Dan ga je er weer in liggenquote:
Zie je die nu pas?quote:
Maar jij bent ook jong en wild.quote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 07:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je die nu pas?
[..]
Maar jij bent ook jong en wild.
Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef murp het volgende:
[..]
Kap eens met dat zielige gedoe van je. Ga iets doen met je leven.
Tja, koffie dan maar?quote:
Is ook wel nodig bij jouquote:
Natte katten stinken net iets minder dan natte hondenquote:
Ik doe het voor de warmte jaquote:Op zondag 8 mei 2022 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Natte katten stinken net iets minder dan natte honden
Dat is wel warm. Dat is het hier in de woonkamer. Slaapkamer is gelukkig koelerquote:Op zondag 8 mei 2022 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het voor de warmte ja
22 graden in mijn slaapkamer vanmorgen, en vandaag is de laatste dag dat het nog zo fris wordt 's ochtends.
Woonkamer is inmiddels 18,5quote:Op zondag 8 mei 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel warm. Dat is het hier in de woonkamer. Slaapkamer is gelukkig koeler
Hoe danquote:Op zondag 8 mei 2022 11:47 schreef Rafeiro het volgende:
In bed lig ik ook onder 2 of 3 dekens, krijg het maar niet warm.
Toen ik nog fit was liep ik in februari al in een t-shirt buiten.
Nu nog met dikke winterjas
1.90 en nog maar 60 kilo.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren. Ik wil bij deze mijn excuses alvast aanbieden voor de enorme ruft wolk die binnenkort over uw woonplaats heen trekt. Ik heb net een ruft gelaten
nee klopt hier zit geen Frannyquote:
Ze beginnen ook laat lokale tijdquote:
Doe mij maar een portie.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lekker verder acclimatiseren
Dat zal wel lukken.Lekker ite.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Heer aloa.quote:
Zwaar getild ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik komende week toch even langs de fysio ga, heb al sinds donderdag last van mijn linker schouder
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik komende week toch even langs de fysio ga, heb al sinds donderdag last van mijn linker schouder
Teveel gewiebeld.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?
quote:
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebelquote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?
Rustig aan dan maar.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebel
Dan maar even een weekje niet meer wiebelen en rustenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebel
Klinkt niet best ... ben je ook links?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Maanlampje.quote:
Heb je een leuke dag gehad?quote:
Of muis wat meer laten wiebelenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar even een weekje niet meer wiebelen en rusten
Dat gelukkig niet, ik ben rechtshandig.quote:
Ik heb het thuis even rustig aangedaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wel oke, lekker met de kindjes gespeeld.
En jij?
Lekker, Goed gedaanquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het thuis even rustig aangedaan.
Ze had het er laatst over dat ze wat gewicht wilde verliezen, dus beetje meer wiebelen kan daar prima bij helpen met gelijkwaardig etenquote:
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Zit een hoop energie in dat op-plaatje.quote:
Ziet er erg goed uitquote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit een hoop energie in dat op-plaatje.
Ah goed van haar. Dan extra vel wiebelen en gezond eten wortels bijvquote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze had het er laatst over dat ze wat gewicht wilde verliezen, dus beetje meer wiebelen kan daar prima bij helpen met gelijkwaardig eten
Dank je.quote:
Geen idee, ik heb geen verstand van wiebelen.quote:
Wel van dobberenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van wiebelen.
Volgens mijn parkiet is dat mijn beste specialiteit.quote:
Avond dromertje.quote:
Fijn weekend achter de rug?quote:
Moederdagknuffels van de kinderen, vooral van zoonlief speciaal omdat ie vandaag na een week vakantie weer thuis kwam bedankt voor de was knulquote:
Dat vindt mama niet erg.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moederdagknuffels van de kinderen, vooral van zoonlief speciaal omdat ie vandaag na een week vakantie weer thuis kwam bedankt voor de was knul
Een echt moederhart.quote:
Toen ik voor het eerst echt op mijzelf ging wonen had ik geen ruimte voor een wasmachine dus dat deed ik bij mijn moeder. Vond ze leuk want dan had ik een reden om langs te komen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Absoluut! Ook al zijn ze al volwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |