Ik wacht eerst nog op bevestiging van een betrouwbare bron voor ik dat voor waarheid aanneem.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:08 schreef vosss het volgende:
Algehele mobilisatie zo het zich laat uit zien dus.
Fraaie boel.
Ik wil potdomme mijn leventje gewoon gezapig uit kunnen leven. Ik heb dit soort kutzooi niet nodig
Dat twitterpapiertje? Dat is een fotosoepfake.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik wacht eerst nog op bevestiging van een betrouwbare bron voor ik dat voor waarheid aanneem.
Lijkt me ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat twitterpapiertje? Dat is een fotosoepfake.
Dat is trouwens exact de reden waarom Rusland ook niet voor mobilisatie kan gaan. Ook Rusland heeft gewoon personeel nodig in banken, supermarkten, logistiek, etc. Juist nu.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
We kampen nu al met een enorm personeelstekort. Ga je ook nog eens alle 17-20 jarigen uit de arbeidsmarkt en onderwijs trekken...
Dat zullen dan eerder T-34's dan T-14's gaan zijn; high-tech produceren zit er op dit moment in Rusland niet meer in.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een officiele oorlogsverklaring lijkt me veel logischer vandaag. Dat is sowieso de eerste nodige stap (volgens hun eigen grondwet meen ik) om uberhaupt te gaan mobiliseren. Met een officiele oorlogsverklaring kan Poetin ook fabrieken een order geven om oorlogsmaterieel te produceren.
jaquote:Op maandag 9 mei 2022 06:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is trouwens exact de reden waarom Rusland ook niet voor mobilisatie kan gaan. Ook Rusland heeft gewoon personeel nodig in banken, supermarkten, logistiek, etc. Juist nu.
Ja das ook weer zo...quote:Op maandag 9 mei 2022 06:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ja
aan de andere kant het argument dat als het Kremlin voor logica had gekozen, we de afgelopen periode niet hadden gezien wat we gezien hebben.
Ik ken ZA nog uit Covid die doet het alleen voor de aandacht.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:47 schreef hangtime het volgende:
[..]
Poetin gaat de namen van zijn trollen leger vrijgeven.
Za schijnt als eerste genoemd te worden.
Een oorlogsverklaring op de dag dat ze de vrijheid vieren?quote:Op maandag 9 mei 2022 06:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een officiele oorlogsverklaring lijkt me veel logischer vandaag. Dat is sowieso de eerste nodige stap (volgens hun eigen grondwet meen ik) om uberhaupt te gaan mobiliseren. Met een officiele oorlogsverklaring kan Poetin ook fabrieken een order geven om oorlogsmaterieel te produceren.
Je bedoelt overwinning.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een oorlogsverklaring op de dag dat ze de vrijheid vieren?
Ik zie de logica niet.
De oorlog verklaren zodat ze definitief de nazi's kunnen verslaan ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2022 07:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een oorlogsverklaring op de dag dat ze de vrijheid vieren?
Ik zie de logica niet.
Het zou kunnen natuurlijk maar ik zie de logica er niet van, ik zie het meer als bangmakerij.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oorlog verklaren zodat ze definitief de nazi's kunnen verslaan ofzo?
Ja dat, ik weet ook niet hoe die dag gevierd wordt in Rusland.quote:
Zie het als Piemelcompensatie.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Om 9:55 lokale tijd begint het programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |