van Boscagli?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:ggmm en ik zijn geen fan van huur zonder koopoptie.
Ik ken deze jongen verder helemaal niet. Dus kan niet oordelen of dit een meerwaarde gaat zijn.
Het Brands effect he. Die doet niet aan centrale verdedigers.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft PSV niet juist een LCV nodig door het (nog) ontbreken van Boscagli?
Boscagli gaat echt nog lang duren, er moet echt wel een CV bij nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het Brands effect he. Die doet niet aan centrale verdedigers.
Overigens ben ik groot fan van Obispo. En dan heb je met Ramalho, Teze en Obispo en straks Boscagli een goede bezetting. Nistelrooy is erg gecharmeerd van Jenson Seelt en hoewel nog erg jong - is Van de Blaak ook op de weg terug.
Kun jij uitleggen wat voor speler het is? Waarmee we hem mogen vergelijken?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:59 schreef TehRocks het volgende:
Koopoptie zit erbij voor Hoever, erg goeie deal denk ik.
Deze zit hopelijk wel op voetbal.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
[..]
Een ONGELOOFLIJK MONSTER in goal!
@:boussaadia @:fetx
Ze hebben het nu nog over zequote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind en Tadic zijn alleen niet mislukt in Engeland maar vooruit.
141 wedstrijden voor United en 134 wedstrijden voor Southampton. Ik weet dat jij erg zuur bent enzo maar die jongens zijn niet gefaald daar.quote:
Het lijkt bij psv anders bij elke speler te gebeuren. Terwijl Ajax lachend een haller verkoopt voor hilarisch hoog bedrag.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als hij net zoveel brengt als Guardado en Moreno zit ik er niet zo mee. Moet alleen niet te vaak gaan gebeuren.
Als je CL speelt heb je natuurlijk ook wel wat meer onderhandelingspositie voor dit soort spelers. Als zo'n gozer een paar jaar bij PSV speelt met de impact van een Guardado of Moreno, dan wordt de hele selectie daar ook beter van.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het lijkt bij psv anders bij elke speler te gebeuren. Terwijl Ajax lachend een haller verkoopt voor hilarisch hoog bedrag.
En dit. Echt heel erg dit.quote:Maar goed alles beter dan een selectie zoals Feyenoord.
Götze was kwalitatief gezien misschien wel de beste speler van de PSV selectie en was verscheidene speelronden ook de beste speler van de eredivisie. Maar wel erg wisselvallig, toch had ik wel verwacht dat PSV minimaal tien miljoen voor hem zou krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Götze lijkt er ook wel klaar mee. Toch wel een beetje een flop geworden. Was hij nou echt ziek of gewoon lui?
Grappig dit. Ik zag Ramselaar ook regelmatig in het stadion spelen en ik vond die jongen echt zo goed, wat een balbehandeling zeg. Als dan tegen mijn vrienden zei dat ik hem echt geweldig vond werd ik gewoon uitgelachen. En inderdaad, keek een wedsrijd op op tv was hij vaak onzichtbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, en helemaal als ze niet slagen vervolgens.
Ik vind Q. Timber we echt een fijne speler hoor, ik kom best wat in de Galgenwaard. Maar goed, moet wel bekennen dat ik daarom Ramselaar ook een topaankoop vond...
als je een clausule hebt afgesproken van 4 dan gaat dat niet ook al speel je de pannen van het dakquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Götze was kwalitatief gezien misschien wel de beste speler van de PSV selectie en was verscheidene speelronden ook de beste speler van de eredivisie. Maar wel erg wisselvallig, toch had ik wel verwacht dat PSV minimaal tien miljoen voor hem zou krijgen.
Ok, ik wist niet dat dat het geval. Pech voor PSV dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je een clausule hebt afgesproken van 4 dan gaat dat niet ook al speel je de pannen van het dak
bizar is dat dan ja. Al had hij Schmidt een prima rechtback van hem kunnen maken, toch zonde.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grappig dit. Ik zag Ramselaar ook regelmatig in het stadion spelen en ik vond die jongen echt zo goed, wat een balbehandeling zeg. Als dan tegen mijn vrienden zei dat ik hem echt geweldig vond werd ik gewoon uitgelachen. En inderdaad, keek een wedsrijd op op tv was hij vaak onzichtbaar.
Grootheden! Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
141 wedstrijden voor United en 134 wedstrijden voor Southampton. Ik weet dat jij erg zuur bent enzo maar die jongens zijn niet gefaald daar.
Dit vecht je maar uit via dm.quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zo zuur dat is met 10 kilo suiker nog niet goed te maken.
Ach het waren prima doorsnee PL-spelers maar om nou over grootheden te spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet wat meer wat je in huis haalt en dat is ook gebleken, Hoever echt geen idee maar die jongen is pas 20 dus om dan al over mislukt te spreken is ook wat voorbarig, die kan zomaar via PSV weer een stap of stappen omhoog maken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach het waren prima doorsnee PL-spelers maar om nou over grootheden te spreken.
Zeker, vind het ook geen slechte aankoop.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet wat meer wat je in huis haalt en dat is ook gebleken, Hoever echt geen idee maar die jongen is pas 20 dus om dan al over mislukt te spreken is ook wat voorbarig, die kan zomaar via PSV weer een stap of stappen omhoog maken.
Bruma was 'n aardige invaller, maar voor wat hij heeft gekost... Beetje aan de dure kant voor een invaller.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook, wel een nobele speler wat dat betreft. Bruma heeft zich ook teruggeknokt en is uiteindelijk toch nog waardevol geweest. Niet voldoende om zijn transfersom te hebben kunnen waarmaken, maar toch.
Is er enige inzage in hoeveel tekengeld bijv Zahavi en Götzi gekregen hebben?
Maak maar een grapje joh, het zijn in de eredivisie de laatste jaren echt goede spelers. In de premier league deden ze het prima, maar niet opzienbarend. Niks mis mee. Biertje?quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een erg matige deal.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:04 schreef Pino112 het volgende:
Hoever is er. Eén jaar, zonder koopoptie.
Dit inderdaad. Ik vind het ook echt een onbegrijpelijk zet. En mocht hij goed presenteren en PSV wil hem definitief overnemen zal Wolves op basis van zijn prestaties natuurlijk een flinke som geld verlangen. Dit is daarom echt een hele rare deal. Ik kan mijn ook niet voorstellen dat er geen betere opties waren.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef Gutanoth het volgende:
hele slechte deal, lekker dat ventje opleiden voor de wolves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |