Vind ik ook. Hij kan heel enthousiast zijn over dingen (komt dan soms niet uit zijn woorden van enthousiasme, heel oprecht), maar is ook eerlijk als hij iets niks vindt.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Prettig type vind ik dat.
Zijn reactievideos zijn altijd fijn.
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Expert Caroline van der Plas komt ook duiden.Kerrolain heeft toch helemaal geen tijd voor al die media de hele tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorm vermoeiende rubriek is dat zeg, aandachtsgeile propagandamachine![]()
Klinkt ook erg goedquote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
https://youtube.com/shorts/FEzTZVR8PwE?feature=share
Ziet er prima uit overigens.
Ja, maar dan kan ik me voorstellen dat mensen denken bij dit filmpje 'saai, die lampen bewegen niet eens ofzo', terwijl op dit stuk dat ook niet nodig is want je ziet haar dan op tv van dichtbij en met die oranje dinges/zon op de achtergrond enzo. Dat eromheen is op dat stukje volgens mij niet eens zichtbaar. Op andere momenten beweegt het wel. Op tv gebeurt er veel meer door de camerashots.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
https://youtube.com/shorts/FEzTZVR8PwE?feature=share
Ziet er prima uit overigens.
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Expert Caroline van der Plas komt ook duiden.Caroline is naar eigen zeggen fan en kijkt altijd, dus ik verwacht wel wat positieve opmerkingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oh huh ik dacht dat die post hier niet was doorgekomenquote:
Stukje dat we kennen+het eindequote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef hole1988 het volgende:
vanaf 2:00 S10
https://video.hole1988.nl(...)m3u8?idasset=6531914
Ik kijk nietquote:Op maandag 9 mei 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Hier ook even
[..]
Stukje dat we kennen+het einde
Neequote:
Mooi hè het einde?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Hier ook even
[..]
Edit:
[ twitter ]
Ik ben gerustgesteldquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi hè het einde?
De meesten hier al wat meer gerustgesteld?
Ja, maar het klopte niet helemaal met wat ik in mijn hoofd had. Matt had het steeds over een lichtje dat steeds kleiner werd en een beetje flikkerde op het einde en dat zag ik niet echt terug. Hij refereerde volgens mij op een moment naar de video waar op het einde dat licht op haar gezicht wegvaagtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi hè het einde?
De meesten hier al wat meer gerustgesteld?
In de eerste rehearsal was dat lichtje er! Heb ik ook gezien. Achterin. Beetje oranje. Maar het leidde misschien wat te veel af van haar prachtige close up. Want die blik doet ze zó mooi aan het eind (en vaker in het lied).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:24 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, maar het klopte niet helemaal met wat ik in mijn hoofd had. Matt had het steeds over een lichtje dat steeds kleiner werd en een beetje flikkerde op het einde en dat zag ik niet echt terug. Hij refereerde volgens mij op een moment naar de video waar op het einde dat licht op haar gezicht wegvaagt
En ik maar zoekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In de eerste rehearsal was dat lichtje er! Heb ik ook gezien. Achterin. Beetje oranje. Maar het leidde misschien wat te veel af van haar prachtige close up. Want die blik doet ze zó mooi aan het eind (en vaker in het lied).
Opeens klinkt het als gejengel. En die regie :/ en dat eerste stukje lopen ziet er ook heel slungelig uit. En einde mag ook wel iets lagere toon.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Hier ook even
[..]
Edit:
[ twitter ]
Als die laatste noot ook in de Spaanse beelden zat was het maar een klein schuivertje, want mij is daar niks opgevallen, was gewoon mooi. Met of zonder schuivertje zal het dus wel goedkomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:46 schreef Greys het volgende:
Het eeeeenige dat de cameradudes morgen ff moeten fixen is dat kleine cameraschuivertje tijdens de laatste noot. Want dat was er eerder niet en ziet eruit alsof het ook niet hoorde. Maar kniesoor, als het blijft is het alsnog prima maar dit is simpel te regelen.
Gelukkig hadden ze Samantha Steenwijk niet uitgenodigdquote:Op maandag 9 mei 2022 20:13 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig songfestival kenner. Net als fan van Max Verstappen.
Cameraschuivertje he.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als die laatste noot ook in de Spaanse beelden zat was het maar een klein schuivertje, want mij is daar niks opgevallen, was gewoon mooi. Met of zonder schuivertje zal het dus wel goedkomen.
Ja dit zei ik gisteren ook al, dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Cameraschuivertje he.
Niet haar schuld dus, er is iets met een shot.
Stien schuift aan het eind best een stukkie naar links door het beeld. Zie onder, dan zie je wat ik bedoel. Dat was in de middagversie niet en ik vind het best storend maar als het jou niet was opgevallen dan valt het vast mee.
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon slechte cameramannen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef Meridiaan het volgende:
Toch vind ik het zo gek dat dat gebeurt met de camera steeds. Ze hebben toch een eigen regisseur?
Je ziet ook in het complete optreden dat ze een paar keer wat te laat zijn bij het switchen van camera. Snap dat ook niet want volgens mij staat dat automatisch ingesteld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef Meridiaan het volgende:
Toch vind ik het zo gek dat dat gebeurt met de camera steeds. Ze hebben toch een eigen regisseur?
Dit heb ik nu al dagen. Ik voel het gewoon niet. Terwijl ik haar en het liedje zelf tof vind.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik hou er ook zeker rekening mee dat sommigen hier morgenavond zeggen 'oh ja wel gewoon mooi maar had er iets meer van verwacht' en dat kan. Ook omdat de verwachtingen in z'n totaal misschien veel te groots waren ivm haar creatieve team. Maar ik vind dat dus juist heel goed te zien dat erover nagedacht is. En het is classy en past heel goed bij haar en het lied en zij vindt dit geweldig en dat is het belangrijkst en met haar close ups pakt ze je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Maar wel heel statisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:13 schreef Andromache het volgende:
Dit klinkt echt wel ontzettend goed, hoor.
Geen last van, maar kan begrijpen dat dat niet je smaak is.quote:
Zelfs als de staging, randzaken etc niet geweldig is moet de finale hiermee wel gehaald kunnen worden, lijkt mij.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan nog gecorrigeerd worden naar de finale als het echt zo is. Onze @:greys was het daar ook helemaal niet mee eens.
Dat de reacties hier misschien soms wat negatief zijn, betekent niet dat we laatste worden hè. WE willen gewoon allemaal het beste voor het optreden, omdat naast het liedje zelf er nog veel details zijn om de score omhoog te krikken (zie de Common Linnets)
Halve finale gaan we winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs als de staging, randzaken etc niet geweldig is moet de finale hiermee wel gehaald kunnen worden, lijkt mij.
Ook met een eigen regisseur ben je afhankelijk van degene die die camera bedient.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef Meridiaan het volgende:
Ja uiteraard, het gaat meer om de vraag of het Top 10 gaat worden. Want dat zit er op zich wel in.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs als de staging, randzaken etc niet geweldig is moet de finale hiermee wel gehaald kunnen worden, lijkt mij.
Lijkt me niet, Oekraine zit er bij toch?quote:
Dat is leuk voor de buhne, ik vind het vooral belangrijk om er lekker bij te zijn en dat mensen tevreden zijn over het lied en volgens mij hebben WE dat wel bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja uiteraard, het gaat meer om de vraag of het Top 10 gaat worden. Want dat zit er op zich wel in.
Die gaan de jury niet winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Oekraine zit er bij toch?
Erbij zijn etc is allemaal leuk, maar je doet altijd mee om te winnen. 10de, 11de worden, tja zegt mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de buhne, ik vind het vooral belangrijk om er lekker bij te zijn en dat mensen tevreden zijn over het lied en volgens mij hebben WE dat wel bereikt.
Maar wel de televote.quote:
Daar twijfel ik ook aan. Ook al zouden ze de televote winnen, dan is dat niet voldoende als ze 4de ofzo worden bij de juries.quote:
Idd zesjescultuur van Nederland weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Erbij zijn etc is allemaal leuk, maar je doet altijd mee om te winnen. 10de, 11de worden, tja zegt mij niet zoveel.
Daarom ben ik ook wel benieuwd naar de reacties na vanavond. Wij zijn het nummer ondertussen al gewend en focussen alleen op de staging. Genoeg mensen die vanavond het nummer ook voor het eerst horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de buhne, ik vind het vooral belangrijk om er lekker bij te zijn en dat mensen tevreden zijn over het lied en volgens mij hebben WE dat wel bereikt.
Oh dat sowieso, we sturen een inzending waar zeker een publiek voor zal zijn en waar we trots op mogen zijn. Ik had ook al eens gepost dat het geen schande is als we een vergelijkbare uitslag krijgen als Mercy, Loin D’ici, Kedvesem, Sebi en dat soort inzendingen, want dat zou in historisch perspectief niet ongebruikelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk kijken we toch gewoon voor een leuke show?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Erbij zijn etc is allemaal leuk, maar je doet altijd mee om te winnen. 10de, 11de worden, tja zegt mij niet zoveel.
Zo'n topinzending als Polen 2014 zullen we nooit meer krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk kijken we toch gewoon voor een leuke show?
WE KIJKEN EN GAAN VOOR DE WINST ALTIJD!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk kijken we toch gewoon voor een leuke show?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
S10 op Radio 2 over de juryrehearsal:
- Ze is tevreden over gisteravond
- Ze was op het begin wat zenuwachtig, en toen op een gegeven moment zette ze een knop om in haar hoofd en dacht ze "fack it, ik ga het gewoon doen" (volgens mij had @:Greys dit door)
- Ze vond het leuk en is nu niet echt zenuwachtig, maar vooral hyped omdat ze het gisteren zo leuk vond. Ze wil weer terug het podium op!
Dat is waar. Maar ik dacht dat het -zoals Em hierboven volgens mij ook beschreef- toch grotendeels geautomatiseerde processen waren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook met een eigen regisseur ben je afhankelijk van degene die die camera bedient.
Hahaha ja ik schreef dat idd he, zo van hahaha zo hier valt ineens zichtbaar alles van haar af en je zag er zelfs een lachje bij toen je dat zag gebeuren. Prachtig om te zien was dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
S10 op Radio 2 over de juryrehearsal:
- Ze is tevreden over gisteravond
- Ze was op het begin wat zenuwachtig, en toen op een gegeven moment zette ze een knop om in haar hoofd en dacht ze "fack it, ik ga het gewoon doen" (volgens mij had @:Greys dit door)
- Ze vond het leuk en is nu niet echt zenuwachtig, maar vooral hyped omdat ze het gisteren zo leuk vond. Ze wil weer terug het podium op!
Oh, dat is idd nog best een schuivert. Is me gisteren dus niet eens opgevallen, wat maar weer eens laat zien hoe enorm oplettend ik wel niet kan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Cameraschuivertje he.
Niet haar schuld dus, er is iets met een shot.
Stien schuift aan het eind best een stukkie naar links door het beeld. Zie onder, dan zie je wat ik bedoel. Dat was in de middagversie niet en ik vind het best storend maar als het jou niet was opgevallen dan valt het vast mee.
[ afbeelding ]
Ja dan moeten bepaalde camera mensen nog wel hun ding doen, maar bij het optreden van S10 gisteren waren ook vaste camera's af en toe een seconde ofzo te laat (voor mijn gevoel), dus het is een mix van foutjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik dacht dat het -zoals Em hierboven volgens mij ook beschreef- toch grotendeels geautomatiseerde processen waren.
Maar alsnog moet dan de camerapersoon wel goed richten enzo
Bij Monika Liu zie ik ook elke keer weer dat ze opeens naar een steadycam draait, maar danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan moeten bepaalde camera mensen nog wel hun ding doen, maar bij het optreden van S10 gisteren waren ook vaste camera's af en toe een seconde ofzo te laat (voor mijn gevoel), dus het is een mix van foutjesmaar wie zijn die er vanavond uit.
Gelukkig hebben die cameramensen vanmiddag nog een repetitie. Laten we hopen dat het allemaal goed komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bij Monika Liu zie ik ook elke keer weer dat ze opeens naar een steadycam draait, maar dan
staat de camera van voren er nog vol op![]()
Maar ik kan mij niet zo goed herinneren dat ik dat zo veel heb gezien de afgelopen jaren.
Belgie 21stequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef TDHS het volgende:
op de oddschecker heeft Servië ons negende plekje gepikt momenteel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef TDHS het volgende:
op de oddschecker heeft Servië ons negende plekje gepikt momenteel.
Mjah... da's die van eurovisionworld. Ik kijk hier https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winnerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:17 schreef summer52 het volgende:
Niets aan de hand, we staan nog steeds netjes op de 9e plek ( wel met de hete adem van Servië in onze nek)!![]()
Ach.. Het zijn uiteindelijk alleen de odds die iets zeggen over je winkansen niet over je placering. Niemand zet nu iemand op S10 om te winnen. Ziet een van jullie het nu redelijkerwijs nog winnen? Maar dat zegt niets over bijvoorbeeld de kans dat ze zesde kan worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:25 schreef TDHS het volgende:
[..]
Mjah... da's die van eurovisionworld. Ik kijk hier https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
Maar het is wel eens voorgekomen dat zelfs op die site iedereen wat anders krijgt te zien.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach.. Het zijn uiteindelijk alleen de odds die iets zeggen over je winkansen niet over je placering. Niemand zet nu iemand op S10 om te winnen. Ziet een van jullie het nu redelijkerwijs nog winnen? Maar dat zegt niets over bijvoorbeeld de kans dat ze zesde kan worden.
True. Redelijkerwijs niet nee. Als alles meezit vanaf nu qua zang, gezichtsuitdrukking en loting/runningorder kan er stilletjes op een top5 worden gehoopt. Met een top10 ben ik zeker ook heel content.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ziet een van jullie het nu redelijkerwijs nog winnen?
Ben heel benieuwd naar je mening na vanavond! En gewoon eerlijk zeggen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb ik nu al dagen. Ik voel het gewoon niet. Terwijl ik haar en het liedje zelf tof vind.![]()
Ik heb alleen de dingen uit dit topic voorbij zien komen en hoop dat alles van begin tot eind op groot scherm gewoon wat meer tot leven komt.
Duncan en een piano was meer een geheel. Dat vond ik wel echt af en mooi.
Alles lijkt bij S10 te klein en / of te ver weg van haar staan. (De rij lampen vind ik ook niet mooi en ogen voor een theater oid ipv optreden met zang, imo.)
De vorm op de grond. De cirkel met achtergrond in de verte. Maar misschien is dat omdat ik het op een telefoon bekijk.
Hopelijk is het geheel wel tof want ik heb er zin in en ze doet het verder super.
Ik zie redelijkerwijs niemand anders dan Oekraïne winnen, zonder de liedjes gehoord te hebben. Ik hoop het niet, en dat is niks tegen de Oekraïnse artiest, maar het gevoel dat het een soort 'zieligheidswinst' is zal toch redelijk overheersen dan denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach.. Het zijn uiteindelijk alleen de odds die iets zeggen over je winkansen niet over je placering. Niemand zet nu iemand op S10 om te winnen. Ziet een van jullie het nu redelijkerwijs nog winnen? Maar dat zegt niets over bijvoorbeeld de kans dat ze zesde kan worden.
Dit is dus het ‘probleem’, als de meeste media en mensen die geld inleggen bij wedkantoren de rest van de nummers zou kennen zou Oekraïne nu lang niet zo bizar hoog staan als nu, want dan weten ze wel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie redelijkerwijs niemand anders dan Oekraïne winnen, zonder de liedjes gehoord te hebben.
Turijn ligt maar 239 meter hoog dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:22 schreef Greys het volgende:
Sam Ryder wint.
(Sorry S10! Maar je eindigt wel hoog!)
MADRID 2023quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:22 schreef Greys het volgende:
Sam Ryder wint.
(Sorry S10! Maar je eindigt wel hoog!)
Madrid it is! Vooral vrouwen willen niet dat ze wint. Ik snap wel waarom koekoek toetertjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In combinatie met je PI klopt deze post!
Sam Ryder heeft ook een glitterpakje, koekoek!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Madrid it is! Vooral vrouwen willen niet dat ze wint. Ik snap wel waarom koekoek toetertjes
Alleen een irritante stem. Nee zonder gekheid die act van Spanje staat als een huis! Vind hem zelfs beter dan Fuego. Goede zangeres ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sam Ryder heeft ook een glitterpakje, koekoek!
We gaan het zien zaterdag, ik gun het iedereen (behalve Zweden haha).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen een irritante stem. Nee zonder gekheid die act van Spanje staat als een huis! Vind hem zelfs beter dan Fuego. Goede zangeres ook.
Dan kun je het alsnog niet goed en origineel genoeg vinden om te winnen. En voor iets anders gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen een irritante stem. Nee zonder gekheid die act van Spanje staat als een huis! Vind hem zelfs beter dan Fuego. Goede zangeres ook.
Eerlijk (ook al zijn we nu mega offtopic maar chaosss enzo) ik vind Chanel een gave act hebben. En zij is leuk en kan zingen en bizar goed dansen. Ik denk alleen zelf dat het liedje niet goed genoeg is voor de winst want het liedje zelf vind ik wat minder dan Fuego. Maar misschien krijg je gelijk. Hoop is altijd goed voor je favoriet!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fuego was een goed nummer ja. Snap nog steeds niet dat Netta wonquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk (ook al zijn we nu mega offtopic maar chaosss enzo) ik vind Chanel een gave act hebben. En zij is leuk en kan zingen en bizar goed dansen. Ik denk alleen zelf dat het liedje niet goed genoeg is voor de winst want het liedje zelf vind ik wat minder dan Fuego. Maar misschien krijg je gelijk. Hoop is altijd goed voor je favoriet!
Haar controle tijdens de zang is zeer indrukwekkend. Ik snap ook hoe dat dat komt. Ze heeft meerdere grote rollen mogen spelen in enkele grote musicals waaronder The Lion King bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk (ook al zijn we nu mega offtopic maar chaosss enzo) ik vind Chanel een gave act hebben. En zij is leuk en kan zingen en bizar goed dansen. Ik denk alleen zelf dat het liedje niet goed genoeg is voor de winst want het liedje zelf vind ik wat minder dan Fuego. Maar misschien krijg je gelijk. Hoop is altijd goed voor je favoriet!
Ze heeft ook heel veel fans. Waaronder je slay Wiwi.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haar controle tijdens de zang is zeer indrukwekkend. Ik snap ook hoe dat dat komt. Ze heeft meerdere grote rollen mogen spelen in enkele grote musicals waaronder The Lion King bijvoorbeeld.![]()
Valt trouwens wel op dat ze mega veel views haalt op het YouTube kanaal van Eurovision als je het vergelijkt met de rest.
De dansact is geweldig, maar het liedje zelf vind ik een stuk minder dan wat er in de voorbije jaren hoog scoorde. Ook niet echt memorabel en zonder sterke hook, en dat vanuit de eerste starthelft, dat gaat heel lastig worden. Vergeet ook niet dat Chanel in de eigen voorronde in Spanje maar derde werd bij de televoting.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het nummer van Spanje schijnt trouwens van een Nederlander te zijn. DUBBEL GENOT.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De dansact is geweldig, maar het liedje zelf vind ik een stuk minder dan wat er in de voorbije jaren hoog scoorde. Ook niet echt memorabel en zonder sterke hook, en dat vanuit de eerste starthelft, dat gaat heel lastig worden. Vergeet ook niet dat Chanel in de eigen voorronde in Spanje maar derde werd bij de televoting.
Ja eigenlijk wel maar ik deed zelf ook een oops door hier Sam Ryder te roepen en nu hebben we allemaal even geroepen en gaan we hier weer verder over S10.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:51 schreef Dave het volgende:
Ik ben geen mod hoor, maar moet dat Chanel geneuzel niet in een ander topic?
Wist jij dat het nummer van Spanje door een Nederlander is gemaakt? WIJ STAAN ACHTER SPANJE!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar ik deed zelf ook een oops door hier Sam Ryder te roepen en nu hebben we allemaal even geroepen en gaan we hier weer verder over S10.
Die de family show dus ook weer uitstekend deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |