Zal ik je nu gaan plagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer voelt zich heel oud nu
net zo oud als jij?quote:
Cinderelladreamer is een jonge godin vergeleken bij mij.quote:
quote:
aah mijn leeftijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cinderelladreamer is een jonge godin vergeleken bij mij.
[..]
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cinderelladreamer is een jonge godin vergeleken bij mij.
[..]
Ik ben een racing rabbit sinds mijn 19equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben een racing rabbit sinds mijn 19e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik beschouw mijn mini al als race auto
laten we maar niet op een motor stappen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ja ehhh te laat nu hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Haha sorry, was ff met andere dingen bezig!
Warm welkom inderdaad!
Hoestie hier?
Vraag maar aan DerRabbit.quote:
Het was leuk totdat jij...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Warm welkom inderdaad!
Hoestie hier?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Warm welkom inderdaad!
Hoestie hier?
Ik heb best veel vrienden die ook motor rijden en vrijwel allemaal zeggen ze dat hun motor rijlessen hen een betere coureur over het algemeen hebben gemaakt omdat je je er dan heel bewust van word hoe fragiel je bent op een motor op de openbare weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik beschouw mijn mini al als race auto
laten we maar niet op een motor stappen
Ik ben net zo jong als FreshFruit.quote:
......weg ging om mevrouw ToT te plezierenquote:
heb vroeger wel op een crossmotor geredenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrienden die ook motor rijden en vrijwel allemaal zeggen ze dat hun motor rijlessen hen een betere coureur over het algemeen hebben gemaakt omdat je je er dan heel bewust van word hoe fragiel je bent op een motor op de openbare weg.
Al zijn dat overigens wel allemaal mensen die op de een of andere manier wel iets met autosport of karten hebben, dus als die echt hard willen gaan gaan ze een circuit op
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
......weg ging om mevrouw ToT te plezieren
ow verdorie jaquote:
Ja, dat is ook wel een gevaarlijke sport. Ken iemand die daardoor 2 ruggenwervels gebroken heeft in zijn jeugdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb vroeger wel op een crossmotor gereden
te hard en te onbenullig
Helaas, mevrouw ToT is aan het werk en ik moest Mini naar bed brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow verdorie ja
tis al lang 8 uur geweest
Je bent niet veel ouder dan ik, al duurt het voor mij nog een jaartje voor ik de helft aantikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben net zo jong als FreshFruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |