abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:29:09 #1
163650 Greys
pi_204679977
REPETITIES, DRESS REHEARSALS EN JURYSHOWS!

De vorige (volle) topics in deze reeks over de rehearsals en juryshows 2022 vind je door hierboven bij het paginanummer 1 op de pijl naar links te klikken. Dan ga je naar het vorige deel.

Hier kunnen we alles kwijt over de rehearsals!
De tweede repetitie is (net als de dress rehearsals en juryshows) online ook te zien voor pers en dus zijn wij van Songfestivalforum daar (online) bij!



Schema met meet & greets


[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 09-05-2022 20:01:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:29:53 #2
163650 Greys
pi_204679981
De microfoon van Martin O. deed het niet. Nu wel. Finalistsss.

Oh en Sam ontmoette Rico Verhoeven.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:30:52 #3
163650 Greys
pi_204679988
Ik hoop niet dat deze finalisten allemaal uitkomen morgen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 17:31:46 #4
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204679996
waarom hebben wiewies 3 hysterischen in het presscentre en onze Matt in zijn uppie en de rest in het hotel?
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:31:48 #5
163650 Greys
pi_204679997
Laura kan geen 'sixth' zeggen en lost dat handig op haha. Mika juicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204680001
We zijn door *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:32:25 #7
163650 Greys
pi_204680002
Nederland door *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204680003
Vind het jammer dat de presentatoren zo’n grote rol hebben in de interval acts :@ en dan zelfs in de finale. Had liever andere Italiaanse artiesten gezien. Had ook verwacht dat ze daar wat meer van zouden maken eigenlijk.
  maandag 9 mei 2022 @ 17:32:36 #9
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204680004
w/ w/ w/
pi_204680005
Net binnengekomen en het eea teruggelezen en de Matt stream aangezet en vind toch wel dat behoorlijk wat media (zeker de fanmedia, heb het niet over onze reporters) al best wel bevooroordeeld te zijn. Ik voel bij Alesia vooraf al een enorme voorkeur voor Griekenland bijvoorbeeld. En ik hoor net Matt zeggen dat Italie heel goed was, en die kerel naast Roy geeft aan dat het gewoon nog onzuiver is. Ik snap daar helemaal niets van.

En daarnaast snap ik helemaal niets van al die fans die nu zeggen dat Nederland gaat floppen. En de finale gaat mislopen, omdat de staging tegen valt. Het nummer is sowieso steengoed. Voor de show stond NL in alle lijstjes met favoriete nummers, spotify stream, in de scoreboard al in de top 5 gebaseerd op het nummer alleen. Veel mensen horen het nummer voor het eerst tijdens de shows, dus die gaan het nummer waarschijnlijk sowieso mooi vinden. S10 zingt gewoon goed, dan ga je gewoon door. Dan kan je nog zo een indrukwekkende staging hebben (bijv Griekenland) het blijft imo een niet zo goed nummer.

Persoonlijk ben ik sowieso fan van wat kleinere stagings als het nummer erom vraagt. En ik denk dat als ze in de finale komt (waar ik vanuit ga) juist met de staging een rustpunt bent tussen alle enorme stagings die dit jaar zijn. Maar ik heb natuurlijk amper iets gezien, maar wordt een beetje gek van de attitude online dat alle stagings groots moeten zijn, anders gaat het floppen.

Dit is slechts mijn impressie op basis van niets te hebben gezien tho.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:33:44 #11
163650 Greys
pi_204680022
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:31 schreef Giggio het volgende:
waarom hebben wiewies 3 hysterischen in het presscentre en onze Matt in zijn uppie en de rest in het hotel?
Drie nu? Ze hadden er twee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 17:34:01 #12
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204680024
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Net binnengekomen en het eea teruggelezen en de Matt stream aangezet en vind toch wel dat behoorlijk wat media (zeker de fanmedia, heb het niet over onze reporters) al best wel bevooroordeeld te zijn. Ik voel bij Alesia vooraf al een enorme voorkeur voor Griekenland bijvoorbeeld. En ik hoor net Matt zeggen dat Italie heel goed was, en die kerel naast Roy geeft aan dat het gewoon nog onzuiver is. Ik snap daar helemaal niets van.

En daarnaast snap ik helemaal niets van al die fans die nu zeggen dat Nederland gaat floppen. En de finale gaat mislopen, omdat de staging tegen valt. Het nummer is sowieso steengoed. Voor de show stond NL in alle lijstjes met favoriete nummers, spotify stream, in de scoreboard al in de top 5 gebaseerd op het nummer alleen. Veel mensen horen het nummer voor het eerst tijdens de shows, dus die gaan het nummer waarschijnlijk sowieso mooi vinden. S10 zingt gewoon goed, dan ga je gewoon door. Dan kan je nog zo een indrukwekkende staging hebben (bijv Griekenland) het blijft imo een niet zo goed nummer.

Persoonlijk ben ik sowieso fan van wat kleinere stagings als het nummer erom vraagt. En ik denk dat als ze in de finale komt (waar ik vanuit ga) juist met de staging een rustpunt bent tussen alle enorme stagings die dit jaar zijn. Maar ik heb natuurlijk amper iets gezien, maar wordt een beetje gek van de attitude online dat alle stagings groots moeten zijn, anders gaat het floppen.

Dit is slechts mijn impressie op basis van niets te hebben gezien tho.
music first and than the circus
... en huiver mee
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 17:34:40 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204680028
Linkje naar een stream? Duurt ‘ie nog lang? Ben over 20 minuutjes thuis!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 9 mei 2022 @ 17:34:49 #14
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204680030
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:33 schreef Greys het volgende:

[..]
Drie nu? Ze hadden er twee.
zie hysterische zus niet meer, wel 2 anderen.. en dan hobbelt william ook nog ergens.. ken ze ff niet hebben vandaag
... en huiver mee
  maandag 9 mei 2022 @ 17:34:50 #15
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204680032
We zouden zo maar in de categorie van Blanche (2017) kunnen vallen. Wat negatiever over de staging/repetities (en dat valt dan echt nog mee met S10 vergeleken met Blanche), maar omdat het lied zo goed is eindigt het gewoon toch op een mooie plek
pi_204680045
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Net binnengekomen en het eea teruggelezen en de Matt stream aangezet en vind toch wel dat behoorlijk wat media (zeker de fanmedia, heb het niet over onze reporters) al best wel bevooroordeeld te zijn. Ik voel bij Alesia vooraf al een enorme voorkeur voor Griekenland bijvoorbeeld. En ik hoor net Matt zeggen dat Italie heel goed was, en die kerel naast Roy geeft aan dat het gewoon nog onzuiver is. Ik snap daar helemaal niets van.

En daarnaast snap ik helemaal niets van al die fans die nu zeggen dat Nederland gaat floppen. En de finale gaat mislopen, omdat de staging tegen valt. Het nummer is sowieso steengoed. Voor de show stond NL in alle lijstjes met favoriete nummers, spotify stream, in de scoreboard al in de top 5 gebaseerd op het nummer alleen. Veel mensen horen het nummer voor het eerst tijdens de shows, dus die gaan het nummer waarschijnlijk sowieso mooi vinden. S10 zingt gewoon goed, dan ga je gewoon door. Dan kan je nog zo een indrukwekkende staging hebben (bijv Griekenland) het blijft imo een niet zo goed nummer.

Persoonlijk ben ik sowieso fan van wat kleinere stagings als het nummer erom vraagt. En ik denk dat als ze in de finale komt (waar ik vanuit ga) juist met de staging een rustpunt bent tussen alle enorme stagings die dit jaar zijn. Maar ik heb natuurlijk amper iets gezien, maar wordt een beetje gek van de attitude online dat alle stagings groots moeten zijn, anders gaat het floppen.

Dit is slechts mijn impressie op basis van niets te hebben gezien tho.
We zullen niet de beste staging ooit hebben, en die lasers hadden meer impact. Dat kunnen we wel concluderen, denk ik. Maar alsnog zal het niet verschrikkelijk slecht zijn. Je hoopt alleen misschien op net dat beetje meer, een 'moment'. Dat is er blijkbaar niet echt. En dan word je dus 12e ipv 5e of zoiets.
  maandag 9 mei 2022 @ 17:37:07 #17
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204680056
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:34 schreef Giggio het volgende:

[..]
zie hysterische zus niet meer, wel 2 anderen.. en dan hobbelt william ook nog ergens.. ken ze ff niet hebben vandaag
mis C en G gewoon on the livestreams.. was zo'n verademing vorig jaar ^O^
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:37:42 #18
163650 Greys
pi_204680057
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Net binnengekomen en het eea teruggelezen en de Matt stream aangezet en vind toch wel dat behoorlijk wat media (zeker de fanmedia, heb het niet over onze reporters) al best wel bevooroordeeld te zijn. Ik voel bij Alesia vooraf al een enorme voorkeur voor Griekenland bijvoorbeeld. En ik hoor net Matt zeggen dat Italie heel goed was, en die kerel naast Roy geeft aan dat het gewoon nog onzuiver is. Ik snap daar helemaal niets van.

En daarnaast snap ik helemaal niets van al die fans die nu zeggen dat Nederland gaat floppen. En de finale gaat mislopen, omdat de staging tegen valt. Het nummer is sowieso steengoed. Voor de show stond NL in alle lijstjes met favoriete nummers, spotify stream, in de scoreboard al in de top 5 gebaseerd op het nummer alleen. Veel mensen horen het nummer voor het eerst tijdens de shows, dus die gaan het nummer waarschijnlijk sowieso mooi vinden. S10 zingt gewoon goed, dan ga je gewoon door. Dan kan je nog zo een indrukwekkende staging hebben (bijv Griekenland) het blijft imo een niet zo goed nummer.

Persoonlijk ben ik sowieso fan van wat kleinere stagings als het nummer erom vraagt. En ik denk dat als ze in de finale komt (waar ik vanuit ga) juist met de staging een rustpunt bent tussen alle enorme stagings die dit jaar zijn. Maar ik heb natuurlijk amper iets gezien, maar wordt een beetje gek van de attitude online dat alle stagings groots moeten zijn, anders gaat het floppen.

Dit is slechts mijn impressie op basis van niets te hebben gezien tho.
Misschien vond Matt Itali๋ heel goed vergeleken met de rehearsal want dat klopt wel. Maar nog steeds hier en daar wat wankel vooral bij Blanco. Mahmood zat er best goed op nu. Maar het geheel was nog niet 'heel goed' vond ik ook.

Maar terwijl je iets zegt of even op je scherm kijkt of typt mis je al best veel steeds dus kan me wel voorstellen dat ook daar al verschillende meningen door komen. En bij S10 bv ook door smaak en gevoel enzo. Maar degenen die het nog niet in z'n geheel hebben gezien laten zich idd iets te veel negatief be๏nvloeden nu ben ik bang.

Komt heus wel goed morgen als ze het geheel zien. Of dan kunnen ze daarna iig een oordeel vormen over het geheel en echte beeld. Als je het daarna n๓g niks vindt is dat prima.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:38:51 #19
163650 Greys
pi_204680070
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:34 schreef Moira het volgende:
Linkje naar een stream? Duurt ‘ie nog lang? Ben over 20 minuutjes thuis!
Is af nu. Sorry. :P
En je zag alleen hoofden in het perscentrum hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204680071
Trouwens als ik het morgen zelf zie en ik het tegen vind vallen zou ik het ook gewoon zeggen, maar dat je dan van die flop reacties ziet waarbij iedereen elkaar gewoon napraat terwijl ze niets gezien hebben vind ik gewoon irritant. :+

En bijvoorbeeld wel lyrisch over Litouwen en Portugal.
pi_204680077
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
We zullen niet de beste staging ooit hebben, en die lasers hadden meer impact. Dat kunnen we wel concluderen, denk ik. Maar alsnog zal het niet verschrikkelijk slecht zijn. Je hoopt alleen misschien op net dat beetje meer, een 'moment'. Dat is er blijkbaar niet echt. En dan word je dus 12e ipv 5e of zoiets.
Hmm, ik vraag me af of die lasers uberhaupt hadden gewerkt op dit veel grotere podium. En ik vond de lasers persoonlijk wel mooi, maar niet heel spectaculair en niet per se goed bij het nummer passen (ik vond ze zelfs een beetje afleidend, je was naar de lasers aan het kijken ipv naar S10). We gaan het zien morgen of de huidige staging werkt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 17:40:24 #22
163650 Greys
pi_204680087
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
We zullen niet de beste staging ooit hebben, en die lasers hadden meer impact. Dat kunnen we wel concluderen, denk ik. Maar alsnog zal het niet verschrikkelijk slecht zijn. Je hoopt alleen misschien op net dat beetje meer, een 'moment'. Dat is er blijkbaar niet echt. En dan word je dus 12e ipv 5e of zoiets.
Het is verre van 'verschrikkelijk slecht'. Je kunt het wat underwhelming vinden, maar verschrikkelijk slecht kunnen eigenlijk alleen mensen vinden die toch al alleen van hysterische glitterbops houden met bijbehorende staging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 17:40:27 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204680088
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]
Is af nu. Sorry. :P
En je zag alleen hoofden in het perscentrum hoor!
Jaaa weet ik maar als die hoofden hun muil houden kun je wel horen hoe ze zingen :D

Maar gemist dus haha
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204680090
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:38 schreef Em31 het volgende:
Trouwens als ik het morgen zelf zie en ik het tegen vind vallen zou ik het ook gewoon zeggen, maar dat je dan van die flop reacties ziet waarbij iedereen elkaar gewoon napraat terwijl ze niets gezien hebben vind ik gewoon irritant. :+

En bijvoorbeeld wel lyrisch over Litouwen en Portugal.
Ja dit vooral :Y
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 17:41:08 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204680096
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Het is verre van 'verschrikkelijk slecht'. Je kunt het wat underwhelming vinden, maar verschrikkelijk slecht kunnen eigenlijk alleen mensen vinden die toch al alleen van hysterische glitterbops houden met bijbehorende staging.
Hysterische glitterbops _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204680129
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]
Hmm, ik vraag me af of die lasers uberhaupt hadden gewerkt op dit veel grotere podium. En ik vond de lasers persoonlijk wel mooi, maar niet heel spectaculair en niet per se goed bij het nummer passen (ik vond ze zelfs een beetje afleidend, je was naar de lasers aan het kijken ipv naar S10). We gaan het zien morgen of de huidige staging werkt.
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.

Uiteraard was de praktische uitvoerbaarheid op het podium wel een dingetje. Nog even los van dat ze de dag na Matthijs al de live on tape opnamen, dus dat ze dan hun hele voorbereiding hadden moeten wegflikkeren en nog even snel die lasers naar Parijs hadden moeten rijden.
pi_204680146
@Greys, na de hele doorloop achter elkaar gezien te hebben, welke nummers denk je dat zekere kwalifiers zijn?
  maandag 9 mei 2022 @ 17:47:12 #28
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204680153
Lol Twitter denkt ineens dat Nederland een NQ is? Najaaa :')
pi_204680158
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.

Dat is zeker waar, was zeker erg uniek :Y
pi_204680163
Bij die lasers moest die camera precies op het juist moment op de juiste plaats zijn om die laser niet te raken. Dan hadden ze ook wel een Nederlandse cameraman mee mogen nemen. :+
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 17:52:35 #31
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204680198
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Lol Twitter denkt ineens dat Nederland een NQ is? Najaaa :')
Les 1: Twitter niet te serieus nemen. Sjongejonge Molloot dat we je dat nog moeten leren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204680202
Inmiddels is Oekraine bijna op 50% bij de bookies :o NL is na de doorloop van vanmiddag (tijdelijk?) van 120 naar 90 gegaan bij Betfair.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
  ESF Reporter maandag 9 mei 2022 @ 17:53:15 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_204680207
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Lol Twitter denkt ineens dat Nederland een NQ is? Najaaa :')
Ik heb denk ik teveel 16-jarige schreeuwerds genegeerd/geblokkeerd om daar last van te hebben want ik lees het nergens.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 17:56:52 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204680245
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:53 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik heb denk ik teveel 16-jarige schreeuwerds genegeerd/geblokkeerd om daar last van te hebben want ik lees het nergens.
Wel vermoeiende types. Wordt iets goeds opgemerkt over een act? HYPE HYPE WINNER SLAY HONEY. Mmm die lampen zijn misschien wat te fel? OMG SURPRISE NQ.
pi_204680256
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.
Leken de rode lasers van S10 bij Mathijs niet op de staging van Duncan's nieuwe song in SF1 2021?


[ Bericht 15% gewijzigd door Rebel- op 09-05-2022 18:04:37 ]
pi_204680332
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:57 schreef Rebel- het volgende:

[..]
Leken de rode lasers van S10 bij Mathijs niet op de staging van Duncan's nieuwe song in SF1 2021?
Ja daar leek het wel op. Maar qua inzendingen was het wel iets nieuws :)

Anyway, het maakt ook niet uit, want 'we' gebruiken ze niet.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:08:30 #37
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204680368
Oke helemaal niet echt nagedacht bij dress rehearsal en dus niks meegekregen :') Nou ja, vanavond weer een kans denk ik?

Ga nog wel even teruglezen.
Koel en donker bewaren
pi_204680389
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.

Uiteraard was de praktische uitvoerbaarheid op het podium wel een dingetje. Nog even los van dat ze de dag na Matthijs al de live on tape opnamen, dus dat ze dan hun hele voorbereiding hadden moeten wegflikkeren en nog even snel die lasers naar Parijs hadden moeten rijden.
Die live on tape mag anders zijn dan de echte uitvoering, dus dat was niet echt een probleem.

Het goede van die lasers was ook dat ze memorabel zijn na afloop en tijdens het optreden je aandacht goed vast laten houden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204680402
Itali๋ gaat door het dak bij de bookmakers trouwens. Ze stijgen ten koste van UK naar de 2e plaats.

De quotes lijken wel omgewisseld. Itali๋ nu op 7, UK op 11,5. Dat was vanochtend (bijna) andersom.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204680419
quote:
hysterische glitterbops
Die sturen we daar naar die engnek uit Isra๋l *O*
  maandag 9 mei 2022 @ 18:16:49 #41
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204680431
Zijn de zonnebogen door al het handmatige gedraai inmiddels al definitief vastgelopen, ergens halverwege een volledige draai? Of is dit meer iets voor het ESF / Jouw (ietwat boude) ESF-voorspellingen topic?
:o)
pi_204680432
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:11 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Die live on tape mag anders zijn dan de echte uitvoering, dus dat was niet echt een probleem.

Het goede van die lasers was ook dat ze memorabel zijn na afloop en tijdens het optreden je aandacht goed vast laten houden.
Als we als eerste live optreden iets hadden gezien dat in de buurt kwam van wat we morgen gaan zien, zouden er weer mensen zijn die op de lasers wat hadden aan te merken en zeggen: waarom staat ze niet in de mooie box van licht? Het blijft gewoon nog lastig te vergelijken, een optreden dat al helemaal af is en een optreden waarvan je alleen foto's hebt gezien en 30 vage seconden.
pi_204680451
Ik vind die kubus of box van licht om haar heen ook heel veelzeggend en passend en zo mooi als ze open gaan, zoals je zag in dat filmpje dat via Aban op insta werd gedeeld :D
pi_204680459
De kleuren waren wel prachtig bij Matthijs, dat rood met donkerblauw/paars. Dat heeft Portugal ook, misschien dat daar het verschil zit in hoe het overkomt (koud versus warm)?
pi_204680504
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:11 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Die live on tape mag anders zijn dan de echte uitvoering, dus dat was niet echt een probleem.

Het goede van die lasers was ook dat ze memorabel zijn na afloop en tijdens het optreden je aandacht goed vast laten houden.
Dat eerste misschien wel, maar het is ook vrij lullig voor je creatieve team natuurlijk om al hun werk teniet te doen. Maar je moet wel harde beslissingen durven nemen, dat zei ik die avond van het Matthijs-optreden ook: als deze staging beter is, gewoon hiervoor gaan.
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 18:40:00 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204680609
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Itali๋ gaat door het dak bij de bookmakers trouwens. Ze stijgen ten koste van UK naar de 2e plaats.

De quotes lijken wel omgewisseld. Itali๋ nu op 7, UK op 11,5. Dat was vanochtend (bijna) andersom.
Ik snap daar dus helemaal niks van :@ Prima nummer van Itali๋ maar da’s toch in het geheel geen winnend nummer? :@
Die van Oekra๏ne ben ik ook nog niet zo zeker van of dat wel gaat winnen, maar da’s iig wel meer winnend-nummer-vibes dan Itali๋ :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:14:53 #47
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204680955
Vanaf 9 uur is het weer hoofden kijken voor de jury show? :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204680974
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Vanaf 9 uur is het weer hoofden kijken voor de jury show? :P
:Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_204680994
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:40 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik snap daar dus helemaal niks van :@ Prima nummer van Itali๋ maar da’s toch in het geheel geen winnend nummer? :@
Die van Oekra๏ne ben ik ook nog niet zo zeker van of dat wel gaat winnen, maar da’s iig wel meer winnend-nummer-vibes dan Itali๋ :@
Ik snap sowieso niet veel meer van dit jaar

Voelt heel onvoorspelbaar (zal het achteraf wel niet zijn :P)
pi_204681010
Als het Oekra๏ne vs Itali๋ lijkt te gaan worden ga ik 20x op Oekra๏ne stemmen.
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:19:53 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204681013
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik snap sowieso niet veel meer van dit jaar

Voelt heel onvoorspelbaar (zal het achteraf wel niet zijn :P)
Voor mij voelt het hetzelfde ja _O- wil meedoen om de top 10 te voorspellen en ik denk grofweg te weten waar de top 5 uit zal bestaan, maar of dat hem ook wordt en in welke volgorde dan.. :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:20:07 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204681014
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Vanaf 9 uur is het weer hoofden kijken voor de jury show? :P
*O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:20:28 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204681020
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:19 schreef Em31 het volgende:
Als het Oekra๏ne vs Itali๋ lijkt te gaan worden ga ik 20x op Oekra๏ne stemmen.
Ik zou geld durven wedden dat het geen van beide wordt :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204681066
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:20 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik zou geld durven wedden dat het geen van beide wordt :@
Maar wie dan Moira!!
pi_204681081
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar wie dan Moira!!
[ afbeelding ]
Zweden vs UK
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204681087
Nou zelf Aran Bade werd vanmiddag tijdens de rehearsal van S10 emotioneel. Hij vond het een heel goed optreden. Hij vertelde ook nog dat de Italiaanse regisseur er nogal een potje van maakt, maar S10 gaat er gewoon staan en doet haar ding. Aran vond dat voor zo'n jong meisje heel erg sterk! Dus S10 gaat schroeien! *O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 19:36:36 #57
163650 Greys
pi_204681214
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.
Alleen zijn er voor mijn gevoel dit jaar juist best veel acts die met laserstralen enzo werken om de zonsverduistering een beetje te verbloemen. ;)

En het gevangen zitten komt ook best mooi uit aan het begin, als ze in die kleine box van zachte lichtstralen staat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 19:37:11 #58
163650 Greys
pi_204681220
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar wie dan Moira!!
[ afbeelding ]
SAM RYDERRRRRR
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204681239
Italie en Frankrijk treden vanavond ook echt op toch in de juryfinale? Ik begin er ineens aan te twijfelen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:39:34 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204681257
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zweden vs UK
Ik denk dat het ook eerder tussen deze 2 zal gaan dan tussen Oekra๏ne en Itali๋ :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204681262
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Italie en Frankrijk treden vanavond ook echt op toch in de juryfinale? Ik begin er ineens aan te twijfelen :')
Ja, dat optreden wordt dan geloof ik ook op youtube gezet als hun 'semi final performance'
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 19:43:02 #62
163650 Greys
pi_204681290
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
@:Greys, na de hele doorloop achter elkaar gezien te hebben, welke nummers denk je dat zekere kwalifiers zijn?
Die zijn er bijna niet denk ik. Dit klinkt bespottelijk maar het kan echt alle kanten op. Heb het nog nooit zo 'onzeker' gevoeld als dit jaar denk ik.

Van Griekenland zou ik bv best bijna zeker weten dat het doorgaat, maar wat als demensethuis het net zo'n deprimerend kutlied vinden als ik? Ik denk het niet, maar je weet het echt niet dit keer.

Van NL weet ik voor 99 procent zeker dat ze door zou moeten gaan in dit veld. 99,9 ook nog wel. Maar wat als demensethuis net ff geen trek hadden in Nederlandstalig?

Zwitserland mega onzeker. Vallen ze voor zijn prachtige stem en vinden ze de kersrcommerciallerige sound mooi? Ik wel, maar weet dat het ook velen niet aanspreekt.

Wij vinden de Pussyboys enig, maar m'n moeder zou er niet op stemmen (en niet door de pussy).

Ik heb ze net allemaal nog eens nagelopen maar op Oekra๏ne na for obvious reasons zie ik niet ้้n compleet zekere finalist. :D

Denk wel dat na Oekra๏ne NL nog een van de meest zekere is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:47:52 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204681337
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]
SAM RYDERRRRRR
Pies oprecht in m’n broek als GB na al die keren onderaan gewoon ineens hup naar #1 gaat :D no in between :D

Zou het wel oprecht leuk voor ‘m vinden en zou geheel geen onterechte winnaar zijn :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204681381
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:43 schreef Greys het volgende:

[..]
Die zijn er bijna niet denk ik. Dit klinkt bespottelijk maar het kan echt alle kanten op. Heb het nog nooit zo 'onzeker' gevoeld als dit jaar denk ik.

Van Griekenland zou ik bv best bijna zeker weten dat het doorgaat, maar wat als demensethuis het net zo'n deprimerend kutlied vinden als ik? Ik denk het niet, maar je weet het echt niet dit keer.

Van NL weet ik voor 99 procent zeker dat ze door zou moeten gaan in dit veld. 99,9 ook nog wel. Maar wat als demensethuis net ff geen trek hadden in Nederlandstalig?

Zwitserland mega onzeker. Vallen ze voor zijn prachtige stem en vinden ze de kersrcommerciallerige sound mooi? Ik wel, maar weet dat het ook velen niet aanspreekt.

Wij vinden de Pussyboys enig, maar m'n moeder zou er niet op stemmen (en niet door de pussy).

Ik heb ze net allemaal nog eens nagelopen maar op Oekra๏ne na for obvious reasons zie ik niet ้้n compleet zekere finalist. :D

Denk wel dat na Oekra๏ne NL nog een van de meest zekere is.
Oehhh spannend dus, dat maakt het wel leuk :D
pi_204681388
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:43 schreef Greys het volgende:

[..]
Die zijn er bijna niet denk ik. Dit klinkt bespottelijk maar het kan echt alle kanten op. Heb het nog nooit zo 'onzeker' gevoeld als dit jaar denk ik.

Van Griekenland zou ik bv best bijna zeker weten dat het doorgaat, maar wat als demensethuis het net zo'n deprimerend kutlied vinden als ik? Ik denk het niet, maar je weet het echt niet dit keer.

Van NL weet ik voor 99 procent zeker dat ze door zou moeten gaan in dit veld. 99,9 ook nog wel. Maar wat als demensethuis net ff geen trek hadden in Nederlandstalig?

Zwitserland mega onzeker. Vallen ze voor zijn prachtige stem en vinden ze de kersrcommerciallerige sound mooi? Ik wel, maar weet dat het ook velen niet aanspreekt.

Wij vinden de Pussyboys enig, maar m'n moeder zou er niet op stemmen (en niet door de pussy).

Ik heb ze net allemaal nog eens nagelopen maar op Oekra๏ne na for obvious reasons zie ik niet ้้n compleet zekere finalist. :D

Denk wel dat na Oekra๏ne NL nog een van de meest zekere is.
Dat Nederlandstalige speelt volgens mij echt geen rol. Als S10 niet doorgaat (let wel: als) is het denk ik meer omdat het gewoon te weinig impact heeft, danwel door de staging of door het toch ietwat behoudende nummer. Ik zou niet helemaal van m'n stoel vallen als ze niet kwalificeert.

Ik ben wel met je eens dat ik dan ook niet zou weten wie er w้l helemaal zeker door gaat. Ja, Oekra๏ne inderdaad.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 19:56:52 #66
163650 Greys
pi_204681488
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat Nederlandstalige speelt volgens mij echt geen rol. Als S10 niet doorgaat (let wel: als) is het denk ik meer omdat het gewoon te weinig impact heeft, danwel door de staging of door het toch ietwat behoudende nummer. Ik zou niet helemaal van m'n stoel vallen als ze niet kwalificeert.

Ik ben wel met je eens dat ik dan ook niet zou weten wie er w้l helemaal zeker door gaat. Ja, Oekra๏ne inderdaad.
Ja Nederlandstalig was idd maar gewoon een uit de lucht gegrepen reden waarom mensen er toch niet op zouden kunnen stemmen. Er zijn meer mogelijke redenen. Zo ook bij alle anderen dus eigenlijk.

Echt raar he, dat laatste. :D
Gewoon geen tweede zekere finalist kunnen noemen. Maar het is echt zo. Hahaha. Gaaf wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 19:58:41 #67
163650 Greys
pi_204681515
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:51 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]
Oehhh spannend dus, dat maakt het wel leuk :D
Diodato. Die gaat zeker door. :+ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:01:13 #68
163650 Greys
pi_204681552
Gaan we gewoon hier verder vanavond? Wat willen jullie. Ja he? Dan zet ik er even juryshows bij in de TT!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204681563
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Italie en Frankrijk treden vanavond ook echt op toch in de juryfinale? Ik begin er ineens aan te twijfelen :')
Ja, Itali๋ was blijkbaar erg sterk en daarom doen de odds het sinds vanmiddag zo goed.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204681587
Als Nederland niet doorgaat, neem ik de komende tien jaar een UI van die zanger van Isra๋l trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:03:38 #71
163650 Greys
pi_204681589
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, Itali๋ was blijkbaar erg sterk en daarom doen de odds het sinds vanmiddag zo goed.
Itali๋ deed het vanmiddag wel een stuk beter dan de rehearsals maar 'erg sterk' vond ik het helaas nog steeds niet. Of was het sarcastisch want heb nog niet naar de odds gekeken sinds vanmiddag. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204681631
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:03 schreef Greys het volgende:

[..]
Itali๋ deed het vanmiddag wel een stuk beter dan de rehearsals maar 'erg sterk' vond ik het helaas nog steeds niet. Of was het sarcastisch want heb nog niet naar de odds gekeken sinds vanmiddag. :@
Nee dat was echt. Iedereen was bijzonder positief.

Ik weet niet of dit een argument is, maar in zo’n Italiaanse setting, waar Diodato ook indruk maakt, komt zo’n liedje misschien ook meer tot zijn recht dan we tot nu toe dachten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:09:19 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204681694
twitter


Ze zijn allemaal nog groen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:18:11 #74
163650 Greys
pi_204681842
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nee dat was echt. Iedereen was bijzonder positief.

Ik weet niet of dit een argument is, maar in zo’n Italiaanse setting, waar Diodato ook indruk maakt, komt zo’n liedje misschien ook meer tot zijn recht dan we tot nu toe dachten.
Ja dat moet haast wel. Want het was zeker beter dan de rehearsals maar ik vond het nog geen Sanremo niveau en dat vond ik zelf juist jammer want ben gek op het lied. Zo zie je maar he, wat een verschil in 'vinden' overal. :D

Diodato zong echt de sterren van de hemel en ik vond het nog mooier bijna denk ik dan z'n Europe Shine a Light performance.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:19:59 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204681864
Die Italianen zullen waarschijnlijk wel pieken op moment supreme. Daarvoor en daarna is het niet veel.

Althans, als ik het afgelopen EK en OS goed heb ge๏nterpreteerd dan. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204681890
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Die Italianen zullen waarschijnlijk wel pieken op moment supreme. Daarvoor en daarna is het niet veel.

Althans, als ik het afgelopen EK en OS goed heb ge๏nterpreteerd dan. :P
Zal je zien dat eind dit jaar tijdens het WK het nationale elftal weer in topvorm is inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:23:04 #77
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204681900
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zal je zien dat eind dit jaar tijdens het WK het nationale elftal weer in topvorm is inderdaad.
Ik zeg ook, er tussenin is het niet veel. En dan kun je jezelf behoorlijk in de voet schieten. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 20:23:28 #78
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_204681906
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja Nederlandstalig was idd maar gewoon een uit de lucht gegrepen reden waarom mensen er toch niet op zouden kunnen stemmen. Er zijn meer mogelijke redenen. Zo ook bij alle anderen dus eigenlijk.

Echt raar he, dat laatste. :D
Gewoon geen tweede zekere finalist kunnen noemen. Maar het is echt zo. Hahaha. Gaaf wel.
Wat denk je dan van Subwoolfer? Zeker aangezien die nu al bekend staan als 'de meme-act' en relatief laat in de show optreden.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:26:39 #79
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204681940
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Als Nederland niet doorgaat, neem ik de komende tien jaar een UI van die zanger van Isra๋l trouwens.
Ineens wil ik heel graag dat Nederland NQ’t :P Ik wil dit wel zien :D
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:26:58 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204681944
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Wat denk je dan van Subwoolfer? Zeker aangezien die nu al bekend staan als 'de meme-act' en relatief laat in de show optreden.
Noorwegen en Griekenland zie ik naast Nederland en Oekraine ook wel als zeker.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:30:32 #81
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204681985
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ineens wil ik heel graag dat Nederland NQ’t :P Ik wil dit wel zien :D
Ik niet, nog tien jaar lang die bakkes moeten zien hier.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:31:34 #82
163650 Greys
pi_204682000
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Wat denk je dan van Subwoolfer? Zeker aangezien die nu al bekend staan als 'de meme-act' en relatief laat in de show optreden.
Ik denk echt wel dat ze doorgaan maar zou ze niet als Echt Zeker durven noteren. Grote kans van wel. Maar ik heb echt geen idee dit keer waar de jury en thuisstemmers voor zullen gaan. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:32:21 #83
163650 Greys
pi_204682008
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Noorwegen en Griekenland zie ik naast Nederland en Oekraine ook wel als zeker.
Grote kans ja.
Zeker durf ik echt niet aan. :D Want het is een gek jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 20:32:56 #84
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_204682015
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ineens wil ik heel graag dat Nederland NQ’t :P Ik wil dit wel zien :D
Zodat Fred 10 jaar lang met een Michael Ben David icoontje rond moet lopen? :P
pi_204682027
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ineens wil ik heel graag dat Nederland NQ’t :P Ik wil dit wel zien :D
Ik weet niet of dit de juiste volgorde van prioriteiten is :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204682049
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Noorwegen en Griekenland zie ik naast Nederland en Oekraine ook wel als zeker.
Portugal en Armeni๋ ook wel. Daarna kom je in de iets twijfelachtigere categorie als Albani๋ en Moldavi๋.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:37:58 #87
163650 Greys
pi_204682075
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Portugal en Armeni๋ ook wel. Daarna kom je in de iets twijfelachtigere categorie als Albani๋ en Moldavi๋.
Portugal weet ik zo zeker niet meer met deze staging en dat vind ik best erg dus hier klamp ik me maar w้l aan de Wiwi's vast. :') :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682136
Weinig onder de indruk van video’s van het podium met de lichten in werking. Maybe next year.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_204682173
Ik ben zowaar een beetje zenuwachtig _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:51:00 #90
163650 Greys
pi_204682234
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:43 schreef Fascination het volgende:
Weinig onder de indruk van video’s van het podium met de lichten in werking. Maybe next year.
Wacht nou nog 24 uur tot je de tv beelden ziet.
Daarna heb je alle recht er niet van onder de indruk te zijn. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 20:51:08 #91
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682235
Present.
Koel en donker bewaren
pi_204682238
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Wacht nou nog 24 uur tot je de tv beelden ziet.
Daarna heb je alle recht er niet van onder de indruk te zijn. :P
Haha ok้ :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:51:41 #93
163650 Greys
pi_204682244
Ik zit er klaar voor, dit keer met 2 laptops waardoor ik op de een het beeld heb en op de ander makkelijker mee kan typen hier ipv op mn mobiel rammen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:52:26 #94
163650 Greys
pi_204682257
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Fascination het volgende:

[..]
Haha ok้ :@
:D O+

(En daarna zal ik ้cht niet janken als je het dan alsnog niet zo veel vindt. Want dat is je meer dan goede recht! Maar ik vind wel echt dat iemand eerst het hele ding moet hebben gezien haha.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:53:36 #95
163650 Greys
pi_204682271
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben zowaar een beetje zenuwachtig _O-
Same :@

Beetje plaatsvervangend nerveus voor S10 en beetje nerveus of alles qua techniek dit keer goed gaat voor de hele productie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 20:54:21 #96
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_204682282
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik zit er klaar voor, dit keer met 2 laptops waardoor ik op de een het beeld heb en op de ander makkelijker mee kan typen hier ipv op mn mobiel rammen. _O-
Wij hebben hier een internetstoring des doods |:) dus in heb alleen mijn mobieltje ;(
Ik lees dus alleen hier mee :'(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 9 mei 2022 @ 20:54:25 #97
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682284
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Wacht nou nog 24 uur tot je de tv beelden ziet.
Daarna heb je alle recht er niet van onder de indruk te zijn. :P
Geduldig zijn, je vraagt wel veel van ons.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:54:36 #98
163650 Greys
pi_204682286
Mn press centre scherm telt af.
Nog 05.22 minuten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682287
w/
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_204682290
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Same :@

Beetje plaatsvervangend nerveus voor S10 en beetje nerveus of alles qua techniek dit keer goed gaat voor de hele productie.
Ja hoop zo dat ze niet door zenuwen overmand wordt. Maar heb er vertrouwen in hoor *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:55:31 #101
163650 Greys
pi_204682302
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:54 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij hebben hier een internetstoring des doods |:) dus in heb alleen mijn mobieltje ;(
Ik lees dus alleen hier mee :'(
Ahhhh shit! Maar dan zal ik voor jou extra mn best doen!

Ik ga niet de hele staging beschrijven want die weten de meesten nu wel na alle rehearsals.
Alleen de opvallende dingen, of ze goed klinken, of alles goed gaat enzo. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682307
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Als Nederland niet doorgaat, neem ik de komende tien jaar een UI van die zanger van Isra๋l trouwens.
Ik had eerder gehoopt dat je Israel bij een ESF-Karaoke zou doen :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:56:42 #103
163650 Greys
pi_204682314
Best veel lege stoelen nog in de zaal :o
Terwijl het uitverkocht was.

EDIT: volgens filmpjes op twitter dan.
Ik zie de zaal nog niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:57:35 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682326
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef Greys het volgende:
Best veel lege stoelen nog in de zaal :o
Terwijl het uitverkocht was.
Bij de tweede keer kaartjes zag je nog best wat lege plekken bij jury en family shows. Is denk ik niet echt veranderd in 2 weken, hopelijk wel bijna vol.
pi_204682333
Ik denk niet dat ik alles van de juryshow meekrijg omdat ik ook graag De Mol wil kijken. Misschien dat ik af en toe even opduik om te kijken hoe het gaat :P
pi_204682337
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef Greys het volgende:
Best veel lege stoelen nog in de zaal :o
Terwijl het uitverkocht was.

EDIT: volgens filmpjes op twitter dan.
Ik zie de zaal nog niet.
Misschien nog rijen voor de deur?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:59:33 #107
163650 Greys
pi_204682352
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:58 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Misschien nog rijen voor de deur?
Als dat net zulke rijen zijn als vanmiddag bij press centre... :X

Hopelijk zo voller.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682354
Welke stream kijken jullie? Ik ga denk ik maar weer voor Matt, maar het geluid van de optredens is vaak niet optimaal. Maar kan Suzanne niet meer aanzien :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 mei 2022 @ 20:59:39 #109
39237 crew  H_T
2733
pi_204682355
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:58 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Misschien nog rijen voor de deur?
Wie haalt het dan ook in z'n hoofd om op tijd te beginnen? Alsof je daar rekening mee kan houden als Italiaan!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussi๋ren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 20:59:43 #110
163650 Greys
pi_204682356
20 sec!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:59:48 #111
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682358
twitter
  maandag 9 mei 2022 @ 21:00:04 #112
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204682360
In Rotterdam was het lekker vol op dit moment
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:00:12 #113
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:01:05 #114
163650 Greys
pi_204682371
Oh gawd weer dat hele uitvinderfilmpje natuurlijk nu _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:01:35 #115
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  maandag 9 mei 2022 @ 21:01:59 #116
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682383
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit de juiste volgorde van prioriteiten is :P
Oh zeker niet. Kijk dit ook weer :') Zelfs z'n dansers doet ie stom tegen.

https://www.instagram.com/p/CdV87-MF3FD/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:02:46 #117
163650 Greys
pi_204682398
Ik luv de drone wel echt O+
Hij zingt terwijl hij vliegt met een hoog stemmetje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:03:17 #118
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682408
Welke stream kijken jullie?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:03:30 #119
163650 Greys
pi_204682409
De opening van de man die harp speelt op lichtstralen vind ik ook erg mooi. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:03:54 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  maandag 9 mei 2022 @ 21:03:55 #121
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682414
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:59 schreef aarontje112 het volgende:
Welke stream kijken jullie? Ik ga denk ik maar weer voor Matt, maar het geluid van de optredens is vaak niet optimaal. Maar kan Suzanne niet meer aanzien :')
Ik zit nu bij Matt, maar afhankelijk van hoe het geluid is ga ik misschien nog over naar escxtra oid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:03:55 #122
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682415
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:03 schreef molloot200 het volgende:
Welke stream kijken jullie?
Ik kijk Matt.
Koel en donker bewaren
pi_204682419
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:03 schreef molloot200 het volgende:
Welke stream kijken jullie?
Zet nu even wiwi aan, geluid is stukken beter dan bij Matt. En William zit er nog, dat helpt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_204682420
Ready *O*
  maandag 9 mei 2022 @ 21:04:14 #125
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682421
@Greys ik weet dat je het al half hebt beantwoord, maar wie weet is het aanstaande vrijdag wel net iets anders omdat het dan weekend is... Gaan jij en Cee dan wel samen zitten heel toevallig voor de jury final? *G*
pi_204682425
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:03 schreef molloot200 het volgende:
Welke stream kijken jullie?
ESCunited, maar weet niet hoe het geluid van de nummers was tijdens de rehearsal vanmiddag?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:04:30 #127
163650 Greys
pi_204682428
Het stukje dat je nu hoort staat een stoere chick op een gitaar te rammen met zilveren danseressen erachter en veel pyro.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:04:48 #128
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_204682433
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zal je zien dat eind dit jaar tijdens het WK het nationale elftal weer in topvorm is inderdaad.
Gaat een beetje lastig als ze zich niet hebben gekwalificeerd :+
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:04:52 #129
163650 Greys
pi_204682435
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:04 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys ik weet dat je het al half hebt beantwoord, maar wie weet is het aanstaande vrijdag wel net iets anders omdat het dan weekend is... Gaan jij en Cee dan wel samen zitten heel toevallig voor de jury final? *G*
Gaan we nog overleggen! Best kans van!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:05:42 #130
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682438
quote:
Slay gurl slay
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:06:07 #131
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682443
Ik heb al op m'n sodemieter gekregen in de stream van matt omdat ik iets in het NL typte. Noh!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:06:25 #132
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682448
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Slay gurl slay
Waarom wiwi als je matt hebt toch
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:06:53 #133
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682455
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Waarom wiwi als je matt hebt toch
Geluid is echt beneden alle peil qua kwaliteit bij Matt.
pi_204682457
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Waarom wiwi als je matt hebt toch
Scherm is beter hoorbaar, mits ze niet te hard kibbelen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:07:14 #135
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682458
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geluid is echt beneden alle peil qua kwaliteit bij Matt.
Dat is waar.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204682467
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geluid is echt beneden alle peil qua kwaliteit bij Matt.
Dat ja, en heb de intervalacts enzo al meegekregen vanmiddag :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 mei 2022 @ 21:07:41 #137
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682469
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:07 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Scherm is beter hoorbaar, mits ze niet te hard kibbelen.
Beter praten ze iets minder tijdens het optreden zelf.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:07:51 #138
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682470
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Dat is waar.
Op zich net zo amateuristisch als dit festival dit jaar HAHAHAH
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:07:55 #139
163650 Greys
pi_204682471
Mega veel lege stoelen nog. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:08:04 #140
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682473
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geluid is echt beneden alle peil qua kwaliteit bij Matt.
Dat 100x liever dan die draak in beeld.
Koel en donker bewaren
pi_204682474
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Waarom wiwi als je matt hebt toch
Ik vind zelf de stream van Wiwi prettiger omdat je bij de Wiwi's de optredens beter kunt horen.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:08:18 #142
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682475
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:07 schreef Greys het volgende:
Mega veel lege stoelen nog. ;(
Wat kosten kaartjes dit jaar?
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:08:31 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682480
Jeetje Cyster heeft zich strak laten trekken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:08:33 #144
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682481
Optredens horen vind ik niet mega belangrijk, die hoor ik morgen wel :P
Koel en donker bewaren
  maandag 9 mei 2022 @ 21:08:35 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682482
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:07 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Scherm is beter hoorbaar, mits ze niet te hard kibbelen.
Maar de stem van die dame. Na twee zinnen heb ik hem snel weer uitgezet. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:08:40 #146
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682485
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Dat 100x liever dan die draak in beeld.
Matt is wel een baas ja. Ik kijk niet, heb de stream openstaan, hoor ze wel lullen.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:09:04 #147
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682487
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Matt is wel een baas ja. Ik kijk niet, heb de stream openstaan, hoor ze wel lullen.
Sean :@ :9~
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:09:07 #148
163650 Greys
pi_204682488
Beide mannen van de hosts nu in geheel zwart en Laura in fel fuchsia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:09:18 #149
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682489
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Maar de stem van die dame. Na twee zinnen heb ik hem snel weer uitgezet. :@
Ja, die moet toch door de hele persruimte schallen :X
pi_204682491
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Dat 100x liever dan die draak in beeld.
Stream in een ander tabblad werkt prima, beeld is niet nodig ^O^
Als je nog te overtuigen bent :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:09:35 #151
163650 Greys
pi_204682492
Bedankt aan Rotterdam voor de fabulous show vorig jaar zegt Alessandro.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:09:35 #152
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682493
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Sean :@ :9~
Met dat baardje? Ik sponsor wel 5 euro kan die scheermesjes kopen onze Swieber _O_
  maandag 9 mei 2022 @ 21:09:45 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682497
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:09 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, die moet toch door de hele persruimte schallen :X
Ja, ik verbaas me al dat ik haar niet ook in de andere streams hoor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:10:02 #154
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_204682500
Ik hou het bij Matt, lekker vertrouwd.

Hallo allemaal :W
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 9 mei 2022 @ 21:10:05 #155
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682501
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:09 schreef Greys het volgende:
Bedankt aan Rotterdam voor de fabulous show vorig jaar zegt Alessandro.
Menen ze nooit geen reet van, das wel cringe altijd _O-
pi_204682503
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hou het bij Matt, lekker vertrouwd.

Hallo allemaal :W
:W
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 mei 2022 @ 21:10:28 #157
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682505
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hou het bij Matt, lekker vertrouwd.

Hallo allemaal :W
Gutentag kartoffelsalad
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:10:29 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682506
Even kijken we hebben escunited, wiwiwblogs. Wie nog meer?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:10:30 #159
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682507
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:09 schreef Greys het volgende:
Bedankt aan Rotterdam voor de fabulous show vorig jaar zegt Alessandro.
Dat ze het t๓e durven geven, die Italianen! :D :P
pi_204682508
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Maar de stem van die dame. Na twee zinnen heb ik hem snel weer uitgezet. :@
Ik kan daar ook niet tegen, Matt dan maar proberen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:10:32 #161
163650 Greys
pi_204682509
Grouphug. Alessandro hoofd op de borsten van Laura. Pietsie awkard. :D
Maar wel schattig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:10:44 #162
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682513
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Even kijken we hebben escunited, wiwiwblogs. Wie nog meer?
Roddelpraat _O_
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:10:50 #163
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682514
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Menen ze nooit geen reet van, das wel cringe altijd _O-
(Maar het is wel waar. :P )
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:11:04 #164
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682516
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Even kijken we hebben escunited, wiwiwblogs. Wie nog meer?
Andy Eurovoxx, maar de verbinding harpert erg
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:11:09 #165
163650 Greys
pi_204682520
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Even kijken we hebben escunited, wiwiwblogs. Wie nog meer?
Check S10 topic daar stond die toffe Rob nog met een stream. Die van die goede reactievideo's. Die zit daar nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:11:10 #166
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682521
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
(Maar het is wel waar. :P )
Dit keer wel ja. Boh wat was dat een show
pi_204682524
Als die vrouw bij wiwi haar mond kan houden zou het fijn zijn haha Ik keek altijd Matt, maar geluid optredens was vorig jaar ook al slecht
pi_204682527
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Even kijken we hebben escunited, wiwiwblogs. Wie nog meer?
ESCXtra, Eurovoxx, nog wel meer vast.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:11:30 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682529
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Roddelpraat _O_
Mensen die Roddelpraat kijken. De leegheid van die levens schokt me.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:11:41 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682536
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Mensen die Roddelpraat kijken. De leegheid van die levens schokt me.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:11:48 #171
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682537
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Mensen die Roddelpraat kijken. De leegheid van die levens schokt me.
Deze meme is genot. Thanks ouwe reus _O_
  maandag 9 mei 2022 @ 21:12:01 #172
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_204682541
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Andy Eurovoxx, maar de verbinding harpert erg
Hij heeft vast ook Caiway |:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 9 mei 2022 @ 21:12:23 #173
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682546
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Mensen die Roddelpraat kijken. De leegheid van die levens schokt me.
QFT ^O^
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:12:31 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682547
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hij heeft vast ook Caiway |:)
Wifipunt zit in de kinetische zon
  maandag 9 mei 2022 @ 21:12:40 #175
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682549
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:12 schreef molloot200 het volgende:

[..]
QFT ^O^
Het is een meme koekoek.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:13:43 #176
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682565
Ronela begint al met EUROPE MAKE SOME NOIIISE

Nou dat doet ze zelf al genoeg in die 3 minuten _O- :@
  maandag 9 mei 2022 @ 21:13:52 #177
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682569
Waarom mag Wiwi wel met 3 (!) personen daar zitten?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:13:55 #178
163650 Greys
pi_204682570
Zal me benieuwen of Albanie weer iets te gooien of schelden heeft straks. :D
Hopelijk niet.

Ik vind haar wel erg agressief overkomen in de act.
Qua bewegingen en blikken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:13:55 #179
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682571
Hoop voor de artiesten dat vanavond alles goed gaat qua techniek
  maandag 9 mei 2022 @ 21:13:58 #180
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682572
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
ESCXtra, Eurovoxx, nog wel meer vast.
Eurovoxx lijkt in een stukje perscentrum te zitten zonder wifi of zo, heel even bekeken met ongeveer een frame per drie seconden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:14:11 #181
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682574
Telt toch mee voor 50%
pi_204682577
niet de wiwis die zelf gaan zingen
pi_204682579
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef molloot200 het volgende:
Ronela begint al met EUROPE MAKE SOME NOIIISE

Nou dat doet ze zelf al genoeg in die 3 minuten _O- :@
Muziekfeest op het Plein-vibes.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:14:40 #184
163650 Greys
pi_204682580
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Waarom mag Wiwi wel met 3 (!) personen daar zitten?
Geloof dat een aantal Wiwi's accreditatie hebben voor een andere outlet.
En dan af en toe alsnog bij elkaar mogen zitten. Zoiets geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:14:40 #185
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682581
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef molloot200 het volgende:
Ronela begint al met EUROPE MAKE SOME NOIIISE

Nou dat doet ze zelf al genoeg in die 3 minuten _O- :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:14:49 #186
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682584
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Waarom mag Wiwi wel met 3 (!) personen daar zitten?
Extra jammer omdat ik William wel goed trek en ook knap voor het oog vind, maar dan zit die afschuwelijke zus pontificaal in beeld.
Koel en donker bewaren
  maandag 9 mei 2022 @ 21:15:09 #187
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682590
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Geloof dat een aantal Wiwi's accreditatie hebben voor een andere outlet.
En dan af en toe alsnog bij elkaar mogen zitten. Zoiets geloof ik.
Klopt, alleen Suzanne en William hebben offici๋le Wiwi-accreditatie.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:15:10 #188
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682591
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Muziekfeest op het Plein-vibes.
John West god
Tino Martin god _O_
  ESF Reporter maandag 9 mei 2022 @ 21:15:13 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_204682592
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:09 schreef Greys het volgende:
Bedankt aan Rotterdam voor de fabulous show vorig jaar zegt Alessandro.
Aww O+
Moet ook wel anders was ik NU naar Turijn gereden om hem op de vingers te tikken.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:15:22 #190
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_204682595
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef molloot200 het volgende:
Ronela begint al met EUROPE MAKE SOME NOIIISE

Nou dat doet ze zelf al genoeg in die 3 minuten _O- :@
Ik had vorig jaar op Reddit gelezen dat jury's geen fan zijn van acts die dat soort kreten roepen? 🤔
pi_204682598
twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:15:35 #192
163650 Greys
pi_204682602
Vocaal beter dan vanmiddag vind ik.
Maar die grote schoenen onder dat glittergympakje en die roze duster erover.
Het is niet mn ding.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682606
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Ik had vorig jaar op Reddit gelezen dat jury's geen fan zijn van acts die dat soort kreten roepen? 🤔
ik kan me sowieso niet voorstellen dat deze act goed scoort bij de jury?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:16:01 #194
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682609
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Greys het volgende:
Vocaal beter dan vanmiddag vind ik.
Maar die grote schoenen onder dat glittergympakje en die roze duster erover.
Het is niet mn ding.
Laura Pausini ziet eruit als een carnavalsact. Niemand tipt aan Chantal godin.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:16:06 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682611
Bij Wiwi willen ze ook bijna gaan twerken
pi_204682613
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
John West god
Tino Martin god _O_
Volgend jaar sturen we Jan van Est.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:16:15 #197
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682616
Doggystyle dance?
pi_204682621
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Ik had vorig jaar op Reddit gelezen dat jury's geen fan zijn van acts die dat soort kreten roepen? 🤔
Televoters ook niet echt meestal.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204682622
Albani๋ beter dan repetities?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:16:43 #200
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682623
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Volgend jaar sturen we Jan van Est.
Tino ''bordeelsluiper'' Martin met Emma Heesters ( die mag serieus van mij wel een x die stoeipoes :@ )
  maandag 9 mei 2022 @ 21:16:48 #201
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682627
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Greys het volgende:
Vocaal beter dan vanmiddag vind ik.
Maar die grote schoenen onder dat glittergympakje en die roze duster erover.
Het is niet mn ding.
Ik heb nog helemaal geen beelden bekeken en dit klinkt, eh, interessant.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_204682628
Naar Matt gegaan want wiwi gaat meezingen, hoor je niks meer
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:16:50 #203
163650 Greys
pi_204682629
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Laura Pausini ziet eruit als een carnavalsact. Niemand tipt aan Chantal godin.
Sgat vamme dit ging over de deelneemster van Albanie wel ff oplettahhhhh

Laura ziet er classy uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:16:50 #204
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_204682630
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Volgend jaar sturen we Jan van Est.
Dan zijn de 12 punten van Estland sowieso binnen ^O^
pi_204682633
WIWI zegt dat het nu strakker was dan vanmiddag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:17:20 #206
163650 Greys
pi_204682637
Zaal zingt PUSSY _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682639
Zingen ze het P-woord bij Letland?
pi_204682640
INSTEAD OF MEAT I EAT
  maandag 9 mei 2022 @ 21:17:30 #209
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682641
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Sgat vamme dit ging over de deelneemster van Albanie wel ff oplettahhhhh

Laura ziet er classy uit.
Oh koekoek :') _O-
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:17:32 #210
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682642
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Dan zijn de 12 punten van Estland sowieso binnen ^O^
Wim van Est met 'De klok bleef tikken'
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:17:37 #211
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682643
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Dan zijn de 12 punten van Estland sowieso binnen ^O^
Frans Duijts en 24 punten zijn binnen (eigenlijk 48 punten in het nieuwe systeem)
pi_204682644
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Greys het volgende:
Zaal zingt PUSSY _O-
:D
pi_204682646
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Greys het volgende:
Zaal zingt PUSSY _O-
Heel goed
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:17:51 #214
163650 Greys
pi_204682647
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef BlackYellow het volgende:
Zingen ze het P-woord bij Letland?
Nee maar de zaal zingt het dan *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 9 mei 2022 @ 21:17:57 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_204682649
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Extra jammer omdat ik William wel goed trek en ook knap voor het oog vind, maar dan zit die afschuwelijke zus pontificaal in beeld.
Iemand vroeg vorige week aan hem waarom Suzanne daar zat en niet andere Wiwi's die er langer werkten. Hij zei dat ze iemand moesten hebben die ook echt 2 weken lang beschikbaar was. En dat was Suzanne. Nou kan ik me niet voorstellen dat ze echt de enige was die 2 weken vrij kon krijgen, maar vanuit William gezien is het ergens ook wel een logische keuze. Net een heftige tijd achter de rug en dan meteen in die heftige ESF sferen. Dan is het fijn familie bij je te hebben. En, let's face it, Suzanne is love it or hate it maar heel veel mensen vonden haar vorig jaar ook echt leuk. Dus dat zal ook wel hebben meegeteld.
pi_204682654
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Dan zijn de 12 punten van Estland sowieso binnen ^O^
En dan klagen mensen over mijn (doorgaans zeer geslaagde) grapjes over Leen Huijzer. ;(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 mei 2022 @ 21:18:12 #217
39237 crew  H_T
2733
pi_204682656
quote:
89s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Spoink?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussi๋ren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204682659
@Greys Hoe ziet de zaal er trouwens uit op beeld? Kan me voorstellen dat het ook wel een belangrijke factor is bij landen als Albani๋ en Letland :)
  maandag 9 mei 2022 @ 21:18:47 #219
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682664
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:18 schreef aarontje112 het volgende:
@:Greys Hoe ziet de zaal er trouwens uit op beeld? Kan me voorstellen dat het ook wel een belangrijke factor is bij landen als Albani๋ en Letland :)
Zaal? LEEG HAHAHAH
  maandag 9 mei 2022 @ 21:18:58 #220
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682665
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Cee het volgende:
Net een heftige tijd achter de rug en dan meteen in die heftige ESF sferen
Heb even gemist wat er dan was? :@
Koel en donker bewaren
pi_204682670
Ik hoop toch echt enorm dat Letland doorgaat _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:19:09 #222
163650 Greys
pi_204682673
Eerlijk is eerlijk, het klinkt ZALIG dit zo na Albanie.
Vrolijk ipv dat agressieve gedoe van net.
Sorry Ronela.

Dit is een explosie van lol, plezier, kleuren, gezellig riedeltje, heerlijk.
Geen winnaar maar absoluut prettig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:19:18 #223
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682675
quote:
5s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:18 schreef H_T het volgende:

[..]
Spoink?
Het hobbelt over podium, het ziet er wat vreemd uit (outfit), en het schreeuwt wat.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204682677
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee maar de zaal zingt het dan *O*
_O- _O- _O-
  maandag 9 mei 2022 @ 21:19:38 #225
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682682
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Greys het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het klinkt ZALIG dit zo na Albanie.
Vrolijk ipv dat agressieve gedoe van net.
Sorry Ronela.

Dit is een explosie van lol, plezier, kleuren, gezellig riedeltje, heerlijk.
Geen winnaar maar absoluut prettig.
Dus Letland heeft wel "voordeel" aan de running order zo?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:19:41 #226
163650 Greys
pi_204682683
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:18 schreef aarontje112 het volgende:
@:Greys Hoe ziet de zaal er trouwens uit op beeld? Kan me voorstellen dat het ook wel een belangrijke factor is bij landen als Albani๋ en Letland :)
Nu vooral met heel veel grote lege vlakken. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 9 mei 2022 @ 21:20:02 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_204682689
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Heb even gemist wat er dan was? :@
Z'n oudere broer is in maart overleden.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:20:06 #228
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682690
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik hoop toch echt enorm dat Letland doorgaat _O_
Ik zou niet weten waarom niet?

Oekraine
Nederland
Moldavie
Portugal
Griekenland
Noorwegen
Letland

Rest whatever
  maandag 9 mei 2022 @ 21:20:12 #229
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682691
@Greys hoe is trouwens het เ la Sanremo introduceren van de artiesten? Wat vertellen ze dan allemaal?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:20:14 #230
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682693
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Cee het volgende:

[..]
Z'n oudere broer is in maart overleden.
Oh ;(
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:20:15 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682694
twitter


PUSSSSSYYY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:20:19 #232
163650 Greys
pi_204682696
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef BlackYellow het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Hahaha ja echt. Je hoorde duidelijk PUSSYYYYYY
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682698
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]
Nu vooral met heel veel grote lege vlakken. ;(
Unglaublich, had dan tickets weggegeven oid :(
pi_204682700
Toch maar Matt opgezet ja, die heeft tijdens de nummers ้้n van de beide streams gemute ^O^
Netto gezien toch beter te volgen dan bij wiwi.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 mei 2022 @ 21:20:41 #235
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682701
@Greys wat kosten de kaarten dit jaar?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:20:41 #236
163650 Greys
pi_204682702
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dus Letland heeft wel "voordeel" aan de running order zo?
Vind ik wel. Je bent na Ronela wel ff toe aan iets licht en luchtigs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:20:44 #237
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_204682703
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dus Letland heeft wel "voordeel" aan de running order zo?
Ik vrees anders wel lichtelijk voor een Fyr og Flamme-situatie 2.0. En dan hebben ze de statistisch slechtste uitgangspositie ;(
pi_204682707
Heel benieuwd hoe de jury op Letland reageert. Voor hun te hopen dat ze minstens rond plek 12 komen, zodat de televoting ze de top 10 in kan slepen (mijn vermoeden)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 mei 2022 @ 21:20:56 #239
39237 crew  H_T
2733
pi_204682709
quote:
89s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Het hobbelt over podium, het ziet er wat vreemd uit (outfit), en het schreeuwt wat.
Ah ^O^ Jij zit er beter in dan ik merk ik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussi๋ren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204682711
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

PUSSSSSYYY
:D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:21:15 #241
163650 Greys
pi_204682714
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys hoe is trouwens het เ la Sanremo introduceren van de artiesten? Wat vertellen ze dan allemaal?
Dat was kennelijk fake news want je ziet daar niks van. Je ziet gewoon de postcard en doorrrrrrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:21:16 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682715
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef BlackYellow het volgende:
Heel benieuwd hoe de jury op Letland reageert. Voor hun te hopen dat ze minstens rond plek 12 komen, zodat de televoting ze de top 10 in kan slepen (mijn vermoeden)
De Eurojury vond Letland leuker dan Nederland
pi_204682722
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]
Hahaha ja echt. Je hoorde duidelijk PUSSYYYYYY
ik ben blij dat ze de microfoon niet (genoeg) dempen dan :D
  maandag 9 mei 2022 @ 21:21:33 #244
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682724
Ik vind Letland stom, maar eerlijk is eerlijk, ''I like them both fresh and I like them both juicy'' vind ik wel leuk. :P
Koel en donker bewaren
  maandag 9 mei 2022 @ 21:21:33 #245
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682725
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Ik vrees anders wel lichtelijk voor een Fyr og Flamme-situatie 2.0. En dan hebben ze de statistisch slechtste uitgangspositie ;(
Letland na Albani๋ is wel echt iets h้้l anders dan Fyr og Flamme na Gjon's Tears (de winnaar van die semi ook nog) :P
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:21:38 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682726
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef H_T het volgende:

[..]
Ah ^O^ Jij zit er beter in dan ik merk ik
Dit is de eerste stream die ik kijk dus dat valt mee. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204682731
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

PUSSSSSYYY
_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:21:50 #248
163650 Greys
pi_204682732
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
@:Greys wat kosten de kaarten dit jaar?
Poppie ik ben me rot aan het kijken en typen hier, vraag dat ff aan iemand anders ajb _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:21:55 #249
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682733
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat was kennelijk fake news want je ziet daar niks van. Je ziet gewoon de postcard en doorrrrrrrrr.
Ah ok้. Hmmm
  maandag 9 mei 2022 @ 21:21:59 #250
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682735
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Letland stom, maar eerlijk is eerlijk, ''I like them both fresh and I like them both juicy'' vind ik wel leuk. :P
Vind heerlijke vrolijkheid. Van al die depressieve nummers koop ik morgen nog een touw.

Spanje
Moldavie
Letland

HEERLIJK!
pi_204682737
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]
Vind ik wel. Je bent na Ronela wel ff toe aan iets licht en luchtigs.
Gaat er dan eindelijk weer een startpositie 2 door?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:22:18 #252
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682739
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Unglaublich, had dan tickets weggegeven oid :(
Ik geloof dat Matt eerder nog zei dat het wel uitverkocht was, misschien is het een mooie avond en zit iedereen nog aan de wijn op een terrasje of zo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_204682741
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef BlackYellow het volgende:
Heel benieuwd hoe de jury op Letland reageert. Voor hun te hopen dat ze minstens rond plek 12 komen, zodat de televoting ze de top 10 in kan slepen (mijn vermoeden)
Denk ik wel hoor, het is veel minder niche dan Denemarken vorig jaar ;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:23:10 #254
163650 Greys
pi_204682750
Ik vind Monika z๓ classy en z๓ goed zingen, het is net of ze een cdtje op hebben gezet.
Maar of het genoeg is qua lied weet ik echt niet. Heel lastig in te schatten.
Qua kwaliteit zou het wmb wel door mogen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 mei 2022 @ 21:23:35 #255
39237 crew  H_T
2733
pi_204682758
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
@:Greys wat kosten de kaarten dit jaar?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussi๋ren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204682761
Monika _O_ wel een beetje mijn crush van dit jaar
  maandag 9 mei 2022 @ 21:23:52 #257
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682764
Ik vind deze inzending iets Portugees hebben.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:23:53 #258
163650 Greys
pi_204682765
Ben bang dat men het iets te eentonig gaat vinden voor finaleplaats.
Maar ik vind het heerlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2022 @ 21:23:55 #259
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_204682768
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind Monika z๓ classy en z๓ goed zingen, het is net of ze een cdtje op hebben gezet.
Maar of het genoeg is qua lied weet ik echt niet. Heel lastig in te schatten.
Qua kwaliteit zou het wmb wel door mogen.
Ik ga haar sowieso een stem (of twee) geven morgen, ze verdient het gewoon _O_
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:24:01 #260
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682770
Het is wel stijlvol. Laat ik zo zeggen, er zijn slechtere liedjes van Litouwen die ooit de finale gehaald hebben.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:24:13 #261
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682774
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef H_T het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En finale kaarten? Thanks trouwens.
pi_204682777
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]
Nu vooral met heel veel grote lege vlakken. ;(
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel... :@
pi_204682782
Monika Liugend. _O_
Zou het graag door willen, maar gok het niet helaas.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:24:39 #264
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204682785
:W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  ESF Reporter maandag 9 mei 2022 @ 21:24:45 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_204682787
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel stijlvol. Laat ik zo zeggen, er zijn slechtere liedjes van Litouwen die ooit de finale gehaald hebben.
Eentje heet liefde, de andere Spanje.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:24:50 #266
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682788
Morgen allemaal op Litouwen stemmen dus!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204682789
Toch wel gek bij de bookies dat Litouwen bij kans op kwalificatie rond plek 12 staat, maar overall bijna onderaan. Nu is kwalificeren iets anders dan winnen, maar toch opvallend
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 mei 2022 @ 21:24:51 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_204682790
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
En finale kaarten? Thanks trouwens.
Vooruit ;)

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussi๋ren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:25:11 #269
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682794
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Momazie het volgende:

[..]
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel... :@
Dat zijn illegale doorverkopers dan waarschijnlijk, de prijzen die hierboven staan zijn heel wat schappelijker.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:25:12 #270
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682795
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Cee het volgende:

[..]
Eentje heet liefde, de andere Spanje.
Something somthing over schoenen die je vandaag aan hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204682796
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 mei 2022 @ 21:25:17 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_204682797
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen allemaal op Litouwen stemmen dus!
Die zijn van de salade toch?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussi๋ren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:25:21 #273
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682798
Zwitserland gaat nu schroeien denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:25:21 #274
163650 Greys
pi_204682799
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Momazie het volgende:

[..]
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel... :@
Maar dat waren absoluut niet de prijzen voor deze juryshow. Ook niet voor de finale trouwens.
Kennelijk zijn het voornamelijk de bobovakken die leeg zijn gebleven.
Maar dat weet ik niet zeker, is van horen/lezen zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682802
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen allemaal op Litouwen stemmen dus!
Jamaar ook al Sloveni๋, IJsland en Portugal.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 mei 2022 @ 21:25:34 #276
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682803
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Momazie het volgende:

[..]
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel... :@
Italianen hebben geld zat. Zoek maar eens op wat ze daar gemiddeld op de spaarrekening hebben KOEKOEK. Meer als de gemiddelde Nederlander in ieder geval :D
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:25:36 #277
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204682804
Wat is beter te volgen: wiwi's of matt?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:25:46 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682806
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef H_T het volgende:

[..]
Vooruit ;)

[ afbeelding ]
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:26:00 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682809
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef H_T het volgende:

[..]
Die zijn van de salade toch?
Oet Losser!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:26:04 #280
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682810
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef molloot200 het volgende:
Zwitserland gaat nu schroeien denk ik.
Luisterde net een aflevering van de Ding a Dong podcast en zij waren echt heul erg negatief over (vooral de staging en camerawerk van) Zwitserland.
Koel en donker bewaren
pi_204682816
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is beter te volgen: wiwi's of matt?
Geluid bij wiwi is stukken beter, maar ze praten er heel vaak doorheen. Ik zit bij Matt ;)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:26:27 #282
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682817
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar dat waren absoluut niet de prijzen voor deze juryshow.
Kennelijk zijn het voornamelijk de bobovakken die leeg zijn gebleven.
Maar dat weet ik niet zeker, is van horen/lezen zeggen.
Dat zeiden ze net ook bij ESCUnited dat de bobo kaarten hadden gekregen voor alle shows, maar er nu dus niet zijn.
pi_204682818
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen? *O*
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:26:28 #284
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204682819
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Italianen hebben geld zat. Zoek maar eens op wat ze daar gemiddeld op de spaarrekening hebben KOEKOEK. Meer als de gemiddelde Nederlander in ieder geval :D
Noord-Italianen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:26:34 #285
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204682820
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Luisterde net een aflevering van de Ding a Dong podcast en zij waren echt heul erg negatief over (vooral de staging en camerawerk) van Zwitserland.
Maar het blijft echt een juryding (en ik vond de rehearsal clip best mooi :@ ).
  maandag 9 mei 2022 @ 21:26:43 #286
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682823
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Geluid bij wiwi is stukken beter, maar ze praten er heel vaak doorheen. Ik zit bij Matt ;)
Ze moeten praten geloof ik ivm copyright ofzoiets.
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:26:57 #287
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682827
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen? *O*
Moldavie
  maandag 9 mei 2022 @ 21:27:01 #288
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682828
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen? *O*
Spanje uiteraard :) De stoeipoes _O_
pi_204682830
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen niet over die struiken heen kijken?
pi_204682831
Nutteloos nieuwtje tussendoor: in Kazachstan wordt het ESF niet uitgezonden, dus die zijn er volgend jaar nog niet bij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:27:15 #291
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204682832
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen? *O*
UK en Zweden.
Koel en donker bewaren
pi_204682838
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ze moeten praten geloof ik ivm copyright ofzoiets.
Niet ideaal nee
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 9 mei 2022 @ 21:27:29 #293
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204682840
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Nutteloos nieuwtje tussendoor: in Kazachstan wordt het ESF niet uitgezonden, dus die zijn er volgend jaar nog niet bij.
VERY NICE. I LIKE!
pi_204682841
Ik verwacht ook wel dat Zwitserland doorgaat, diehard fans vergeten vaak hun eigen smaak uit te zeggen. Dit is in zn genre gewoon goed hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2022 @ 21:27:40 #295
163650 Greys
pi_204682843
Damn, deze stem.

Ik hoop dat als hij niet naar de finale gaat hij een telefoontje krijgt van John Lewis voor hun volgende kerstcommercial met het schattige draakje of spookje of wat er nu ook komt. O+

Prachtig lied vind ik het.
Beetje verliefd op. Maar ik denk niet dat heel Europa er voor zal vallen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204682850
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen? *O*
Ik ben er eigenlijk nog niet over uit. Heb geen echt overduidelijke favoriet dit jaar, waar dat vorig jaar bij mij Maneskin was
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:28:04 #297
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204682853
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik verwacht ook wel dat Zwitserland doorgaat, diehard fans vergeten vaak hun eigen smaak uit te zeggen. Dit is in zn genre gewoon goed hoor.
Dit, als het gewoon klopt qua beeld en vocals, dan gaat dit wel door :Y
  maandag 9 mei 2022 @ 21:28:12 #298
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204682857
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen? *O*
Als ik zou stemmen dan Itali๋, mits ze een beetje goed zingen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_204682858
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Greys het volgende:
Damn, deze stem.

Ik hoop dat als hij niet naar de finale gaat hij een telefoontje krijgt van John Lewis voor hun volgende kerstcommercial met het schattige draakje of spookje of wat er nu ook komt. O+

Prachtig lied vind ik het.
Beetje verliefd op. Maar ik denk niet dat heel Europa er voor zal vallen...
Stemlijstje aangevuld ^O^
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_204682859
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]
UK en Zweden.
Dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_204682860
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik verwacht ook wel dat Zwitserland doorgaat, diehard fans vergeten vaak hun eigen smaak uit te zeggen. Dit is in zn genre gewoon goed hoor.
Het Jacques Herp-genre is alleen van weinigen het favoriete genre.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')