Geen idee Natte,maar 29 is wel heel jong.quote:
Weer negatief.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat wordt dat balkon heet
Hier moet ik echt wat voor verzinnen voor de zomer.
Parasol ben ik heel blij meequote:
Ik stel altijd goede vragen.quote:
Antwoorden is niet mijn sterkste kant.quote:
Soms wel lastig iddquote:Op maandag 9 mei 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Antwoorden is niet mijn sterkste kant.
Heb er nu ook eentje. Ik kan wel reageren. Maar dat heeft zo geen zin.quote:
En waarom dan niet?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er nu ook eentje. Ik kan wel reageren. Maar dat heeft zo geen zin.
Is die gekke bovenbuurman die zijn huis is uitgezet.Ik heb hem niks te zeggen.quote:
Hoeft ook niet tochquote:Op maandag 9 mei 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is die gekke bovenbuurman die zijn huis is uitgezet.Ik heb hem niks te zeggen.
Wie vindt jij de beste?quote:
Weet ik niet zo snel te bedenken. Ben niet zo bekend met de journalistieke wereldquote:
Ik vind Saskia Belleman heel goed.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet ik niet zo snel te bedenken. Ben niet zo bekend met de journalistieke wereld
Als daar beneden iemand die emmers op z'n harses krijgt, kan het er juist heet aan toe gaan!quote:Op maandag 9 mei 2022 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Twee emmers water over het balkon gemieterd. Men zegt dat dat wel werkt, dus ik geloof men.
Echt weer een MOD actie.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als daar beneden iemand die emmers op z'n harses krijgt, kan het er juist heet aan toe gaan!
Staat een heg regelrecht onder de plek waar ik de emmers leegde, komt goedquote:Op maandag 9 mei 2022 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als daar beneden iemand die emmers op z'n harses krijgt, kan het er juist heet aan toe gaan!
pics? Dan kan ik je watergooi tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat een heg regelrecht onder de plek waar ik de emmers leegde, komt goed
Ow dus je hebt niet de emmers over het balkon heen zitten keilen?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat een heg regelrecht onder de plek waar ik de emmers leegde, komt goed
Wat ga jij doen met pics van nat beton?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pics? Dan kan ik je watergooi tips geven
Van de tuin van de onderburen, dan kunnen @Grrrrrrrr en ik tips geven over spul over de balustrade tyfenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met pics van nat beton?
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van de tuin van de onderburen, dan kunnen @:Grrrrrrrr en ik tips geven over spul over de balustrade tyfen
Ja ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb die emmer op het balkon geleegd
Wat moeten we nou nog van hem geloven?quote:
Dat ik insecten volgens mij wel blij heb gemaakt met een vochtig balkonquote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moeten we nou nog van hem geloven?
Je bent zo ongeloofwaardig.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik insecten volgens mij wel blij heb gemaakt met een vochtig balkon
Niet gelijk zo boos.quote:
Nu ben je sprekend een collega van je wiens naam we niet noemen.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu ben je sprekend een collega van je wiens naam we niet noemen.
Wat onaardig.quote:
Je opmerking ging ook wel wat te ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |