Jep, ik heb alle drie de hand gespoten helmen die ik ooit heb gekocht nogquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik snap het wel idd.. Heb je die helmen nog?
Ook zonde om weg te doen eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, ik heb alle drie de hand gespoten helmen die ik ooit heb gekocht nog![]()
Die hebben serieus veel gekost
zou dan naar vrienden in t buitenland gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 weken weg op zulke korte termijn gaat wss heel duur worden. Weekendje weg kan, maar daar ga je nu ook steeds meer voor betalen nu het seizoen eraan komt.
Ik las lelijke mensjesquote:
I’m so sorryquote:
Wel lekker om slaap adresjes in het buitenland te hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou dan naar vrienden in t buitenland gaan
Waar het hart vol van is ...........quote:
Ik hoop niet van lelijke mensjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is ...........
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker om slaap adresjes in het buitenland te hebben
ik las im so horny en begon dat deuntje in mn hoofd af te spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
I’m so sorry
* greysbones gaat in een hoekje zich zitten schamen
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop niet van lelijke mensjes
Maar gewoon vol met bloed
Doe niet zo gek mafkeesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
I’m so sorry
* greysbones gaat in een hoekje zich zitten schamen
Misschien klopt haar brilsterkte niet meer, en als ze dan in de spiegel kijkt ....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is ...........
Rafjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
Meh stom gewacht.
nog een half uur en dan moet ik weer prikken.
Maar voel aan alles dat ik nog steeds veel te hoog zit met suiker.
Zal wel weer dik door de 20 zitten en dan kan ik voor de 2e keer vandaag een arts bellen.
Joepie de poepie.
nu heb ik het ook in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las im so horny en begon dat deuntje in mn hoofd af te spelen
ik heb lenzenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien klopt haar brilsterkte niet meer, en als ze dan in de spiegel kijkt ....![]()
![]()
ja geef liever eerst ff aan bekenden ipv wildvreemdenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
In het topic misschien.. heb ook nog tig messen zegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |