Ja, inderdaad. Ze spreken bij Sky vaak tijdens de race met een bepaalde teambaas en regelmatig is dat Horner. Het is ook wel eens Szafnauer geweest. Rechtstreekse verbinding met de pitwall.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krijgen hun halverwege de race Horner te spreken joh?
Miami toch gezien de TT?quote:
dat vond ik wel jammer gisteren bij Viaplay dat ze niet wisten van het motorprobleem van Perez, waar is dat "racecontrol" dan voor?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze spreken bij Sky vaak tijdens de race met een bepaalde teambaas en regelmatig is dat Horner. Het is ook wel eens Szafnauer geweest. Rechtstreekse verbinding met de pitwall.
Om af en toe een open deur in te trappen?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik wel jammer gisteren bij Viaplay dat ze niet wisten van het motorprobleem van Perez, waar is dat "racecontrol" dan voor?
die Kalff zat daar de vorige races toen ging het wel, denk dat Bleekemolen even aan deze rol moest wennen maar geen excuus als je met zo'n grote ploeg ter plekke bentquote:Op maandag 9 mei 2022 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om af en toe een open deur in te trappen?
Zoals ik al zei: strategie is anticiperen op risico's. Het risico dat er onder een safetycar gefinisht zou zijn was klein (div.briefings over geweest) en dat de auto's er niet tussenuit zouden gaan was eveneens niet groot, gelet op eerdere situaties. En al waren de auto's blijven staan had VER nog altijd een goede kans gehad dat de tussenliggers zelf rap aan de kant zouden gaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij het alsnog kansloos was geweest als de achterblijvers er niet tussenuit waren gehaald.. Er was waarschijnlijk maar 1 manier geweest voor Max/RB om alsnog kampioen te worden (los van technische problemen bij Hamilton) en hierbij zat werkelijk alles mee. Bij een film had iedereen gezegd dat het een totaal ongeloofwaardig einde was
ik stond toen ook al te springen....en pakte vast het vuurwerkquote:Op maandag 9 mei 2022 12:30 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat is dan een perspectiefkwestie. Want toen HAM buiten bleef en VER wel nieuwe sloffen kreeg ging hier het dak er alvast af. En dat was niet omdat het logisch leek van MERC
dan was het ook gewoon gebeurd op het laatste stuk, eensquote:Op maandag 9 mei 2022 12:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: strategie is anticiperen op risico's. Het risico dat er onder een safetycar gefinisht zou zijn was klein (div.briefings over geweest) en dat de auto's er niet tussenuit zouden gaan was eveneens niet groot, gelet op eerdere situaties. En al waren de auto's blijven staan had VER nog altijd een goede kans gehad dat de tussenliggers zelf rap aan de kant zouden gaan.
Dus: was het een zekerheid op succes? Zeker niet. Maar is er optimaal geanticipeerd op de bestaande risico's? Zeker wel, zie de uitkomst.
RC?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
RC aan HAM: Wil je nog naar binnenkomen? HAM: niet deze vraag aan mij stellen, het is jullie call. Erg merkwaardig, Russel had goed gegokt maar ook apart..
Denk dat daar nooit genoeg tijd voor was geweest eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2022 12:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan was het ook gewoon gebeurd op het laatste stuk, eens
Niet crashen is voor Latifi al heel wat.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen coureurs achter zich gehouden die crashten in de laatste rondes, knap inderdaad!
Kwestie van kansberekeningquote:Op maandag 9 mei 2022 13:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Latifi kwam wel vaak in beeld, alsof de Amerikanen zaten te wachten op de crash.
Oh, absoluut niet, maar het is opvallend dat hij altijd naar het team wijst en nooit zijn hand in eigen boezem steekt.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als iemand in het verleden een fout maakte, moet-ie die fout dan blijven maken, omdat-ie anders niet consequent is?
Klopt, maar wel echt dom van Alonso om die chicane af te steken.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:09 schreef Blik het volgende:
Zie net pas dat Stroll in de punten is gekomen op 1 tiende van Alonso vandaan (na 10s straf). Scheelde dus echt niks
Alonso heeft door de chicane af te steken Schumacher uit zijn drs gekregen en zo indirect de crash met Vettel veroorzaakt, net zoals hij indirect verantwoordelijk was voor de SC. Hij had een goede dag.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar wel echt dom van Alonso om die chicane af te steken.
Het is als eerste de call van een coureur, daarna pas die van de pits.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
RC aan HAM: Wil je nog naar binnenkomen? HAM: niet deze vraag aan mij stellen, het is jullie call. Erg merkwaardig, Russel had goed gegokt maar ook apart..
Ja echt he, echt bizar en nooit verwacht.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is als eerste de call van een coureur, daarna pas die van de pits.
Blijkt maar weer dat behoudens een incident, Ham echt niet meer terug gaat komen aan de top. Hij is apathisch geworden sinds deze winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |