Dit leek mij heel erg toespraak voor zijn eigen bevolking. Niet als dreiging voor de NATO.(En daar is deze dag ook niet bedoeld voor.)quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik vind het ook wel vreemd. Putin wist natuurlijk best dat de hele wereld dit in de gaten houdt. Dat hij geen dreigende taal uit op enige manier, zou ook als zwakheid opgenomen kunnen worden. Dat zou hij niet willen, als hij sterk kon zijn, lijkt me.
Dit is ook alleen maar rechtdoor he. Achter de schermen gaat het 100% een paar keer foutquote:Op maandag 9 mei 2022 09:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tot dusverre lijken de bestuurders van de militaire voertuigen een onrussisch goede voertuigbeheersing te hebben, er is nog niemand geslipt, omgevallen, tegen de andere tanks geklapt of per ongeluk het publiek ingereden.
Truequote:Op maandag 9 mei 2022 09:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar de nr.2 is lang niet altijd degene die de macht overneemt. Beria kwam na Stalin ook niet aan de macht.
Misschien komt ie morgen met de mobilisatiequote:Op maandag 9 mei 2022 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit leek mij heel erg toespraak voor zijn eigen bevolking. Niet als dreiging voor de NATO.(En daar is deze dag ook niet bedoeld voor.)
Maar ja. Dat is wat ik nu achteraf zie.
Ik vond het vrij mak, eigenlijk. Dat had ik gewoon niet verwacht. Een paar opmerkingen die niet eens speldenprikken te noemen waren. Er was veel meer van verwacht, volgens mij.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit leek mij heel erg toespraak voor zijn eigen bevolking. Niet als dreiging voor de NATO.(En daar is deze dag ook niet bedoeld voor.)
Maar ja. Dat is wat ik nu achteraf zie.
Nog niet, toch benieuwd welke datum ze nu weer gaan verzinnen.quote:
Ik zag net ook al wat glorieuze torsiestaven voorbij komen.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kameraad Igor, plaats ook camera onder vrachtwagen! Imperialistische honden zullen beven als ze machtige cardanas zien draaien!
Shit, dan moet ik weer aan het werk.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet, toch benieuwd welke datum ze nu weer gaan verzinnen.
Ik vond het zelfs een mooie toespraak.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het vrij mak, eigenlijk. Dat had ik gewoon niet verwacht. Een paar opmerkingen die niet eens speldenprikken te noemen waren. Er was veel meer van verwacht, volgens mij.
Ach de wereld vergaat elk jaar wel 2 keer volgens de voorspellingenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet, toch benieuwd welke datum ze nu weer gaan verzinnen.
Nope. Wat handjes schudden en aan de vodkaquote:Op maandag 9 mei 2022 09:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Er zal nog wel een eindspeech komen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |