ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een gevaarlijke sport. Ken iemand die daardoor 2 ruggenwervels gebroken heeft in zijn jeugd
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent niet veel ouder dan ik, al duurt het voor mij nog een jaartje voor ik de helft aantik
was het zo'n dag ToTquote:
Ikke 2 weken geleden, niet doorvertellen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent niet veel ouder dan ik, al duurt het voor mij nog een jaartje voor ik de helft aantik
Wel ff een zwaar dagje, maar ook wel heel positief: Mini-ToT ontwikkelt zich als een malle en we zijn vandaag bij een vervolg-instantie geweest waar hij naar toe kan gaan als zijn huidige therapie ten einde loopt.quote:
wat fijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff een zwaar dagje, maar ook wel heel positief: Mini-ToT ontwikkelt zich als een malle en we zijn vandaag bij een vervolg-instantie geweest waar hij naar toe kan gaan als zijn huidige therapie ten einde loopt.
Wijzelf, en eigenlijk ook wel het hoofd van het team waar hij nu loopt, zijn van mening dat hij eigenlijk wel vervroegd deze therapie kan afronden en naar dat vervolgtraject kan overstappen, maar daar lijkt helaas vooralsnog geen plaats voor te zijn.
Uiteraard leert hij nog wel dingen op deze plek, maar hij zit er helaas vaak met maar 1 ander kindje, soms 2. En dat terwijl hij juist moet leren in een groep te functioneren. Op die nieuwe plek zitten ze vaak met 10 kinderen en 2 begeleiders die er intensief mee aan de slag gaan.
Ben jij ook al zo'n jong broekie?quote:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff een zwaar dagje, maar ook wel heel positief: Mini-ToT ontwikkelt zich als een malle en we zijn vandaag bij een vervolg-instantie geweest waar hij naar toe kan gaan als zijn huidige therapie ten einde loopt.
Wijzelf, en eigenlijk ook wel het hoofd van het team waar hij nu loopt, zijn van mening dat hij eigenlijk wel vervroegd deze therapie kan afronden en naar dat vervolgtraject kan overstappen, maar daar lijkt helaas vooralsnog geen plaats voor te zijn.
Uiteraard leert hij nog wel dingen op deze plek, maar hij zit er helaas vaak met maar 1 ander kindje, soms 2. En dat terwijl hij juist moet leren in een groep te functioneren. Op die nieuwe plek zitten ze vaak met 10 kinderen en 2 begeleiders die er intensief mee aan de slag gaan.
Klopt ja. Dit huidige traject kwam al maanden later op gang dan het had gemoeten en nu deze dan weer een paar maand later dan we eigenlijk zouden willen....maar goed, als het uiteindelijk maar goed komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat fijn![]()
en wat balen dat er nog geen plaats is
Spøkelsesbåten!quote:
echt fijn Totquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja. Dit huidige traject kwam al maanden later op gang dan het had gemoeten en nu deze dan weer een paar maand later dan we eigenlijk zouden willen....maar goed, als het uiteindelijk maar goed komt natuurlijk.
quote:
Ik zeg niks.....opa....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ikke 2 weken geleden, niet doorvertellen hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt fijn Tot
die kleine slimme mini van je
47.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n jong broekie?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ik had gisteren patat voor hem gebakken. Hij riep meteen: "Oh kijk, eten! Wat goed! Dank je wel, wat lekker zeg!"
Hij wil steeds vaker weten hoe iets heet.
Eet hij een appel en spuugt hij de schil uit: "Papa?" terwijl hij er naar wijst.
- "Da's de SCHIL van de appel, jongen."
"Schil....ROOD!"
- "Ja klopt, een RODE schil!"
"Neeeee: ROZE!"
- "Ja, daar heb je gelijk in, jongen! Het is een Pink Lady, dus deze schil is roze! Klopt helemaal!"
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik schijn al wat inhammetjes te krijgen op m'n schedel volgens sommigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |