Ik heb dat 1000 keer liever dan dit. Kusjes en dat vervelende beweeg de hele tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Dave het volgende: [..] Ze hebben de grappen er vorig jaar bewust uitgelaten en het zo zakelijk mogelijk gehouden
Dat zou ik nog trekken want hier zijn de mensen grappigerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Redefine het volgende: [..] Voortaan moeten wij met zijn allen de presentatie maar doen ja.
Dat zeker. En dan gewoon in de uitzending zeggen: 'Jan, je zal ons wel de hele avond zitten afkraken, maar wij waren blij dat je er in 2021 niet was'quote:
In een beter jaar zou ik niet optimistisch zijn geweest maar vanavond komt het nog wel goed denk ik.quote:
De Oekraïne hartjes nog steeds niet gefixtquote:
Genoeg grappige users jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dat 1000 keer liever dan dit. Kusjes en dat vervelende beweeg de hele tijd.
[..]
Dat zou ik nog trekken want hier zijn de mensen grappiger
Ze lijkt wel op een (slechte) dragqueen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moet zo lachen om die jurken die make up van Laura.
Wij zijn wel grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dat 1000 keer liever dan dit. Kusjes en dat vervelende beweeg de hele tijd.
[..]
Dat zou ik nog trekken want hier zijn de mensen grappiger
@Cyan9 wordt gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Oekraïne hartjes nog steeds niet gefixt
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Verdomme ik zie Bulgarije nog doorgaan ook
Zeker. Waarbij de matige Italiaanse productie ook niet echt helpt.quote:
Moet ik mijn casettespeler reparerenquote:
quote:radio-dj Barry Paff, producer Pieter Perquin en zangeres Eva van Manen zitten voor Nederland in de vakjury van het Eurovisie Songfestival. Zij bepalen voor de helft wie Nederland naar de finale stemt.
Ook zangeres Kris Berry en presentator Andrew Makkinga zitten dit jaar in de vakjury. Die jury deelt op de avond voor de halve finales en de finale punten uit
Eigenlijk had alleen een ingestort podium de show nog een beetje kunnen redden. Zonder mensen erop, natuurlijk.quote:
inb4 complete willekeur qua ranking.quote:
Nou jezus. Was voor het eerst blij dat er wat circusacts tussen zaten (behalve Noorwegen, dat vind ik zo flauw)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:48 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonmoeder appte mij over vanavond maar volgens mij heb ik een andere smaak dan zij. Ze had het over circus acts maar ik gok dat ze de acts bedoelde die ik juist leuk vond.al zitten mijn echte favorieten (België en Tsjechië) in de volgende finale en dan zijn niet echt circusacts.
Viespeukquote:
Growquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
Uit de editie 2020 die ook zonder ooit plaats te hebben gevonden tien maal beter was dan wat we vanavond hebben gezien.
Deze had samen met IJsland, Litouwen, Bulgarije en Rusland elk liedje van dit jaar verslagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
Uit de editie 2020 die ook zonder ooit plaats te hebben gevonden tien maal beter was dan wat we vanavond hebben gezien.
Met afstand.quote:
Vlag maar af, doe uit dat licht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef Strani het volgende:
Ja jongens bekijk het maar, dit liedje mag winnen.
We doen gewoon alsof die meedeed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef Strani het volgende:
Ja jongens bekijk het maar, dit liedje mag winnen.
Ik word hier pislink vanquote:
Dit lijkt meer op een bandje wat ze achter de hand hielden voor het geval er live iets niet door ging.quote:
Krijgen we toch nog Mans Zelmerlow in 2022quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Meridiaan het volgende:
Hopelijk was dit wel het enige wat we van Mans zien deze week.
Dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
He dit doen ze toch altijd in de finale?
fuchsia, Dave. Fuchsiaquote:
Ja, het idee is niet slecht, maar de uitvoering is alsof Op1 even een introductiefilmpje over het ESF doet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op een bandje wat ze achter de hand hielden voor het geval er live iets niet door ging.
Ja. Ik zag overigens Verka er niet tussen, dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Meridiaan het volgende:
Hopelijk was dit wel het enige wat we van Mans zien deze week.
Zal wel tot 23:45 durenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Komen Italië en Frankrijk nu nog, want dan zijn we toch nooit om 23:15 klaar?
We zitten wel in Italie he?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Komen Italië en Frankrijk nu nog, want dan zijn we toch nooit om 23:15 klaar?
Nog even een intervalact tussen elke enveloppe.quote:
wie plant er dan ook überhaupt tv-programma's op de ESF-avond???quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NPO zal wel in paniek raken, OP1 wacht
De ESF-deskundigen kunnen wel even wachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NPO zal wel in paniek raken, OP1 wacht
Er moet wel nog nagepraat worden hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef Moira het volgende:
[..]
wie plant er dan ook überhaupt tv-programma's op de ESF-avond???
'Deskundigen'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ESF-deskundigen kunnen wel even wachten.
Daar zullen de onvermijdelijke Frits Huffnagel en Shirma Rouse niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ESF-deskundigen kunnen wel even wachten.
Het lijkt wel een rok met een afbeelding van een korte broek er opquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:01 schreef Dave het volgende:
Heeft mahmood een rok aan of een korte broek?
misschien wel een broekrokquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:01 schreef Dave het volgende:
Lijkt wel op moderne versie van een kiltquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:01 schreef Dave het volgende:
Of is de rest zo slecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:02 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat het eerste jaar is waar elk big five land minimaal een acceptabel liedje heeft gestuurd.
even aan @yvonne vragen, die weet alles van kiltenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt wel op moderne versie van een kilt
Ik begrijp dit wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit snappen de jongeren hier niet Dave.
Ik val waarschijnlijk niet meer onder jongere dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit snappen de jongeren hier niet Dave.
Nee, buiten de rest om zijn alle vijf de liedjes minimaal wel ok.quote:
Net als de postcards en the green roomquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
Dat vooruitblikken op de intervalacts hebben wij nog bedacht volgens mij.
Misschien heeft ze een consult bij iemand met zo'n kleurenwaaier gedaan, om te kijken wat voor type ze isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Prisha het volgende:
Laura heeft zich omgekleed. Voor de verandering een jurk in de kleur ....fuchsia!
Laura, je kunt kiezen tussen fuchsia, fuchsia ennnnn fuchsia.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Prisha het volgende:
Laura heeft zich omgekleed. Voor de verandering een jurk in de kleur ....fuchsia!
iemand moet bedacht hebben dat dit bij d'r pastquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAquote:
noorwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:07 schreef Redefine het volgende:
Allemaal rustige liedjes en Griekenland moet nog komen.
Iets met kan niet meer mis gaan?quote:
We betalen te weinig, denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:10 schreef Moira het volgende:
WAAROM WORDEN WIJ ALTIJD ALS LAATSTE GENOEMD?????
Zo'n vermoeden heb ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:10 schreef Moira het volgende:
WAAROM WORDEN WIJ ALTIJD ALS LAATSTE GENOEMD?????
Albanië had ik wel verwacht. Al was die staging/act wel heel erg zwak.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Geen Albanië valt vooral op.
Letland was altijd twijfelachtig.
NEEEEEEE WAT DOE JEquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik juich stiekem een beetje over Letland niet door
Ja, die hebben het zelf verprutst.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albanië had ik wel verwacht. Al was die staging/act wel heel erg zwak.
En Zwitserland, die staan bij mij bij de onderste zes totaal en de drie onderste van deze halve finale bij mijquote:
Typisch jurylied wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Zwitserland, die staan bij mij bij de onderste zes totaal en de drie onderste van deze halve finale bij mij
Ja. Waarbij het wel zie gebeuren dat alle rustige liedjes straks de zelfde helft als lootje trekken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:12 schreef TheArt het volgende:
Wel heel veel nummers die doorgaan die in dezelfde vijver als S10 vissen. Kortom, ze moet het straks echt van een gunstige startpositie gaan hebben, anders kan ze ook zomaar eens in de achterhoede gaan eindigen.
S10 als 10e hèquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Strani het volgende:
Aan het einde ging het voor mij eigenlijk alleen tussen Nederland en Denemarken en daardoor had ik nog wel vertrouwen. Maar wel een beetje stom dat we weer als laatste waren.
Ja. Al zaten daar er wel veel van tussen vandaag.quote:
Dat zeker, zodat het bij de italianen uitkwamquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aan welke tafel zit Shirma vanavond? Dan kijk ik naar iets anders….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |