Het is geen angst voor onszelf, maar angst dat Poetin een escalatie van de oorlog in Oekraïne gaat aankondigen, waardoor er nog meer slachtoffers gaan vallen.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:14 schreef Nielsch het volgende:
Wat zit iedereen toch met die fucking domme parade. Vooral schone schijn terwijl de ene helft van de Russische soldaten in Oekraïne dood of gevangen is en de andere helft is burgers aan het neerschieten en verkrachten omdat ze het van de Oekraïnse soldaten niet kunnen winnen. Niet zo bang zijn voor die achterlijke gek in het Kremlin. Tis een laffe hond die vroeg of laat een spuitje zal krijgen.
Oh, daar ga ik niet over.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gewoon in de OP plaatsen voortaan.
Nou, omdat ze teveel verliezen hebben tijdens die vooruitgang.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zou kunnen natuurlijk maar ik zie de logica er niet van, ik zie het meer als bangmakerij.
En ze boeken nu ook vooruitgang, het is niet dat ze aan de verliezende hand zijn dus waarom een algehele mobilisatie inzetten?
Hoe laat is dat hier?quote:Op maandag 9 mei 2022 07:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Om 9:55 lokale tijd begint het programma
Dit ja. Zo zie ik het ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zal wel een lul speech worden over hoe ze de regio vol met nazi’s hebben verslagen.
Poetin gaat echt geen oorlog verklaren op een zogenaamde Bevrijdingsdag, dat is zelfs voor Poetin net iets te tegenstrijdig.
Maar rooskleurige verhalen over hoe het verloopt tijdens de speciale operatie en dat soort shit, ongetwijfeld.
Over twee weken is het dan opeens volledige mobilisatie, dat lijkt mij een stuk logischer.
Dat er nog steeds veel debielen in Rusland zijn die daar klakkeloos achter staan gaat voor mij verder dan “ja maar 16/7 propaganda, dus..” qua verklaring.
Vind het maar vreemd en denk dat veel Russen gewoon een nazi complex hebben.
24 februari 2022quote:
Ze verliezen alles lees ik, en Oekraïne boekt het ene succes na het andere.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:18 schreef Wantie het volgende:
Nou, omdat ze teveel verliezen hebben tijdens die vooruitgang.
Oohja, die gaan vandaag provoceren in Berlijnquote:
Kijk eens goed rechts vooraan.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:32 schreef Starhopper het volgende:
Oohja, die gaan vandaag provoceren in BerlijnBeter pakken ze die lui op en gooien ze die lui op het vliegtuig naar Moskou.
Sterker nog, Oekraïne heeft de oorlog al gewonnen zonder dat ze de oorlog (al) hebben gewonnen.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:29 schreef Za het volgende:
[..]
Ze verliezen alles lees ik, en Oekraïne boekt het ene succes na het andere.
Kunnen we de situatie niet als gewonnen door Oekraïne verklaren inmiddels?
We waren erbij. Een voorrechtquote:Op maandag 9 mei 2022 08:12 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nog even tot het einde van de wereld zoals we hem nu kennen.
Ik verwacht er ook niet al te veel van vandaag. Iets van een "algehele mobilisatie" oid afkondigen of Oekraïne de oorlog verklaren zou zeggen dat het niet al te best gaat met de Speciale Militaire Operatie, en dat kan natuurlijk niet als het eea al geheel volgens plan zou gaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zal wel een lul speech worden over hoe ze de regio vol met nazi’s hebben verslagen.
Poetin gaat echt geen oorlog verklaren op een zogenaamde Bevrijdingsdag, dat is zelfs voor Poetin net iets te tegenstrijdig.
Maar rooskleurige verhalen over hoe het verloopt tijdens de speciale operatie en dat soort shit, ongetwijfeld.
Dat is iets wat al een kleine 80 jaar gecultiveerd wordt daar denk ik.quote:Over twee weken is het dan opeens volledige mobilisatie, dat lijkt mij een stuk logischer.
Dat er nog steeds veel debielen in Rusland zijn die daar klakkeloos achter staan gaat voor mij verder dan “ja maar 16/7 propaganda, dus..” qua verklaring.
Vind het maar vreemd en denk dat veel Russen gewoon een nazi complex hebben.
mwa, hij noemt het sturen van nazi's naar Oekraïne om een joodse man af te knallen "denazificeren", dus qua tegenstrijdigheid zou het mij niets verbazen.quote:
sja, maar hoelang duurt het voordat de Russen dat toegeven?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterker nog, Oekraïne heeft de oorlog al gewonnen zonder dat ze de oorlog (al) hebben gewonnen.
Ik heb geen idee hoeveel mensen hij nog in kan zetten.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, omdat ze teveel verliezen hebben tijdens die vooruitgang.
Nu al plukken ze soldaten uit andere regio's en landen om deze oorlog te kunnen voeren.
Nu al dronken?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:30 schreef Bensel het volgende:
hmm.. wat als putin (of zijn generaals) een atoombom in moskou af laten gaan vandaag... Als false flag, of ultieme uitweg voor Putin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |