Net een soort van kermis/circus.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:34 schreef einzeinz het volgende:
Ziet er eigenlijk best nog gemoedelijk uit. Ik ben gerust en de beurzen blijkbaar ook wel.
Komt door al het stress eten.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:56 schreef heywoodu het volgende:
Ah, daar is Putin. Met extra vette kop vandaag, allemachtig.
quote:Op maandag 9 mei 2022 09:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja precies, Duits klinkt op harde toon wel indrukwekkend, Russisch vooral alsof je zowel dronken bent als een beroerte hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 09:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja precies, Duits klinkt op harde toon wel indrukwekkend, Russisch vooral alsof je zowel dronken bent als een beroerte hebt.
Hoe lang doet zo'n intercontinentale raket er eigenlijk over?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Duurt even voor die raketten hier zijn
Ik ga echt lachen als er eentje stuk gaat en ze hem met een trekker moeten afslepenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die hangen achter Oekraïense tractoren
Hahaha dat zou geniaal zijn ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als er eentje stuk gaat en ze hem met een trekker moeten afslepen
Half uurtje vanaf Rusland naar het vasteland van de VS. Zal een minuutje of 10 voor West Europa zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe lang doet zo'n intercontinentale raket er eigenlijk over?
Waar kijk je?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:56 schreef heywoodu het volgende:
Ah, daar is Putin. Met extra vette kop vandaag, allemachtig.
Als je de totale tijd t, deelt door een factor x waardoor je op de t = 1/2 uit komt. En dat dan vermenigvuldigen met x. Dan weet je het.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe lang doet zo'n intercontinentale raket er eigenlijk over?
Mooi. Maar ik vind het ook wel vreemd. Putin wist natuurlijk best dat de hele wereld dit in de gaten houdt. Dat hij geen dreigende taal uit op enige manier, zou ook als zwakheid opgenomen kunnen worden. Dat zou hij niet willen, als hij sterk kon zijn, lijkt me.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:35 schreef capricia het volgende:
Mooi. Geen escalatie dus. Gewoon een Russische feestdag.
De nukes heb je ieder jaar, komen zo ook wel.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Momo het volgende:
Nou geen nukes of krijgsgevangen of wat dan ook waar bepaalde mensen het over hadden?
Er zullen vast wel genoeg countersnipers op de daken liggen.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:38 schreef einzeinz het volgende:
Iemand die het aandurft om Poetin af te knallen? Zit wel opvallend in het zicht, beetje scherpschutter knalt hem zo neer.
Die komen als laatste volgens mijquote:Op maandag 9 mei 2022 09:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De nukes heb je ieder jaar, komen zo ook wel.
De Russen hebben nog maar weinig vliegend materiaal toch? Dacht dat ik ergens gelezen heb dat er best veel neergeschoten/neergestort waren.quote:
Steven Seagal zou dat normaal wel doen, maar die is een beetje de weg kwijt tegenwoordig.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:38 schreef einzeinz het volgende:
Iemand die het aandurft om Poetin af te knallen? Zit wel opvallend in het zicht, beetje scherpschutter knalt hem zo neer.
Moet je ook helemaal niet willen.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:38 schreef einzeinz het volgende:
Twee x de helft?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als je de totale tijd t, deelt door een factor x waardoor je op de t = 1/2 uit komt. En dat dan vermenigvuldigen met x. Dan weet je het.
Er vliegt wel geregeld wat Russisch materiaal in de lucht, telt dat ook?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Russen hebben nog maar weinig vliegend materiaal toch? Dacht dat ik ergens gelezen heb dat er best veel neergeschoten/neergestort waren.
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:41 schreef hangtime het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen.
Grote kans dat er nog een veel grotere idioot dan Poetin het daarna overneemt.
Ow echt? Wat heeft ie dan?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Steven Seagal zou dat normaal wel doen, maar die is een beetje de weg kwijt tegenwoordig.
Nee joh, Rusland is oppersterk in de lucht. 't is gewoon te slecht weer om te vliegen...quote:Op maandag 9 mei 2022 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Russen hebben nog maar weinig vliegend materiaal toch? Dacht dat ik ergens gelezen heb dat er best veel neergeschoten/neergestort waren.
Je zou denken dat Poetin zeldzaam wreed is. Maar de verhalen gaan dat zijn nr 2 nog verder van huis is op dat gebied.quote:
Ja. Het is te slecht weer inderdaad. Piloten worden verblind door de zon als ze toch gaan vliegenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nee joh, Rusland is oppersterk in de lucht. 't is gewoon te slecht weer om te vliegen...
Maar de nr.2 is lang niet altijd degene die de macht overneemt. Beria kwam na Stalin ook niet aan de macht.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je zou denken dat Poetin zeldzaam wreed is. Maar de verhalen gaan dat zijn nr 2 nog verder van huis is op dat gebied.
Oh jij denkt dat de oppositie dan ineens aan de macht komt?quote:
Welnee joh. Gewoon dat groepje extreme haviken uit de weg ruimen (Putin, Sjoigoe, Gerasimov (hoogste militair) en de baas van de FSB, Alexander Bortnikov) en je bent er zowat. Lavrov hoort bijvoorbeeld al geeneens tot het groepje absolute insiders waar Putin op vertrouwd. Schijnt dat hij zelfs verrast was door de inval in Oekraïne en van niets wist.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:41 schreef hangtime het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen.
Grote kans dat er nog een veel grotere idioot dan Poetin het daarna overneemt.
Hij gaat natuurlijk niet zijn kaarten op tafel leggen.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik vind het ook wel vreemd. Putin wist natuurlijk best dat de hele wereld dit in de gaten houdt. Dat hij geen dreigende taal uit op enige manier, zou ook als zwakheid opgenomen kunnen worden. Dat zou hij niet willen, als hij sterk kon zijn, lijkt me.
Waar staat dat?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:46 schreef hangtime het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat de oppositie dan ineens aan de macht komt?
Waarom zou dat?quote:Als Poetin neergeschoten wordt, krijgt het westen direct de schuld en zal Poetins vervanger wraak gaan nemen.
Ook in de inner circle zijn facties en krachten aan het werk en het is helemaal niet gezegd dat er na de dood van Poetin niet een gematigder figuur aan de macht komt. Je kunt je bijvoorbeeld afvragen hoe Poetin in zo'n situatie überhaupt dood kon gaan en wie daar belang bij had...quote:Die komt uit zijn inner circle en is niet voor niets nu geen leider. Dan mag je maar hopen dat zijn IQ hoog genoeg is om niet direct kernwapens af te vuren...
Dit leek mij heel erg toespraak voor zijn eigen bevolking. Niet als dreiging voor de NATO.(En daar is deze dag ook niet bedoeld voor.)quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik vind het ook wel vreemd. Putin wist natuurlijk best dat de hele wereld dit in de gaten houdt. Dat hij geen dreigende taal uit op enige manier, zou ook als zwakheid opgenomen kunnen worden. Dat zou hij niet willen, als hij sterk kon zijn, lijkt me.
Dit is ook alleen maar rechtdoor he. Achter de schermen gaat het 100% een paar keer foutquote:Op maandag 9 mei 2022 09:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tot dusverre lijken de bestuurders van de militaire voertuigen een onrussisch goede voertuigbeheersing te hebben, er is nog niemand geslipt, omgevallen, tegen de andere tanks geklapt of per ongeluk het publiek ingereden.
Truequote:Op maandag 9 mei 2022 09:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar de nr.2 is lang niet altijd degene die de macht overneemt. Beria kwam na Stalin ook niet aan de macht.
Misschien komt ie morgen met de mobilisatiequote:Op maandag 9 mei 2022 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit leek mij heel erg toespraak voor zijn eigen bevolking. Niet als dreiging voor de NATO.(En daar is deze dag ook niet bedoeld voor.)
Maar ja. Dat is wat ik nu achteraf zie.
Ik vond het vrij mak, eigenlijk. Dat had ik gewoon niet verwacht. Een paar opmerkingen die niet eens speldenprikken te noemen waren. Er was veel meer van verwacht, volgens mij.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit leek mij heel erg toespraak voor zijn eigen bevolking. Niet als dreiging voor de NATO.(En daar is deze dag ook niet bedoeld voor.)
Maar ja. Dat is wat ik nu achteraf zie.
Nog niet, toch benieuwd welke datum ze nu weer gaan verzinnen.quote:
Ik zag net ook al wat glorieuze torsiestaven voorbij komen.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kameraad Igor, plaats ook camera onder vrachtwagen! Imperialistische honden zullen beven als ze machtige cardanas zien draaien!
Shit, dan moet ik weer aan het werk.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet, toch benieuwd welke datum ze nu weer gaan verzinnen.
Ik vond het zelfs een mooie toespraak.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het vrij mak, eigenlijk. Dat had ik gewoon niet verwacht. Een paar opmerkingen die niet eens speldenprikken te noemen waren. Er was veel meer van verwacht, volgens mij.
Ach de wereld vergaat elk jaar wel 2 keer volgens de voorspellingenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet, toch benieuwd welke datum ze nu weer gaan verzinnen.
Nope. Wat handjes schudden en aan de vodkaquote:Op maandag 9 mei 2022 09:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Er zal nog wel een eindspeech komen toch?
Ik vond het eigenlijk een niet heel coherente toespraak. Hij ging nogal van de hak op de tak, vond ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs een mooie toespraak.
Vergelijkbare draaicirkel met een olietankerquote:Op maandag 9 mei 2022 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
Wat voor draaicircel hebben die trucks met ICBM's wel niet?
Ik leef denk ik in een andere dimensie? Bitcoin zit zo'n beetje op het laagste punt in maanden en ASML gaat ook niet erg lekker...quote:Op maandag 9 mei 2022 09:55 schreef einzeinz het volgende:
Beurzen precies wel gerust gesteld. Veel groen vandaag.
Crypto doet het ook aardig.
Heb je hem ooit grove taal horen uitslaan?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het vrij mak, eigenlijk. Dat had ik gewoon niet verwacht. Een paar opmerkingen die niet eens speldenprikken te noemen waren. Er was veel meer van verwacht, volgens mij.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt? Jij bekijkt het op 1 of 3 maanden zeker?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik leef denk ik in een andere dimensie? Bitcoin zit zo'n beetje op het laagste punt in maanden en ASML gaat ook niet erg lekker...
Ja, zie alpeko in NWS / Oorlog in Oekraïne #351quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Starhopper het volgende:
Wtf. Zit er nou iemand met een panterprintjasje bij Poetin?
Ziet er uit als een neergeslagen hondje.quote:
Morbide obesitas.quote:
Grof niet, maar er komt genoeg enge woorden uitquote:
Waar? NOS stream is klaar.quote:
Omdat je misschien de beeldspraak en voorbeelden vanuit Rusland niet kent? Het verhaal is coherent met de Kremlin doctrine en hoe zij de wereld zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een niet heel coherente toespraak. Hij ging nogal van de hak op de tak, vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |