SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Even quoten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Fijn dat Sirius Zwarts mee mag doen aan het songfestival en ik wens hem en Griffoendor veel succes
![]()
Vonk en Freek?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:45 schreef Karina het volgende:
vind het maar niks, het lijkt op al die andere zeikliedjes die je tegenwoordig hoort, van hoe heten ze, huppeldepup en Freek.
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:45 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De producer is ook dezelfde als van die zeikfiguren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:45 schreef Karina het volgende:
vind het maar niks, het lijkt op al die andere zeikliedjes die je tegenwoordig hoort, van hoe heten ze, huppeldepup en Freek.
oh serieusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De producer is ook dezelfde als van die zeikfiguren.
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
S10 KAN DE DRUK NIET AAN
Soort Ian White dit
Op de vloer is het echt een goede zangeresquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
S10 KAN DE DRUK NIET AAN
Soort Ian White dit
Jawel. Zenuwen of niet. Het is niet vals, het is een prima liedje, veel beter in beeld gebracht, geen onnodige shit in beeld. Komt wel in de finalequote:
Zeker begrijpelijk hoor inderdaad. Wel jammerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als half Europa live meekijkt.
Nederlandse chokequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
S10 KAN DE DRUK NIET AAN
Soort Ian White dit
Sienekequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Was het laatste Nederlandse nummer dat van die Indiaan?
Idem.quote:
Die was tenminste nog lekkerquote:
Sieneke toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef Andromache het volgende:
Zenuwen maar ze is er doorheen geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ze doet het best goed. Maar ja, of het voldoende is ? Geen idee.
Gisteravond heeft al hij alle vriendschappelijke banden verbrand tijdens een internetspelletjequote:
quote:
Pleasequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Als ze dat kan faken moet ze actrice worden, dat was wel oprecht volgens mij hoor.quote:
Die indiaan zong in het Engelsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Nee, dat was in het Engels. Sieneke was de laatste die het probeerde in het Nederlandsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Zenuwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Jezus, wat slecht. Een uitleg gaarne. @:Slobeend
Ik vind het ook oprecht gewoon leukquote:
Niet haten hansquote:
Het is wel een optreden, ja.quote:
Hoe kom je aan gifje van mijn katquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op de vloer is het echt een goede zangeres
ik begreep dat ze zelf nogal eens zwaarmoedig was dus misschien was dat haar gevoelquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Verkloot? Heb ik naar iets anders zitten luisteren?
akkoordquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit best leuk
Afgezien van die BELACHELIJKE kleding
Maar zij zijn vanaf nu mijn favoriet
Ik neem aan dat die brok in haar keel op het laatst kwam vanwege de ontladingquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begreep dat ze zelf nogal eens zwaarmoedig was dus misschien was dat haar gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |