Dan ga je er weer in liggenquote:
Zie je die nu pas?quote:
Maar jij bent ook jong en wild.quote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 07:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je die nu pas?
[..]
Maar jij bent ook jong en wild.
Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef murp het volgende:
[..]
Kap eens met dat zielige gedoe van je. Ga iets doen met je leven.
Tja, koffie dan maar?quote:
Is ook wel nodig bij jouquote:
Natte katten stinken net iets minder dan natte hondenquote:
Ik doe het voor de warmte jaquote:Op zondag 8 mei 2022 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Natte katten stinken net iets minder dan natte honden
Dat is wel warm. Dat is het hier in de woonkamer. Slaapkamer is gelukkig koelerquote:Op zondag 8 mei 2022 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het voor de warmte ja
22 graden in mijn slaapkamer vanmorgen, en vandaag is de laatste dag dat het nog zo fris wordt 's ochtends.
Woonkamer is inmiddels 18,5quote:Op zondag 8 mei 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel warm. Dat is het hier in de woonkamer. Slaapkamer is gelukkig koeler
Hoe danquote:Op zondag 8 mei 2022 11:47 schreef Rafeiro het volgende:
In bed lig ik ook onder 2 of 3 dekens, krijg het maar niet warm.
Toen ik nog fit was liep ik in februari al in een t-shirt buiten.
Nu nog met dikke winterjas
1.90 en nog maar 60 kilo.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren. Ik wil bij deze mijn excuses alvast aanbieden voor de enorme ruft wolk die binnenkort over uw woonplaats heen trekt. Ik heb net een ruft gelaten
nee klopt hier zit geen Frannyquote:
Ze beginnen ook laat lokale tijdquote:
Doe mij maar een portie.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lekker verder acclimatiseren
Dat zal wel lukken.Lekker ite.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Heer aloa.quote:
Zwaar getild ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik komende week toch even langs de fysio ga, heb al sinds donderdag last van mijn linker schouder
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik komende week toch even langs de fysio ga, heb al sinds donderdag last van mijn linker schouder
Teveel gewiebeld.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?
quote:
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebelquote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?
Rustig aan dan maar.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebel
Dan maar even een weekje niet meer wiebelen en rustenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebel
Klinkt niet best ... ben je ook links?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Maanlampje.quote:
Heb je een leuke dag gehad?quote:
Of muis wat meer laten wiebelenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar even een weekje niet meer wiebelen en rusten
Dat gelukkig niet, ik ben rechtshandig.quote:
Ik heb het thuis even rustig aangedaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wel oke, lekker met de kindjes gespeeld.
En jij?
Lekker, Goed gedaanquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het thuis even rustig aangedaan.
Ze had het er laatst over dat ze wat gewicht wilde verliezen, dus beetje meer wiebelen kan daar prima bij helpen met gelijkwaardig etenquote:
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Zit een hoop energie in dat op-plaatje.quote:
Ziet er erg goed uitquote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit een hoop energie in dat op-plaatje.
Ah goed van haar. Dan extra vel wiebelen en gezond eten wortels bijvquote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze had het er laatst over dat ze wat gewicht wilde verliezen, dus beetje meer wiebelen kan daar prima bij helpen met gelijkwaardig eten
Dank je.quote:
Geen idee, ik heb geen verstand van wiebelen.quote:
Wel van dobberenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van wiebelen.
Volgens mijn parkiet is dat mijn beste specialiteit.quote:
Avond dromertje.quote:
Fijn weekend achter de rug?quote:
Moederdagknuffels van de kinderen, vooral van zoonlief speciaal omdat ie vandaag na een week vakantie weer thuis kwam bedankt voor de was knulquote:
Dat vindt mama niet erg.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moederdagknuffels van de kinderen, vooral van zoonlief speciaal omdat ie vandaag na een week vakantie weer thuis kwam bedankt voor de was knul
Een echt moederhart.quote:
Toen ik voor het eerst echt op mijzelf ging wonen had ik geen ruimte voor een wasmachine dus dat deed ik bij mijn moeder. Vond ze leuk want dan had ik een reden om langs te komen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Absoluut! Ook al zijn ze al volwassen
Heerlijk tochquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst echt op mijzelf ging wonen had ik geen ruimte voor een wasmachine dus dat deed ik bij mijn moeder. Vond ze leuk want dan had ik een reden om langs te komen.
Dat stond vroeger aan op mijn werk. Elke dag op dezelfde tijd dezelfde muziek. Ik hoefde niet eens op de klok te kijken hoe laat het was. Als ik een bepaald nummer hoorde wist ik dat de pauze begon of dat het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje hyper soms maar vind het wel fijn.
Ik bedoel sky sports voor F1quote:Op zondag 8 mei 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat stond vroeger aan op mijn werk. Elke dag op dezelfde tijd dezelfde muziek. Ik hoefde niet eens op de klok te kijken hoe laat het was. Als ik een bepaald nummer hoorde wist ik dat de pauze begon of dat het tijd is om naar huis te gaan.
Lach je mij uit?quote:
Daarvoor moet je wat meer je best doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou niet durven.....(dan ben ik mijn plekje onder je vleugel kwijt....)
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wat meer je best doen.
Probeer maar je kan het.quote:
Zo maak je mij nog verlegen.quote:
Ja maar nu zit ik hier met rode wangetjes.quote:
Ahwquote:Op zondag 8 mei 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar nu zit ik hier met rode wangetjes.
Parkieten en badeendjes.quote:
Komt morgen wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volle wasmachine en strijkplank......
Mag ik weer niet zien.quote:
Teveel paprikachips?quote:
Doe maar gezond.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel rode paprika, wortel en tomaat gegeten
Ken ik niet maar wel gezellig om samen te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja! Wel nog samen met zoonlief Loreen gezien bij rtl4, nu kan ik zoet gaan slapen
Check youtube, Songfestival winnaresquote:Op zondag 8 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken ik niet maar wel gezellig om samen te kijken.
Kom jij uit de toekomst? Het songfestival moet nog beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Check youtube, Songfestival winnares
Het Songfestival is al jaren oud......quote:Op zondag 8 mei 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij uit de toekomst? Het songfestival moet nog beginnen.
Gaan we zo doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het Songfestival is al jaren oud......
Snel onder mijn vleugeltje jij.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat dus.....intussen moet ik echt al lang en breed in bed liggen, wie sleept me mee??
Pas maar op straks wordt MrsL nog jaloers.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt gauw in sbe's armen
Vannacht is het mijn beurtquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op straks wordt MrsL nog jaloers.
Een nachtje vind ze niet erg.quote:
Eet smakelijk alvast.quote:
Jij ook dromer.quote:
Hou eens op, zelfs Paul heeft betere acts dan die dwaas.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:25 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags dit is echt iets voor jou
Eén grote act, alles.
Maar hij is van de acts, dus hij vindt deze Amerikaanse act vast wel heel mooi.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou eens op, zelfs Paul heeft betere acts dan die dwaas.
Dat laatste rijmt.quote:
Over een paar uur begin ik aan mijn welverdiende 1 daagse weekendquote:Op maandag 9 mei 2022 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Weer een nieuwe werkweek.
quote:Op maandag 9 mei 2022 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een paar uur begin ik aan mijn welverdiende 1 daagse weekend
Dikzakquote:
Brigitte?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
d'r hebben er weer een paar ene heel zwaar leven
quote:
Nice, misschien kan je dan thuis Bikram Yoga gaan doenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Het is gedaan met de koelte. Ik ga erachter komen hoe warm het hier kan worden
Wat is dat nou weerquote:Op maandag 9 mei 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice, misschien kan je dan thuis Bikram Yoga gaan doen
Ik wilde thuis krachttrainingen doen de komende tijd ter voorbereiding op het volgende waterpoloseizoen, is dat ook goed als het binnen een sauna is?quote:
Kan je proberenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde thuis krachttrainingen doen de komende tijd ter voorbereiding op het volgende waterpoloseizoen, is dat ook goed als het binnen een sauna is?
Uhuh...quote:Fly-over gaat niet door
Bij de parade in Moskou vliegen vandaag geen militaire vliegtuigen over. Daarvoor is het te bewolkt, meldt het Kremlin. Het was de bedoeling dat 77 vliegtuigen en helikopters aan de parade zouden meedoen.
Ik heb nog een halve mixed grill met rijst.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dan maar kibbeling halen in tussentijd
Dat kende ik nog niet,met wat erbij?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren orzo gemaakt, ga ik vanavond ook eten![]()
tomaat, groentebouillon, spinazie en uiquote:Op maandag 9 mei 2022 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kende ik nog niet,met wat erbij?
Ik dacht even dat je enorm opgezwollen enkels had.quote:
Ik en iets dik? willik wel. Maar helaas.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je enorm opgezwollen enkels had.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik en iets dik? willik wel. Maar helaas.
Geen idee Natte,maar 29 is wel heel jong.quote:
Weer negatief.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat wordt dat balkon heet
Hier moet ik echt wat voor verzinnen voor de zomer.
Parasol ben ik heel blij meequote:
Ik stel altijd goede vragen.quote:
Antwoorden is niet mijn sterkste kant.quote:
Soms wel lastig iddquote:Op maandag 9 mei 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Antwoorden is niet mijn sterkste kant.
Heb er nu ook eentje. Ik kan wel reageren. Maar dat heeft zo geen zin.quote:
En waarom dan niet?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er nu ook eentje. Ik kan wel reageren. Maar dat heeft zo geen zin.
Is die gekke bovenbuurman die zijn huis is uitgezet.Ik heb hem niks te zeggen.quote:
Hoeft ook niet tochquote:Op maandag 9 mei 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is die gekke bovenbuurman die zijn huis is uitgezet.Ik heb hem niks te zeggen.
Wie vindt jij de beste?quote:
Weet ik niet zo snel te bedenken. Ben niet zo bekend met de journalistieke wereldquote:
Ik vind Saskia Belleman heel goed.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel te bedenken. Ben niet zo bekend met de journalistieke wereld
Als daar beneden iemand die emmers op z'n harses krijgt, kan het er juist heet aan toe gaan!quote:Op maandag 9 mei 2022 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Twee emmers water over het balkon gemieterd. Men zegt dat dat wel werkt, dus ik geloof men.
Echt weer een MOD actie.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als daar beneden iemand die emmers op z'n harses krijgt, kan het er juist heet aan toe gaan!
Staat een heg regelrecht onder de plek waar ik de emmers leegde, komt goedquote:Op maandag 9 mei 2022 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als daar beneden iemand die emmers op z'n harses krijgt, kan het er juist heet aan toe gaan!
pics? Dan kan ik je watergooi tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat een heg regelrecht onder de plek waar ik de emmers leegde, komt goed
Ow dus je hebt niet de emmers over het balkon heen zitten keilen?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat een heg regelrecht onder de plek waar ik de emmers leegde, komt goed
Wat ga jij doen met pics van nat beton?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pics? Dan kan ik je watergooi tips geven
Van de tuin van de onderburen, dan kunnen @Grrrrrrrr en ik tips geven over spul over de balustrade tyfenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met pics van nat beton?
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van de tuin van de onderburen, dan kunnen @:Grrrrrrrr en ik tips geven over spul over de balustrade tyfen
Ja ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb die emmer op het balkon geleegd
Wat moeten we nou nog van hem geloven?quote:
Dat ik insecten volgens mij wel blij heb gemaakt met een vochtig balkonquote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moeten we nou nog van hem geloven?
Je bent zo ongeloofwaardig.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik insecten volgens mij wel blij heb gemaakt met een vochtig balkon
Niet gelijk zo boos.quote:
Nu ben je sprekend een collega van je wiens naam we niet noemen.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu ben je sprekend een collega van je wiens naam we niet noemen.
Wat onaardig.quote:
Je opmerking ging ook wel wat te ver.quote:
Ik ben er weg van.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh.....ik dacht ik kom hier even wat gezelligheid zoeken
Die is er wel hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die is er toch nu jij er bent.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nice,ik wacht op nog eentje.quote:
Daar kan ik heel wat kroketten en kibbeling mee kopenquote:
Breng mij er eens één.quote:
Tussen je billen?quote:
Ihaal hem van het weekend wel, morgen moet ik weer werken.quote:
quote:
Ah dan moet idd snel weer naar huisquote:Op maandag 9 mei 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ihaal hem van het weekend wel, morgen moet ik weer werken.
lekker alleen even opwarmenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Hearlik als je vanavond niet hoeft te koken omdat je dat gisteren al hebt gedaan
Liever blijf ik een heel weekend om van je (ijsje) te genieten.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan moet idd snel weer naar huis
dat wordt likken geblazenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever blijf ik een heel weekend om van je (ijsje) te genieten.
Lekker heel weekend samen ijsjes etenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever blijf ik een heel weekend om van je (ijsje) te genieten.
Soms denk ik weleens dat jij nog een grotere mafketel bent dan ik.quote:
hema is hema. Zegt dat genoeg?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat jij nog een grotere mafketel bent dan ik.
Soms voel ik mij zo normaal hier.quote:
Noem je ook wat op.quote:
Ik kom het wel een weekend lang goedmaken.quote:
zou zomaar eens kunnenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat jij nog een grotere mafketel bent dan ik.
Ik accepteer je uitdaging.quote:
Hoeft niet meerquote:Op maandag 9 mei 2022 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom het wel een weekend lang goedmaken.
Nou hoor.quote:
bebolkt bedoelen ze waarschijnlijkquote:Op maandag 9 mei 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Nieuws: de luchtshow ging niet door, het was daarvoor te bewolkt.
Volgende shot: strakblauwe lucht
Wat zou de echte reden kunnen zijn geweest? Ze hadden al wel dagen geoefend.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Nieuws: de luchtshow ging niet door, het was daarvoor te bewolkt.
Volgende shot: strakblauwe lucht
Dat ze amper meer van dat spul hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zou de echte reden kunnen zijn geweest? Ze hadden al wel dagen geoefend.
Beetje wel jaquote:Op maandag 9 mei 2022 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij speelt met vuur hè, die SBE...
Doe maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik hem even een corrigerende tik geven
quote:Op maandag 9 mei 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heeft mijn jaloerse parkiet weer berichten getypt terwijl ik in de keuken was?
Geen eten voor haar vanavond.quote:
Ze zit nu heel stilletjes en schamend op haar stokje.quote:
Heb hier beeld bij.....quote:Op maandag 9 mei 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heeft mijn jaloerse parkiet weer berichten getypt terwijl ik in de keuken was?
Aaawhquote:Op maandag 9 mei 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zit nu heel stilletjes en schamend op haar stokje.
Vroeger was ik ooit eens lief, sinds ik mijn parkiet heb niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Dus het gemene eendje heeft ook nog een gemene parkiet.
Zit die parkiet ook bestellingen te plaatsen via Alexa of Google?quote:Op maandag 9 mei 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was ik ooit eens lief, sinds ik mijn parkiet heb niet meer.
Die dingen durf ik niet in huis te hebben, straks heb ik een Russische bruid voor de deur staan.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit die parkiet ook bestellingen te plaatsen via Alexa of Google?
Die snap ik effe niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die dingen durf ik niet in huis te hebben, straks heb ik een Russische bruid voor de deur staan.
Google, een Russische bruid voor SBE.quote:
Morgenochtend graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |