Komt morgen wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volle wasmachine en strijkplank......
Mag ik weer niet zien.quote:
Teveel paprikachips?quote:
Doe maar gezond.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel rode paprika, wortel en tomaat gegeten
Ken ik niet maar wel gezellig om samen te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja! Wel nog samen met zoonlief Loreen gezien bij rtl4, nu kan ik zoet gaan slapen
Check youtube, Songfestival winnaresquote:Op zondag 8 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken ik niet maar wel gezellig om samen te kijken.
Kom jij uit de toekomst? Het songfestival moet nog beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Check youtube, Songfestival winnares
Het Songfestival is al jaren oud......quote:Op zondag 8 mei 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij uit de toekomst? Het songfestival moet nog beginnen.
Gaan we zo doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het Songfestival is al jaren oud......
Snel onder mijn vleugeltje jij.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat dus.....intussen moet ik echt al lang en breed in bed liggen, wie sleept me mee??
Pas maar op straks wordt MrsL nog jaloers.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt gauw in sbe's armen
Vannacht is het mijn beurtquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op straks wordt MrsL nog jaloers.
Een nachtje vind ze niet erg.quote:
Eet smakelijk alvast.quote:
Jij ook dromer.quote:
Hou eens op, zelfs Paul heeft betere acts dan die dwaas.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:25 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags dit is echt iets voor jou
Eén grote act, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |