Heer aloa.quote:
Zwaar getild ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik komende week toch even langs de fysio ga, heb al sinds donderdag last van mijn linker schouder
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik komende week toch even langs de fysio ga, heb al sinds donderdag last van mijn linker schouder
Teveel gewiebeld.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?
quote:
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebelquote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.. verkeerd gelegen of overbelast ?
Rustig aan dan maar.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebel
Dan maar even een weekje niet meer wiebelen en rustenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel icm niet genoeg rust gehad door al het gewiebel
Klinkt niet best ... ben je ook links?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Maanlampje.quote:
Heb je een leuke dag gehad?quote:
Of muis wat meer laten wiebelenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar even een weekje niet meer wiebelen en rusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |