abonnement Unibet Coolblue
pi_204729878


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoin :B s' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_204729908
Is Luna geen pump and dump ofzo? Vind het zo onrealistisch nu.
pi_204729974
Luna nu -99.92%. Blijft ie straks heel de tijd op -99.99% staan of gaat ie snel naar 0?

nu -99.97%

[ Bericht 1% gewijzigd door NeeOfTochJA op 13-05-2022 01:38:24 ]
pi_204730091
131 miljard Luna nu, brrrr brrr printing more
٩๏̯͡๏)۶
pi_204730102
twitter
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 06:35:39 #6
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204730467
Zo dat is een flinke rally
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_204730468
Okee nu kan je wel concluderen dat het echt helemaal klaar is. UST vannacht helemaal in elkaar gezakt.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 06:51:58 #8
18653 crew  D.
pi_204730490
Het is hier weer ‘gezellig’ druk de laatste dagen, goede tijd voor een nieuwe bullrun lijkt me :P
pi_204730497
Flat line zie ik. Lol.
U MAD?
pi_204730592
Met betrekking tot de hoeveelheid Luna mag ik hopen dat de systemen rekening houden met buffer overflow, voor de niet technische mensen onder ons, elk getal op een computer word bijgehouden door nullen en enen

Dus stel je voor ik zou 3 bits reserveren voor een getal, dan kun je dus deze vastleggen:
-000 = 0
-001 = 1
-010 = 2
-011 = 3
-100 = 4
-101 = 5
-110 = 6
-111 = 7

Nu komt de grap, tellen we er nu 1 bij op, dan is de logica in processors dat we weer naar 000 schieten, of afhankelijk van het vastgelegde type naar een negatief getal (wanneer we voor een 4 bytes negative type hadden gekozen).

De reden waarom we niet belachelijk grote ruimtes reserveren is puur praktisch, het kost meer geld, en het is trager, dus als developer kies je meestal een bepaalde marge die je realistisch acht, voor een huisnummer neem je bijvoorbeeld 6 plekken, niet 32, maar voor inwonersaantallen van landen kies je wellicht 12 posities.

Nu het aantal Luna zo hoog is zou het best kunnen dat bepaalde systemen door hun maximum gaan, en dat er in 1 keer weer 1000 Luna geprint is :D

Denk niet dat dit hypothetisch is want dagelijks kom ik gevallen tegen waar dit gebeurt, de bekendste kennen jullie wellicht. https://www.bbc.com/news/world-asia-30288542
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:27:39 #11
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204730597
Ik mag toch hopen dat veel van de tweets niet waar zijn. Al je geld in 1(!!!!) coin stoppen. Dan vraag je er ook om in zo een ongereguleerde markt.

Stop een deel van je geld in aandelen (bijvoorbeeld gewoon een gespreide ETF, hoef je je nergens in te verdiepen), een deel in crypto (meerdere munten), etc.

Maar als je al je spaargeld compleet ongespreid belegd in een losse crypto-asset… tja. Pijnlijke les geleerd dan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:30:17 #12
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204730605
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:25 schreef raptorix het volgende:
Met betrekking tot de hoeveelheid Luna mag ik hopen dat de systemen rekening houden met buffer overflow, voor de niet technische mensen onder ons, elk getal op een computer word bijgehouden door nullen en enen

Dus stel je voor ik zou 3 bits reserveren voor een getal, dan kun je dus deze vastleggen:
-000 = 0
-001 = 1
-010 = 2
-011 = 3
-100 = 4
-101 = 5
-110 = 6
-111 = 7

Nu komt de grap, tellen we er nu 1 bij op, dan is de logica in processors dat we weer naar 000 schieten, of afhankelijk van het vastgelegde type naar een negatief getal (wanneer we voor een 4 bytes negative type hadden gekozen).

De reden waarom we niet belachelijk grote ruimtes reserveren is puur praktisch, het kost meer geld, en het is trager, dus als developer kies je meestal een bepaalde marge die je realistisch acht, voor een huisnummer neem je bijvoorbeeld 6 plekken, niet 32, maar voor inwonersaantallen van landen kies je wellicht 12 posities.

Nu het aantal Luna zo hoog is zou het best kunnen dat bepaalde systemen door hun maximum gaan, en dat er in 1 keer weer 1000 Luna geprint is :D

Denk niet dat dit hypothetisch is want dagelijks kom ik gevallen tegen waar dit gebeurt, de bekendste kennen jullie wellicht. https://www.bbc.com/news/world-asia-30288542
Mooi hè. Vergeet ook de Y2K38 bug niet, dat gaat zeer waarschijnlijk wel problemen opleveren itt de Y2K bug.

En meer in mijn eigen straatje, de Boeing 787 moet (moest?) ook minimaal elke 60 dagen uit en aan gezet worden vanwege een overflow in de motoraansturing :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204730634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:30 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Mooi hè. Vergeet ook de Y2K38 bug niet, dat gaat zeer waarschijnlijk wel problemen opleveren itt de Y2K bug.

En meer in mijn eigen straatje, de Boeing 787 moet (moest?) ook minimaal elke 60 dagen uit en aan gezet worden vanwege een overflow in de motoraansturing :')
Ja en dan denken mensen, oh ja 2038 dat is nog een heel eind weg, tot je bijvoorbeeld je erfpacht tot 2050 wilt afkopen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:42:51 #14
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_204730650
Lekker wakker worden zo! c_/ *O*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_204730706
twitter
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:02:11 #16
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204730731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:25 schreef raptorix het volgende:
Met betrekking tot de hoeveelheid Luna mag ik hopen dat de systemen rekening houden met buffer overflow, voor de niet technische mensen onder ons, elk getal op een computer word bijgehouden door nullen en enen

Dus stel je voor ik zou 3 bits reserveren voor een getal, dan kun je dus deze vastleggen:
-000 = 0
-001 = 1
-010 = 2
-011 = 3
-100 = 4
-101 = 5
-110 = 6
-111 = 7

Nu komt de grap, tellen we er nu 1 bij op, dan is de logica in processors dat we weer naar 000 schieten, of afhankelijk van het vastgelegde type naar een negatief getal (wanneer we voor een 4 bytes negative type hadden gekozen).

De reden waarom we niet belachelijk grote ruimtes reserveren is puur praktisch, het kost meer geld, en het is trager, dus als developer kies je meestal een bepaalde marge die je realistisch acht, voor een huisnummer neem je bijvoorbeeld 6 plekken, niet 32, maar voor inwonersaantallen van landen kies je wellicht 12 posities.

Nu het aantal Luna zo hoog is zou het best kunnen dat bepaalde systemen door hun maximum gaan, en dat er in 1 keer weer 1000 Luna geprint is :D

Denk niet dat dit hypothetisch is want dagelijks kom ik gevallen tegen waar dit gebeurt, de bekendste kennen jullie wellicht. https://www.bbc.com/news/world-asia-30288542
Ook de reden waarom Ghandi in Civ 5 zo graag nukes gebruikt :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204730750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
"Stop loss" nog gezet? Of verkocht?
2/3 verkocht en de rest op .026. heb nu nog 20000 luna over twv 28 euro 😅
pi_204730755
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ook de reden waarom Ghandi in Civ 5 zo graag nukes gebruikt :P
Ik heb ooit een programmeer opdracht voor een intake gehad waarbij ik dus de stelling kreeg hoe je het snelst een getal van 5 naar 3 zou krijgen met als beperking dat alleen optellen en vermenigvuldigen mocht :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204730767
twitter
pi_204730778
Zeker lekker wakker worden al geloof ik niet dat de bodem bereikt is maar we a la 2018 nog een ruk naar beneden maken om het moreel van de twijfelaars definitief te breken.
blablablabla
pi_204730829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:09 schreef Elan het volgende:
Zeker lekker wakker worden al geloof ik niet dat de bodem bereikt is maar we a la 2018 nog een ruk naar beneden maken om het moreel van de twijfelaars definitief te breken.
Ik denk dat er nu een relatief grote groep is die de risico's van gelayerde coins gaan inzien, specifiek voor DeFi, die kunnen wel eens terugkeren naar BTC en ETH welke wel goed voor de prijs zou zijn. De komende tijd zullen we ook meer en meer van dit soort aanvallen zien omdat je ze gewoon van te voren kunt simuleren in modellen.
Ik verwacht ook nog wel wat hommeles met betrekking tot Tether, daar duren de analyses meestal wat langer omdat het veel werk is, maar ik vertrouw die shit voor geen meter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204730844
quote:
Het mooie is dat BTC bewezen heeft dat het Battle proof is, overigens moeten we ook weer niet te lyrisch doen want een paar jaar terug is er nog een Bug in de core gevonden welke de ondergang van Bitcoin had kunnen zijn wanneer dit misbruikt was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204730863
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:25 schreef raptorix het volgende:
Met betrekking tot de hoeveelheid Luna mag ik hopen dat de systemen rekening houden met buffer overflow, voor de niet technische mensen onder ons, elk getal op een computer word bijgehouden door nullen en enen

Dus stel je voor ik zou 3 bits reserveren voor een getal, dan kun je dus deze vastleggen:
-000 = 0
-001 = 1
-010 = 2
-011 = 3
-100 = 4
-101 = 5
-110 = 6
-111 = 7

Nu komt de grap, tellen we er nu 1 bij op, dan is de logica in processors dat we weer naar 000 schieten, of afhankelijk van het vastgelegde type naar een negatief getal (wanneer we voor een 4 bytes negative type hadden gekozen).

De reden waarom we niet belachelijk grote ruimtes reserveren is puur praktisch, het kost meer geld, en het is trager, dus als developer kies je meestal een bepaalde marge die je realistisch acht, voor een huisnummer neem je bijvoorbeeld 6 plekken, niet 32, maar voor inwonersaantallen van landen kies je wellicht 12 posities.

Nu het aantal Luna zo hoog is zou het best kunnen dat bepaalde systemen door hun maximum gaan, en dat er in 1 keer weer 1000 Luna geprint is :D

Denk niet dat dit hypothetisch is want dagelijks kom ik gevallen tegen waar dit gebeurt, de bekendste kennen jullie wellicht. https://www.bbc.com/news/world-asia-30288542
Bij de exponentiele groei zoals de laatste uren er gemint werd gaat het sowieso stuk. Dat zijn rijstkorrels op een schaakbord.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204730914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:21 schreef raptorix het volgende:
overigens moeten we ook weer niet te lyrisch doen want een paar jaar terug is er nog een Bug in de core gevonden welke de ondergang van Bitcoin had kunnen zijn wanneer dit misbruikt was.
Ik heb je dit nu al een paar keer zien aanhalen maar over welke bug heb je het eigenlijk? Als ik denk te weten over welke bug je het hebt overdrijf je, maar ook de berichtgeving toen, het enorm.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204730925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat er nu een relatief grote groep is die de risico's van gelayerde coins gaan inzien, specifiek voor DeFi, die kunnen wel eens terugkeren naar BTC en ETH welke wel goed voor de prijs zou zijn. De komende tijd zullen we ook meer en meer van dit soort aanvallen zien omdat je ze gewoon van te voren kunt simuleren in modellen.
Ik verwacht ook nog wel wat hommeles met betrekking tot Tether, daar duren de analyses meestal wat langer omdat het veel werk is, maar ik vertrouw die shit voor geen meter.
Ben bang dat je de gemiddelde mens dan toch wat te hoog in schat. De kwetsbaarheid van Luna, in de zin dat het feitelijk geen bestaansrecht heeft is maanden geleden al door talloze mensen uitgelegd. Bitcoin als manier om snel geld te maken is ook helemaal niet zo interessant (tenzij je actief gaat traden). Mensen gaan in hun zoektocht naar geld toch op zoek naar die X3 X10 x1000 coins.

Een zware bearmarket van een jaar of wat zou dat sentiment wellicht doen veranderen. Maar je ziet vanmorgen ook bijna traditioneel dat de alts die de hardste klappen hebben gekregen nu ook weer het hardst zijn gestegen. Er is dus feitelijk niks geleerd van dit bloedbad.
blablablabla
pi_204730937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik heb je dit nu al een paar keer zien aanhalen maar over welke bug heb je het eigenlijk? Als ik denk te weten over welke bug je het hebt overdrijf je, maar ook de berichtgeving toen, het enorm.
https://www.coindesk.com/(...)d-2-years-after-fix/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204730965
quote:
We hebben het over dezelfde idd. Je haalt ook meteen de meest overdreven nieuwsbron ervan bij (Coindesk :')). Deze is al een stuk genuanceerder.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204730997
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:46 schreef dimmak het volgende:

[..]
We hebben het over dezelfde idd. Je haalt ook meteen de meest overdreven nieuwsbron ervan bij (Coindesk :')). Deze is al een stuk genuanceerder.
We kunnen discussieren over de ernstigheid, maar iedereen die wat van development weet, weet dat als je 180K regels code hebt het onzettend lastig is om dit bugvrij te schrijven, daarnaast zijn er de laatste jaren ook steeds meer gevaren die buiten de code om gaan, kortom er vanuit gaan dat het allemaal wel goed zit is te makkelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204731019
Luna ook stop gezet op bitvavo, mail volgt :') zonde van de 50 wat ik er ingegooid heb, wel blij dat het niet meer was _O-
pi_204731028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
We kunnen discussieren over de ernstigheid, maar iedereen die wat van development weet, weet dat als je 180K regels code hebt het onzettend lastig is om dit bugvrij te schrijven, daarnaast zijn er de laatste jaren ook steeds meer gevaren die buiten de code om gaan, kortom er vanuit gaan dat het allemaal wel goed zit is te makkelijk.
Uiteraard, maar je haalt die bug er steeds bij dat het de ondergang van Bitcoin zou zijn geweest. Ik zeg alleen dat dat nogal een vrij overdreven stelling is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204731035
Echt allemaal bizarre verhalen zoals zelfmoord pogingen vanwege Luna

https://www.reddit.com/r/(...)pay_the_bank_i_will/

Geen idee wat er echt is natuurlijk, maar wat zijn er veel dwazen die alles gokken op 1 crypto token en dan ook nog echt al hun vermogen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204731039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ben je nu m'n posts op Tweakers aan het lezen? :P
klopt :D was al op zoek naar de stats , RIP Luna
pi_204731075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:55 schreef michiel_merk het volgende:
Luna ook stop gezet op bitvavo, mail volgt :') zonde van de 50 wat ik er ingegooid heb, wel blij dat het niet meer was _O-
Ik heb hem er gisteren nog met 50 winst uitgetrokken, zag de bui al hangen _O-
pi_204731146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Benieuwd of we morgen onder de $0,001 komen.
Yep :')
pi_204731152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Yep :')


:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204731181
Met de stablecoin UST gaat het ook nog niet zo lekker. Die zou toch omhoog? :+
  Redactie Frontpage vrijdag 13 mei 2022 @ 09:26:53 #38
4530 crew  Crazy Harry
pi_204731218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:16 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:')
Nog een keer door de helft en hij staat gelijk aan shiba :')
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:34:57 #39
24313 Gremen
Eindbaas
pi_204731281
Time of death?
Is vrijdag de dertiende echt een keer een ongeluksdag. (maar eigenlijk net paar dagen te laat)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_204731291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Met de stablecoin UST gaat het ook nog niet zo lekker. Die zou toch omhoog? :+
Stablecoins werken niet in een downmarkt.
(Denk ik)
Vakman pur sang
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:38:58 #41
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204731307
Nog steeds proberen mensen het te kopen als 'gokje'.

Het is net zo'n 'gokje' als 10 euro in de fik zetten en hopen dat het terugkomt als 20 euro.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204731315
"The Terra blockchain has officially halted and UST has remained de-pegged from the US dollar since 9th May 2022."

Lol, mooi man, een chain die gewoon gestopt kan worden, en waar we dus een soort van Bankendirecteur hebben die met miljarden kan schuiven, misschien dat ze hun concept kunnen verkopen aan de ECB.

"DeFi" :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204731343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef raptorix het volgende:
"The Terra blockchain has officially halted and UST has remained de-pegged from the US dollar since 9th May 2022."

Lol, mooi man, een chain die gewoon gestopt kan worden, en waar we dus een soort van Bankendirecteur hebben die met miljarden kan schuiven, misschien dat ze hun concept kunnen verkopen aan de ECB.

"DeFi" :') :') :') :')
En in minder dan 2 dagen zijn ze van 320 miljoen naar 650 miljard stuks in circulatie gegaan (zonder iets te bereiken).
Dat is echt mega inflatie :D

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
pi_204731397
Ik vraag me trouwens af in hoeverre de exchanges geraakt worden door Terra/Luna, als die namelijk eigen liquidity aanhouden kan dat behoorlijk geld kosten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204731410
quote:
Bitvavo biedt LUNA bezitters compensatie nadat blockchain is gestopt
Timo Bult Door Timo Bult 13/05/2022 in Altcoin nieuws
Bitvavo biedt LUNA bezitters compensatie nadat blockchain is gestopt
Foto: Ivan Babydov/Shutterstock

Er zijn weer een aantal grote ontwikkelingen te melden omtrent Terra (LUNA), de cryptocurrency die volledig is ingestort. Zo hebben enkele exchanges de altcoin van hun platform gehaald en is het netwerk gepauzeerd.

Terra trekt stekker uit blockchain
Vanochtend vroeg werd gemeld dat Terra zijn blockchain heeft bevroren. Het is de tweede keer dat dit is gebeurd in de afgelopen dag. De validators van het netwerk trokken de stekker uit de blockchain op blockhoogte 7.607.789 met als doel een plan te ontwikkelen voor hoe nu verder.

Het gevolg hiervan is dat geen enkele crypto meer via het netwerk verzonden kan worden. Voor hoelang dit het geval zal zijn is onduidelijk. Het is echter een vervelend scenario voor mensen die op dit moment nog LUNA hebben. Zij kunnen namelijk geen kant op.

Bitvavo pauzeert LUNA handel
Het Nederlandse handelsplatform Bitvavo heeft besloten om de handel in LUNA te pauzeren. Doordat het netwerk volledig stil ligt, is er weinig liquiditeit. Het betekent ook dat gebruikers op dit moment geen LUNA kunnen opnemen uit hun Bitvavo account.

De exchange komt echter wel met een compensatieregeling aangezien de huidige situatie betekent dat gebruikers met LUNA in hun account “ongewilde blootstelling” aan de cryptocurrency kunnen hebben. De compensatie bestaat uit het volgende:

“Gebruikers ontvangen de EUR-waarde van hun LUNA op het moment dat de LUNA-EUR-handel werd gepauzeerd 13-05-2022 8:20 AM (CET). Deze bedragen worden later vandaag automatisch aan het gebruikersaccount toegevoegd (terwijl de gebruiker zijn LUNA houdt) en zijn zichtbaar in de transactiegeschiedenis.”

Gebruikers mogen hun LUNA dus houden en kunnen deze opnemen zodra de blockchain weer is opgestart. Maar zoals gezegd, het is niet duidelijk wanneer dit zal zijn en of het überhaupt zal gebeuren.
https://www.crypto-inside(...)ockchain-is-gestopt/
pi_204731430
En wat was het muntje toen waard? Een cent?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204731435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:55 schreef raptorix het volgende:
En wat was het muntje toen waard? Een cent?
Minder :D

Meer richting de $0,00005
pi_204731476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:34 schreef Elan het volgende:
Een zware bearmarket van een jaar of wat zou dat sentiment wellicht doen veranderen. Maar je ziet vanmorgen ook bijna traditioneel dat de alts die de hardste klappen hebben gekregen nu ook weer het hardst zijn gestegen. Er is dus feitelijk niks geleerd van dit bloedbad.
Dit laat vooral zien dat de beer nog niet klaar is imo. In 2018 was de hype er goed uitgeslagen. Sterker nog de meeste die in 2021 participeerden waren waarschijnlijk nieuwkomers en niet de 2017 old schoolers.
pi_204731514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:03 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dit laat vooral zien dat de beer nog niet klaar is imo. In 2018 was de hype er goed uitgeslagen. Sterker nog de meeste die in 2021 participeerden waren waarschijnlijk nieuwkomers en niet de 2017 old schoolers.
precies. en de btc dominance is ook nog amper gestegen er zullen nog genoeg alts 99% gaan dalen.
pi_204731522
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog steeds proberen mensen het te kopen als 'gokje'.

Het is net zo'n 'gokje' als 10 euro in de fik zetten en hopen dat het terugkomt als 20 euro.
Echt hé..

Voor degene die geld echt zo hard haten heb ik nog wel een bitcoin donatie adresje. Elke sat is welkom.
pi_204731530
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog steeds proberen mensen het te kopen als 'gokje'.

Het is net zo'n 'gokje' als 10 euro in de fik zetten en hopen dat het terugkomt als 20 euro.
Hey, het kon wel. Kwestie van jaren lange kennis, en een heel klein beetje geluk. Toch een x2.5 gedaan op LUNA
pi_204731534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En in minder dan 2 dagen zijn ze van 320 miljoen naar 650 miljard stuks in circulatie gegaan (zonder iets te bereiken).
Dat is echt mega inflatie :D

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
6,5 biljoen toch of ben ik nou gek?

Ben wel benieuwd wat er met de 83k bitcoin gebeurd is die ze een weekje terug beweerde te hebben.


quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Ik zie dat ik ooit de 1e in deze reeks heb geopend AEX / Cryptocurrencies #1 And so it begins
:P
Kijk dat is eens een worthy flex! We praten hier tegen een Nederlandse Do Kwon waarschijnlijk O+


quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:50 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me trouwens af in hoeverre de exchanges geraakt worden door Terra/Luna, als die namelijk eigen liquidity aanhouden kan dat behoorlijk geld kosten.
Daarom moet/mag een exchange nooit zelf voor market makertje spelen.

Maarja in crypto weet je het nooit lol

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2022 10:16:17 ]
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:15:18 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204731546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:57 schreef Ronald het volgende:
Echt allemaal bizarre verhalen zoals zelfmoord pogingen vanwege Luna

https://www.reddit.com/r/(...)pay_the_bank_i_will/

Geen idee wat er echt is natuurlijk, maar wat zijn er veel dwazen die alles gokken op 1 crypto token en dan ook nog echt al hun vermogen.
Nou ja, ik denk dat je er ook gewoon ziek van bent als je voor weinig kocht (of nog erger; voor veel) het goed een maand geleden nog een vermogen waard was (2000 stuks was ¤ 200.000) en het nu 10 cent waard is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204731555
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:13 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
6,5 biljoen toch of ben ik nou gek?

Ben wel benieuwd wat er met de 83k bitcoin gebeurd is die ze een weekje terug beweerde te hebben.
Nee, je bent niet gek. Blijkbaar heb ik gefaald in het tellen van het aantal nullen (omdat er geen punten tussen stonden) en m'n verwachting al was dat we vandaag op ~600 miljard zouden staan... maar dus nog ff 10x meer...

6.530.342.020.075
pi_204731567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nee, je bent niet gek. Blijkbaar heb ik gefaald in het tellen van het aantal nullen (omdat er geen punten tussen stonden) en m'n verwachting al was dat we vandaag op ~600 miljard zouden staan... maar dus nog ff 10x meer...

6.530.342.020.075
Dus we zijn vannacht nog 100x gegaan, lekker lekker.

Bizar overigens dat UST nog steeds 0.16 waard is, zelfs de sloomste op aarde kunnen nog verlies pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2022 10:19:42 ]
pi_204731584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:19 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dus we zijn vannacht nog 100x gegaan, lekker lekker.

Bizar overigens dat UST nog steeds 0.16 waard is, zelfs de sloomste op aarde kunnen nog verlies pakken.
Ja, dat verlies is een stuk beter te pruimen dan dat op Luna.
In feite is Luna opgeofferd om UST overeind te houden.
Alleen is uiteindelijk geen van beiden overeind gebleven.
pi_204731591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:13 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

Ben wel benieuwd wat er met de 83k bitcoin gebeurd is die ze een weekje terug beweerde te hebben.

Wellicht kwijt geraakt als ze hem met een hefboom hebben gebruikt :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204731603
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wellicht kwijt geraakt als ze hem met een hefboom hebben gebruikt :+
Boating accident amiright?
pi_204731614
Binance zal zo langzamerhand ook nog een paar nullen moeten gaan toevoegen...

pi_204731622
twitter

De grote tech aandelen zijn nog niet eens gecrashed. De bear markt is net pas begonnen :Y)
pi_204731635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Binance zal zo langzamerhand ook nog een paar nullen moeten gaan toevoegen...

[ afbeelding ]
Nog niet gedelist?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:27:07 #62
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_204731645
Als een echte shitcoin degenerate, heb ik mij nooit verdiept in coins als Luna, matic, movr enzo. Gelukkig maar.

Shitcoins _O_
pi_204731647
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Nog niet gedelist?
Neuh, dat zou wel de genadeklap zijn (tot zover dat nog niet is).
pi_204731664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Binance zal zo langzamerhand ook nog een paar nullen moeten gaan toevoegen...

[ afbeelding ]
Tradingview heeft de binance tickers USTUSDT en LUNAUSDT zelfs al in de prullebak gegooid _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk dat je er ook gewoon ziek van bent als je voor weinig kocht (of nog erger; voor veel) het goed een maand geleden nog een vermogen waard was (2000 stuks was ¤ 200.000) en het nu 10 cent waard is.
Only when the tide goes out do you discover who's been swimming naked. - Warren Buffett

20% rente op een ongedekte stablecoin was echt te mooi om waar te zijn bleek maar.
pi_204731681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:28 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Only when the tide goes out do you discover who's been swimming naked. - Warren Buffett

20% rente op een ongedekte stablecoin was echt te mooi om waar te zijn bleek maar.
Helaas wel. En laten we hopen dat we dat niet ooit over crypto's überhaupt hoeven zeggen, want reken maar dat er genoeg mensen zijn die zich dan bescheuren om onze vergissing.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:32:12 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204731683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:28 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Tradingview heeft de binance tickers USTUSDT en LUNAUSDT zelfs al in de prullebak gegooid _O-
[..]
Only when the tide goes out do you discover who's been swimming naked. - Warren Buffett

20% rente op een ongedekte stablecoin was echt te mooi om waar te zijn bleek maar.
Briljante quote wel van Buffett.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:32:57 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204731689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Helaas wel. En laten we hopen dat we dat niet ooit over crypto's überhaupt hoeven zeggen, want reken maar dat er genoeg mensen zijn die zich dan bescheuren om onze vergissing.
* Perrin roept iets over tulpenbollen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204731692
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
* Perrin roept iets over tulpenbollen.
:+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204731713
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zie ik geen handel meer in Luna?

https://www.binance.com/en/trade/LUNA_BUSD?theme=dark&type=spot
pi_204731729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
De grote tech aandelen zijn nog niet eens gecrashed. De bear markt is net pas begonnen :Y)
Toch vraag ik me af... waar gaat dat geld van die verkochte aandelen heen? Blijft dat voorlopig in USD? Je ziet nu wel dat de USD aan een opmars bezig is maar hoe lang blijft zoiets duren? Vermogende mensen hebben er een hekel aan om hun vermogen in cash aan te houden, er belasting over te moeten betalen en er geen rendement op te maken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204731731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Binance zal zo langzamerhand ook nog een paar nullen moeten gaan toevoegen...

[ afbeelding ]
Ja, maar is de handel in LUNA nu stilgelegd?
Op Binance blijft ie nu op 0.00001990 steken met als je een trade wilt doen de melding We are unable to place orders outside of trading hours
pi_204731741


twitter
pi_204731744
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Luna nu -99.92%. Blijft ie straks heel de tijd op -99.99% staan of gaat ie snel naar 0?

nu -99.97%
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 06:35 schreef Mortaxx het volgende:
Zo dat is een flinke rally
Dit leek even too good to be true en een gouden inkoopmoment.
Op een gegeven moment kreeg je voor $10,80 maar liefst 9 miljoen LUNA coins.

Binance moest inderdaad op zoek naar extra nullen in de interface.
Vervolgens begon LUNA aan een run en ging die enorm lage waarde maal 80.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:40:31 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204731745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zie ik geen handel meer in Luna?

https://www.binance.com/en/trade/LUNA_BUSD?theme=dark&type=spot
Ik zie een 404 page can not be found :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204731748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vermogende mensen hebben er een hekel aan om hun vermogen in cash aan te houden,
Dat valt wel mee, de echt vermogende zijn de eerste die weten wanneer ze weer moeten instappen
pi_204731750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zie een 404 page can not be found :D
Ah, hier ook, gelukkig hebben we het screenshot nog :+
pi_204731753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:28 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
20% rente op een ongedekte stablecoin was echt te mooi om waar te zijn bleek maar.
Rente kent echt eigenlijk 3 factoren:

-Vergoeding omdat je het geld niet zelf kunt investeren
-Vergoeding omdat er sprake is van inflatie/koersdaling is tijdens de uitleen (je kunt het niet direct terugvragen om te verkopen)
-De kans dat de lener niet uitbetaald

Nu is 1 en 2 over het algemeen niet heel erg, immers doorgaans leen je uit omdat je op dat moment geen bestemming/doel hebt, 2 voor crypto leen je meestal uit omdat je toch niet van plan bent te verkopen.
3, de meest interessante, maar hierbij maak je dus een inschatting tussen de kans dat het fout gaat, en de kans dat je verwacht je geld terug te krijgen.

Kortom, als iemand je aanbied om voor 20 procent geld uit te lenen, dan is de kans ruwweg 1 op 5 dat je fucked bent :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204731755
Ah, van de Bitvavo website:

Bitvavo pauzeert LUNA handel

Het Nederlandse handelsplatform Bitvavo heeft besloten om de handel in LUNA te pauzeren. Doordat het netwerk volledig stil ligt, is er weinig liquiditeit. Het betekent ook dat gebruikers op dit moment geen LUNA kunnen opnemen uit hun Bitvavo account.

De exchange komt echter wel met een compensatieregeling aangezien de huidige situatie betekent dat gebruikers met LUNA in hun account “ongewilde blootstelling” aan de cryptocurrency kunnen hebben. De compensatie bestaat uit het volgende:

“Gebruikers ontvangen de EUR-waarde van hun LUNA op het moment dat de LUNA-EUR-handel werd gepauzeerd 13-05-2022 8:20 AM (CET). Deze bedragen worden later vandaag automatisch aan het gebruikersaccount toegevoegd (terwijl de gebruiker zijn LUNA houdt) en zijn zichtbaar in de transactiegeschiedenis.”

Gebruikers mogen hun LUNA dus houden en kunnen deze opnemen zodra de blockchain weer is opgestart. Maar zoals gezegd, het is niet duidelijk wanneer dit zal zijn en of het überhaupt zal gebeuren.
pi_204731765
quote:
Bitvavo biedt LUNA bezitters compensatie nadat blockchain is gestopt

Er zijn weer een aantal grote ontwikkelingen te melden omtrent Terra (LUNA), de cryptocurrency die volledig is ingestort. Zo hebben enkele exchanges de altcoin van hun platform gehaald en is het netwerk gepauzeerd.
Terra trekt stekker uit blockchain

Vanochtend vroeg werd gemeld dat Terra zijn blockchain heeft bevroren. Het is de tweede keer dat dit is gebeurd in de afgelopen dag. De validators van het netwerk trokken de stekker uit de blockchain op blockhoogte 7.607.789 met als doel een plan te ontwikkelen voor hoe nu verder.

Het gevolg hiervan is dat geen enkele crypto meer via het netwerk verzonden kan worden. Voor hoelang dit het geval zal zijn is onduidelijk. Het is echter een vervelend scenario voor mensen die op dit moment nog LUNA hebben. Zij kunnen namelijk geen kant op.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:43:33 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204731772
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:41 schreef Arthur1983 het volgende:
Ah, van de Bitvavo website:

Bitvavo pauzeert LUNA handel

Het Nederlandse handelsplatform Bitvavo heeft besloten om de handel in LUNA te pauzeren. Doordat het netwerk volledig stil ligt, is er weinig liquiditeit. Het betekent ook dat gebruikers op dit moment geen LUNA kunnen opnemen uit hun Bitvavo account.

De exchange komt echter wel met een compensatieregeling aangezien de huidige situatie betekent dat gebruikers met LUNA in hun account “ongewilde blootstelling” aan de cryptocurrency kunnen hebben. De compensatie bestaat uit het volgende:

“Gebruikers ontvangen de EUR-waarde van hun LUNA op het moment dat de LUNA-EUR-handel werd gepauzeerd 13-05-2022 8:20 AM (CET). Deze bedragen worden later vandaag automatisch aan het gebruikersaccount toegevoegd (terwijl de gebruiker zijn LUNA houdt) en zijn zichtbaar in de transactiegeschiedenis.”

Gebruikers mogen hun LUNA dus houden en kunnen deze opnemen zodra de blockchain weer is opgestart. Maar zoals gezegd, het is niet duidelijk wanneer dit zal zijn en of het überhaupt zal gebeuren.

Dat je een dubbeltje bijgeschreven krijgt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204731794
Deze past wel hier toch ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204731796
Goed nieuws voor degene die nog net op tijd het zikkend schip hebben kunnen verlaten!

twitter
pi_204731808
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:46 schreef Ali_boo het volgende:
Deze past wel hier toch ?

[ twitter ]
CBDC's _O_ Beste reclame voor Bitcoin ooit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204731826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:03 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dit laat vooral zien dat de beer nog niet klaar is imo. In 2018 was de hype er goed uitgeslagen. Sterker nog de meeste die in 2021 participeerden waren waarschijnlijk nieuwkomers en niet de 2017 old schoolers.
Meeste uit de top 50 gaat toch al een poos mee ook en heeft meerdere bearmarkets overleefd. Waves bijvoorbeeld gaat echt al een poos mee, ondanks dat het project scammy as f is :')
blablablabla
pi_204731829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Toch vraag ik me af... waar gaat dat geld van die verkochte aandelen heen? Blijft dat voorlopig in USD? Je ziet nu wel dat de USD aan een opmars bezig is maar hoe lang blijft zoiets duren? Vermogende mensen hebben er een hekel aan om hun vermogen in cash aan te houden, er belasting over te moeten betalen en er geen rendement op te maken.
Goede vraag. Veel is naar USD en olie/grondstoffen gegaan, olie is al 2 jaar de best presterende sector.



(nu staat die ratio op 0.2)
pi_204731837
Is er iemand die dit kan uitleggen ? :@

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204731894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Goed nieuws voor degene die nog net op tijd het zikkend schip hebben kunnen verlaten!

[ twitter ]
70% APY. Meer research lijkt me niet nodig.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204731911
https://nieuws.btcdirect.eu/terra-stop-bitcoin/

quote:
Bizar: Blockchain van Terra voor tweede keer stopgezet, benadrukt kracht Bitcoin

Gisteravond werd de blockchain van het geplaagde Terra twee uur stopgezet. Dat kan kennelijk. De hele week draait het al om Luna en UST, de twee coins van Terra, dus het nieuws dat de nodes de blockchain twee keer hebben stopgezet, kan er ook nog wel bij.

Stopzetten om aanval te voorkomen

Terraform Labs, het ontwikkelingsbedrijf achter het noodlottige netwerk, plaatste gisteren rond 18:00 uur Nederlandse tijd een update waarin werd bevestigd dat de blockchain was stopgezet op een blokhoogte van 7603700. Ze leggen uit dat het netwerk was onderbroken om het risico op aanvallen te verkleinen.

Op Twitter deelden ze het volgende:

[u]Terra (UST) 🌍 Powered by LUNA 🌕
@terra_money [/u


The Terra blockchain was officially halted at a block height of 7603700.

https://lcd.terra.dev/blocks/latest

Terra validators have decided to halt the Terra chain to prevent governance attacks following severe $LUNA inflation and a significantly reduced cost of attack.


“Terra-nodes hebben besloten de Terra-keten te stoppen om governance-aanvallen te voorkomen na ernstige $LUNA-inflatie en aanzienlijk lagere aanvalskosten.”

Luna draait op proof of stake
Aangezien Terra vertrouwt op een versie van proof-of-stake voor consensus in plaats van hardware en elektriciteit zoals bij proof-of-work (Bitcoin), is het bezit van munten gelijk aan macht. Hoe meer Luna je hebt, des te machtiger je bent en met deze prijzen is het makkelijk om heel machtig te worden. Bij bitcoin geeft de hoeveelheid BTC die je bezit je niet meer macht op het netwerk.

Aangezien de koers nu in feite bijna 0 is, zijn de kosten om een aanval uit te voeren op het netwerk drastisch gedaald. De waarde van het netwerk is nog maar een paar honderd miljoen dollar, dat was 7 dagen geleden nog ongeveer 30 miljard dollar.

Terraform Labs deelde later een patch om verdere delegaties uit te schakelen voordat nodes het netwerk opnieuw opstarten. Het voegde eraan toe dat het netwerk opnieuw zou worden opgestart als 2/3 van de stemmen online komt. Gisteravond om 20:00 uur kwam de blockchain weer online.

Om 04:00 uur vannacht deelde het team echter dat de blockchain voor de tweede keer geen nieuwe blokken meer produceert. Er is nog geen valide reden voor gegeven.

Hoe UST 1 dollar zou moeten blijven
Het stopzetten valt samen met dat Terra’s UST stablecoin er alles aan doet (zeggen ze) om zijn waardekoppeling met de dollar te behouden. De algoritmische stablecoin zakte zaterdag voor het eerst onder de beoogde prijs van 1 dollar en is er deze week niet in geslaagd om te herstellen.

Toen er nog geen vuiltje aan de lucht hing, werd de prijs van UST op 1 dollar stabiel gehouden doordat deze ingewisseld kon worden voor Luna, de andere crypto van Terra. Als UST dreigde onder 1 dollar waard te worden, dan haalde het algoritme 1 UST uit de roulatie voor 1 dollar aan Luna om via arbitrage de prijs weer stabiel te krijgen. Andersom zou dit ook moeten werken, als UST meer waard dreigde te worden, dan werd voor 1 dollar aan Luna uit de roulatie gehaald en in plaats daarvan kwam 1 UST.

In theorie zouden de twee munten elkaar in balans moeten houden, ongeacht de koers van Luna.

Praktijk zorgt voor neerwaartse spiraal
In de praktijk echter… UST werd begin deze week massaal verkocht waardoor de waarde onder 1 dollar uitkwam. Al deze UST werden tegelijkertijd uit de roulatie gehaald en in plaats daarvan kwam er voor dezelfde dollarwaarde aan Luna op de markt. Als er een teveel aan iets is, dan zakt de prijs. De koers van Luna stortte in en kwam in een dodelijke spiraal terecht toen UST-houders zich haastten om hun posities te verlaten.

Het aanbod van Luna heeft inmiddels dramatische vormen aangenomen, er zijn meer dan 25 miljard tokens op dit moment. Begin deze week had Luna een waarde van 80 euro, op dit moment nog maar 0,005 euro. Verschillende beurzen hebben de handel in Luna stopgezet.

UST uit roulatie halen
Momenteel wordt er gestemd over een voorstel om een groot aantal UST uit de roulatie te halen. Vanwege het lage tempo waarmee dit gedaan wordt, zou dit volgens het voorstel de afwijkingen van de afgelopen dagen kunnen absorberen.

Bron: https://station.terra.money/proposal/1188

Er kan nog 6 dagen gestemd worden, maar veruit de meerderheid heeft voor het voorstel gestemd.

“Het in één keer elimineren van een aanzienlijk deel van het overtollige UST-aanbod zal een groot deel van de koppelingsdruk op UST verlichten”, luidt het voorstel. Het gaat om overtollige UST in gemeenschappelijke pool. Volgens Terra bevindt zich momenteel meer dan 1 miljard UST in de Community Pool. Een ander onderdeel van het voorstel is om 371 miljoen UST cross-chain op Ethereum uit de roulatie te halen.

In een Twitter-thread op 11 mei vertelde Do Kwon, de mede-oprichter van Terraform Labs, hoe de Terra-economie congestieproblemen als gevolg van de massale verbranding van UST zal oplossen.

“Het belangrijkste obstakel is om de slechte schulden uit de UST-circulatie te verdrijven met een clip die snel genoeg is om het systeem de gezondheid van on-chain spreads te laten herstellen.”

Volgens analist Ari Paul heeft Terra de keuze gemaakt om UST-houders te beschermen ten opzichte van Luna-houders. Dat moet nogal een afweging zijn geweest.
pi_204731916
quote:
Wat kunnen we hier van leren?

Het hele stopzetten van de blockchain is een belangrijk verschil tussen een netwerk als Terra en Bitcoin: terwijl in het eerste een rijke minderheid kan stemmen over zaken als het stoppen van het netwerk, maakt de echte decentralisatie van Bitcoin het immuun voor de grillen van een specifieke groep.

Als je op zoek bent naar decentralisatie, dan blijft Bitcoin de beste keuze. Mocht je toch op zoek zijn naar een proof-of-stake altcoin, doe dan goed onderzoek naar de risico’s.

Bij proof-of-work hebben miners echte kosten, ze moeten apparatuur, opslag en elektriciteit betalen. De kosten bij proof-of-stake zijn louter digitaal en vertegenwoordigen de hoeveelheid geld die wordt uitgegeven om munten te kopen die worden ingezet.

De veronderstelling bij proof-of-stake is dat het staken (inzetten) van die munten ervoor zorgt dat deelnemers aan het netwerk skin in the game hebben en daarom worden gestimuleerd om zich goed te gedragen. Maar vooralsnog is dat theorie en is er geen bewijs dat de beloningen op staking voldoende stimulans biedt om niet alsnog voor nog meer eigen gewin te gaan.

In het geval van Terra, waar een sterke devaluatie plaatsvindt, loopt het netwerk het risico te worden getroffen door een aanval en moet het totalitaire acties ondernemen. De productie van nieuwe blokken is door een rijke minderheid twee keer stopgezet, terwijl het hele idee van cryptocurrency is dat het een niet te stoppen, decentraal netwerk is, waar juist geen plaats is voor censuur en toestemming niet nodig is.
pi_204731943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Goede vraag. Veel is naar USD en olie/grondstoffen gegaan, olie is al 2 jaar de best presterende sector.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(nu staat die ratio op 0.2)
Die plaatjes beloven niet veel goeds voor de nabije toekomst :X
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204731955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:49 schreef dimmak het volgende:

[..]
CBDC's _O_ Beste reclame voor Bitcoin ooit.
Lijkt mij een nachtmerrie hoor zo'n digitale euro/dollar :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204731963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Die plaatjes beloven niet veel goeds voor de nabije toekomst :X
hoe bedoel je?
pi_204731987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Lijkt mij een nachtmerrie hoor zo'n digitale euro/dollar :X
Daarom goede reclame voor Bitcoin. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204732015
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
Is er iemand die dit kan uitleggen ? :@

[ twitter ]
twitter


Dit is de uitleg denk ik. Maar uiteraard onzin... TA op basis van horoscoop... ik dacht dat ik alles wel had gezien _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204732036
twitter
pi_204732059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
Als die tendens in die 2 kaartjes zich doorzet omhoog gaan we dus weer richting een economische crisis (73/74, 2008) of oorlog (90). En wij maar met z'n allen denken dat we al in een economische crisis en oorlog zitten waarvan we hopen dat de bodem dichtbij is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204732083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als die tendens in die 2 kaartjes zich doorzet omhoog gaan we dus weer richting een economische crisis (73/74, 2008) of oorlog (90). En wij maar met z'n allen denken dat we al in een economische crisis en oorlog zitten waarvan we hopen dat de bodem dichtbij is.
ah zo. idd hopen dat t meevalt. :)
pi_204732103
"Snapshot prior to attack" _O-

Dat zou betekenen dat iedereen die de vallende messen heeft opgevangen z'n inleg kwijt is.

Aan de andere kant: degenen met de meeste coins stemmen daarover, dus die hebben daar geen enkel belang bij.

Luna blijft natuurlijk dood maar de gedachtegang is wel grappig.

twitter
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:27:06 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204732146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk dat je er ook gewoon ziek van bent als je voor weinig kocht (of nog erger; voor veel) het goed een maand geleden nog een vermogen waard was (2000 stuks was ¤ 200.000) en het nu 10 cent waard is.
Ik hoop toch srsly wel dat als ik ooit 200.000 eur in mijn portefeuille heb staan ik kan bedenken dat dat een prima bedrag is en niet ga zitten hopen op nog meer en nog meer. :Y Of desnoods zou ik de helft cashen en de rest laten staan.
***
pi_204732185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:27 schreef BE het volgende:

[..]
Ik hoop toch srsly wel dat als ik ooit 200.000 eur in mijn portefeuille heb staan ik kan bedenken dat dat een prima bedrag is en niet ga zitten hopen op nog meer en nog meer. :Y Of desnoods zou ik de helft cashen en de rest laten staan.
Op tijd uitbetalen is heel belangrijk.
Mensen bevriezen vaak als de waarde van hun portfolio hoog is. Angst om meer winst mis te lopen?
pi_204732227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Op tijd uitbetalen is heel belangrijk.
Mensen bevriezen vaak als de waarde van hun portfolio hoog is. Angst om meer winst mis te lopen?
Of hebzucht, meer willen.
pi_204732267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:41 schreef raptorix het volgende:
Rente kent echt eigenlijk 3 factoren:
Een 4de:

Hoeveel % moet je aanbieden aan rente om mensen de gevaren te laten vergeten en ok te zijn met een ponzi scheme opzet?


quote:
Gebruikers mogen hun LUNA dus houden en kunnen deze opnemen zodra de blockchain weer is opgestart. Maar zoals gezegd, het is niet duidelijk wanneer dit zal zijn en of het überhaupt zal gebeuren.
Overigens voor de bitvavo gebruikers, zulke statements zouden me zorgen baren als ik daar funds had staan..

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2022 11:44:32 ]
pi_204732284
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:27 schreef BE het volgende:

[..]
Ik hoop toch srsly wel dat als ik ooit 200.000 eur in mijn portefeuille heb staan ik kan bedenken dat dat een prima bedrag is en niet ga zitten hopen op nog meer en nog meer. :Y Of desnoods zou ik de helft cashen en de rest laten staan.
Dat hangt van je perspectief af. Als je vervroegd met pensioen wilt gaan of een huis wilt kopen, is 200k niet zoveel. En wat als je denkt dat je tegen relatief weinig risico rendement kunt behalen op die 200k waardoor je er bijna een maandinkomen bij hebt? Dat stelt je bijv. in staat te stoppen met je baan of een periode te overbruggen waarin je een eigen bedrijf opzet. Of wat als je 100k onttrekt en de waarde daarna explosief stijgt?

Belangrijk is denk ik vooral dat je duidelijke doelen hebt en risico's bewust neemt (of niet natuurlijk). Maar het blijft lastig om te bepalen hoe groot risico's zijn. Er waren veel mensen die vertrouwen hadden in een algoritmische stablecoin en er ging zoveel geld in om dat velen bovendien dachten dat die too big to fail was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204732293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Snapshot prior to attack" _O-

Dat zou betekenen dat iedereen die de vallende messen heeft opgevangen z'n inleg kwijt is.

Aan de andere kant: degenen met de meeste coins stemmen daarover, dus die hebben daar geen enkel belang bij.

Luna blijft natuurlijk dood maar de gedachtegang is wel grappig.

[ twitter ]
Natuurlijk kun je prima een hardfork met terugwerkende kracht doen, volgens mij is dat ook overwogen met BTC na de MT Gox hack, alleen werkt dat niet zo lekker met een coin die voornamelijk op exchanges gebruikt word.
Maar het is natuurlijk geen luna/tera meer maar een nieuwe munt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204732313
Overigens zou een hardfork van de Euro een prima idee zijn :)
Dat we met de Noordelijke landen gewoon hardforken en dat gebruiken, en onze schulden gewoon old Euros voldoen :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:50:49 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204732337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:27 schreef BE het volgende:

[..]
Ik hoop toch srsly wel dat als ik ooit 200.000 eur in mijn portefeuille heb staan ik kan bedenken dat dat een prima bedrag is en niet ga zitten hopen op nog meer en nog meer. :Y Of desnoods zou ik de helft cashen en de rest laten staan.
Dat idd, dat je deels casht (of herverdeeld), en de rest laat staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:53:23 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204732358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Op tijd uitbetalen is heel belangrijk.
Mensen bevriezen vaak als de waarde van hun portfolio hoog is. Angst om meer winst mis te lopen?
Nou ja, dan krijg je weer die tweet van die vent die gelukkig net zijn BTC verkocht had toen ze $ 1,08 waren ofzo...

Als je voor 2 cent gekocht hebt ofzo lijkt dat ook wel een megalimiet qua bereik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204732368
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, dan krijg je weer die tweet van die vent die gelukkig net zijn BTC verkocht had toen ze $ 1,08 waren ofzo...

Als je voor 2 cent gekocht hebt ofzo lijkt dat ook wel een megalimiet qua bereik.
Als je 80 procent uitcashed, en 20 procent laat staan, dan voel je dat niet zo erg, mocht ie dan alsnog keer 50 of 100 gaan dan is het gewoon Grote blij :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204732381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als je 80 procent uitcashed, en 20 procent laat staan, dan voel je dat niet zo erg, mocht ie dan alsnog keer 50 of 100 gaan dan is het gewoon Grote blij :)
Maar wat doe je dan met die 80%?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204732420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[ twitter ]

Dit is de uitleg denk ik. Maar uiteraard onzin... TA op basis van horoscoop... ik dacht dat ik alles wel had gezien _O-
De voorspellende gave van de pro's is zo bedroevend slecht, vind het niet eens zo raar dat mensen hunkeren naar een andere vorm van TA

''Pain ends soon, little relief now, better relief after lunar eclipse on the 15th, major relief (but not bull) until Oct 28th. Enter now, enter next week, exit by Oct 28th or front run that a bit. That's what she's saying.''

Die gaan we inlijsten , na de 15e gaat alles weer omhoog

Lunar eclipse TA _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:00:53 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204732422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar wat doe je dan met die 80%?
50/50 herverdelen over andere crypto en de rest is voor jezelf, kun je leuke dingen van doen, uit eten gaan enzo (in mijn geval bij de Mac :') )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204732424
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, dan krijg je weer die tweet van die vent die gelukkig net zijn BTC verkocht had toen ze $ 1,08 waren ofzo...

Als je voor 2 cent gekocht hebt ofzo lijkt dat ook wel een megalimiet qua bereik.
Dat hou je toch.

Ik heb mijn Safemoon in 2021 in stappen verkocht tussen eind maart en begin april.
Daarna is het eerst fors gedaald en daarna nog vele, vele malen hoger gegaan.

Maar dat weet je niet.
Achteraf is dat heel makkelijk vaststellen maar vooraf?

Maar op dat vlak heb ik geleerd niet terug te kijken en tevreden te zijn met wat je hebt aan rendement.

Nu is Safemoon natuurlijk ook gewoon bagger (leuke memecoin maar dat is het ook).

edit: verkocht in het prijsgebied met de rode ellips

pi_204732452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
50/50 herverdelen over andere crypto en de rest is voor jezelf, kun je leuke dingen van doen, uit eten gaan enzo (in mijn geval bij de Mac :') )
_O-

Herverdelen over andere crypto's blijft wel een kwestie van erop rekenen dat crypto's de toekomst hebben. Stoppen in andere beleggingsvormen, goud, stenen - alles behelst een risico. Van je spaarrekening ben je behoorlijk zeker, tot een bepaald bedrag. En je bent er ook zeker van dat je geld minder waard wordt. :+

Ik moet de laatste dagen sowieso aan Icesave terugdenken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204732472
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar wat doe je dan met die 80%?
Precies dit. Je kan wel 100k winst pakken, maar stel dan zet je het op een bankrekening, naast dat je kans loopt dat ING onder gaat, kan je ook nog eens 20k koopkracht aan Brussel geven voor een jaartje "veiligheid".

Mensen vergissen zich dat het behouden van kapitaal nog niet zo eenvoudig is.
pi_204732487
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De voorspellende gave van de pro's is zo bedroevend slecht, vind het niet eens zo raar dat mensen hunkeren naar een andere vorm van TA

''Pain ends soon, little relief now, better relief after lunar eclipse on the 15th, major relief (but not bull) until Oct 28th. Enter now, enter next week, exit by Oct 28th or front run that a bit. That's what she's saying.''

Die gaan we inlijsten , na de 15e gaat alles weer omhoog

Lunar eclipse TA _O_
Is er 1 'pro' geweest die ook maar in de buurt is gekomen met zn voorspellingen? Die clowns op youtube en twitter zijn lachwekkend voor t grootste gedeelte.
pi_204732508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar wat doe je dan met die 80%?
Gewoon achter de hand houden om leuk te leven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:09:57 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204732511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
_O-

Herverdelen over andere crypto's blijft wel een kwestie van erop rekenen dat crypto's de toekomst hebben. Stoppen in andere beleggingsvormen, goud, stenen - alles behelst een risico. Van je spaarrekening ben je behoorlijk zeker, tot een bepaald bedrag. En je bent er ook zeker van dat je geld minder waard wordt. :+

Ik moet de laatste dagen sowieso aan Icesave terugdenken.
Klopt, maar ik heb er alleen maar zakgeld in zitten (vandaar de Mac als bereik), en dan ook nog eens deels in Shitcoins dus dan is het allemaal niet heel spannend.

Grappig: mijn eerste was Doge, waar N mij toen intens om uitgelachen heeft, en dat is de enige die nog steeds meer waard is dan ik ervoor betaald heb :D

Dus het is hier alleen maar voor de leuk, er zit zo'n ¤ 450 inleg in mijn "portfolio" (not kidding) en is nu beduidend minder waard, maar ik heb er nog steeds lol van.

En als een van mijn coins serieus wat waard wordt trek ik het er hopelijk gewoon uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204732515
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Is er 1 'pro' geweest die ook maar in de buurt is gekomen met zn voorspellingen? Die clowns op youtube en twitter zijn lachwekkend voor t grootste gedeelte.
EdGod heeft altijd gelijk.
pi_204732749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Is er 1 'pro' geweest die ook maar in de buurt is gekomen met zn voorspellingen? Die clowns op youtube en twitter zijn lachwekkend voor t grootste gedeelte.
Ik had deze crash redelijk voorspelt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204732848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik had deze crash redelijk voorspelt :)
Plan B, ben jij dat?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:53:35 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_204732901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Op tijd uitbetalen is heel belangrijk.
Mensen bevriezen vaak als de waarde van hun portfolio hoog is. Angst om meer winst mis te lopen?
Wel herkenbaar, portfolio was ooit meer dan 100k jaartje geleden. Maar bij mij nam de greed en fomo toch toe toen.

Wel van geleerd en in de tussentijd daarna wel af en toe wat uitgecashed.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 mei 2022 @ 13:04:00 #122
4530 crew  Crazy Harry
pi_204732971
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De voorspellende gave van de pro's is zo bedroevend slecht, vind het niet eens zo raar dat mensen hunkeren naar een andere vorm van TA

''Pain ends soon, little relief now, better relief after lunar eclipse on the 15th, major relief (but not bull) until Oct 28th. Enter now, enter next week, exit by Oct 28th or front run that a bit. That's what she's saying.''

Die gaan we inlijsten , na de 15e gaat alles weer omhoog

Lunar eclipse TA _O_
Vreemde interpretatie tenzij ze zelf zoiets zegt want als je kijkt naar de data van vorig jaar kan je stellen dat 28-10 de start van een bull gaat zijn.

Ondanks dat ik die shit niet geloof toch even dr filmpje gekeken, en zelf heeft ze het erover dat het de 28e okt de start van een bull is

[ Bericht 6% gewijzigd door Crazy Harry op 13-05-2022 15:36:21 ]
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_204733732
Wat gebeurt er eigenlijk met Terra?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204733815
pi_204734225
Probeer je mensen wat te laten zien, hoe ze letterlijk voor niks geld kunnen krijgen
GC / Geld besparen op al je uitgaven mbv een cashback kaart

Krijgt het direct een block :') Ik snap dat de wereld vol zinloze spam is, maar hier houd ik al jaren geld aan over, jammer dat ik dat niet mag delen
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:48:09 #126
24313 Gremen
Eindbaas
pi_204734435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
Probeer je mensen wat te laten zien, hoe ze letterlijk voor niks geld kunnen krijgen
GC / Geld besparen op al je uitgaven mbv een cashback kaart

Krijgt het direct een block :') Ik snap dat de wereld vol zinloze spam is, maar hier houd ik al jaren geld aan over, jammer dat ik dat niet mag delen
:D

Maak hier ook al tijdje gebruik van Binance card. Werkt prima en krijg zo toch wat terug
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_204734442
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
Probeer je mensen wat te laten zien, hoe ze letterlijk voor niks geld kunnen krijgen
GC / Geld besparen op al je uitgaven mbv een cashback kaart

Krijgt het direct een block :') Ik snap dat de wereld vol zinloze spam is, maar hier houd ik al jaren geld aan over, jammer dat ik dat niet mag delen
welke kaart is dat dan? crypto.com?
pi_204734453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
welke kaart is dat dan? crypto.com?
Plutus is een cryptobedrijf dat (net als bijvoorbeeld Crypto.com dat jullie misschien kennen door alle sponsordeals) betaalkaarten uitgeeft. De betaalkaarten van Crypto.com zijn niet meer zo voordelig. Plutus heeft daarentegen nu een goed aanbod waarbij je gratis kan instappen.

Plutus dus. Je kan hier een gratis kaart aanvragen. Je kan dan kiezen voor 1 dienst die je van hun krijgt, zoals gratis Spotify Premium, of Netflix. En je krijgt 3% cashback op alle transacties over een maximum van ¤200. Oftewel, het is zo’n ¤17.50 per maand gratis geld.

Lees meer over de keuzes op deze pagina https://plutus.it/accounts
Zelf heb ik gekozen voor de “Everyday” kaart, zodat je 3% cashback krijgt op elke transactie tot een max van ¤2000 per maand. En ik heb 250PLU gekocht (dat is helemaal optioneel) waardoor ik 4% krijg, en 4 perks en omdat ik graag een gokje maak 😉

Voor meer ervaringen, lees de reviews op Trustpilot
https://nl.trustpilot.com/review/plutus.it
Heb je vragen, stel ze gerust. Ik heb nu zo’n 2 jaar ervaring met dit soort crypto betaalkaarten in het dagelijks gebruik. Ik heb ook nog wel een link met een aanmeldbonus, maar die zal ik hier niet plaatsen
pi_204734467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:51 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Plutus is een cryptobedrijf dat (net als bijvoorbeeld Crypto.com dat jullie misschien kennen door alle sponsordeals) betaalkaarten uitgeeft. De betaalkaarten van Crypto.com zijn niet meer zo voordelig. Plutus heeft daarentegen nu een goed aanbod waarbij je gratis kan instappen.

Plutus dus. Je kan hier een gratis kaart aanvragen. Je kan dan kiezen voor 1 dienst die je van hun krijgt, zoals gratis Spotify Premium, of Netflix. En je krijgt 3% cashback op alle transacties over een maximum van ¤200. Oftewel, het is zo’n ¤17.50 per maand gratis geld.

Lees meer over de keuzes op deze pagina https://plutus.it/accounts
Zelf heb ik gekozen voor de “Everyday” kaart, zodat je 3% cashback krijgt op elke transactie tot een max van ¤2000 per maand. En ik heb 250PLU gekocht (dat is helemaal optioneel) waardoor ik 4% krijg, en 4 perks en omdat ik graag een gokje maak 😉

Voor meer ervaringen, lees de reviews op Trustpilot
https://nl.trustpilot.com/review/plutus.it
Heb je vragen, stel ze gerust. Ik heb nu zo’n 2 jaar ervaring met dit soort crypto betaalkaarten in het dagelijks gebruik. Ik heb ook nog wel een link met een aanmeldbonus, maar die zal ik hier niet plaatsen
Ik heb allebei de kaarten, die Plutus gebruik ik eigenlijk nooit. Je moet er toch ook crypto naartoe sturen? Dat kostte vorig jaar best veel geld. Rewards in PLU?
pi_204734479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik heb allebei de kaarten, die Plutus gebruik ik eigenlijk nooit. Je moet er toch ook crypto naartoe sturen? Dat kostte vorig jaar best veel geld. Rewards in PLU?
gratis 3% is beter dan Crypto.com niet? Je hoeft er geen crypto naar toe te sturen. Je kan je eigen wallet koppelen. Dus ook geen third-party risk hier.

Er zijn sinds kort nieuwe voorwaarden er perks, misschien had je dan nog gemist

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2022 15:57:13 ]
pi_204734496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:56 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
gratis 3% is beter dan Crypto.com niet? Je hoeft er geen crypto naar toe te sturen. Je kan je eigen wallet koppelen. Dus ook geen third-party risk hier.

Er zijn sinds kort nieuwe voorwaarden er perks, misschien had je dan nog gemist
Ja dat is beter dan Crypto.com. Kan je er ook bij de Albert Heijn mee betalen? dat kan met Crypto.com niet.
pi_204734501
Wel heerlijk om m'n shitcoins weer te zien pampen met tientallen procenten in afgelopen 24 uur. :)

Terwijl deze zelfde waardes een paar dagen geleden nog een compleet bloedbad betekenden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204734505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ja dat is beter dan Crypto.com. Kan je er ook bij de Albert Heijn mee betalen? dat kan met Crypto.com niet.
Daarin zit geen verschil. Maar dat is een kwestie van geduld. Pinnen gaat veranderen, waarna ook de AH wel deze kaarten zal gaan accepteren
NWS / Pinnen gaat veranderen, zeg hallo tegen de debit-card!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:05:22 #134
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204734522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:01 schreef Ronald het volgende:
Wel heerlijk om m'n shitcoins weer te zien pampen met tientallen procenten in afgelopen 24 uur. :)

Terwijl deze zelfde waardes een paar dagen geleden nog een compleet bloedbad betekenden.
Nouja als iets van 100 dollar met 90% daalt is het 10 dollar, maar als het dan met 90% stijgt heb je 19 dollar :+ Of bedoel je dat niet :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:08:47 #135
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204734550
had gisteren 1,15 ETH gekocht voor 1800 euro

prima
pi_204734570
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Nouja als iets van 100 dollar met 90% daalt is het 10 dollar, maar als het dan met 90% stijgt heb je 19 dollar :+ Of bedoel je dat niet :P
Ja maar dat bedoel ik ook, het is een soort psychologisch spel. Het lijkt alsof ineens alles enorm aan het pampen is, terwijl Bitcoin amper de 30K is gepasseerd.

Maar toch is dat altijd wel weer cool om te zien na zo'n diep dal van afgelopen dagen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204734609
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:12 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ja maar dat bedoel ik ook, het is een soort psychologisch spel. Het lijkt alsof ineens alles enorm aan het pampen is, terwijl Bitcoin amper de 30K is gepasseerd.

Maar toch is dat altijd wel weer cool om te zien na zo'n diep dal van afgelopen dagen.
Heerlijk inderdaad maar wat je zegt van psychische spelletjes is absoluut iets om rekening mee te houden, als je vanaf morgen weer paar een klote dagen hebt breek je ongetwijfeld het toch al aangetaste moraal van veel mensen.

Ergens is deze stijging ook onzinnig want het economisch sentiment is natuurlijk niet in één dag rooskleurig geworden maar blijft dramatisch door die torenhoge inflatie.
blablablabla
pi_204734811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
Probeer je mensen wat te laten zien, hoe ze letterlijk voor niks geld kunnen krijgen
GC / Geld besparen op al je uitgaven mbv een cashback kaart

Krijgt het direct een block :') Ik snap dat de wereld vol zinloze spam is, maar hier houd ik al jaren geld aan over, jammer dat ik dat niet mag delen
Deel je ref links 50/50 met fok en je zal zien dat het opeens wel mag blijven staan!

Hoe lang duurt het voor je de kaart krijgt? Ik kreeg een email met dat het 7 weken kon duren. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2022 16:39:14 ]
pi_204735168
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Deel je ref links 50/50 met fok en je zal zien dat het opeens wel mag blijven staan!

Hoe lang duurt het voor je de kaart krijgt? Ik kreeg een email met dat het 7 weken kon duren. :')
Op de kaart van Crypto.com heb ik ook ongeveer twee maanden moeten wachten. :')
Maar Plutus beweert dus ook dat het tot wel 7 weken kan duren?

Ik heb overigens ook nog wel invite voor een platform met een aantal interessante benefits. DM sturen mag.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 17:12:12 #140
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204735189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Deel je ref links 50/50 met fok en je zal zien dat het opeens wel mag blijven staan!

Hoe lang duurt het voor je de kaart krijgt? Ik kreeg een email met dat het 7 weken kon duren. :')
Je kunt ze ook stiekem in de OP verwerken
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:12:13 #141
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204735190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:42 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Een 4de:

Hoeveel % moet je aanbieden aan rente om mensen de gevaren te laten vergeten en ok te zijn met een ponzi scheme opzet?
[..]
Overigens voor de bitvavo gebruikers, zulke statements zouden me zorgen baren als ik daar funds had staan..
Juist niet.
Anderen excanges hebben zelf mensen hun Luna van hun wallet gehaald.
Zie dat staan bij crypto Rus dat mensen daar over klagen.
pi_204735435
twitter

Ik dacht dat Chainlink decentraal was.

pi_204735563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:12 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Juist niet.
Anderen excanges hebben zelf mensen hun Luna van hun wallet gehaald.
Zie dat staan bij crypto Rus dat mensen daar over klagen.
En waar denk je dat dat geld vandaan komt?

Het gaat of omdat het om een erg klein bedrag gaat en ze zien dit dus als goodwill dat ze dit echt zelf bekostingen.

Of ze doen achter de schermen aan fuckery
pi_204735624
Overigens als dit geen relief rally is dan weet ik het ook niet meer.
pi_204735971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:06 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Overigens als dit geen relief rally is dan weet ik het ook niet meer.
S&P / Nasdaq staan ook flink in de plus vandaag.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:36:03 #146
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204736337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Deel je ref links 50/50 met fok en je zal zien dat het opeens wel mag blijven staan!

Hoe lang duurt het voor je de kaart krijgt? Ik kreeg een email met dat het 7 weken kon duren. :')
Bog geen 2 weken, kwam vandaag binnen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204736421
twitter
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2022 @ 19:43:57 #148
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_204736425
https://www.businessinsid(...)mpany-goes-bankrupt/

Hoe zit dat bij andere brokers/platformen? Not your coins snap ik bij exchanges, maar had wel de illusie dat ze eenzelfde protectie zouden bieden als een aandeel/etf handelsplatform en dat je wel eerder in de rij zou staan bij een faillissement.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_204736450
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Rollback zou wel humor zijn.

Ze willen het dan terugdraaien tot voor het moment van de aanval, dus 9 mei ofzo.

Natuurlijk niet uitvoerbaar.

Dan zouden mensen die nog snel op $90, $75 en de hele verdere weg naar beneden verkocht hebben ook hun originele coins weer hebben en mensen die het op de weg naar beneden gekocht hebben genaaid worden, want die transacties zijn dan weg én het geld weg (tenzij je inmiddels alweer verkocht had).

Sowieso wordt het een shitshow.
pi_204736505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Rollback zou wel humor zijn.

Ze willen het dan terugdraaien tot voor het moment van de aanval, dus 9 mei ofzo.

Natuurlijk niet uitvoerbaar.

Dan zouden mensen die nog snel op $90, $75 en de hele verdere weg naar beneden verkocht hebben ook hun originele coins weer hebben en mensen die het op de weg naar beneden gekocht hebben genaaid worden, want die transacties zijn dan weg én het geld weg (tenzij je inmiddels alweer verkocht had).

Sowieso wordt het een shitshow.
idd gaat nooit werken.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 20:02:21 #151
18653 crew  D.
pi_204736613
Vanmorgen toch een loterijkaartje gekocht ($25 LUNA)

Ik wilde niet niet meeliften, mocht het toch wat doen :D

Inmiddels al x13 aangetikt, dus wou dat ik meerdere loten gekocht had :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 mei 2022 @ 20:03:09 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204736623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:02 schreef D. het volgende:
Vanmorgen toch een loterijkaartje gekocht ($25 LUNA)

Ik wilde niet niet meeliften, mocht het toch wat doen :D

Inmiddels al x13 aangetikt, dus wou dat ik meerdere loten gekocht had :P
Staat dat niet op 1 cent inmiddels?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 20:06:11 #153
18653 crew  D.
pi_204736657
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Staat dat niet op 1 cent inmiddels?
Was het maar :P

Gekocht op 0,000008
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:06:58 #154
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204736662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Staat dat niet op 1 cent inmiddels?
Nope…

0,01 cent
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204737484
twitter
pi_204737847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Deel je ref links 50/50 met fok en je zal zien dat het opeens wel mag blijven staan!

Hoe lang duurt het voor je de kaart krijgt? Ik kreeg een email met dat het 7 weken kon duren. :')
Er stond niet eens een ref in die post :') Je mag mensen blijkbaar niet meer van een goede tip voorzien.
Anyways, ja, lange wachttijd nu. Na het crypto.com drama zijn er veel mensen overgestapt waardoor de stock nu ff op is.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 21:53:41 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204737919
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Je kunt ze ook stiekem in de OP verwerken
Klassiekertje dit _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 13 mei 2022 @ 21:55:14 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204737936
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:43 schreef Pharkus het volgende:
https://www.businessinsid(...)mpany-goes-bankrupt/

Hoe zit dat bij andere brokers/platformen? Not your coins snap ik bij exchanges, maar had wel de illusie dat ze eenzelfde protectie zouden bieden als een aandeel/etf handelsplatform en dat je wel eerder in de rij zou staan bij een faillissement.
Kun je schrijven?

Schrijf maar op je buik dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:47 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Er stond niet eens een ref in die post :') Je mag mensen blijkbaar niet meer van een goede tip voorzien.
Anyways, ja, lange wachttijd nu. Na het crypto.com drama zijn er veel mensen overgestapt waardoor de stock nu ff op is.
Die cashbacks kunnen alleen betaald worden zolang er genoeg nieuwe aanwas is. Klassieke ponzi dus ik snap het wel ( ondanks dat ik er zelf aan meedoe.)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204738042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Als Coinbase failliet gaat is hun stablecoin USDC dan ook in gevaar?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:08:11 #160
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204738133
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als Coinbase failliet gaat is hun stablecoin USDC dan ook in gevaar?
Nee die blijft gewoon netjes 1 dollar want de backing hebben ze op een aparte rekening onder een andere entiteit hangen.

Oh wacht..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204738254
Michael Saylor koopt de dips ook niet meer geloof ik..
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2022 @ 22:46:13 #162
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_204738620
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:55 schreef fathank het volgende:

[..]
Kun je schrijven?

Schrijf maar op je buik dan.

Even een extra reminder om te blijven spreiden en lange termijn spaarpotjes niet op een exchange aan te houden .
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:53:08 #163
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204738690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Michael Saylor koopt de dips ook niet meer geloof ik..
Nee maar musk wel .
Die heeft net een zooi btc bij gehaald
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:57:01 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_204738723
Ik heb mooi 50.000 Luna's :P

NixCoin ^O^

Een verzamelobject, komt nooit meer terug..
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:04:36 #165
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204738817
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb mooi 50.000 Luna's :P

NixCoin ^O^

Een verzamelobject, komt nooit meer terug..
Geen idee op dit moment word er wel gehandeld op binance .
0.000088 waard op dit moment.

Lijkt wel of ze de coin aan het burnen zijn om alles weer recht te zetten .

Op bitvavo staat het 0.000049
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:07:23 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_204738841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:04 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geen idee op dit moment word er wel gehandeld op binance .
0.000088 waard op dit moment.

Lijkt wel of ze de coin aan het burnen zijn om alles weer recht te zetten .

Op bitvavo staat het 0.000049
Raar, de hele blockchain zou stilgezet zijn, Luna op mijn wallet bij bitvavo staat ook nog steeds stil en Binance zou Terra en Luna delisten
pi_204738906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb mooi 50.000 Luna's :P

NixCoin ^O^

Een verzamelobject, komt nooit meer terug..
een miljoen luna hier. we zien wel wat er gebeurd _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:15:28 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_204738930
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:13 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
een miljoen luna hier. we zien wel wat er gebeurd _O-
Ik gun je een herstel naar ¤1 : ^O^
pi_204738956
Op het allerlaagste punt, afgelopen nacht rond 04.00 uur, kon je 9 miljoen LUNA coins voor $10.80 kopen. :) :) Die bodemprijs is in ieder geval alvast ruim maal 80 gegaan. :D
pi_204738971
Tegen $0.0000012 per coin gingen ze toen, althans bij Binance. Het lijkt er op dat er inderdaad afwijkingen in de koersen van de Exchanges zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:04 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geen idee op dit moment word er wel gehandeld op binance .
0.000088 waard op dit moment.

Op bitvavo staat het 0.000049
edit: volgens Coingecko is de bodemprijs 19 uur geleden $0,000000999967 geweest.
Dat komt wel overeen met transacties op Binance, waar je een order van 0,0000012 moest invullen die er doorheen kwam wanneer de koers in de Binance trader op de 0,0000011 sprong.

Verder omlaag leek ook niet te kunnen. De Binance interface had te weinig nullen xD

[ Bericht 24% gewijzigd door Arthur1983 op 13-05-2022 23:33:56 ]
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:47:01 #171
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204739207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:20 schreef Arthur1983 het volgende:
Tegen $0.0000012 per coin gingen ze toen, althans bij Binance. Het lijkt er op dat er inderdaad afwijkingen in de koersen van de Exchanges zitten.
[..]
edit: volgens Coingecko is de bodemprijs 19 uur geleden $0,000000999967 geweest.
Dat komt wel overeen met transacties op Binance, waar je een order van 0,0000012 moest invullen die er doorheen kwam wanneer de koers in de Binance trader op de 0,0000011 sprong.

Verder omlaag leek ook niet te kunnen. De Binance interface had te weinig nullen xD
Binance handelt op dit moment
Luna tegen busd
pi_204739468
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204739608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:04 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geen idee op dit moment word er wel gehandeld op binance .
0.000088 waard op dit moment.

Lijkt wel of ze de coin aan het burnen zijn om alles weer recht te zetten .

Op bitvavo staat het 0.000049
Er zijn er nog steeds 6,5 triljoen in circulatie helaas ;)

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
pi_204739807
https://agora.terra.money/t/terra-ecosystem-revival-plan/8701/99

quote:
"Matteo_B
6h
I do not understand. What about people that had UST on CEXes?? I had 900k UST on Binance that is now worth like 80k. Should I keep it on Binance? Should I move it to the terra wallet? Please answer."
pi_204739926
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er zijn er nog steeds 6,5 triljoen in circulatie helaas ;)

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
Ai.... 6,5 triljoen in circulatie. :O

Dat er op 12 mei zoveel gemint werd dat in één uur tijd het van 5,1 miljard naar boven de 7 miljard sprong was al ziek.
Wat er op 13 mei gebeurde ging al helemaal nergens meer over.

6,5 triljoen... waar eindigt de voorraad? Zit er überhaupt wel een einde aan het brrrr brrrr van de Luna printer?
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 08:18:14 #176
18653 crew  D.
pi_204740436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er zijn er nog steeds 6,5 triljoen in circulatie helaas ;)

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
Ik zie 6,5 biljoen
pi_204740545
quote:
Wat een joker, en wat een mensen zeg.
De munt heet precies gewerkt zoals het zou moeten doen, er is technisch niet kapot, het is net zoals een gefaald business model, leuke poging, helaas mislukt.

Stel je voor dat ik een keten van fastfood zaken op zou zetten, en een concurrent me op een slimme eerlijke manier uit de markt zou spelen dat ik zou zeggen: Ja maar dat is niet eerlijk.

En dat ik dan alle investeerders hun investering terug geef in kopietjes Euro's en zeg: Goh we gaan het gewoon opnieuw proberen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204740756
twitter
  zaterdag 14 mei 2022 @ 09:28:49 #179
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204740869
Daarom VeUSD _O_

Je enige 1:1 backed stablecoin
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 14 mei 2022 @ 09:34:35 #180
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204740904
Heb wat Luna staan voor de lol toen het niks meer waard werd
Nog gratis 5 cent gehad van bitvavo en die omgezet naar Luna lol.
Wie weet word alles nog eens 10 cent in de toekomst.
Toch een leuke bedrag er bij .
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 09:43:12 #181
18653 crew  D.
pi_204740954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 09:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
Heb wat Luna staan voor de lol toen het niks meer waard werd
Nog gratis 5 cent gehad van bitvavo en die omgezet naar Luna lol.
Wie weet word alles nog eens 10 cent in de toekomst.
Toch een leuke bedrag er bij .
Mijn inleg van gisteren is al x23 :Y
pi_204740971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 08:18 schreef D. het volgende:

[..]
Ik zie 6,5 biljoen
Je hebt gelijk, heb te lang op Engelse crypto fora rondgehangen :P

Gekke Engelstaligen noemen het een Trillion en ik ga er altijd de fout mee in bij het vertalen.
pi_204741053
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 09:28 schreef fathank het volgende:
Daarom VeUSD _O_

Je enige 1:1 backed stablecoin
Wie zegt dat, VeChain? :')
pi_204741168
Ik begrijp nog steeds niet dat Luna nu een marketcap heeft $1,5 miljard.

Ze hebben iets van 9,5 miljard Dollar aan UST schuld weg te werken, er zijn 20.400x zoveel Luna als een week geleden en toch blijven mensen kopen. En dat terwijl er nog helemaal geen oplossing is en ook geen geld om de UST bezitters te compenseren.

Daarnaast wordt er nog gesproken over een "roll back" naar de situatie voor de attack, in dat geval zijn de coins die je nu koopt ineens geheel waardeloos.
pi_204741182
Mensen kopen nu echt Luna ‘gokje wagen’
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 mei 2022 @ 10:13:35 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204741199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat Luna nu een marketcap heeft $1,5 miljard.

Ze hebben iets van 9,5 miljard Dollar aan UST schuld weg te werken, er zijn 20.400x zoveel Luna als een week geleden en toch blijven mensen kopen. En dat terwijl er nog helemaal geen oplossing is en ook geen geld om de UST bezitters te compenseren.

Daarnaast wordt er nog gesproken over een "roll back" naar de situatie voor de attack, in dat geval zijn de coins die je nu koopt ineens geheel waardeloos.
Er zijn zat mensen die op hun zak met waardeloos geld blijven zitten, en die zijn toch wel een belangrijk aandeel in de totale supply.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204741223
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die op hun zak met waardeloos geld blijven zitten, en die zijn toch wel een belangrijk aandeel in de totale supply.
Voor de attack waren er 320.000.000 Luna in circulatie. Daar zitten de orignele holders in.

Na de attack zijn er al 6.530.000.000.000 in circulatie. Dat zijn er 20.400x meer...

Mensen zien nu Luna voor minder dan een cent en denken "goedkoop!" maar het is niet dezelfde coin als vorige week... Vorige week was het goedkoop, toen er 320 miljoen in circulatie waren :P
  zaterdag 14 mei 2022 @ 10:29:24 #188
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204741309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat Luna nu een marketcap heeft $1,5 miljard.

Ze hebben iets van 9,5 miljard Dollar aan UST schuld weg te werken, er zijn 20.400x zoveel Luna als een week geleden en toch blijven mensen kopen. En dat terwijl er nog helemaal geen oplossing is en ook geen geld om de UST bezitters te compenseren.

Daarnaast wordt er nog gesproken over een "roll back" naar de situatie voor de attack, in dat geval zijn de coins die je nu koopt ineens geheel waardeloos.
Ze kunnen geen rollback doen.
De munten zijn gekocht en word het diefstal .
En zullen ze iedereen moeten gaan compenseren kwa waarde van inleg op dat moment.
Zijn ze zeker kapot en gelijk ongeloofwaardig.
Gaat dus niet gebeuren .

Wat wel kan is Luna coin inwisselen voor een anderen minder op voorraad .
Zeg 100 op 1 en dat je die munt terug krijgt .

Dat hebben ze ook gedaan met bttc coin.
Waar ik daarna ook uit bent gestapt .
pi_204741328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:29 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Wat wel kan is Luna coin inwisselen voor een anderen minder op voorraad .
Zeg 100 op 1 en dat je die munt terug krijgt .

Dat kan.

Maar mensen die 5 dagen geleden in Luna zaten hadden misschien 5, 10, 100 of 1.000 Luna in bezit.
Menen die 2 dagen geleden kochten hebben misschien 10.000 Luna in bezit.
Mensen die vandaag en gisteren kochten, hebben misschien 10.000.000 Luna in bezit.

Dus ga je door 100 (of 20.400) delen, dan pak je degenen van 5 dagen geleden het hardst...

Je zou dan eerst duizenden snapshots moeten maken, die aan de prijs koppelen van dat moment en op die basis een swap doen. Maar daarvoor heb je ook alle transacties van iedere exchange nodig.

Onuitvoerbaar.
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 10:33:58 #190
18653 crew  D.
pi_204741343
Het blijft maar stijgen :D

x34 sinds gisteren
pi_204741363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:33 schreef D. het volgende:
Het blijft maar stijgen :D

x34 sinds gisteren
Dat kan natuurlijk, maar er is fundamenteel nog niets veranderd aan de situatie.
Mooi als je op tijd uitstapt maar nog steeds hetzelfde risico van een roll back en een schuld van $9,5 miljard in UST.
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 10:39:21 #192
18653 crew  D.
pi_204741384
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk, maar er is fundamenteel nog niets veranderd aan de situatie.
Mooi als je op tijd uitstapt maar nog steeds hetzelfde risico van een roll back en een schuld van $9,5 miljard in UST.
Ik had er (helaas) voor de lol maar $25 ingegooid, en dat er al dubbel uitgehaald
pi_204741393
Mensen denken dat het naar 1 dollar gaat 😂😂
pi_204741409
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:40 schreef Eikenbomen het volgende:
Mensen denken dat het naar 1 dollar gaat 😂😂
Als het naar $0,01 gaat zou het al de 4e coin qua marketcap zijn.

Op $1 zou het 11,6x meer waard zijn dan Bitcoin.
pi_204741558
Benieuwd hoe het de komende week zal gaan met de "Leen" crypto's ik roep al een tijdje dat het merendeel daarvan ordinaire ponzi schemes zijn, maar als ik hoor hoe mensen met het grootste gemak lopen te vertellen dat ze risicoloos 20 procent rendement pakken vrees ik het ergste.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741630
Voorspelling: Celsius gaat er komende week aan :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741647
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:06 schreef raptorix het volgende:
Voorspelling: Celsius gaat er komende week aan :)
Waarom zo snel? Denk uiteindelijk wel ja. En als Tether er ook aan gaat kan de bear markt weleens langer dan normaal gaan duren.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 11:09:59 #198
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204741660
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:06 schreef raptorix het volgende:
Voorspelling: Celcius gaat er komende week aan :)
Deze ken ik helemaal niet. Hoe groot is dit?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:06 schreef raptorix het volgende:
Voorspelling: Celsius gaat er komende week aan :)
"All funds are safe"
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_204741663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom zo snel? Denk uiteindelijk wel ja.
Ik lees nu al behoorlijk veel mensen klagen dat Celcius loopt te kloten met withdrawings en andere problematiek, nu kan Tether nog wel muntjes bijdrukken als het fout gaat, Celcius moet gewoon harde coins terugleveren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741668
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Deze ken ik helemaal niet. Hoe groot is dit?
[..]
"All funds are safe"
Dat is ongeveer zoals bij voetbal: Het bestuur staat volmondig achter de trainer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741690
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Deze ken ik helemaal niet. Hoe groot is dit?

Dit is volgens mij de grootste CEFI lender. $22B
pi_204741695
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:09 schreef Mortaxx het volgende:

Deze ken ik helemaal niet. Hoe groot is dit?

17 Miljard, substantieel dus.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741723
Het gevaar met Ponzis als Celsius is dat hoe meer ze in het nauw komen, hoe roekelozer ze worden, dat zie je bij vrijwel alle grote Ponzis omdat dat vaak hun enige way out is.

Vooral erg handig als je dat doet in een enorm volatiele markt. Een vervelend bij effect is dan ook dat dit meestal ook uitstraalt naar bedrijven die wel hun zaken goed op orde hebben, echter die komen daardoor net zo goed in problemen. Het hele idee achter een financieele instelling is dat je juist niet "Full Reserve" bent zodat je niet "gebruikt" geld investeert om het te laten groeien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:16 schreef raptorix het volgende:
Het gevaar met Ponzis als Celsius is dat hoe meer ze in het nauw komen, hoe roekelozer ze worden, dat zie je bij vrijwel alle grote Ponzis omdat dat vaak hun enige way out is.

Vooral erg handig als je dat doet in een enorm volatiele markt. Een vervelend bij effect is dan ook dat dit meestal ook uitstraalt naar bedrijven die wel hun zaken goed op orde hebben, echter die komen daardoor net zo goed in problemen. Het hele idee achter een financieele instelling is dat je juist niet "Full Reserve" bent zodat je niet "gebruikt" geld investeert om het te laten groeien.
Waarom denk je dat Celsius een ponzi is? Daar ben ik niet zo zeker van.
pi_204741768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Celsius een ponzi is? Daar ben ik niet zo zeker van.
Nou misschien niet in de klassieke zin van Ponzi waarbij je je rente betaald vanuit je vermogen, maar wel omdat je dit soort dikke rendementen uitkeert, dit betekend dat Celsius zelf zeer waarschijnlijk enorme risico's neemt, en zeker in een instabiele markt betekend dat ze zelf dus veel Collateral verliezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 14 mei 2022 @ 11:24:42 #206
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_204741770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Celsius een ponzi is? Daar ben ik niet zo zeker van.
Crypto is soberso een ponzi an sich

De truc is om er zo snel mogelijk met winst uit te komen


:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_204741777
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:24 schreef corehype het volgende:

[..]
Crypto is soberso een ponzi an sich

De truc is om er zo snel mogelijk met winst uit te komen


:T
99% van de crypto is in in zekere zin een Ponzi, echter Bitcoin niet, en als je Bitcoin al als Ponzi zou zien, dan is dat volledig transparant en voor iedereen duidelijk :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741793
Over Ponzis gesproken, zijn jullie zo oud dat jullie het Vliegtuigspel nog kennen? :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204741805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:27 schreef raptorix het volgende:
Over Ponzis gesproken, zijn jullie zo oud dat jullie het Vliegtuigspel nog kennen? :D
Vermoedelijk ben ik wel zo oud maar ken ik het evengoed niet :+
pi_204741859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Vermoedelijk ben ik wel zo oud maar ken ik het evengoed niet :+


Later was er geloof ik nog een soort van kloon die met aandelen/certificaten werkte, dat werd dan live verhandeld op de Zwarte Markt in Beverwijk, heeft toen voor nogal wat beroering gezorgd.

Overigens heb ik zelf ook nog wel eens een kettingbrief proberen op te zetten, helaas geen succes gehad, uiteindelijk 2 mensen die me een gulden hebben opgestuurd, daarmee kwam ik exact uit de kosten van de kopietjes van mijn kettingbrief :D

Edit: Dit speelde zo rond 1987
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 14 mei 2022 @ 11:37:15 #211
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_204741860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Celsius een ponzi
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:24 schreef raptorix het volgende:
niet in de klassieke zin van Ponzi
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:24 schreef corehype het volgende:
Crypto is soberso een ponzi an sich
@Elan, mijn oprechte excuses, ik was te snel en te lomp met mijn oordeel over je Ponzi opmerkingen en heb je denk ik in mn hoofd voor iemand anders aangezien....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_204741989
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:24 schreef corehype het volgende:

[..]
Crypto is soberso een ponzi an sich

De truc is om er zo snel mogelijk met winst uit te komen


:T
Niet als er daadwerkelijk usecases voor komen. Dan is het doel niet langer om te verkopen met winst.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 11:57:41 #213
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204742029
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat kan.

Maar mensen die 5 dagen geleden in Luna zaten hadden misschien 5, 10, 100 of 1.000 Luna in bezit.
Menen die 2 dagen geleden kochten hebben misschien 10.000 Luna in bezit.
Mensen die vandaag en gisteren kochten, hebben misschien 10.000.000 Luna in bezit.

Dus ga je door 100 (of 20.400) delen, dan pak je degenen van 5 dagen geleden het hardst...

Je zou dan eerst duizenden snapshots moeten maken, die aan de prijs koppelen van dat moment en op die basis een swap doen. Maar daarvoor heb je ook alle transacties van iedere exchange nodig.

Onuitvoerbaar.
Dat heet keuzes maken.
Of niks en alles kapot of een deel terug en een herstart .

Dat is de risico van beleggen als in crypto.
Maar op eens aandelen niet bestaan of de coin die daarna zijn uitgeven niet bestaat.
Valt onder oplichting en dat zullen vooral bij de Amerikanen moeten doen.

Anderen kant de eigenaar van Luna had al onuitgenodig gasten in zijn flat.

https://www.crypto-inside(...)-na-dreigend-bezoek/
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:17:53 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204742169
De 10 euro die ik gister in Luna heb gegooid is nu alweer meer dan 100 euro waard, toch leuk haha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204742203
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:17 schreef Mani89 het volgende:
De 10 euro die ik gister in Luna heb gegooid is nu alweer meer dan 100 euro waard, toch leuk haha.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[...]

(en ja, uiteraard zullen er mensen geld verdienen aan de volatiliteit maar dat kan ook met een coin waarvan de waarde door 144 springende kikkers wordt bepaald)
;)
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:25:55 #216
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204742206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[..]
;)
Als het de 1 dollar weer aantikt ben ik miljonair!!!! #lunaarmy
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204742219
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Als het de 1 dollar weer aantikt ben ik miljonair!!!! #lunaarmy
Als het de $1 aantikt staat de marketcap op de 1e plek, 11,6x hoger dan bitcoin.
En dat voor een dode coin.

Ik gun het je overigens van harte maar probeer het ook een beetje down to terra te houden.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:33:43 #218
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204742233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als het de $1 aantikt staat de marketcap op de 1e plek, 11,6x hoger dan bitcoin.
En dat voor een dode coin.

Ik gun het je overigens van harte maar probeer het ook een beetje down to terra te houden.
I know ik las het, ik was ook niet serieus. Het is voor mij als kleine inzetter slechts een leuke extraatje om dips te kopen met mijn "echte" coins.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204742291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als het de $1 aantikt staat de marketcap op de 1e plek, 11,6x hoger dan bitcoin.
En dat voor een dode coin.

Ik gun het je overigens van harte maar probeer het ook een beetje down to terra te houden.
Dus het is onmogelijk 😝
pi_204742324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:44 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Dus het is onmogelijk 😝
Op zich is het niet onmogelijk.

Als je 6,5 biljoen coins hebt en je zet daarvan maar 1 miljoen op een exchange dan kan je prima de waarde op $1 per stuk krijgen en dat extrapoleert dan naar een marketcap van $6.500.000.000.000

Maar op het moment dat je (een groter deel van) die 6.500.000.000.000 stuks probeert te verkopen, dan houdt dat uiteraard geen stand.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-05-2022 12:54:26 ]
  zaterdag 14 mei 2022 @ 13:00:37 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204742412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 09:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wie zegt dat, VeChain? :')
Als je niks zinnigs te zeggen hebt kun je beter niks zeggen _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204742468
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:00 schreef fathank het volgende:

[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt kun je beter niks zeggen _O-
Hoe weet je dat die stablecoin 1:1 gedekt is?
pi_204742492
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Hoe weet je dat die stablecoin 1:1 gedekt is?
Dat weten we nadat dezelfde aanvaller die UST de nek om heeft gedraaid z'n pijlen op andere "stablecoins" richt.
pi_204742935
Ik zie dat VeUSD maar een paar maanden bestaat. Ik wacht wel tot ie minimaal 1 bear markt overleeft heeft.
pi_204743443
Despite bitcoin's steep slide, the CEO of MicroStrategy is bullish on its mass adoption.

https://reason.com/video/2022/05/13/b...
--------

When it comes to publicly traded companies that own bitcoin, one firm totally dominates--and it's not Tesla or Square or Coinbase.

It's MicroStrategy, a Virginia-based firm that provides business intelligence, mobile software, and cloud computing. It owns about two-and-a-half times as much bitcoin as Tesla, the second-largest holder of the cryptocurrency.

MicroStrategy is so long on bitcoin because its 57-year-old billionaire CEO, Michael Saylor, had an epiphany during the summer of 2020 when COVID-19 shutdowns caused economic turmoil across the country. Bitcoin, he tells Reason, "is an approximation of a perfect monetary system because it is correct. It has no inflation in it. It's not corruptible because it's decentralized."


pi_204745312
Ja, ik snap ook niet waarom je nu ineens geen vertrouwen meer zou hebben. Aan de fundamentals van Bitcoin is niks veranderd ten opzichte van bijvoorbeeld een maand geleden
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:21:43 #227
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204745439
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:10 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, ik snap ook niet waarom je nu ineens geen vertrouwen meer zou hebben. Aan de fundamentals van Bitcoin is niks veranderd ten opzichte van bijvoorbeeld een maand geleden
Ja, ik zie alleen maar een nieuw koop moment.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:23:13 #228
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_204745467
Ik heb toch maar 130.000 Lunaatjes erbij gekocht toen er ineens weer leven is die "dooie" NixCoin zat...BT begon ook ooit met Nix en een hoop poeha :P
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:31:02 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204745575
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:00 schreef fathank het volgende:

[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt kun je beter niks zeggen _O-
Ja ho 'es, dan kunnen we dit forum wel opdoeken.
Huilen dan.
pi_204745721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb toch maar 130.000 Lunaatjes erbij gekocht toen er ineens weer leven is die "dooie" NixCoin zat...BT begon ook ooit met Nix en een hoop poeha :P
Er zijn 6,53 biljoen Luna in roulatie, dus omgerekend t.o.v. 3 dagen terug heb je er nu afgerond 6.

Alleen is de marketcap van Luna ongeveer door 10 gegaan, dus afgerond heb je nu de waarde van 0,6 Luna van vorige week.

Dus zolang je er niet meer dan $55 voor hebt betaald klopt de waarde ongeveer :P

Alleen is de marketcap eigenlijk 100x te hoog, aangezien het project op z'n gat ligt.

Dus in feite is het $0,55 waard.

Dit bericht werd u gratis aangeboden om u op te beuren :+
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:45:59 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_204745751
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er zijn 6,53 biljoen Luna in roulatie, dus omgerekend t.o.v. 3 dagen terug heb je er nu afgerond 6.

Alleen is de marketcap van Luna ongeveer door 10 gegaan, dus afgerond heb je nu de waarde van 0,6 Luna van vorige week.

Dus zolang je er niet meer dan $55 voor hebt betaald heb je nog geen verlies :P
Ik ben nog ¤300 "kwijt" zal me een zorg zijn, ik zit er nog in voor de fun van het Circus en als ze restarten met leningen of whatever over maanden zie ik wel ^O^

En er gaan al geruchten er al Luna coin burning aan de gang is nu :P
pi_204745889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En er gaan al geruchten er al Luna coin burning aan de gang is nu :P
Geruchten zijn geruchten.

Het aantal neemt nog steeds gestaag toe, refresh dit scherm maar eens om de ~10 minuten:

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
pi_204745910
twitter
  zaterdag 14 mei 2022 @ 20:19:13 #234
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_204746081
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Geruchten zijn geruchten.

Het aantal neemt nog steeds gestaag toe, refresh dit scherm maar eens om de ~10 minuten:

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
Geruchten dus, de reden dat er nog steeds Luna's bijkomen kunnen er nog 2 zijn, de Terra's worden nog steeds gedumpt en de algoritme drukt automatisch weer Luna's bij ter compensatie, en de miners minen weer, de handel loopt in ieder geval weer als een trein
pi_204752899
pi_204757910
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:17 schreef Mani89 het volgende:
De 10 euro die ik gister in Luna heb gegooid is nu alweer meer dan 100 euro waard, toch leuk haha.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat Luna nu een marketcap heeft $1,5 miljard.

Ze hebben iets van 9,5 miljard Dollar aan UST schuld weg te werken, er zijn 20.400x zoveel Luna als een week geleden en toch blijven mensen kopen. En dat terwijl er nog helemaal geen oplossing is en ook geen geld om de UST bezitters te compenseren.

Daarnaast wordt er nog gesproken over een "roll back" naar de situatie voor de attack, in dat geval zijn de coins die je nu koopt ineens geheel waardeloos.
Dit is in potentie echt zo'n heerlijke coin om nu je mandje mee te vullen.
Ik ben blij dat ik in de nacht van 12 op 13 mei wakker was om tegen $0,0000012 te kopen.

Het voelt als early adopter van Dogecoin of Shiba zijn en dan met een glimlach gluren of er een paar nullen in rook oplossen.
De andere kant op is er bij Terra immers al genoeg in rook opgegaan.;)

Ik heb tot aan 13 mei nooit eerder Terra USD of LUNA in mijn portfolio gehad. Op 13 mei wel ingestapt.
Rendementen van 725% op één dag die we al hebben gezien, zal vast niet blijvend zijn.
Maar de bewegingen gaan, met voor crypto begrippen niet eens extreem ongezonde golven, opwaarts.

Niemand heeft een glazen bol, zeker ik niet: maar kan er mogelijkerwijs niet een gigantische pump komen wanneer ze een manier vinden om een extreme partij te burnen?

In ieder geval wordt er nu gigantisch hard getrade in deze munt. Dat het volume zo gigantisch toeneemt komt doordat velen hier een heel leuk gokje in zien.
Binance waarschuwt dat je voor deze munt moet uitkijken 'because it is subject to high votality' :Y :Y

Echter, men kan zo snel een deel van zijn/haar kapitaal vermenigvuldigen met dit muntje. De prijs jojoot ook zo hard heen en weer dat je met gemak 145.000 LUNA kunt verkopen voor ongeveer 63 BUSD en een paar minuten later met een kooporder van tussen de 55 en 65 BUSD enkele (tien)duizenden LUNA meer hebt.

In ieder geval kan men rap 'LUNA miljonair' worden ;) ;) als crypto miljonair niet blijkt te zijn weggelegd. En daarna maar kalm afwachten wat het voor of achter de komma ooit nog waard zal worden.
pi_204757915
quote:
In ieder geval wordt er nu gigantisch hard getrade in deze munt. Dat het volume zo gigantisch toeneemt komt doordat velen hier een heel leuk gokje in zien.
En toch ook veel mensen die LUNA hadden en de waarde die het eerst had compleet zagen verdwijnen hoor ik vertellen dat ze op dit moment in LUNA traden. Juist die mensen. Een poging om die verloren knaken dan toch weer terug te 'winnen'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arthur1983 op 15-05-2022 06:46:53 ]
pi_204758003
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 05:22 schreef Arthur1983 het volgende:

[..]
En toch ook veel mensen die LUNA hadden en de waarde die het eerst had compleet zagen verdwijnen hoor ik vertellen dat ze op dit moment in LUNA traden. Juist die mensen. Een poging om die verloren knaken dan toch weer terug te 'winnen'.
Klassieke gokverslavingsmentaliteit. Maarja zie het hoofd maar eens koel te houden wanneer je een aanzienlijk bedrag op deze manier hebt zien verdampen
pi_204758341
twitter
pi_204758644
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:53 schreef viceversa het volgende:

[..]
Niet als er daadwerkelijk usecases voor komen. Dan is het doel niet langer om te verkopen met winst.
3000 coins, 0 usecases :')
pi_204758698
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 09:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Tether is een vage shitcoin en hun auditing raakt kant nog wal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 15 mei 2022 @ 15:06:26 #242
332966 firefly3
firefly3
pi_204760991
Wordt misschien knallen aankomende weken voor de cryptomarkt.

Ik zit overigens nog steeds deels in Luna en positie uitgebreid met wat ik over had van andere trades. Als het naar 0 gaat heb ik pech, als het hersteld is het mooi meegenomen.

twitter
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204761074
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 05:05 schreef Arthur1983 het volgende:

[..]
[..]
Dit is in potentie echt zo'n heerlijke coin om nu je mandje mee te vullen.
Ik ben blij dat ik in de nacht van 12 op 13 mei wakker was om tegen $0,0000012 te kopen.

Het voelt als early adopter van Dogecoin of Shiba zijn en dan met een glimlach gluren of er een paar nullen in rook oplossen.
De andere kant op is er bij Terra immers al genoeg in rook opgegaan.;)

Ik heb tot aan 13 mei nooit eerder Terra USD of LUNA in mijn portfolio gehad. Op 13 mei wel ingestapt.
Rendementen van 725% op één dag die we al hebben gezien, zal vast niet blijvend zijn.
Maar de bewegingen gaan, met voor crypto begrippen niet eens extreem ongezonde golven, opwaarts.

Niemand heeft een glazen bol, zeker ik niet: maar kan er mogelijkerwijs niet een gigantische pump komen wanneer ze een manier vinden om een extreme partij te burnen?

In ieder geval wordt er nu gigantisch hard getrade in deze munt. Dat het volume zo gigantisch toeneemt komt doordat velen hier een heel leuk gokje in zien.
Binance waarschuwt dat je voor deze munt moet uitkijken 'because it is subject to high votality' :Y :Y

Echter, men kan zo snel een deel van zijn/haar kapitaal vermenigvuldigen met dit muntje. De prijs jojoot ook zo hard heen en weer dat je met gemak 145.000 LUNA kunt verkopen voor ongeveer 63 BUSD en een paar minuten later met een kooporder van tussen de 55 en 65 BUSD enkele (tien)duizenden LUNA meer hebt.

In ieder geval kan men rap 'LUNA miljonair' worden ;) ;) als crypto miljonair niet blijkt te zijn weggelegd. En daarna maar kalm afwachten wat het voor of achter de komma ooit nog waard zal worden.
Het voelt eerder als een Bitconnect.
pi_204761235
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 15:06 schreef firefly3 het volgende:
Wordt misschien knallen aankomende weken voor de cryptomarkt.

Ik zit overigens nog steeds deels in Luna en positie uitgebreid met wat ik over had van andere trades. Als het naar 0 gaat heb ik pech, als het hersteld is het mooi meegenomen.

[ twitter ]
dead cat bounce misschien maar verder ook niet.
  zondag 15 mei 2022 @ 15:35:53 #245
332966 firefly3
firefly3
pi_204761251
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 15:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
dead cat bounce misschien maar verder ook niet.
Met een goede dead cat bounce ben ik ook tevreden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204761271
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 15:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Met een goede dead cat bounce ben ik ook tevreden.
als je aan t traden bent kan je wat meepakken idd.
  zondag 15 mei 2022 @ 19:28:52 #248
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_204763952
Dit is wel een boeiend artikel van 27 april waarbij het hele Terra Luna gedoe al voorspeld werd

https://fd.nl/financiele-(...)tijdbom-toe2aaSsntIO
٩๏̯͡๏)۶
pi_204764073
De DAI algo stablecoin doet t nog goed.
pi_204764608
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 15:06 schreef firefly3 het volgende:
Wordt misschien knallen aankomende weken voor de cryptomarkt.

Ik zit overigens nog steeds deels in Luna en positie uitgebreid met wat ik over had van andere trades. Als het naar 0 gaat heb ik pech, als het hersteld is het mooi meegenomen.

[ twitter ]
Wat willen die lijntjes die hij hier trekt zeggen dan? :')
What Would Goku Do
pi_204764763
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:46 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wat willen die lijntjes die hij hier trekt zeggen dan? :')
_O-
pi_204766012
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De DAI algo stablecoin doet t nog goed.
Tether bibbert wel wat laatste dagen steeds net geen $1.

Als dat toch ooit omvalt krijgen we echt bitcoin prijzen van $10-15k
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 15 mei 2022 @ 23:45:16 #254
332966 firefly3
firefly3
pi_204766346
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:46 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wat willen die lijntjes die hij hier trekt zeggen dan? :')
Lijntjes van die analisten zeggen niets idd, macro factoren hebben ongeveer 100x meer invloed op het koersverloop.

Wat mij wél opvalt is de verticale lijn naar beneden (niet wat hij getekent heeft), maar de btc koers.

Dat is 10 miljard aan paper hands dat verlies heeft geleden. Daar doe ik wat mee.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 15 mei 2022 @ 23:55:02 #255
332966 firefly3
firefly3
pi_204766395
Hoe scherper de hoek naar beneden, hoe "emotioneler de markt is", dus hoe meer "overdreven/volatiel/verkeerd" de markt reageert. Hoe hoger het volume, hoe meer ruis, hoe minder waardevolle informatie je kunt extracten van het handelsgedrag. Als je een simulatie maakt met een programma, bijv in c geschreven, kun je bots maken die ongeveer hetzelfde gedrag vertonen als mensen. Je ziet in de simulaties dat in extreme situaties, meer "dumb money" wordt meegenomen.

Je moet een neural network bouwen van de geschiedenis van alle exchanges om te kunnen voorspellen.

Gezien de huidige situatie, moet je het netwerk zelfs met info van de Nasdaq en zelfs Dow Jones voeden om een voorspelling te maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door firefly3 op 16-05-2022 00:02:32 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204766522
Wat mij vooral interesseert de laatste 6 maanden, is de weight/invloed van Nasdaq ten opzichte van BTC.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204766655
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:55 schreef firefly3 het volgende:
Hoe scherper de hoek naar beneden, hoe "emotioneler de markt is", dus hoe meer "overdreven/volatiel/verkeerd" de markt reageert. Hoe hoger het volume, hoe meer ruis, hoe minder waardevolle informatie je kunt extracten van het handelsgedrag. Als je een simulatie maakt met een programma, bijv in c geschreven, kun je bots maken die ongeveer hetzelfde gedrag vertonen als mensen. Je ziet in de simulaties dat in extreme situaties, meer "dumb money" wordt meegenomen.

Je moet een neural network bouwen van de geschiedenis van alle exchanges om te kunnen voorspellen.

Gezien de huidige situatie, moet je het netwerk zelfs met info van de Nasdaq en zelfs Dow Jones voeden om een voorspelling te maken.
Heb je weer lopen snuiven?
What Would Goku Do
  maandag 16 mei 2022 @ 08:18:22 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204767070
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 15:06 schreef firefly3 het volgende:
Wordt misschien knallen aankomende weken voor de cryptomarkt.

Ik zit overigens nog steeds deels in Luna en positie uitgebreid met wat ik over had van andere trades. Als het naar 0 gaat heb ik pech, als het hersteld is het mooi meegenomen.

[ twitter ]
laten we het hopen.

Ik heb persoonlijk net 100 euro aan een dakloze man gegeven. De kans dat ie de lotto wint en mij bedankt met een miljoen euro is ongeveer 140 keer groter dan dat Luna weer significant omhoog gaat. Ik zou toch even de berekeningen nalopen en 100 euro geven aan je plaatselijke zwerver.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204767207
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:32 schreef firefly3 het volgende:
Wat mij vooral interesseert de laatste 6 maanden, is de weight/invloed van Nasdaq ten opzichte van BTC.
Nasdaq futures weer omlaag vandaag oO/
pi_204767625
This Bored Ape Yacht Club NFT worth over $200,000 was just sold for $200.
https://www.reddit.com/r/(...)t_worth_over_200000/
pi_204768790
UST lijkt leeg te lopen nu bekend is hoe weinig er nog in reserve is aan geld.

https://www.coingecko.com/en/coins/terra-usd

En UST als reserve noemen is wat tegenstrijdig, want het heeft alleen waarde door het onderpand, je kan het niet aan jezelf verkopen.

pi_204769209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
UST lijkt leeg te lopen nu bekend is hoe weinig er nog in reserve is aan geld.

https://www.coingecko.com/en/coins/terra-usd

En UST als reserve noemen is wat tegenstrijdig, want het heeft alleen waarde door het onderpand, je kan het niet aan jezelf verkopen.

[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd met hoeveel van die 80k bitcoin Do Kwon is gaan lopen eigenlijk.
pi_204769276
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:55 schreef firefly3 het volgende:

Je moet een neural network bouwen van de geschiedenis van alle exchanges om te kunnen voorspellen.
Kijk, het volgende klok-klepel verhaal.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204769326
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:29 schreef recursief het volgende:

[..]
Kijk, het volgende klok-klepel verhaal.
Een maat van me werkt in die branche, automatische programma's die doen aan flashtraden en gevoed worden met neurale netwerken om automatisch aandelen te kopen en te verkopen.

Bots en AI toepassen is niets nieuws.

Er is meer dan alleen hodl hodl
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 16 mei 2022 @ 13:46:37 #265
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204769406
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:55 schreef firefly3 het volgende:
Hoe scherper de hoek naar beneden, hoe "emotioneler de markt is", dus hoe meer "overdreven/volatiel/verkeerd" de markt reageert. Hoe hoger het volume, hoe meer ruis, hoe minder waardevolle informatie je kunt extracten van het handelsgedrag. Als je een simulatie maakt met een programma, bijv in c geschreven, kun je bots maken die ongeveer hetzelfde gedrag vertonen als mensen. Je ziet in de simulaties dat in extreme situaties, meer "dumb money" wordt meegenomen.

Je moet een neural network bouwen van de geschiedenis van alle exchanges om te kunnen voorspellen.

Gezien de huidige situatie, moet je het netwerk zelfs met info van de Nasdaq en zelfs Dow Jones voeden om een voorspelling te maken.
Denk dat het onmogelijk is. Een beetje het 'Double Pendulum' idee. Er zijn zoveel onzichtbare variabelen (bijvoorbeeld emotie van mensen) dat je nooit erg ver vooruit kan kijken zonder er al extreem naast te zitten. Het is een te chaotisch systeem. Beetje zoals het weer voorspellen, waar na duizenden onderzoeken men nog steeds 1 a 2 dagen maar redelijk precies vooruit kan kijken.

En je beinvloed het zelf ook nog eens door aan de hand van het resultaat te handelen, ipv dat je alleen observeert.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204769526
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Een maat van me werkt in die branche, automatische programma's die doen aan flashtraden en gevoed worden met neurale netwerken om automatisch aandelen te kopen en te verkopen.

Bots en AI toepassen is niets nieuws.

Er is meer dan alleen hodl hodl
Van sommige zaken weet ik niet zoveel. Maar laat ik van neurale netwerken nou toevallig wat meer verstand hebben (ik heb mijn eerste neurale netwerk ruim 30 jaar geleden gebouwd). Ik weet hoe ze werken, ik weet hoe ze getraind kunnen worden en ik weet nog het eea meer. Dat je de complete historie van elke exchanges aan een NN kan voeren om de toekomst te voorspellen is klok-en-klepelpraat.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204769538
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Denk dat het onmogelijk is. Een beetje het 'Double Pendulum' idee. Er zijn zoveel onzichtbare variabelen (bijvoorbeeld emotie van mensen) dat je nooit erg ver vooruit kan kijken zonder er al extreem naast te zitten. Het is een te chaotisch systeem. Beetje zoals het weer voorspellen, waar na duizenden onderzoeken men nog steeds 1 a 2 dagen maar redelijk precies vooruit kan kijken.

En je beinvloed het zelf ook nog eens door aan de hand van het resultaat te handelen, ipv dat je alleen observeert.
Daar heb je gelijk in, misschien komen wij wel zo dichtbij dat het bijna zo goed wordt als het weer voorspellen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204769548
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Van sommige zaken weet ik niet zoveel. Maar laat ik van neurale netwerken nou toevallig wat meer verstand hebben (ik heb mijn eerste neurale netwerk ruim 30 jaar geleden gebouwd). Ik weet hoe ze werken, ik weet hoe ze getraind kunnen worden en ik weet nog het eea meer. Dat je de complete historie van elke exchanges aan een NN kan voeren om de toekomst te voorspellen is klok-en-klepelpraat.
Uiteraard niet simpel de history invoeren en klaar is kees. Maar je kunt wel een bot maken en de geschiedenis afspelen als trades en de bot daarop trainen of hij wel of geen winst maakt zodra je de geschiedenis opnieuw "afspeelt" en met trial & error in combinatie met patronen leren herkennen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204769572
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Uiteraard niet simpel de history invoeren en klaar is kees. Maar je kunt wel een bot maken en de geschiedenis afspelen als trades en de bot daarop trainen of hij wel of geen winst maakt zodra je de geschiedenis opnieuw "afspeelt" en met trial & error in combinatie met patronen leren herkennen.
Nee, zo werkt het niet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204769595
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:13 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee, zo werkt het niet.
Waarom niet? Als bijvoorbeeld de bull flag patroon voorkomt in combinatie met een head&shoulders patroon dat hij koopt of juist verkoopt. Maakt hij er winst op, geef je hem extra punten. Hierdoor weet hij uiteindelijk bij welke combinatie van patronen hij vaker moet kopen of verkopen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204769622
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom niet? Als bijvoorbeeld de bull flag patroon voorkomt in combinatie met een head&shoulders patroon dat hij koopt of juist verkoopt. Maakt hij er winst op, geef je hem extra punten. Hierdoor weet hij uiteindelijk bij welke combinatie van patronen hij vaker moet kopen of verkopen.
Maar zo werken neurale netwerken niet. Het is echt klok-en-klepel: wat je zegt is niet helemaal voor 100% bullshit, maar toch wel voor een groot deel.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204769641
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:23 schreef recursief het volgende:

[..]
Maar zo werken neurale netwerken niet. Het is echt klok-en-klepel.
Een neurale netwerk wordt altijd getrained met vallen-en-opstaan. Maar blijkbaar zie jij dat anders
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 16 mei 2022 @ 14:28:53 #273
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204769666
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, misschien komen wij wel zo dichtbij dat het bijna zo goed wordt als het weer voorspellen.
Je moet het alleen wel voor jezelf houden. Want een systeem dat zegt: morgen staan de aandelen of crypto groen zorgt natuurlijk meteen voor problemen, want iedereen gaat daar op inspelen. Zodat je model waarschijnlijk weer niet klopt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204769754
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Een neurale netwerk wordt altijd getrained met vallen-en-opstaan.
Nee.

quote:
Maar blijkbaar zie jij dat anders
Nee hoor, dat is niet hoe ik dat zie, dat is hoe het is. Deze discussie ga je echt niet van me winnen hoor.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204769818
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee.
[..]
Nee hoor, dat is niet hoe ik dat zie, dat is hoe het is. Deze discussie ga je echt niet van me winnen hoor.
In this study, trial and error strategy is employed to determine the optimal neural architecture for each output variable [65] .

https://www.researchgate.(...)eters_fig9_261171784
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 16 mei 2022 @ 14:51:04 #276
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204769831
Nu de terraluna subreddit weer open is worden er echt pareltjes gepost (natuurlijk weet je nooit zeker of iets waar is of niet)

https://www.reddit.com/r/(...)una_too_all_hate_me/

https://www.reddit.com/r/(...)darkest_most_severe/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204769869
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]
In this study, trial and error strategy is employed to determine the optimal neural architecture for each output variable [65] .

https://www.researchgate.(...)eters_fig9_261171784
Prima voorbeeld om je eigen bewering tegen te spreken. Trial and error wordt hier gebruikt om de optimale layout van een ANN (artificial neural network) te bepalen. Maar dat heeft met het trainen van het netwerk niets te maken. Wel met het aantal neuronen, de onderlinge verbindingen, de parametrisering van de zogenaamde activation function(s) en eventuele bias neurons.

Het trainen van zo een netwerk (meestal via een supervised learning model) is een heel ander proces.

Deze discussie ga je van mij echt niet winnen. Dit is mijn terrein, en voor jou een klok-en-klepelding.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204769870
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu de terraluna subreddit weer open is worden er echt pareltjes gepost (natuurlijk weet je nooit zeker of iets waar is of niet)

https://www.reddit.com/r/(...)una_too_all_hate_me/

https://www.reddit.com/r/(...)darkest_most_severe/
I bought $LUNA 5$ yesterday and I am broke now...

:')
pi_204769911
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:55 schreef recursief het volgende:

[..]
Prima voorbeeld om je eigen bewering tegen te spreken. Trial and error wordt hier gebruikt om de optimale layout van een ANN (artificial neural network) te bepalen. Maar dat heeft met het trainen van het netwerk niets te maken. Wel met het aantal neuronen, de onderlinge verbindingen, de parametrisering van de zogenaamde activation function(s) en eventuele bias neurons.

Maar het trainen van zo een netwerk (meestal via een supervised learning model) is een heel ander proces.

Deze discussie ga je van mij echt niet winnen. Dit is mijn terrein, en voor jou een klok-en-klepelding.
Je hebt gelijk, het netwerk wordt uiteraard zelf niet getrained door vallen en opstaan.

Maar je praat over het gehele onderwerp heen, er bestaan wel degelijk systemen die neurale netwerken gebruiken om te kunnen voorspellen.

A Deep Neural-Network Based Stock Trading System Based on Evolutionary Optimized Technical Analysis Parameters
In this study, we propose a stock trading system based on optimized technical analysis parameters for creating buy-sell points using genetic algorithms.

https://www.sciencedirect(...)ii/S1877050917318252
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204770083
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het netwerk wordt uiteraard zelf niet getrained door vallen en opstaan.

Maar je praat over het gehele onderwerp heen, er bestaan wel degelijk systemen die neurale netwerken gebruiken om te kunnen voorspellen.

Dat weet ik, maar dat is het punt niet. En ik praat niet ergens over heen. Ik ben echter niet de beroerdste om je erop te wijzen dat je klok-en-klepel verhalen vertelt als het gaat om iets waar ik nou toevallig wat expertise in heb. Klok-en-klepel: het is op zich relevant om over ANN's te beginnen maar wat je er dan over schrijft slaat de plank behoorlijk mis.

[ Bericht 36% gewijzigd door recursief op 16-05-2022 15:43:04 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204770129
Dit blijft wel een mooi topic.

Luna is omlaag met 99% en daarna nog eens 99% en uiteindelijk nog eens 99%!

Fok users: ik heb mijn inleg 10xed!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 15:37:24 ]
pi_204770154
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar dat is het punt niet.
Het punt is dat ik te enthousiast was over een onderwerp waar ik nog niet alles van af weet? Misschien kun je je focus verleggen en zelf iets in elkaar timmeren?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204770206
Ohja en we hebben nu een president die tegenover 44 landen bitcoin gaat chillen! _O_

twitter
  maandag 16 mei 2022 @ 17:01:40 #285
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204770731
TUSD nu onder de 0,1 :') Luna bijna onder de 0,0001 :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 17:33:44 #286
18653 crew  D.
pi_204770930
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
TUSD nu onder de 0,1 :') Luna bijna onder de 0,0001 :D
Je weet dat 0.0001 1000x hoger is dan ie afgelopen vrijdag stond en je met een inleg van 1000 euro nu dus al ruim miljonair geweest was?
pi_204771024
quote:
Paulo is de Madoff van crypto, die Luna Kwok is een lachertje
pi_204771329
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:33 schreef D. het volgende:

[..]
Je weet dat 0.0001 1000x hoger is dan ie afgelopen vrijdag stond en je met een inleg van 1000 euro nu dus al ruim miljonair geweest was?
low was 0,000017 volgens cmc
pi_204773725
Was er paar dagen geleden niet een redditpage met mensen die alles verloren (huis etc.) door Luna. Hoe is het daar nu mee eigenlijk.

Nog mensen die nu Luna lopen?
Of is dit een kansloos coin geworden
  FOK!fotograaf maandag 16 mei 2022 @ 21:52:01 #290
364681 over_hedge
pi_204773959
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:41 schreef Enawh het volgende:
Was er paar dagen geleden niet een redditpage met mensen die alles verloren (huis etc.) door Luna. Hoe is het daar nu mee eigenlijk.

Nog mensen die nu Luna lopen?
Of is dit een kansloos coin geworden
Uhm die coin is nog 0.00001 waard of zo iets. Dus die is wel dood ja.

En als je al je geld in 1 munt stopt dan vraag je er ook wel een beetje om hoor :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 22:08:32 #291
18653 crew  D.
pi_204774290
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:30 schreef SOG het volgende:

[..]
low was 0,000017 volgens cmc
$0.000000999967

volgens Coingecko
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 22:09:08 #292
18653 crew  D.
pi_204774309
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Uhm die coin is nog 0.00001 waard of zo iets. Dus die is wel dood ja.

Inmiddels weer 0.0002
pi_204775367
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef D. het volgende:

[..]
Inmiddels weer 0.0002
x20 ;)
pi_204775652
twitter


Wat een kneus :')
  Moderator dinsdag 17 mei 2022 @ 07:25:39 #295
18653 crew  D.
pi_204775692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 00:51 schreef Enawh het volgende:

[..]
x20 ;)
Leek me duidelijk ;)
  dinsdag 17 mei 2022 @ 07:49:29 #296
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204775785
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:41 schreef Enawh het volgende:
Was er paar dagen geleden niet een redditpage met mensen die alles verloren (huis etc.) door Luna. Hoe is het daar nu mee eigenlijk.

Nog mensen die nu Luna lopen?
Of is dit een kansloos coin geworden
die pagina is vrij stil inmiddels :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204775858
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 07:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]

Wat een kneus :')
Hele partijkas zat in Luna zeker _O-
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:15:39 #298
366734 dimmak
bitcoin
pi_204776295
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 07:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]

Wat een kneus :')
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:46:26 #299
366734 dimmak
bitcoin
pi_204776539
twitter

twitter


When Binance?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 10:05:13 #300
366734 dimmak
bitcoin
pi_204776719
twitter

Draadje van Vitalik over zijn zorgen over Ethereum.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 10:05:27 #301
366734 dimmak
bitcoin
pi_204776721
dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')