Heerlijk tochquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst echt op mijzelf ging wonen had ik geen ruimte voor een wasmachine dus dat deed ik bij mijn moeder. Vond ze leuk want dan had ik een reden om langs te komen.
Dat stond vroeger aan op mijn werk. Elke dag op dezelfde tijd dezelfde muziek. Ik hoefde niet eens op de klok te kijken hoe laat het was. Als ik een bepaald nummer hoorde wist ik dat de pauze begon of dat het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje hyper soms maar vind het wel fijn.
Ik bedoel sky sports voor F1quote:Op zondag 8 mei 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat stond vroeger aan op mijn werk. Elke dag op dezelfde tijd dezelfde muziek. Ik hoefde niet eens op de klok te kijken hoe laat het was. Als ik een bepaald nummer hoorde wist ik dat de pauze begon of dat het tijd is om naar huis te gaan.
Lach je mij uit?quote:
Daarvoor moet je wat meer je best doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou niet durven.....(dan ben ik mijn plekje onder je vleugel kwijt....)
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wat meer je best doen.
Probeer maar je kan het.quote:
Zo maak je mij nog verlegen.quote:
Ja maar nu zit ik hier met rode wangetjes.quote:
Ahwquote:Op zondag 8 mei 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar nu zit ik hier met rode wangetjes.
Parkieten en badeendjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |