Blijft toch vreemd. 6,5 miljoen kan PSV prima betalen. Schijnbaar wilde PSV hem hebben en kunnen ze hem nu alleen huren. Wellicht door hoge salariseisen? Je laat je zo beetje door City en de speler in de ootje leggen heb ik het idee.quote:

Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansverenigingquote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure

Misschien komt Man City volgend jaar, gaat hij daarheen en over 20 jaar een tiktokfilmpje dat hij het grootste talent ooit was naar door vervelende omstandigheden bij Telstar voetbalt.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansvereniging

Geen dikke mik.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure

Zomer 2026, dus nog 4 jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Tot wanneer heeft Gakpo een contract? als het tot volgend jaar is dan toch liever nu verkopen?

En 200 ballen op parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:35 schreef J83 het volgende:
Bruma heeft toch een paar prima goals gescoord afgelopen seizoen

Huur zou wel erg raar zijn want zijn contract loopt na dit seizoen af. Tenzij PSV hem wil verlengen en er nog brood in ziet maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijken kijken niet kopen.

Eigenlijk vind ik het allemaal best, als ik hem maar nooit meer in een PSV shirt zie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur zou wel erg raar zijn want zijn contract loopt na dit seizoen af. Tenzij PSV hem wil verlengen en er nog brood in ziet maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het allemaal best, als ik hem maar nooit meer in een PSV shirt zie.

Dat zal wel voor FFP zijn oid.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
Een verplichte optie tot koop. Klinkt als een Sjaak Troost constructie van Fenerbahce.

ik las ergens dat hij wel 5 wil maar dat was een maandje geledenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:31 schreef TehRocks het volgende:
Wij moeten dus blijkbaar 6 miljoen voor Luuk gaan betalen die ook nog eens 3 miljoen salaris wil. Hoop dat we dat toch niet gaan doen.

op de één of andere manier voelt dit niet als een constructie waar we achteraf al het geld van gaan krijgenquote:

investering van 15 miljoen vind ik nogal wat voor een speler aan het einde van loopbaanquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:31 schreef TehRocks het volgende:
Wij moeten dus blijkbaar 6 miljoen voor Luuk gaan betalen die ook nog eens 3 miljoen salaris wil. Hoop dat we dat toch niet gaan doen.

Luuk kan toch nog makkelijk een jaar of 4 mee in de Eredivisie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
investering van 15 miljoen vind ik nogal wat voor een speler aan het einde van loopbaan

Zonder keeper.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Cody - Luuk - Noni
Guti - Timber - Joey
Mauro - Teze - Ramalho - KiJana
Ik weet het niet hoor...

Zat ook heel lang te twijfelen, maar koos er toch voor om dan maar geen keeper neer te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonder keeper.
Nu kan Drommels er niet veel van, maar helemaal niemand in de goal... Soms schiet er toch wel iemand per ongeluk een bal tegen Drommels aan.

ik vind je middenveld ook wat statisch, er mist een type Van Ginkel, maar dan een fittequote:Op donderdag 16 juni 2022 15:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zat ook heel lang te twijfelen, maar koos er toch voor om dan maar geen keeper neer te zetten

Vind ik ook, maar het lijkt me wel een stabiel blok met voldoende voetballend vermogen. Maar inderdaad: een lopende middenvelder👍🏻quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind je middenveld ook wat statisch, er mist een type Van Ginkel, maar dan een fitte

Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ki-Jana Hoever. Zeg het maar jongens. Mij nooit opgevallen in de jeugd van Ajax, maar kennelijk wil PSV hem terug naar Nederland halen. Ik lees het op meerdere plekken.
https://www.voetbalprimeu(...)deal-met-wolves.html
@:maxi-mus

Is ook een luie spelerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.
Bij Liverpool leek hij door te breken maar laatste 1 a 2 jaar beetje uit beeld geraakt. Speelde volgens mij bij de Wolves ook niet veel dit seizoen.

305 minuten zo te zien in de Premier League. Dus da's geen vette inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.
Bij Liverpool leek hij door te breken maar laatste 1 a 2 jaar beetje uit beeld geraakt. Speelde volgens mij bij de Wolves ook niet veel dit seizoen.

Bij PSV een kut naam als derde keeper, bij Feyenoord al 4 voor de basis.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Genot, na mijn club ook een kut naam bij PSV.
Boy Waterman![]()
![]()

Boy is inderdaad een kut naam.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Boy Waterman![]()
![]()

Ik zou dit best een stuntje vinden hoor.quote:Op zondag 19 juni 2022 07:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Boy is inderdaad een kut naam.
Maar als derde keeper kan ik er mee leven. Ik denk zelfs dat hij beter is dan Drommel.
En Walter Benitez als eerste keeper lijkt me een echte stap voorwaarts.

Ja, ik ook wel. Kun je ook mooi een paar jaar mee vooruit. Zuid-Amerikanen vinden het altijd leuk in Eindhoven.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou dit best een stuntje vinden hoor.

Ja, prutser eerste klas. Maar als 3e doelman.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Scrummie het volgende:
Boy Waterman![]()
![]()

Het zal vast geen wereldtop zijn. Hoeft ook niet voor in de eredivisie, gewoon een degelijke keeper die geen blunders maakt is in 90% vd wedstrijden voldoendequote:Op zondag 19 juni 2022 13:56 schreef tja77 het volgende:
Prima 3e keeper, en als Benitez doorgaat lijkt me dat ook een prima eerste keeper. Heb die Benitez niet zo heel veel aan het werk gezien.

Slechter dan Drommels zal 'ie vast niet zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal vast geen wereldtop zijn. Hoeft ook niet voor in de eredivisie, gewoon een degelijke keeper die geen blunders maakt is in 90% vd wedstrijden voldoende

Hij heeft een stofwisselingsziekte. Buiten dat ik het geen flop vindt geworden.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Götze lijkt er ook wel klaar mee. Toch wel een beetje een flop geworden. Was hij nou echt ziek of gewoon lui?

Eens. Mensen kijken over het algemeen teveel naar cijfertjes en statistieken.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft een stofwisselingsziekte. Buiten dat ik het geen flop vindt geworden.

quote:Op maandag 20 juni 2022 07:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Mensen kijken over het algemeen teveel naar cijfertjes en statistieken.
Regelmatig gekeken maar ik zie het er niet in. Heeft echt complete wedstrijden verstoppertje gespeeld. En ja, natuurlijk voetbalt hij nog vrij makkelijk als hij de bal krijgt, maar er zit geen enkele drive meer achter.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:42 schreef Ciscus het volgende:
Iedereen die er kijk op heeft en de moeite neemt om volledige wedstrijden te kijken, weet de waarde van Götze in te schatten.

4 goaltjes in de Eredivisie en 4 assists dit seizoen voor een nummer 10. En dat voor een speler van 29 die qua leeftijd op de top van zijn carričre zou moeten zitten.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:46 schreef Halcon het volgende:
Götze is geen flop geweest, dat gaat wat te ver. Maar n succes? Had er meer van verwacht. Gezien z'n naam en faam, maar ook z'n salaris.
Als je er nu 4 mio voor kunt vangen, is het alsnog geen hele slechte deal geweest achteraf.

Er was een reden dat hij transfervrij was en geen serieuze club hem wilde, Hans. Dat is nou niet omdat je zo fantastisch goed bent.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En dat voor een speler van 29 die qua leeftijd op de top van zijn carričre zou moeten zitten.

Net 30 ja.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er was een reden dat hij transfervrij was en geen serieuze club hem wilde, Hans. Dat is nou niet omdat je zo fantastisch goed bent.
Overigens is hij al 30.

Natuurlijk hadden de meesten er wel meer van verwacht, anders ligt je verwachtingspatroon wel erg laag.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar hadden jullie niet meer verwacht van Gotze?

Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar hadden jullie niet meer verwacht van Gotze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |