Vind ik ook. Hij kan heel enthousiast zijn over dingen (komt dan soms niet uit zijn woorden van enthousiasme, heel oprecht), maar is ook eerlijk als hij iets niks vindt.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Prettig type vind ik dat.
Zijn reactievideos zijn altijd fijn.
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Expert Caroline van der Plas komt ook duiden.Kerrolain heeft toch helemaal geen tijd voor al die media de hele tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorm vermoeiende rubriek is dat zeg, aandachtsgeile propagandamachine![]()
Klinkt ook erg goedquote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
https://youtube.com/shorts/FEzTZVR8PwE?feature=share
Ziet er prima uit overigens.
Ja, maar dan kan ik me voorstellen dat mensen denken bij dit filmpje 'saai, die lampen bewegen niet eens ofzo', terwijl op dit stuk dat ook niet nodig is want je ziet haar dan op tv van dichtbij en met die oranje dinges/zon op de achtergrond enzo. Dat eromheen is op dat stukje volgens mij niet eens zichtbaar. Op andere momenten beweegt het wel. Op tv gebeurt er veel meer door de camerashots.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
https://youtube.com/shorts/FEzTZVR8PwE?feature=share
Ziet er prima uit overigens.
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Expert Caroline van der Plas komt ook duiden.Caroline is naar eigen zeggen fan en kijkt altijd, dus ik verwacht wel wat positieve opmerkingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oh huh ik dacht dat die post hier niet was doorgekomenquote:
Stukje dat we kennen+het eindequote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef hole1988 het volgende:
vanaf 2:00 S10
https://video.hole1988.nl(...)m3u8?idasset=6531914
Ik kijk nietquote:Op maandag 9 mei 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Hier ook even
[..]
Stukje dat we kennen+het einde
Neequote:
Mooi hè het einde?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Hier ook even
[..]
Stukje dat we kennen+het einde
Edit:
[ twitter ]
Ik ben gerustgesteldquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi hè het einde?
De meesten hier al wat meer gerustgesteld?
Ja, maar het klopte niet helemaal met wat ik in mijn hoofd had. Matt had het steeds over een lichtje dat steeds kleiner werd en een beetje flikkerde op het einde en dat zag ik niet echt terug. Hij refereerde volgens mij op een moment naar de video waar op het einde dat licht op haar gezicht wegvaagtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi hè het einde?
De meesten hier al wat meer gerustgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |