abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204677173
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:56 schreef nils7 het volgende:

[..]
Krijgen hun halverwege de race Horner te spreken joh?
Ja, zelfs twee keer gisteren.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_204677203
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:49 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Dat klopt, maar als je kijkt naar Turkije vorig jaar, negeerde hij het advies van die tientallen mensen en dacht hij dat hij het zelf beter wist. Nu wil het team overleggen is het ook niet goed.
Zal ook vast wat frictie en frustratie ontstaan daar, en Hamilton is goed met woorden.

Maar ze hoeven daar ook niet telkens poeslief naar elkaar te zijn, het is de wereldtop in de racewereld.

Maar persoonlijk zou ik er moe van worden als de coureur met fluwelen handschoenen wordt behandeld terwijl de rest van het team telkens door het stof moet.

Dat is bij Max/Marko wel anders.
pi_204677216
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik vind het ook een beetje stuiptrekkingen allemaal maar Olav heeft wel levenslange accreditatie dus die is overal welkom
Welkom is ook een ruim begrip mag je dan de paddock op en heb je vrij toegang tot alle vip ruimtes want teams zullen dat zelf bepalen. Ze willen waarschijnlijk met een beperkte ruimte anderen ook de kans geven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204677218
quote:

[..]
Dat klopt, maar als je kijkt naar Turkije vorig jaar, negeerde hij het advies van die tientallen mensen en dacht hij dat hij het zelf beter wist. Nu wil het team overleggen is het ook niet goed.
Het is nooit goed als het prinsesje niet comfy vooraan rijd, dat is nu wel duidelijk.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_204677227
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:46 schreef daNpy het volgende:

[..]
Op welk punt in de race heeft Perez daadwerkelijk competitief achter Max gereden dan? Dat heb ik ff gemist, maar ik heb niet alles gezien.
dat heeft Perez nog nooit gedaan, die komt gewoon echt tekort.
zowel in de kwali als in de race

het is niet echt leuk om een team maatje van max te zijn
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 9 mei 2022 @ 12:17:05 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204677231
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:15 schreef vipergts het volgende:

[..]
Welkom is ook een ruim begrip mag je dan de paddock op en heb je vrij toegang tot alle vip ruimtes want teams zullen dat zelf bepalen. Ze willen waarschijnlijk met een beperkte ruimte anderen ook de kans geven.
nou ja hij is welkom waar de pers welkom is, zo goed?
pi_204677235
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hopelijk over 3 (?) jaar weer gewoon terug bij Ziggo.
Zonder Olav hoop ik.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 9 mei 2022 @ 12:17:48 #283
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_204677237
Max Max Max, Super Max!

BAM!, heerlijke laatste rondes, mooie race.
pi_204677242
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
nou ja hij is welkom waar de pers welkom is, zo goed?
Ik heb echt geen idee, vroeg me dat gewoon af.
pi_204677245
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:56 schreef nils7 het volgende:

[..]
Krijgen hun halverwege de race Horner te spreken joh?
Dat verbaasde mij eerst ook, maar regelmatig zijn er teambazen in de uitzending van sky/f1 tv.

Best een leuke toevoeging.
  maandag 9 mei 2022 @ 12:20:20 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204677249
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:18 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee, vroeg me dat gewoon af.
quote:
Maar wat kreeg hij nu eigenlijk? “Hij zegt dat ik de tweede ben die het gekregen heeft sinds de introductie, op de achterkant staat ‘500 Grands Prix’. De pas is altijd geldig, dus ik hoef me nooit meer te accrediteren en ik ben altijd overal op het circuit welkom”, legt Mol uit.
https://www.gpblog.com/nl(...)baas-domenicali.html
pi_204677258
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:28 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ja maar niemand weet of Ver gestopt zou zijn. Speculaties. Strategie is een kwestie van risico's uitsluiten cq daar op anticiperen. En men heeft bij MERC daar achteraf gezien niet goed geanticipeerd op de risico's. Simpel zat.

En dat het dit seizoen al 2/5 gp's mis is gegaan met dat anticiperen rondom pitstops, zo uit mijn hoofd, wijst toch zoetjesaan op een trend.
Nee, dat is dus mijn punt. Achteraf bekeken heeft Mercedes natuurlijk de foute beslissing genomen, maar met de informatie die ze toen hadden, konden ze eigenlijk geen kant op. Immers, als Hamilton door een pitstop achter Verstappen zou zijn beland en de race was onder de SC geëindigd, dan was alles verloren. En als de SC-procedure gevolgd zou zijn op de manier zoals ie de jaren voordien steeds gevolgd is, zou de race inderdaad onder de SC geëindigd zijn. Het is dus heel begrijpelijk dat Mercedes gekozen heeft voor track position.

Je kunt dus niet stellen dat het destijds een strategische blunder was. Met de informatie op dat moment was het juist de meest logische optie.
pi_204677272
quote:

[..]
Zoals gezegd, als iemand in het verleden een fout maakte, moet-ie die fout dan blijven maken, omdat-ie anders niet consequent is?
  maandag 9 mei 2022 @ 12:27:10 #289
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204677288
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Olav in het Race-café is echt zo'n hit-or-miss. De ene week is hij een prima toevoeging, de andere week is het vooral heel cringe. Moest wel heel even lachen gisteren :@
Ik hoop ergens stiekem dat ze hem uitnodigen bij viaplay. Bij de shakedown of na de race. Heerlijke tv gaat dat worden
pi_204677299
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja joh, alsof hij Max had mogen inhalen :D

Perez moet oppassen dat hij geen Bottas wordt door te denken dat hij kan en mag winnen van de eerste coureur. Gewoon rol accepteren, genieten en maximaliseren.
Op Sky werd dit tijdens de SC aan Horner gevraagd en die zei in ieder geval geen nee. Hij zei overigens ook geen ja. Hij zei dat dit misschien inderdaad zou gebeuren, afhankelijk van de situatie op dat moment. Stel bijv. dat Perez zou kunnen winnen en Verstappen niet (vanwege z'n oude banden, of een ander probleem), dan zou Perez er voorbij mogen.

Achteraf gezien kun je inderdaad wel concluderen dat de winst er voor Perez sowieso niet had in gezeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 12:28:58 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 12:30:05 #291
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204677316
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:22 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, dat is dus mijn punt. Achteraf bekeken heeft Mercedes natuurlijk de foute beslissing genomen, maar met de informatie die ze toen hadden, konden ze eigenlijk geen kant op. Immers, als Hamilton door een pitstop achter Verstappen zou zijn beland en de race was onder de SC geëindigd, dan was alles verloren. En als de SC-procedure gevolgd zou zijn op de manier zoals ie de jaren voordien steeds gevolgd is, zou de race inderdaad onder de SC geëindigd zijn. Het is dus heel begrijpelijk dat Mercedes gekozen heeft voor track position.

Je kunt dus niet stellen dat het destijds een strategische blunder was. Met de informatie op dat moment was het juist de meest logische optie.
Dat is dan een perspectiefkwestie. Want toen HAM buiten bleef en VER wel nieuwe sloffen kreeg ging hier het dak er alvast af. En dat was niet omdat het logisch leek van MERC
  Moderator / Redactie FP maandag 9 mei 2022 @ 12:30:12 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_204677317
quote:
Toch mooi om zoiets te mogen krijgen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204677319
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zoals gezegd, als iemand in het verleden een fout maakte, moet-ie die fout dan blijven maken, omdat-ie anders niet consequent is?
Nee, maar het is wel typisch bij Mercedes-Hamilton. Ach, als je ouder wordt, overzie je het allemaal niet zo meer natuurlijk
  maandag 9 mei 2022 @ 12:31:52 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204677326
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:15 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Het is nooit goed als het prinsesje niet comfy vooraan rijd, dat is nu wel duidelijk.....
hij zal het gisteren zwaar hebben gehad met al z'n Amerikaanse brothers die kwamen om hem te zien winnen
pi_204677337
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:30 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat is dan een perspectiefkwestie. Want toen HAM buiten bleef en VER wel nieuwe sloffen kreeg ging hier het dak er alvast af. En dat was niet omdat het logisch leek van MERC
Waarbij het alsnog kansloos was geweest als de achterblijvers er niet tussenuit waren gehaald.. Er was waarschijnlijk maar 1 manier geweest voor Max/RB om alsnog kampioen te worden (los van technische problemen bij Hamilton) en hierbij zat werkelijk alles mee. Bij een film had iedereen gezegd dat het een totaal ongeloofwaardig einde was _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 12:33:51 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204677344
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Waarbij het alsnog kansloos was geweest als de achterblijvers er niet tussenuit waren gehaald.. Er was waarschijnlijk maar 1 manier geweest voor Max/RB om alsnog kampioen te worden (los van technische problemen bij Hamilton) en hierbij zat werkelijk alles mee. Bij een film had iedereen gezegd dat het een totaal ongeloofwaardig einde was _O_
Plot amour :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204677357
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Niet met je eens. Door Hamilton niet te pitten, werd het voor RB een no-brainer. Als ze Hamilton wel hadden binnen gehaald, had RB 15 seconden gehad om een beslissing te nemen en hadden ze hoogstwaarschijnlijk dezelfde call gemaakt. De druk had hoe dan ook bij RB gelegen. Hamilton buiten laten was een tactisch hele zwakke beslissing.

Het is koe trouwens, niet stier.
Moet ik je nou echt uitleggen waarom ik schreef over achteraf de stier in de kont kijken? Iets met een Bull? :P

RBR had sowieso gedaan wat Hamilton niet deed. Was Hamilton binnen gekomen, dan was Verstappen buiten gebleven. Ook bij RBR konden ze immers niet weten dat de race niet onder de SC zou eindigen, dus ook RBR zou voor track position gekozen hebben.
  maandag 9 mei 2022 @ 12:35:59 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204677362
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
ik blijf erbij dat Hamilton z'n positie had kunnen verdedigen, als het andersom was geweest was dat wel gelukt denk ik
pi_204677363
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]
dat heeft Perez nog nooit gedaan, die komt gewoon echt tekort.
zowel in de kwali als in de race

het is niet echt leuk om een team maatje van max te zijn
Zijn probleem is niet dat hij teamgenoot is van Max, maar dat hij tot de slechtste coureurs van het veld behoort.
pi_204677383
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Niet met je eens. Door Hamilton niet te pitten, werd het voor RB een no-brainer. Als ze Hamilton wel hadden binnen gehaald, had RB 15 seconden gehad om een beslissing te nemen en hadden ze hoogstwaarschijnlijk dezelfde call gemaakt. De druk had hoe dan ook bij RB gelegen. Hamilton buiten laten was een tactisch hele zwakke beslissing.

Het is koe trouwens, niet stier.
Probeer je nu te beweren dat RBR in AD bewust gekozen zou hebben om tegelijk met Hamilton te pitten? Vier rondes voor het einde?

Nee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')