Ik heb dat 1000 keer liever dan dit. Kusjes en dat vervelende beweeg de hele tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Dave het volgende: [..] Ze hebben de grappen er vorig jaar bewust uitgelaten en het zo zakelijk mogelijk gehouden
Dat zou ik nog trekken want hier zijn de mensen grappigerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Redefine het volgende: [..] Voortaan moeten wij met zijn allen de presentatie maar doen ja.
Dat zeker. En dan gewoon in de uitzending zeggen: 'Jan, je zal ons wel de hele avond zitten afkraken, maar wij waren blij dat je er in 2021 niet was'quote:
In een beter jaar zou ik niet optimistisch zijn geweest maar vanavond komt het nog wel goed denk ik.quote:
De Oekraïne hartjes nog steeds niet gefixtquote:
Genoeg grappige users jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dat 1000 keer liever dan dit. Kusjes en dat vervelende beweeg de hele tijd.
[..]
Dat zou ik nog trekken want hier zijn de mensen grappiger
Ze lijkt wel op een (slechte) dragqueen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moet zo lachen om die jurken die make up van Laura.
Wij zijn wel grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dat 1000 keer liever dan dit. Kusjes en dat vervelende beweeg de hele tijd.
[..]
Dat zou ik nog trekken want hier zijn de mensen grappiger
@Cyan9 wordt gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Oekraïne hartjes nog steeds niet gefixt
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Verdomme ik zie Bulgarije nog doorgaan ook
Zeker. Waarbij de matige Italiaanse productie ook niet echt helpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |