Sowieso dit gezelschapquote:Op maandag 9 mei 2022 09:24 schreef alpeko het volgende:
Die gast met dat dierenprint jasje... lijkt wel een verdwaalde toerist
Fantastisch, en Poetin denkt dat het hele volk thuis naar zijn toespraak luistert. Zou graag zijn rewctie zien als iemand hem dit vertelt.quote:
Nice! Ik kijk nu ookquote:Op maandag 9 mei 2022 09:25 schreef capricia het volgende:
Wel prettig. Gewoon live op de NOS. Met ondertiteling!
Zou die doomsdayplane van hem kaduuk zijn of is ie bang voor een piloot Von Stauffenberg?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
Ook grappig dat de vliegtuigenshow al niet meer doorgaat vanwege "het weer".En dat terwijl Poetin met zijn opgezwollen kop gewoon in de zon zijn verhaaltje staat te vertellen.
Dat je ineens een rood laserpuntje op z'n hoofd zietquote:Op maandag 9 mei 2022 09:26 schreef Zwoerd het volgende:
Zou mooi zijn als hij opeens in elkaar zakt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je ineens een rood laserpuntje op z'n hoofd ziet
De ene helft kan na afloop linea recta de kist in, de andere helft met het busje terug naar de dagbesteding.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sowieso dit gezelschap
[ afbeelding ]
Een kwart is opgebaard.
Gewoon acteurs in uniformenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De ene helft kan na afloop linea recta de kist in, de andere helft met het busje terug naar de dagbesteding.
quote:
Oohja. Lol. Ik weet al die namen nietquote:Op maandag 9 mei 2022 09:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze? Dat is minister van defensie Shoigu. We zoeken hoofd van de generale staf Gerasimov, die gewond zou zijn geraakt in Oekraïne.
Dit was het volgens mij ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Was dit het? Volgt er nog meer speech, of is het nu alleen langsmarcherende soldaatjes en dadelijk wat materieel en klaar?
Dit was het.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Was dit het? Volgt er nog meer speech, of is het nu alleen langsmarcherende soldaatjes en dadelijk wat materieel en klaar?
Ik dacht ook dat het die was.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja. Lol. Ik weet al die namen niet
De grote leider van weleer was ook wel charismatischer dan Poetin.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Komt door de taal. Duits klinkt zo eng.
Ja precies, Duits klinkt op harde toon wel indrukwekkend, Russisch vooral alsof je zowel dronken bent als een beroerte hebt.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Komt door de taal. Duits klinkt zo eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |