quote:
Contractverlenging was al gebeurd voor Brands zelfs nog maar in de picture was, dit is compleet op conto van John te schrijvenquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:58 schreef Lyrebird het volgende:
Dat lijkt me de hand van Brands, die ervaring in de PL heeft gedaan.
is wel echt een PL speler al vind ik de prijs een beetje hoog maar hij zal dan ook een aardig salaris hebben bij PSVquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Contractverlenging was al gebeurd voor Brands zelfs nog maar in de picture was, dit is compleet op conto van John te schrijven
Ja, we zijn vaak negatief over John.quote:
Newcastle heeft geld zat. Betalen ook gewoon 30 mio voor bv. Chris Wood.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel echt een PL speler al vind ik de prijs een beetje hoog maar hij zal dan ook een aardig salaris hebben bij PSV
dat is het punt ook niet, of ze het er voor over hebben welquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Newcastle heeft geld zat. Betalen ook gewoon 30 mio voor bv. Chris Wood.
Zo niet, dan gewoon nog een jaar in Eindhoven houden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het punt ook niet, of ze het er voor over hebben wel
Ik mis de KNVB beker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
KNVB beker erbij gezet, voor andere verzoeken laat maar weten
Alweer geen Champions League voor PSV dus waarschijnlijk. Op deze manier maakt het in de Eredivisie ook geen bal uit of je tweede of derde wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Scheelt toch wel aanzienlijk qua clubs, hopen op een misstap van Monaco dan maar.
Ooijer blijft toch juist aan als assistent?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:02 schreef Ciscus het volgende:
Die nieuwe staf van PSV lijkt me prima. Paar jonge jongens die al een tijdje bij PSV rondlopen, en ook opgeleid zijn (bijvoorbeeld de trainers die met het fysieke aan de slag gaan). Leuk.
Wel jammer van Zenden en Ooijer hoor, maar nieuwe frisse wind bla bla
Dat valt ook nog wel mee..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alweer geen Champions League voor PSV dus waarschijnlijk. Op deze manier maakt het in de Eredivisie ook geen bal uit of je tweede of derde wordt.
Alleen Ajax is het de laatste 20 jaar 2 keer gelukt als tweede. (In 2010 en 2018)
Valt enigszins mee omdat een sterke tegenstander in NCG3 betekent dat je een zwakkere club loot in NCQ4 (omdat je de ronde daarna het coëfficiënt overneemt van je tegenstander wanneer deze hoger is). Uiteindelijk zal PSV hoe dan ook één ploeg moeten verslaan die op papier sterker is dan hen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Scheelt toch wel aanzienlijk qua clubs, hopen op een misstap van Monaco dan maar.
Aha, hij wordt nu opeens wel genoemd. Eerder op de dag niet. Nou...prima tochquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ooijer blijft toch juist aan als assistent?
https://www.omroepbrabant(...)mensen-gaan-het-doen
Lens maakte de gelijkmaker in 90+6quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco is 3de geworden, dus PSV is geplaatst tijdens de loting van de vCL. Mits dat AD artikel van een paar dagen terug klopt.
doorgestuurd naar @Lange_Lans @Mexicanobakker @Cocoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco is 3de geworden, dus PSV is geplaatst tijdens de loting van de vCL. Mits dat AD artikel van een paar dagen terug klopt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik dacht serieus: "huh, die voetbalt toch in turkije ofzo?"
Maar de club heet Lens
Mexicanen liggen goed in de groep, is mijn ervaring. Sympathieke gast. Speelt helaas niet met het mes tussen de tanden, is traag, maar heeft laten zien op meerdere posities te kunnen spelen. Heeft een goed schot, dat hij helaas niet vaak gebruikt. Past wel bij PSV, al zou ik graag meer branie zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef Ciscus het volgende:
Beetje psv-fan heeft de wedstrijd van Lens live gekeken.
Guti heeft een nieuwe aanbieding gekregen, en als hij niet tekent wordt hij verkocht. Lijkt me een prima gast, maar geen geboren kampioen. Heeft dit seizoen wel eindelijk leren verdedigen. Wat mij betreft mag hij gaan bij een goed bod, wat jullie?
Volgens mij ook een jongen die echt het vertrouwen moet voelen, pas dan durft hij een gewaagde lange risicovolle pass te geven of op goal te schieten. Van Bommel heeft hem nou niet bepaald vertrouwen gegeven en het heeft vervolgens 1,5 jaar geduurd voordat hij weer durfde te voetballen. Althans, zo heb ik dat aanschouwd.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mexicanen liggen goed in de groep, is mijn ervaring. Sympathieke gast. Speelt helaas niet met het mes tussen de tanden, is traag, maar heeft laten zien op meerdere posities te kunnen spelen. Heeft een goed schot, dat hij helaas niet vaak gebruikt. Past wel bij PSV, al zou ik graag meer branie zien.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Ook gisteren weer vaak de lange bal op de Jong, ipv de combinatie aangaan - iets dat dit PSV erg goed kan. Beetje opportunistisch zo.
Mannen tegen de jongens, kan ik me in vinden.
Zijn de jongens bang voor van Bommel of zo. Het is erg mechanisch, er zit te weinig plezier in het spel.
... Of is iedereen te druk bezig met waarom het niet loopt? Dan kunnen ze beter lekker gaan voetballen.
Dat wordt nog steeds zo onderschat. Vertrouwen geven is zo belangrijk, net als dat een goede sfeer er voor zorgt dat je voor elkaar wilt werken. Daarom is een Hiddink ook een succescoach geweest; hij hield het voetbal simpel en begrijpelijk en gaf iedereen een goed gevoel. Dat gaat een Van Bommel nooit kunnen. Van Nistelrooij wel, denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:36 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik snap trainers ook niet die spelers onzeker maken. Die hebben blijkbaar niet begrepen dat je als trainer er voor de spelers bent. De spelers zijn er niet voor de trainer. Ja, de trainer maakt de opstelling en is de baas, maar je moet het zaakje wel aan het voetballen krijgen.
Uit 2019:
[..]
Ik vind dat best moeilijk inschatten als je de trainingen niet ziet, Van Bommel had in z'n eerste seizoen meer punten dan Schmidt in z'n 2e dus zo slecht was dat niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat wordt nog steeds zo onderschat. Vertrouwen geven is zo belangrijk, net als dat een goede sfeer er voor zorgt dat je voor elkaar wilt werken. Daarom is een Hiddink ook een succescoach geweest; hij hield het voetbal simpel en begrijpelijk en gaf iedereen een goed gevoel. Dat gaat een Van Bommel nooit kunnen. Van Nistelrooij wel, denk ik.
Met echt 10 keer slechter voetbal, en ik durf wel te stellen met een betere selectie. Het is van Bommel toen ook gelukt om een voorsprong van 10 punten op Ajax kwijt te raken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat best moeilijk inschatten als je de trainingen niet ziet, Van Bommel had in z'n eerste seizoen meer punten dan Schmidt in z'n 2e dus zo slecht was dat niet.
Dat is dan ook weer waar, ik vond Van Nistelrooij gewoon een fijne vent die de gunfactor heeft, maar wat weten we nou helemaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat best moeilijk inschatten als je de trainingen niet ziet, Van Bommel had in z'n eerste seizoen meer punten dan Schmidt in z'n 2e dus zo slecht was dat niet.
Want het voetbal onder Schmidt was geweldig? Maar daar ging het me niet eens om hoor, om zulke resultaten te boeken moet je toch spelers vertrouwen geven en dat moet wederzijds zijn, dat het dan met bepaalde spelers minder was kan uiteraard.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Met echt 10 keer slechter voetbal, en ik durf wel te stellen met een betere selectie. Het is van Bommel toen ook gelukt om een voorsprong van 10 punten op Ajax kwijt te raken.
Ik zou Schmidt een 7/10 geven. We mogen tevreden zijn met het feit dat een trainer zijn contract heeft kunnen uitdienen, dat zorgt in ieder geval voor stabiliteit.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar, ik vond Van Nistelrooij gewoon een fijne vent die de gunfactor heeft, maar wat weten we nou helemaal.
Bij Van Bommel werd het voetbal steeds slechter, en onder Schmidt zie je uiteindelijk wél een stijgende lijn. Niet voldoende, maar toch.
Waar claim ik dat in godsnaam? Zeker niet, maar het was echt stukken beter dan onder beide jaren van Bommel.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want het voetbal onder Schmidt was geweldig? Maar daar ging het me niet eens om hoor, om zulke resultaten te boeken moet je toch spelers vertrouwen geven en dat moet wederzijds zijn, dat het dan met bepaalde spelers minder was kan uiteraard.
Keeper, CV en spits zijn het belangrijkste. Als Sangare weggaat moet daar ook een goede CVM voor terug komen. De CV positie is al jaren een zwakte bij PSV, echt tijd dat daar iets aan gedaan gaat worden. Ramalho is opzich wel okay, maar zou toch graag een betere naast hem willen zien, dan zou je eventueel Boscagli na z'n blessure ook weer richting CVM kunnen sturen. Komt toch te kort als CV imo.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:11 schreef BlaZ het volgende:
Wat denken jullie dat de veranderingen in de selectie voor volgend jaar gaan zijn?
Zahavi > vertrek
Vinicius > vertrek
Thomas > vertrek
Mvogo > vertrek
Madueke, Gakpo en Sangeré lijken me spelers die goed in de markt liggen en voor een goed bedrag wel eens kunnen vertrekken.
Götze heeft aanbiedingen van Benfica en uit de VS, dus dat lijkt me ook een vraagteken.
Drommel lijkt me simpelweg te ligt bevonden en moet vervangen worden.
De belangrijkste positie om in te vullen lijkt me dan ook de keepers- en spitspositie.
Ik vind de LCV met Boscagli/Obispo goed bezet, evenals de RCV met Ramalho/Teze.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Keeper, CV en spits zijn het belangrijkste. Als Sangare weggaat moet daar ook een goede CVM voor terug komen. De CV positie is al jaren een zwakte bij PSV, echt tijd dat daar iets aan gedaan gaat worden. Ramalho is opzich wel okay, maar zou toch graag een betere naast hem willen zien, dan zou je eventueel Boscagli na z'n blessure ook weer richting CVM kunnen sturen. Komt toch te kort als CV imo.
Ik vind Ramalho wel okay, maar de rest is PSV onwaardig imo. De backs zijn inderdaad vrij matig, geen idee wat er met Max is gebeurd na dat eerste half jaar waarin hij echt geweldig wasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind de LCV met Boscagli/Obispo goed bezet, evenals de RCV met Ramalho/Teze.
Max stelt teleur, dus een goede linksback is welkom. Op rechts vind ik Mwene best prima, maar daar mag sowieso wat bij als het echt een verbetering is. Mauro is op bride kanten een verademing zeg.
Ik zie verder graag Timber komen, maar PSV gaat pas een bod uitbrengen als Sangare vertrekt, lijkt me.
Met Veerman, Guti en Ledezma is het middenveld verder ook goed bezet. Van Ginkel voldoet helaas niet meer.
Ik neem aan dat Doan (a 6/7 miljoen) en Bruma (a 4/5 miljoen) vertrekken. Dat betekent dat we met Vertessen, Bakayoko, Gakpo en Madueke de zijkanten gaan bezetten. Daar mag nog iets bij, wat mij betreft een type Kostic.
Spits en keeper hebben de prioriteit, dat lijkt me duidelijk.
Ik vind dit soort statistiek niet alleen weinig zeggend, maar zelfs nietszeggend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 05:30 schreef Lyrebird het volgende:
Ik begrijp niet waarom Doan zo nodig weg moet. Ondergewaardeerde speler. Niet zo flitsend als Madueke, maar hij kan meeverdedigen. Vertoont geen divagedrag. Ook nog maar 23 jaar. Deze stats zijn wel aardig:
Doan, 8 goals in 1517 minuten, 189 min/goal.
Madueke, 3 goals in 800 minuten, 266 min/goal.
Bruma, 7 goals in 1175 minuten, 167 min/goal.
Vinicius, 10 goals in 1010 minuten, 101 min/goal.
Vertessen, 6 goals in 716 minuten, 119 min/goal.
Zahavi, 11 goals in 1526 minuten, 139 min/goal.
Gakpo, 12 goals in 1885 minuten, 157 min/goal.
Zegt niet alles; wie scoort vaak de eerste goal, en wie scoort tegen goed tegenstanders (niemand, haha). Assists.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |