Drie nu? Ze hadden er twee.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:31 schreef Giggio het volgende:
waarom hebben wiewies 3 hysterischen in het presscentre en onze Matt in zijn uppie en de rest in het hotel?
music first and than the circusquote:Op maandag 9 mei 2022 17:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Net binnengekomen en het eea teruggelezen en de Matt stream aangezet en vind toch wel dat behoorlijk wat media (zeker de fanmedia, heb het niet over onze reporters) al best wel bevooroordeeld te zijn. Ik voel bij Alesia vooraf al een enorme voorkeur voor Griekenland bijvoorbeeld. En ik hoor net Matt zeggen dat Italie heel goed was, en die kerel naast Roy geeft aan dat het gewoon nog onzuiver is. Ik snap daar helemaal niets van.
En daarnaast snap ik helemaal niets van al die fans die nu zeggen dat Nederland gaat floppen. En de finale gaat mislopen, omdat de staging tegen valt. Het nummer is sowieso steengoed. Voor de show stond NL in alle lijstjes met favoriete nummers, spotify stream, in de scoreboard al in de top 5 gebaseerd op het nummer alleen. Veel mensen horen het nummer voor het eerst tijdens de shows, dus die gaan het nummer waarschijnlijk sowieso mooi vinden. S10 zingt gewoon goed, dan ga je gewoon door. Dan kan je nog zo een indrukwekkende staging hebben (bijv Griekenland) het blijft imo een niet zo goed nummer.
Persoonlijk ben ik sowieso fan van wat kleinere stagings als het nummer erom vraagt. En ik denk dat als ze in de finale komt (waar ik vanuit ga) juist met de staging een rustpunt bent tussen alle enorme stagings die dit jaar zijn. Maar ik heb natuurlijk amper iets gezien, maar wordt een beetje gek van de attitude online dat alle stagings groots moeten zijn, anders gaat het floppen.
Dit is slechts mijn impressie op basis van niets te hebben gezien tho.
zie hysterische zus niet meer, wel 2 anderen.. en dan hobbelt william ook nog ergens.. ken ze ff niet hebben vandaagquote:
We zullen niet de beste staging ooit hebben, en die lasers hadden meer impact. Dat kunnen we wel concluderen, denk ik. Maar alsnog zal het niet verschrikkelijk slecht zijn. Je hoopt alleen misschien op net dat beetje meer, een 'moment'. Dat is er blijkbaar niet echt. En dan word je dus 12e ipv 5e of zoiets.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Net binnengekomen en het eea teruggelezen en de Matt stream aangezet en vind toch wel dat behoorlijk wat media (zeker de fanmedia, heb het niet over onze reporters) al best wel bevooroordeeld te zijn. Ik voel bij Alesia vooraf al een enorme voorkeur voor Griekenland bijvoorbeeld. En ik hoor net Matt zeggen dat Italie heel goed was, en die kerel naast Roy geeft aan dat het gewoon nog onzuiver is. Ik snap daar helemaal niets van.
En daarnaast snap ik helemaal niets van al die fans die nu zeggen dat Nederland gaat floppen. En de finale gaat mislopen, omdat de staging tegen valt. Het nummer is sowieso steengoed. Voor de show stond NL in alle lijstjes met favoriete nummers, spotify stream, in de scoreboard al in de top 5 gebaseerd op het nummer alleen. Veel mensen horen het nummer voor het eerst tijdens de shows, dus die gaan het nummer waarschijnlijk sowieso mooi vinden. S10 zingt gewoon goed, dan ga je gewoon door. Dan kan je nog zo een indrukwekkende staging hebben (bijv Griekenland) het blijft imo een niet zo goed nummer.
Persoonlijk ben ik sowieso fan van wat kleinere stagings als het nummer erom vraagt. En ik denk dat als ze in de finale komt (waar ik vanuit ga) juist met de staging een rustpunt bent tussen alle enorme stagings die dit jaar zijn. Maar ik heb natuurlijk amper iets gezien, maar wordt een beetje gek van de attitude online dat alle stagings groots moeten zijn, anders gaat het floppen.
mis C en G gewoon on the livestreams.. was zo'n verademing vorig jaarquote:Op maandag 9 mei 2022 17:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
zie hysterische zus niet meer, wel 2 anderen.. en dan hobbelt william ook nog ergens.. ken ze ff niet hebben vandaag
Misschien vond Matt Italië heel goed vergeleken met de rehearsal want dat klopt wel. Maar nog steeds hier en daar wat wankel vooral bij Blanco. Mahmood zat er best goed op nu. Maar het geheel was nog niet 'heel goed' vond ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Is af nu. Sorry.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:34 schreef Moira het volgende:
Linkje naar een stream? Duurt ‘ie nog lang? Ben over 20 minuutjes thuis!
Hmm, ik vraag me af of die lasers uberhaupt hadden gewerkt op dit veel grotere podium. En ik vond de lasers persoonlijk wel mooi, maar niet heel spectaculair en niet per se goed bij het nummer passen (ik vond ze zelfs een beetje afleidend, je was naar de lasers aan het kijken ipv naar S10). We gaan het zien morgen of de huidige staging werkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We zullen niet de beste staging ooit hebben, en die lasers hadden meer impact. Dat kunnen we wel concluderen, denk ik. Maar alsnog zal het niet verschrikkelijk slecht zijn. Je hoopt alleen misschien op net dat beetje meer, een 'moment'. Dat is er blijkbaar niet echt. En dan word je dus 12e ipv 5e of zoiets.
Het is verre van 'verschrikkelijk slecht'. Je kunt het wat underwhelming vinden, maar verschrikkelijk slecht kunnen eigenlijk alleen mensen vinden die toch al alleen van hysterische glitterbops houden met bijbehorende staging.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We zullen niet de beste staging ooit hebben, en die lasers hadden meer impact. Dat kunnen we wel concluderen, denk ik. Maar alsnog zal het niet verschrikkelijk slecht zijn. Je hoopt alleen misschien op net dat beetje meer, een 'moment'. Dat is er blijkbaar niet echt. En dan word je dus 12e ipv 5e of zoiets.
Jaaa weet ik maar als die hoofden hun muil houden kun je wel horen hoe ze zingenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is af nu. Sorry.
En je zag alleen hoofden in het perscentrum hoor!
Ja dit vooralquote:Op maandag 9 mei 2022 17:38 schreef Em31 het volgende:
Trouwens als ik het morgen zelf zie en ik het tegen vind vallen zou ik het ook gewoon zeggen, maar dat je dan van die flop reacties ziet waarbij iedereen elkaar gewoon napraat terwijl ze niets gezien hebben vind ik gewoon irritant.
En bijvoorbeeld wel lyrisch over Litouwen en Portugal.
Hysterische glitterbopsquote:Op maandag 9 mei 2022 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is verre van 'verschrikkelijk slecht'. Je kunt het wat underwhelming vinden, maar verschrikkelijk slecht kunnen eigenlijk alleen mensen vinden die toch al alleen van hysterische glitterbops houden met bijbehorende staging.
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me af of die lasers uberhaupt hadden gewerkt op dit veel grotere podium. En ik vond de lasers persoonlijk wel mooi, maar niet heel spectaculair en niet per se goed bij het nummer passen (ik vond ze zelfs een beetje afleidend, je was naar de lasers aan het kijken ipv naar S10). We gaan het zien morgen of de huidige staging werkt.
Dat is zeker waar, was zeker erg uniekquote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.
Les 1: Twitter niet te serieus nemen. Sjongejonge Molloot dat we je dat nog moeten leren.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Lol Twitter denkt ineens dat Nederland een NQ is? Najaaa
Ik heb denk ik teveel 16-jarige schreeuwerds genegeerd/geblokkeerd om daar last van te hebben want ik lees het nergens.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:47 schreef molloot200 het volgende:
Lol Twitter denkt ineens dat Nederland een NQ is? Najaaa
Wel vermoeiende types. Wordt iets goeds opgemerkt over een act? HYPE HYPE WINNER SLAY HONEY. Mmm die lampen zijn misschien wat te fel? OMG SURPRISE NQ.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb denk ik teveel 16-jarige schreeuwerds genegeerd/geblokkeerd om daar last van te hebben want ik lees het nergens.
Leken de rode lasers van S10 bij Mathijs niet op de staging van Duncan's nieuwe song in SF1 2021?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.
Ja daar leek het wel op. Maar qua inzendingen was het wel iets nieuwsquote:Op maandag 9 mei 2022 17:57 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Leken de rode lasers van S10 bij Mathijs niet op de staging van Duncan's nieuwe song in SF1 2021?
Die live on tape mag anders zijn dan de echte uitvoering, dus dat was niet echt een probleem.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige staging omdat het een heel sterk beeld opwerpt, van gevangen zitten of klem zitten, terwijl het tegelijkertijd ook heel eenvoudig is. En het was iets heel nieuws en anders dan we al gezien hebben op Eurovisie.
Uiteraard was de praktische uitvoerbaarheid op het podium wel een dingetje. Nog even los van dat ze de dag na Matthijs al de live on tape opnamen, dus dat ze dan hun hele voorbereiding hadden moeten wegflikkeren en nog even snel die lasers naar Parijs hadden moeten rijden.
Als we als eerste live optreden iets hadden gezien dat in de buurt kwam van wat we morgen gaan zien, zouden er weer mensen zijn die op de lasers wat hadden aan te merken en zeggen: waarom staat ze niet in de mooie box van licht? Het blijft gewoon nog lastig te vergelijken, een optreden dat al helemaal af is en een optreden waarvan je alleen foto's hebt gezien en 30 vage seconden.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die live on tape mag anders zijn dan de echte uitvoering, dus dat was niet echt een probleem.
Het goede van die lasers was ook dat ze memorabel zijn na afloop en tijdens het optreden je aandacht goed vast laten houden.
Dat eerste misschien wel, maar het is ook vrij lullig voor je creatieve team natuurlijk om al hun werk teniet te doen. Maar je moet wel harde beslissingen durven nemen, dat zei ik die avond van het Matthijs-optreden ook: als deze staging beter is, gewoon hiervoor gaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die live on tape mag anders zijn dan de echte uitvoering, dus dat was niet echt een probleem.
Het goede van die lasers was ook dat ze memorabel zijn na afloop en tijdens het optreden je aandacht goed vast laten houden.
Ik snap daar dus helemaal niks vanquote:Op maandag 9 mei 2022 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Italië gaat door het dak bij de bookmakers trouwens. Ze stijgen ten koste van UK naar de 2e plaats.
De quotes lijken wel omgewisseld. Italië nu op 7, UK op 11,5. Dat was vanochtend (bijna) andersom.
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Vanaf 9 uur is het weer hoofden kijken voor de jury show?
Ik snap sowieso niet veel meer van dit jaarquote:Op maandag 9 mei 2022 18:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik snap daar dus helemaal niks vanPrima nummer van Italië maar da’s toch in het geheel geen winnend nummer?
Die van Oekraïne ben ik ook nog niet zo zeker van of dat wel gaat winnen, maar da’s iig wel meer winnend-nummer-vibes dan Italië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |