5;45 uiterlijk.quote:
Als je nu hierheen komt dan hoeft dat niet, mijn wekker staat al aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan moet ik de wekker even zetten
Gereageerdquote:Op maandag 9 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
F&F / Beste plek voor een honden bench?
@:Moonlight
Dan kan ik meteen het bed inquote:Op maandag 9 mei 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je nu hierheen komt dan hoeft dat niet, mijn wekker staat al aan.
Wel op je eigen helft blijven.quote:
Maar het hele bed is van mij dus ik hoef niet op mijn eigen helft te blijven.quote:
En dan ga je zeker breed uit liggenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het hele bed is van mij dus ik hoef niet op mijn eigen helft te blijven.
Ik kan ook zeggen dat jij de onderste helft hebt en ik de helft daar op. Of andersom, dat kan ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan ga je zeker breed uit liggen
Hoe gaat het nu met je parkiet?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat jij de onderste helft hebt en ik de helft daar op. Of andersom, dat kan ook.
Ze zit zich mooi te maken.quote:
Voor Mrsloveable natuurlijk.quote:
Dat ben ik 2 weken geleden geweest, mijn parkiet wou mij aanvallen want ze herkende mij niet.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik 2 weken geleden geweest, mijn parkiet wou mij aanvallen want ze herkende mij niet.
Hey Karel.quote:
Ok, vond het weekend wat te kort en ik stapte vanmorgen op de verkeerde tram naar mijn werk. De rest vd week zal wel beter gaan.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, vond het weekend wat te kort en ik stapte vanmorgen op de verkeerde tram naar mijn werk. De rest vd week zal wel beter gaan.
De verkeerde tramlijn was niet zo eens erg alleen een stukje verder lopen. Het was alleen zo'n stomme woonwijk waar je na 3 stappen je richtingsgevoel kompleet kwijt bent.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ah joy!
En ja, hier ook veel te weinig geslapen.
Slootje springen was geen optiequote:Op maandag 9 mei 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De verkeerde tramlijn was niet zo eens erg alleen een stukje verder lopen. Het was alleen zo'n stomme woonwijk waar je na 3 stappen je richtingsgevoel kompleet kwijt bent.
Toen ik door die woonwijk de kortste weg ge vonden had mocht ik alsnog omlopen vanwege een sloot.
5 meter breed en dan alsnog omlopen.quote:
Yes, ben weer veilig thuis bij muisquote:
Heeft ze de koninklijke afwas gedaan?quote:
Ze heeft netjes de vaatwasser ingeruimdquote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ze de koninklijke afwas gedaan?
Moederdag dus jaquote:
Ah lekker!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moederdag dus ja![]()
Zoonlief moest gisteren nog thuiskomen van vakantie, maar uiteindelijk met zijn zus er ook bij samen kunnen eten
Zoonlief en zijn zus.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moederdag dus ja![]()
Zoonlief moest gisteren nog thuiskomen van vakantie, maar uiteindelijk met zijn zus er ook bij samen kunnen eten
Scherp!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoonlief en zijn zus.
Zus is toch dochterlief.
Toffe dag gehad dus.
Ook leukquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah lekker!![]()
Ik heb dit jaar alleen een bloempje laten bezorgen bij mijn ouders.
Het is net een moderator, die hebben ook geen knop om ze uit te zetten.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:20 schreef Nattekat het volgende:
En dat kutding slaat iedere keer uit omdat ie de gewenste temperatuur van 17 graden zogenaamd bereikt heeft. Ja, niet zo gek als je lucht van buiten aanzuigt
Nee, airco gaat uit omdat ie denkt de gewenste temperatuur te hebben bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net een moderator, die hebben ook geen knop om ze uit te zetten.![]()
Morge.
#drogekatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Die wind voelt gewoon alsof iemand een föhn aan zet
Nee, ik zit binnen achter de koele aircoquote:
Goed voor de natuurquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier komt ook een heel mini buitje aan
#Cool Catquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zit binnen achter de koele airco
Er lekt af en toe wat warmte naar binnen als de wind aantrekt.
Zo lang ze niet met meerdere in je huis zitten, valt t wel mee tochquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Insecten zijn altijd een terechte klacht.
Mijn huis grenst aan een soort hitte-eiland. De warmte blijft hier heel lang hangen en er is redelijk veel begroeing, dus een soort walhalla voor insecten. Ik ben heel bang dat ik geen raam meer open kan doen na die buiquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met meerdere in je huis zitten, valt t wel mee toch
Dan horren plaatsen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huis grenst aan een soort hitte-eiland. De warmte blijft hier heel lang hangen en er is redelijk veel begroeing, dus een soort walhalla voor insecten. Ik ben heel bang dat ik geen raam meer open kan doen na die bui
Ook mijn gezicht kreeg er een paar te verdurenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter op je jas dan in je mond of oog, laatst ook op de fiets.. kreeg ik een mugje in mijn oog
Greys.quote:
Lunchpauze.quote:
heb ik ookquote:
Ga maar naar de snackbarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de supermarkt voor lunch en heb geen zin
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
Ik heb een tuinhekje getekend voor bij het tuinhuisje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
van de supermarkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Is het normaal dat appels binnen een week niet meer zo aantrekkelijk zijn om te eten?
Of had ik gewoon pech.
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wilquote:
lokale vakantie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
Dat zou wel erg snel geregeld zijn (binnen een minuut).quote:
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
ah kijk eens aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.
Dat is geen bug maar een actief proces om jou te weren,quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, de werkelijke bug is dat het forum denkt dat ik reactie #201 heb geplaatst, terwijl het toch echt #199 is. Die nieuwe pagina bevat dan idd geen berichten.
Prima prima, lekker rustig en vrije dag gehad.quote:
lekker manquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima prima, lekker rustig en vrije dag gehad.
Hoe is het daar?
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
ja ook prima. de koe heeft een beurt gehad.. pakketje op gehaald bij zo'n schraal buurtpakket punt in de tokkiebuurt.
Verder niet veel nuttigs uitgevoerd
Was niet echt een acclimatiseerdagje. Nog 4 weken overbruggen
zoals je zelf wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lekker dagje dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
ja ook prima. de koe heeft een beurt gehad.. pakketje op gehaald bij zo'n schraal buurtpakket punt in de tokkiebuurt.
Verder niet veel nuttigs uitgevoerd
Was niet echt een acclimatiseerdagje. Nog 4 weken overbruggen
Rustig even op bezoek geweest.. Hoe was jou dagje?quote:
Niks concreets.. Heb een hoop losse dingen die ik moet doen. Dus echt. ff 2 weken weg gaat nu niet lukkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker dagje dus.
Heb je nog plannen voor komende weken?
Ook rustig. Dagje vrij gehad en muis was weg dus lekker dagje voor mezelf gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rustig even op bezoek geweest.. Hoe was jou dagje?
2 weken weg op zulke korte termijn gaat wss heel duur worden. Weekendje weg kan, maar daar ga je nu ook steeds meer voor betalen nu het seizoen eraan komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks concreets.. Heb een hoop losse dingen die ik moet doen. Dus echt. ff 2 weken weg gaat nu niet lukken
Een lekker dagje dus gehad..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook rustig. Dagje vrij gehad en muis was weg dus lekker dagje voor mezelf gehad.
Alleen vanmiddag naar de markt geweest voor groente en vis, een pakketje retour gestuurd en nog even in een motor zaak gaan kijken.
Daarnaast niet veel gedaan behalve eten gemaakt, beetje huishouden en nog dik 2 uur op de simulator gereden.
Ik heb wel nieuwe zomer handschoenen nodig, maar ben er vandaag even langs gegaan om naar nieuwe motoren te kijken en niks te kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een lekker dagje dus gehad..
Voor een nieuwe motorpak of helm?
Kijken is ook leukquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel nieuwe zomer handschoenen nodig, maar ben er vandaag even langs gegaan om naar nieuwe motoren te kijken en niks te kopen![]()
Ik ga hier niks kopen denk ik. Mijn helmen en race- en motorpakken haal ik al jaren bij dezelfde zaak.
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijken is ook leuk![]()
Ah dan weet je ook dat gewoon goed spul is zeg maar
Ah ik snap het wel idd.. Heb je die helmen nog?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik ben bij die zaak begonnen met kart kleding en een hand gespoten helm te kopen en op een gegeven moment zijn ze motor spullen van Dainese gaan verkopen dus vanaf toen heb ik daar ook al mijn motor kleding gekocht.
Ik ben bij die zaak gekomen omdat het van de vader is van degene die de designs van mijn kart helmen heeft gedaan, dus ergens voel ik me nog altijd verplicht om daar te kopen
Jep, ik heb alle drie de hand gespoten helmen die ik ooit heb gekocht nogquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik snap het wel idd.. Heb je die helmen nog?
Ook zonde om weg te doen eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, ik heb alle drie de hand gespoten helmen die ik ooit heb gekocht nog![]()
Die hebben serieus veel gekost
zou dan naar vrienden in t buitenland gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 weken weg op zulke korte termijn gaat wss heel duur worden. Weekendje weg kan, maar daar ga je nu ook steeds meer voor betalen nu het seizoen eraan komt.
I’m so sorryquote:
Wel lekker om slaap adresjes in het buitenland te hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou dan naar vrienden in t buitenland gaan
Waar het hart vol van is ...........quote:
Ik hoop niet van lelijke mensjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is ...........
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker om slaap adresjes in het buitenland te hebben
ik las im so horny en begon dat deuntje in mn hoofd af te spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
I’m so sorry
* greysbones gaat in een hoekje zich zitten schamen
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop niet van lelijke mensjes
Maar gewoon vol met bloed
Doe niet zo gek mafkeesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
I’m so sorry
* greysbones gaat in een hoekje zich zitten schamen
Misschien klopt haar brilsterkte niet meer, en als ze dan in de spiegel kijkt ....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is ...........
Rafjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
Meh stom gewacht.
nog een half uur en dan moet ik weer prikken.
Maar voel aan alles dat ik nog steeds veel te hoog zit met suiker.
Zal wel weer dik door de 20 zitten en dan kan ik voor de 2e keer vandaag een arts bellen.
Joepie de poepie.
nu heb ik het ook in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las im so horny en begon dat deuntje in mn hoofd af te spelen
ik heb lenzenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien klopt haar brilsterkte niet meer, en als ze dan in de spiegel kijkt ....![]()
![]()
ja geef liever eerst ff aan bekenden ipv wildvreemdenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
In het topic misschien.. heb ook nog tig messen zegels
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu heb ik het ook in mijn hoofd
inclusief gekreun
Ah maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja geef liever eerst ff aan bekenden ipv wildvreemden
Leuk bootje voor een Viva-meet.quote:
Weet wel leukere bootjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk bootje voor een Viva-meet.
Lijkt een Elias bootquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, met jou ook?
Da's de Berenbootquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zalig hè!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
hou van lekker weer
waarbij je van alles buiten kunt doen
Lenzen niet meer in doen, dan word iedereen veel mooierquote:
Ik doe al jaren geen lenzen meer in, maakt het rijden in mijn auto ook een stuk kalmerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lenzen niet meer in doen, dan word iedereen veel mooier
Ik weet het omdat zo'n Youtube roddelkanaal die meid probeerde tot zelfmoord over te halen omdat ze al een problematisch verleden heeft gehad en blijkbaar niet super goed kan zingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:08 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Het songfestival begint weer
![]()
niet dat ik ga kijken, ik wist tot 10 minuten geleden niet eens dat het er weer was
Hi devzeroquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:08 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Het songfestival begint weer
![]()
niet dat ik ga kijken, ik wist tot 10 minuten geleden niet eens dat het er weer was
Zie je dan nog wel genoegquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe al jaren geen lenzen meer in, maakt het rijden in mijn auto ook een stuk kalmer
iedereen is mooi op zijn of haar manierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lenzen niet meer in doen, dan word iedereen veel mooier
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe al jaren geen lenzen meer in, maakt het rijden in mijn auto ook een stuk kalmer
Tottiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het omdat zo'n Youtube roddelkanaal die meid probeerde tot zelfmoord over te halen omdat ze al een problematisch verleden heeft gehad en blijkbaar niet super goed kan zingen.
Totieeeeeeequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het omdat zo'n Youtube roddelkanaal die meid probeerde tot zelfmoord over te halen omdat ze al een problematisch verleden heeft gehad en blijkbaar niet super goed kan zingen.
Tottiee!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stopt zijn hoofd even in de koelkastquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat ToT helemaal overrompeld is door zo'n warm welkom
dat is volgende week wel een goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die stopt zijn hoofd even in de koelkast
Deze man weetquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is mooi op zijn of haar manier
@Superbadeendje plakt haar mond dicht jawelquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad!
Muis is beeldschoon als ze haar mond dicht heeft geplakt met ducktape
pakt ze jou dan compleet in met wc papier?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad!
Muis is beeldschoon als ze haar mond dicht heeft geplakt met ducktape
De Berenboot.quote:
Ik moet altijd mijn motorpak aandoen en helm opzettenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
pakt ze jou dan compleet in met wc papier?
Wordt het heet jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is volgende week wel een goed idee
Bikermice from Marsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet altijd mijn motorpak aandoen en helm opzetten
Ze is tegenwoordig wel een motormuisquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bikermice from Mars![]()
maar dan klopt je naam niet
en niet benauwdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel lekker hopelijk niet teveel wind
en jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig wel een motormuis
Zal ik je nu gaan plagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer voelt zich heel oud nu
Cinderelladreamer is een jonge godin vergeleken bij mij.quote:
quote:
aah mijn leeftijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cinderelladreamer is een jonge godin vergeleken bij mij.
[..]
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cinderelladreamer is een jonge godin vergeleken bij mij.
[..]
Ik ben een racing rabbit sinds mijn 19equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben een racing rabbit sinds mijn 19e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik beschouw mijn mini al als race auto
laten we maar niet op een motor stappen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja ehhh te laat nu hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Haha sorry, was ff met andere dingen bezig!
Warm welkom inderdaad!
Hoestie hier?
Vraag maar aan DerRabbit.quote:
Het was leuk totdat jij...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Warm welkom inderdaad!
Hoestie hier?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Warm welkom inderdaad!
Hoestie hier?
Ik heb best veel vrienden die ook motor rijden en vrijwel allemaal zeggen ze dat hun motor rijlessen hen een betere coureur over het algemeen hebben gemaakt omdat je je er dan heel bewust van word hoe fragiel je bent op een motor op de openbare weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik beschouw mijn mini al als race auto
laten we maar niet op een motor stappen
Ik ben net zo jong als FreshFruit.quote:
......weg ging om mevrouw ToT te plezierenquote:
heb vroeger wel op een crossmotor geredenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrienden die ook motor rijden en vrijwel allemaal zeggen ze dat hun motor rijlessen hen een betere coureur over het algemeen hebben gemaakt omdat je je er dan heel bewust van word hoe fragiel je bent op een motor op de openbare weg.
Al zijn dat overigens wel allemaal mensen die op de een of andere manier wel iets met autosport of karten hebben, dus als die echt hard willen gaan gaan ze een circuit op
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
......weg ging om mevrouw ToT te plezieren
Ja, dat is ook wel een gevaarlijke sport. Ken iemand die daardoor 2 ruggenwervels gebroken heeft in zijn jeugdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb vroeger wel op een crossmotor gereden
te hard en te onbenullig
Helaas, mevrouw ToT is aan het werk en ik moest Mini naar bed brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow verdorie ja
tis al lang 8 uur geweest
Je bent niet veel ouder dan ik, al duurt het voor mij nog een jaartje voor ik de helft aantikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben net zo jong als FreshFruit.
ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een gevaarlijke sport. Ken iemand die daardoor 2 ruggenwervels gebroken heeft in zijn jeugd
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent niet veel ouder dan ik, al duurt het voor mij nog een jaartje voor ik de helft aantik
Ikke 2 weken geleden, niet doorvertellen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent niet veel ouder dan ik, al duurt het voor mij nog een jaartje voor ik de helft aantik
Wel ff een zwaar dagje, maar ook wel heel positief: Mini-ToT ontwikkelt zich als een malle en we zijn vandaag bij een vervolg-instantie geweest waar hij naar toe kan gaan als zijn huidige therapie ten einde loopt.quote:
wat fijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff een zwaar dagje, maar ook wel heel positief: Mini-ToT ontwikkelt zich als een malle en we zijn vandaag bij een vervolg-instantie geweest waar hij naar toe kan gaan als zijn huidige therapie ten einde loopt.
Wijzelf, en eigenlijk ook wel het hoofd van het team waar hij nu loopt, zijn van mening dat hij eigenlijk wel vervroegd deze therapie kan afronden en naar dat vervolgtraject kan overstappen, maar daar lijkt helaas vooralsnog geen plaats voor te zijn.
Uiteraard leert hij nog wel dingen op deze plek, maar hij zit er helaas vaak met maar 1 ander kindje, soms 2. En dat terwijl hij juist moet leren in een groep te functioneren. Op die nieuwe plek zitten ze vaak met 10 kinderen en 2 begeleiders die er intensief mee aan de slag gaan.
Ben jij ook al zo'n jong broekie?quote:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff een zwaar dagje, maar ook wel heel positief: Mini-ToT ontwikkelt zich als een malle en we zijn vandaag bij een vervolg-instantie geweest waar hij naar toe kan gaan als zijn huidige therapie ten einde loopt.
Wijzelf, en eigenlijk ook wel het hoofd van het team waar hij nu loopt, zijn van mening dat hij eigenlijk wel vervroegd deze therapie kan afronden en naar dat vervolgtraject kan overstappen, maar daar lijkt helaas vooralsnog geen plaats voor te zijn.
Uiteraard leert hij nog wel dingen op deze plek, maar hij zit er helaas vaak met maar 1 ander kindje, soms 2. En dat terwijl hij juist moet leren in een groep te functioneren. Op die nieuwe plek zitten ze vaak met 10 kinderen en 2 begeleiders die er intensief mee aan de slag gaan.
Klopt ja. Dit huidige traject kwam al maanden later op gang dan het had gemoeten en nu deze dan weer een paar maand later dan we eigenlijk zouden willen....maar goed, als het uiteindelijk maar goed komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat fijn![]()
en wat balen dat er nog geen plaats is
Spøkelsesbåten!quote:
echt fijn Totquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja. Dit huidige traject kwam al maanden later op gang dan het had gemoeten en nu deze dan weer een paar maand later dan we eigenlijk zouden willen....maar goed, als het uiteindelijk maar goed komt natuurlijk.
quote:
Ik zeg niks.....opa....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ikke 2 weken geleden, niet doorvertellen hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt fijn Tot
die kleine slimme mini van je
47.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n jong broekie?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ik had gisteren patat voor hem gebakken. Hij riep meteen: "Oh kijk, eten! Wat goed! Dank je wel, wat lekker zeg!"
Hij wil steeds vaker weten hoe iets heet.
Eet hij een appel en spuugt hij de schil uit: "Papa?" terwijl hij er naar wijst.
- "Da's de SCHIL van de appel, jongen."
"Schil....ROOD!"
- "Ja klopt, een RODE schil!"
"Neeeee: ROZE!"
- "Ja, daar heb je gelijk in, jongen! Het is een Pink Lady, dus deze schil is roze! Klopt helemaal!"
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik schijn al wat inhammetjes te krijgen op m'n schedel volgens sommigen.
ook al een snor en een bril?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT met een watervaste stift misschien?
quote:
ik heb enkel foto's van jou gezien zonder haarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik scheer m'n kop al een aantal jaren kaal.
Zo rond de geboorte van Mini-ToT liet ik het weer ff wat groeien, maar het ziet er gewoon niet uit.
Mini over 20 jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mini over 20 jaar
jouw mini dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De mummiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verder terug scrollen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb enkel foto's van jou gezien zonder haar
nu maak je me wel nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mini over 20 jaar
MiniKonijn dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mummiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja gadverdammequote:
Omdat over 30 jaar hij te boek zal staan als de op 1 na meest succesvolle Ferrari coureur achter Mini Rabbitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom die niet zo knappe duitser??
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
jij denkt niet dat `Leclerc succes gaat hebben bij Ferrari?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat over 30 jaar hij te boek zal staan als de op 1 na meest succesvolle Ferrari coureur achter Mini Rabbit
Dat heb ik mijn hele leven nog nooit gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn hele leven nog nooit gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |