Ik vond het eigenlijk een niet heel coherente toespraak. Hij ging nogal van de hak op de tak, vond ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs een mooie toespraak.
Vergelijkbare draaicirkel met een olietankerquote:Op maandag 9 mei 2022 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
Wat voor draaicircel hebben die trucks met ICBM's wel niet?
Ik leef denk ik in een andere dimensie? Bitcoin zit zo'n beetje op het laagste punt in maanden en ASML gaat ook niet erg lekker...quote:Op maandag 9 mei 2022 09:55 schreef einzeinz het volgende:
Beurzen precies wel gerust gesteld. Veel groen vandaag.
Crypto doet het ook aardig.
Heb je hem ooit grove taal horen uitslaan?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het vrij mak, eigenlijk. Dat had ik gewoon niet verwacht. Een paar opmerkingen die niet eens speldenprikken te noemen waren. Er was veel meer van verwacht, volgens mij.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt? Jij bekijkt het op 1 of 3 maanden zeker?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik leef denk ik in een andere dimensie? Bitcoin zit zo'n beetje op het laagste punt in maanden en ASML gaat ook niet erg lekker...
Ja, zie alpeko in NWS / Oorlog in Oekraïne #351quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Starhopper het volgende:
Wtf. Zit er nou iemand met een panterprintjasje bij Poetin?
Ziet er uit als een neergeslagen hondje.quote:
Morbide obesitas.quote:
Grof niet, maar er komt genoeg enge woorden uitquote:
Waar? NOS stream is klaar.quote:
Omdat je misschien de beeldspraak en voorbeelden vanuit Rusland niet kent? Het verhaal is coherent met de Kremlin doctrine en hoe zij de wereld zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een niet heel coherente toespraak. Hij ging nogal van de hak op de tak, vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |