5;45 uiterlijk.quote:
Als je nu hierheen komt dan hoeft dat niet, mijn wekker staat al aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan moet ik de wekker even zetten
Gereageerdquote:Op maandag 9 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
F&F / Beste plek voor een honden bench?
@:Moonlight
Dan kan ik meteen het bed inquote:Op maandag 9 mei 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je nu hierheen komt dan hoeft dat niet, mijn wekker staat al aan.
Wel op je eigen helft blijven.quote:
Maar het hele bed is van mij dus ik hoef niet op mijn eigen helft te blijven.quote:
En dan ga je zeker breed uit liggenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het hele bed is van mij dus ik hoef niet op mijn eigen helft te blijven.
Ik kan ook zeggen dat jij de onderste helft hebt en ik de helft daar op. Of andersom, dat kan ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan ga je zeker breed uit liggen
Hoe gaat het nu met je parkiet?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat jij de onderste helft hebt en ik de helft daar op. Of andersom, dat kan ook.
Ze zit zich mooi te maken.quote:
Voor Mrsloveable natuurlijk.quote:
Dat ben ik 2 weken geleden geweest, mijn parkiet wou mij aanvallen want ze herkende mij niet.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik 2 weken geleden geweest, mijn parkiet wou mij aanvallen want ze herkende mij niet.
Hey Karel.quote:
Ok, vond het weekend wat te kort en ik stapte vanmorgen op de verkeerde tram naar mijn werk. De rest vd week zal wel beter gaan.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, vond het weekend wat te kort en ik stapte vanmorgen op de verkeerde tram naar mijn werk. De rest vd week zal wel beter gaan.
De verkeerde tramlijn was niet zo eens erg alleen een stukje verder lopen. Het was alleen zo'n stomme woonwijk waar je na 3 stappen je richtingsgevoel kompleet kwijt bent.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ah joy!
En ja, hier ook veel te weinig geslapen.
Slootje springen was geen optiequote:Op maandag 9 mei 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De verkeerde tramlijn was niet zo eens erg alleen een stukje verder lopen. Het was alleen zo'n stomme woonwijk waar je na 3 stappen je richtingsgevoel kompleet kwijt bent.
Toen ik door die woonwijk de kortste weg ge vonden had mocht ik alsnog omlopen vanwege een sloot.
5 meter breed en dan alsnog omlopen.quote:
Yes, ben weer veilig thuis bij muisquote:
Heeft ze de koninklijke afwas gedaan?quote:
Ze heeft netjes de vaatwasser ingeruimdquote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ze de koninklijke afwas gedaan?
Moederdag dus jaquote:
Ah lekker!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moederdag dus ja![]()
Zoonlief moest gisteren nog thuiskomen van vakantie, maar uiteindelijk met zijn zus er ook bij samen kunnen eten
Zoonlief en zijn zus.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moederdag dus ja![]()
Zoonlief moest gisteren nog thuiskomen van vakantie, maar uiteindelijk met zijn zus er ook bij samen kunnen eten
Scherp!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoonlief en zijn zus.
Zus is toch dochterlief.
Toffe dag gehad dus.
Ook leukquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah lekker!![]()
Ik heb dit jaar alleen een bloempje laten bezorgen bij mijn ouders.
Het is net een moderator, die hebben ook geen knop om ze uit te zetten.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:20 schreef Nattekat het volgende:
En dat kutding slaat iedere keer uit omdat ie de gewenste temperatuur van 17 graden zogenaamd bereikt heeft. Ja, niet zo gek als je lucht van buiten aanzuigt
Nee, airco gaat uit omdat ie denkt de gewenste temperatuur te hebben bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net een moderator, die hebben ook geen knop om ze uit te zetten.![]()
Morge.
#drogekatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Die wind voelt gewoon alsof iemand een föhn aan zet
Nee, ik zit binnen achter de koele aircoquote:
Goed voor de natuurquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier komt ook een heel mini buitje aan
#Cool Catquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zit binnen achter de koele airco
Er lekt af en toe wat warmte naar binnen als de wind aantrekt.
Zo lang ze niet met meerdere in je huis zitten, valt t wel mee tochquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Insecten zijn altijd een terechte klacht.
Mijn huis grenst aan een soort hitte-eiland. De warmte blijft hier heel lang hangen en er is redelijk veel begroeing, dus een soort walhalla voor insecten. Ik ben heel bang dat ik geen raam meer open kan doen na die buiquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met meerdere in je huis zitten, valt t wel mee toch
Dan horren plaatsen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huis grenst aan een soort hitte-eiland. De warmte blijft hier heel lang hangen en er is redelijk veel begroeing, dus een soort walhalla voor insecten. Ik ben heel bang dat ik geen raam meer open kan doen na die bui
Ook mijn gezicht kreeg er een paar te verdurenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter op je jas dan in je mond of oog, laatst ook op de fiets.. kreeg ik een mugje in mijn oog
Greys.quote:
Lunchpauze.quote:
heb ik ookquote:
Ga maar naar de snackbarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de supermarkt voor lunch en heb geen zin
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga weer de kantoorjungle trotseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |