Gaat er dan eindelijk weer een startpositie 2 door?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik wel. Je bent na Ronela wel ff toe aan iets licht en luchtigs.
Ik geloof dat Matt eerder nog zei dat het wel uitverkocht was, misschien is het een mooie avond en zit iedereen nog aan de wijn op een terrasje of zo.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Unglaublich, had dan tickets weggegeven oid
Denk ik wel hoor, het is veel minder niche dan Denemarken vorig jaarquote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef BlackYellow het volgende:
Heel benieuwd hoe de jury op Letland reageert. Voor hun te hopen dat ze minstens rond plek 12 komen, zodat de televoting ze de top 10 in kan slepen (mijn vermoeden)
Ik ga haar sowieso een stem (of twee) geven morgen, ze verdient het gewoonquote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind Monika zó classy en zó goed zingen, het is net of ze een cdtje op hebben gezet.
Maar of het genoeg is qua lied weet ik echt niet. Heel lastig in te schatten.
Qua kwaliteit zou het wmb wel door mogen.
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel...quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu vooral met heel veel grote lege vlakken.
Eentje heet liefde, de andere Spanje.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel stijlvol. Laat ik zo zeggen, er zijn slechtere liedjes van Litouwen die ooit de finale gehaald hebben.
Dat zijn illegale doorverkopers dan waarschijnlijk, de prijzen die hierboven staan zijn heel wat schappelijker.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel...
Something somthing over schoenen die je vandaag aan hebt.quote:
Die zijn van de salade toch?quote:
Maar dat waren absoluut niet de prijzen voor deze juryshow. Ook niet voor de finale trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel...
Jamaar ook al Slovenië, IJsland en Portugal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |