Alles boven de 30 miljoen lachend aannemen, voordat ze er op het eiland achterkomen dat het de zoveelste Afrikaanse fraud is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ontsnappingsclausule van ¤ 37,5 miljoen in zijn contract. Aston Villa, Leicester, NUFC, Liverpool, Chelsea en ManU zouden belangstelling hebben.
Oh niet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heeft @:buitendam dan mazzel? Is niet zo dat hij dat geld krijgt hè of dat het onder supporters verdeeld gaat worden.
Ik zie het hem daar wel redden hoor. Zeker bij een Leicester of Villa. Die andere clubs lijken me een stap te hoog. Maar ik zou er niet van staan te kijken. Misschien heeft Ten Hag iets in hem gezien wat hij nu op het middenveld mist. En laten we eerlijk zijn; als je huidige middenveld bestaat uit McTominay, Fred en Matic dan snap ik prima dat je op zoek gaat naar een middenvelder.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen lachend aannemen, voordat ze er op het eiland achterkomen dat het de zoveelste Afrikaanse fraud is.
Laten we het even vragen aan @Buitendamquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh niet?
Als de club daar mogelijk van profiteert ben je als fan toch ook blij.
Matic is al naar Roma, al die links van ManU met de eredivisie neem ik sowieso met een korrel zout maar denk net als jij dat hij het in de subtop gewoon prima zou doen (al is ManU dat nu ook).quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het hem daar wel redden hoor. Zeker bij een Leicester of Villa. Die andere clubs lijken me een stap te hoog. Maar ik zou er niet van staan te kijken. Misschien heeft Ten Hag iets in hem gezien wat hij nu op het middenveld mist. En laten we eerlijk zijn; als je huidige middenveld bestaat uit McTominay, Fred en Matic dan snap ik prima dat je op zoek gaat naar een middenvelder.
Hij gaat je nog verrassen, die jongen gaat echt seizoenenlang boven in de premier league meedraaien. 100%.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het hem daar wel redden hoor. Zeker bij een Leicester of Villa. Die andere clubs lijken me een stap te hoog. Maar ik zou er niet van staan te kijken. Misschien heeft Ten Hag iets in hem gezien wat hij nu op het middenveld mist. En laten we eerlijk zijn; als je huidige middenveld bestaat uit McTominay, Fred en Matic dan snap ik prima dat je op zoek gaat naar een middenvelder.
In Engeland zijn ze dol op GROOT en STERK.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen lachend aannemen, voordat ze er op het eiland achterkomen dat het de zoveelste Afrikaanse fraud is.
Eens. Slimme speler.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel fan van Midtsjø. Zou kijken of die haalbaar is.
Ik las dat ManU ook met verregaande interesse naar Mauro Junior keek.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matic is al naar Roma, al die links van ManU met de eredivisie neem ik sowieso met een korrel zout maar denk net als jij dat hij het in de subtop gewoon prima zou doen (al is ManU dat nu ook).
Racist.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze dol op GROOT en STERK.
Oh dat denk ik ook wel ja. Maar de top? Nah.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier geen antwoord op. De felle reactie van @Sked heeft mij wat uit het veld geslagen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we het even vragen aan @:buitendam
Verkopen dan en Timbertje van Utrecht halen en die Braziliaan van KVM.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ontsnappingsclausule van ¤ 37,5 miljoen in zijn contract. Aston Villa, Leicester, NUFC, Liverpool, Chelsea en ManU zouden belangstelling hebben.
Ik vind dit wel interessant, want ik denk juist dat hij bij een topclub echt van waarde is. Door hem kunnen anderen beter spelen, hij heeft snelheid (met die grote passen), duelkracht en een redelijk (in ontwikkeling) inzicht. Wat is het precies dat je hem niet ziet slagen in de top? Ik hou overigens ook meer van een type Frenkie hoor, dus geen fanboy verder.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel ja. Maar de top? Nah.
Vind hem vooral een speler die in niks écht opvalt of uitblinkt eigenlijk. Nou ja, zijn postuur dan. Mag je ook wel verwachten dat hij daarmee in de duels prima is, maar daarin blinkt hij toch niet ook heel erg uit? Heeft ook nog wel veel foutjes en slordigheden in zijn spel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel interessant, want ik denk juist dat hij bij een topclub echt van waarde is. Door hem kunnen anderen beter spelen, hij heeft snelheid (met die grote passen), duelkracht en een redelijk (in ontwikkeling) inzicht. Wat is het precies dat je hem niet ziet slagen in de top? Ik hou overigens ook meer van een type Frenkie hoor, dus geen fanboy verder.
Ik denk soms dat als Gatusso nederlander was geweest, hij niet verder dan Vitesse was gekomen.
Ik vind hem echt heersen, grappig. Ach, we zullen zien😁👍🏻quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind hem vooral een speler die in niks écht opvalt of uitblinkt eigenlijk. Nou ja, zijn postuur dan. Mag je ook wel verwachten dat hij daarmee in de duels prima is, maar daarin blinkt hij toch niet ook heel erg uit? Heeft ook nog wel veel foutjes en slordigheden in zijn spel.
Omdat City eerder was?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een rare transfer. Als ik het goed begrijp is deze speler dus voor 6.5 miljoen gekocht door City Football Group, en PSV gaat hem dus huren voor één seizoen? Waarom kopen ze hem dan niet gewoon zelf? 6.5 miljoen is toch niet veel in de huidige markt.
Kiezen tussen City's groep of PSV is wel een lastige keuze natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een rare transfer. Als ik het goed begrijp is deze speler dus voor 6.5 miljoen gekocht door City Football Group, en PSV gaat hem dus huren voor één seizoen? Waarom kopen ze hem dan niet gewoon zelf? 6.5 miljoen is toch niet veel in de huidige markt. Nu ga je dus weer een speler opleiden voor een Europese topclub, want daar komt het eigenlijk op neer. Bovendien is het ook niet echt een lekker signaal naar Bakayoko, die op dezelfde positie speelt.
Ik snap niet zo goed wat je met een rechtsbuiten van 18 moet voor één jaar als je al Madueke en daarachter eigen talent Bakayoko hebt voor zijn favoriete positie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Savinho is rond. Ik weet iets goed wat ik hiervan moet vinden.
Blijft toch vreemd. 6,5 miljoen kan PSV prima betalen. Schijnbaar wilde PSV hem hebben en kunnen ze hem nu alleen huren. Wellicht door hoge salariseisen? Je laat je zo beetje door City en de speler in de ootje leggen heb ik het idee.quote:
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansverenigingquote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure
Misschien komt Man City volgend jaar, gaat hij daarheen en over 20 jaar een tiktokfilmpje dat hij het grootste talent ooit was naar door vervelende omstandigheden bij Telstar voetbalt.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansvereniging
Geen dikke mik.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |