Dan horren plaatsen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huis grenst aan een soort hitte-eiland. De warmte blijft hier heel lang hangen en er is redelijk veel begroeing, dus een soort walhalla voor insecten. Ik ben heel bang dat ik geen raam meer open kan doen na die bui
Ook mijn gezicht kreeg er een paar te verdurenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter op je jas dan in je mond of oog, laatst ook op de fiets.. kreeg ik een mugje in mijn oog
Greys.quote:
Harde werkerquote:
Lunchpauze.quote:
heb ik ookquote:
Ga maar naar de snackbarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de supermarkt voor lunch en heb geen zin
alles goe?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
Ik heb een tuinhekje getekend voor bij het tuinhuisje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
van de supermarkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Is het normaal dat appels binnen een week niet meer zo aantrekkelijk zijn om te eten?
Of had ik gewoon pech.
beter naar de groenteboer gaanquote:
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wilquote:
lokale vakantie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
Dat zou wel erg snel geregeld zijn (binnen een minuut).quote:
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet zien in WKN. Krijg een foutmelding als ik dat topic in wil
ah kijk eens aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit een bug in het forum waarbij de eerste reactie op een nieuwe pagina naar de verkeerde pagina gestuurd wordt.
Dat is geen bug maar een actief proces om jou te weren,quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, de werkelijke bug is dat het forum denkt dat ik reactie #201 heb geplaatst, terwijl het toch echt #199 is. Die nieuwe pagina bevat dan idd geen berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |