Ik heb een tuinhekje getekend voor bij het tuinhuisje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
van de supermarkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Is het normaal dat appels binnen een week niet meer zo aantrekkelijk zijn om te eten?
Of had ik gewoon pech.
beter naar de groenteboer gaanquote:
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wilquote:
lokale vakantie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
Dat zou wel erg snel geregeld zijn (binnen een minuut).quote:
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
ah kijk eens aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.
Dat is geen bug maar een actief proces om jou te weren,quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, de werkelijke bug is dat het forum denkt dat ik reactie #201 heb geplaatst, terwijl het toch echt #199 is. Die nieuwe pagina bevat dan idd geen berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |