quote:Op maandag 9 mei 2022 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een paar uur begin ik aan mijn welverdiende 1 daagse weekend
Dikzakquote:
Brigitte?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
d'r hebben er weer een paar ene heel zwaar leven
quote:
Nice, misschien kan je dan thuis Bikram Yoga gaan doenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Het is gedaan met de koelte. Ik ga erachter komen hoe warm het hier kan worden
Wat is dat nou weerquote:Op maandag 9 mei 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice, misschien kan je dan thuis Bikram Yoga gaan doen
Ik wilde thuis krachttrainingen doen de komende tijd ter voorbereiding op het volgende waterpoloseizoen, is dat ook goed als het binnen een sauna is?quote:
Kan je proberenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde thuis krachttrainingen doen de komende tijd ter voorbereiding op het volgende waterpoloseizoen, is dat ook goed als het binnen een sauna is?
Uhuh...quote:Fly-over gaat niet door
Bij de parade in Moskou vliegen vandaag geen militaire vliegtuigen over. Daarvoor is het te bewolkt, meldt het Kremlin. Het was de bedoeling dat 77 vliegtuigen en helikopters aan de parade zouden meedoen.
Ik heb nog een halve mixed grill met rijst.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dan maar kibbeling halen in tussentijd
Dat kende ik nog niet,met wat erbij?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren orzo gemaakt, ga ik vanavond ook eten![]()
tomaat, groentebouillon, spinazie en uiquote:Op maandag 9 mei 2022 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kende ik nog niet,met wat erbij?
Ik dacht even dat je enorm opgezwollen enkels had.quote:
Ik en iets dik? willik wel. Maar helaas.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je enorm opgezwollen enkels had.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik en iets dik? willik wel. Maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |