Ik heb een tuinhekje getekend voor bij het tuinhuisje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
van de supermarkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Is het normaal dat appels binnen een week niet meer zo aantrekkelijk zijn om te eten?
Of had ik gewoon pech.
beter naar de groenteboer gaanquote:
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wilquote:
lokale vakantie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
Dat zou wel erg snel geregeld zijn (binnen een minuut).quote:
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
ah kijk eens aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.
Dat is geen bug maar een actief proces om jou te weren,quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, de werkelijke bug is dat het forum denkt dat ik reactie #201 heb geplaatst, terwijl het toch echt #199 is. Die nieuwe pagina bevat dan idd geen berichten.
Prima prima, lekker rustig en vrije dag gehad.quote:
lekker manquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima prima, lekker rustig en vrije dag gehad.
Hoe is het daar?
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
ja ook prima. de koe heeft een beurt gehad.. pakketje op gehaald bij zo'n schraal buurtpakket punt in de tokkiebuurt.
Verder niet veel nuttigs uitgevoerd
Was niet echt een acclimatiseerdagje. Nog 4 weken overbruggen
zoals je zelf wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lekker dagje dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
ja ook prima. de koe heeft een beurt gehad.. pakketje op gehaald bij zo'n schraal buurtpakket punt in de tokkiebuurt.
Verder niet veel nuttigs uitgevoerd
Was niet echt een acclimatiseerdagje. Nog 4 weken overbruggen
Niks concreets.. Heb een hoop losse dingen die ik moet doen. Dus echt. ff 2 weken weg gaat nu niet lukkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker dagje dus.
Heb je nog plannen voor komende weken?
Ook rustig. Dagje vrij gehad en muis was weg dus lekker dagje voor mezelf gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rustig even op bezoek geweest.. Hoe was jou dagje?
2 weken weg op zulke korte termijn gaat wss heel duur worden. Weekendje weg kan, maar daar ga je nu ook steeds meer voor betalen nu het seizoen eraan komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks concreets.. Heb een hoop losse dingen die ik moet doen. Dus echt. ff 2 weken weg gaat nu niet lukken
Een lekker dagje dus gehad..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook rustig. Dagje vrij gehad en muis was weg dus lekker dagje voor mezelf gehad.
Alleen vanmiddag naar de markt geweest voor groente en vis, een pakketje retour gestuurd en nog even in een motor zaak gaan kijken.
Daarnaast niet veel gedaan behalve eten gemaakt, beetje huishouden en nog dik 2 uur op de simulator gereden.
Ik heb wel nieuwe zomer handschoenen nodig, maar ben er vandaag even langs gegaan om naar nieuwe motoren te kijken en niks te kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een lekker dagje dus gehad..
Voor een nieuwe motorpak of helm?
Kijken is ook leukquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel nieuwe zomer handschoenen nodig, maar ben er vandaag even langs gegaan om naar nieuwe motoren te kijken en niks te kopen![]()
Ik ga hier niks kopen denk ik. Mijn helmen en race- en motorpakken haal ik al jaren bij dezelfde zaak.
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijken is ook leuk![]()
Ah dan weet je ook dat gewoon goed spul is zeg maar
Ah ik snap het wel idd.. Heb je die helmen nog?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik ben bij die zaak begonnen met kart kleding en een hand gespoten helm te kopen en op een gegeven moment zijn ze motor spullen van Dainese gaan verkopen dus vanaf toen heb ik daar ook al mijn motor kleding gekocht.
Ik ben bij die zaak gekomen omdat het van de vader is van degene die de designs van mijn kart helmen heeft gedaan, dus ergens voel ik me nog altijd verplicht om daar te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |