Breng mij er eens één.quote:
Tussen je billen?quote:
Ihaal hem van het weekend wel, morgen moet ik weer werken.quote:
quote:
Ah dan moet idd snel weer naar huisquote:Op maandag 9 mei 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ihaal hem van het weekend wel, morgen moet ik weer werken.
lekker alleen even opwarmenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Hearlik als je vanavond niet hoeft te koken omdat je dat gisteren al hebt gedaan
Liever blijf ik een heel weekend om van je (ijsje) te genieten.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan moet idd snel weer naar huis
dat wordt likken geblazenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever blijf ik een heel weekend om van je (ijsje) te genieten.
Lekker heel weekend samen ijsjes etenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever blijf ik een heel weekend om van je (ijsje) te genieten.
Soms denk ik weleens dat jij nog een grotere mafketel bent dan ik.quote:
hema is hema. Zegt dat genoeg?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat jij nog een grotere mafketel bent dan ik.
Soms voel ik mij zo normaal hier.quote:
Noem je ook wat op.quote:
Ik kom het wel een weekend lang goedmaken.quote:
zou zomaar eens kunnenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat jij nog een grotere mafketel bent dan ik.
Ik accepteer je uitdaging.quote:
Hoeft niet meerquote:Op maandag 9 mei 2022 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom het wel een weekend lang goedmaken.
Nou hoor.quote:
bebolkt bedoelen ze waarschijnlijkquote:Op maandag 9 mei 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Nieuws: de luchtshow ging niet door, het was daarvoor te bewolkt.
Volgende shot: strakblauwe lucht
Wat zou de echte reden kunnen zijn geweest? Ze hadden al wel dagen geoefend.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Nieuws: de luchtshow ging niet door, het was daarvoor te bewolkt.
Volgende shot: strakblauwe lucht
Dat ze amper meer van dat spul hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zou de echte reden kunnen zijn geweest? Ze hadden al wel dagen geoefend.
Beetje wel jaquote:Op maandag 9 mei 2022 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij speelt met vuur hè, die SBE...
Doe maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik hem even een corrigerende tik geven
quote:Op maandag 9 mei 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heeft mijn jaloerse parkiet weer berichten getypt terwijl ik in de keuken was?
Geen eten voor haar vanavond.quote:
Ze zit nu heel stilletjes en schamend op haar stokje.quote:
Heb hier beeld bij.....quote:Op maandag 9 mei 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heeft mijn jaloerse parkiet weer berichten getypt terwijl ik in de keuken was?
Aaawhquote:Op maandag 9 mei 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zit nu heel stilletjes en schamend op haar stokje.
Vroeger was ik ooit eens lief, sinds ik mijn parkiet heb niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Dus het gemene eendje heeft ook nog een gemene parkiet.
Zit die parkiet ook bestellingen te plaatsen via Alexa of Google?quote:Op maandag 9 mei 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was ik ooit eens lief, sinds ik mijn parkiet heb niet meer.
Die dingen durf ik niet in huis te hebben, straks heb ik een Russische bruid voor de deur staan.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit die parkiet ook bestellingen te plaatsen via Alexa of Google?
Die snap ik effe niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die dingen durf ik niet in huis te hebben, straks heb ik een Russische bruid voor de deur staan.
Google, een Russische bruid voor SBE.quote:
Morgenochtend graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |