Zal je zien dat eind dit jaar tijdens het WK het nationale elftal weer in topvorm is inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Die Italianen zullen waarschijnlijk wel pieken op moment supreme. Daarvoor en daarna is het niet veel.
Althans, als ik het afgelopen EK en OS goed heb geïnterpreteerd dan.
Ik zeg ook, er tussenin is het niet veel. En dan kun je jezelf behoorlijk in de voet schieten.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zal je zien dat eind dit jaar tijdens het WK het nationale elftal weer in topvorm is inderdaad.
Wat denk je dan van Subwoolfer? Zeker aangezien die nu al bekend staan als 'de meme-act' en relatief laat in de show optreden.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Nederlandstalig was idd maar gewoon een uit de lucht gegrepen reden waarom mensen er toch niet op zouden kunnen stemmen. Er zijn meer mogelijke redenen. Zo ook bij alle anderen dus eigenlijk.
Echt raar he, dat laatste.
Gewoon geen tweede zekere finalist kunnen noemen. Maar het is echt zo. Hahaha. Gaaf wel.
Ineens wil ik heel graag dat Nederland NQ’tquote:Op maandag 9 mei 2022 20:03 schreef Fred_B het volgende:
Als Nederland niet doorgaat, neem ik de komende tien jaar een UI van die zanger van Israël trouwens.
Noorwegen en Griekenland zie ik naast Nederland en Oekraine ook wel als zeker.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat denk je dan van Subwoolfer? Zeker aangezien die nu al bekend staan als 'de meme-act' en relatief laat in de show optreden.
Ik niet, nog tien jaar lang die bakkes moeten zien hier.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ineens wil ik heel graag dat Nederland NQ’tIk wil dit wel zien
Ik denk echt wel dat ze doorgaan maar zou ze niet als Echt Zeker durven noteren. Grote kans van wel. Maar ik heb echt geen idee dit keer waar de jury en thuisstemmers voor zullen gaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat denk je dan van Subwoolfer? Zeker aangezien die nu al bekend staan als 'de meme-act' en relatief laat in de show optreden.
Grote kans ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Noorwegen en Griekenland zie ik naast Nederland en Oekraine ook wel als zeker.
Zodat Fred 10 jaar lang met een Michael Ben David icoontje rond moet lopen?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de juiste volgorde van prioriteiten isquote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Portugal en Armenië ook wel. Daarna kom je in de iets twijfelachtigere categorie als Albanië en Moldavië.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Noorwegen en Griekenland zie ik naast Nederland en Oekraine ook wel als zeker.
Portugal weet ik zo zeker niet meer met deze staging en dat vind ik best erg dus hier klamp ik me maar wél aan de Wiwi's vast.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugal en Armenië ook wel. Daarna kom je in de iets twijfelachtigere categorie als Albanië en Moldavië.
Wacht nou nog 24 uur tot je de tv beelden ziet.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:43 schreef Fascination het volgende:
Weinig onder de indruk van video’s van het podium met de lichten in werking. Maybe next year.
Haha okéquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht nou nog 24 uur tot je de tv beelden ziet.
Daarna heb je alle recht er niet van onder de indruk te zijn.
quote:
Samequote:
Wij hebben hier een internetstoring des doodsquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik zit er klaar voor, dit keer met 2 laptops waardoor ik op de een het beeld heb en op de ander makkelijker mee kan typen hier ipv op mn mobiel rammen.
Geduldig zijn, je vraagt wel veel van ons.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht nou nog 24 uur tot je de tv beelden ziet.
Daarna heb je alle recht er niet van onder de indruk te zijn.
Ja hoop zo dat ze niet door zenuwen overmand wordt. Maar heb er vertrouwen in hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Same
Beetje plaatsvervangend nerveus voor S10 en beetje nerveus of alles qua techniek dit keer goed gaat voor de hele productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |