Dat gaat wel lukken met de huidige coureursquote:
Vergeet Estebam en Botsas niet!quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken met de huidige coureurs
Latifi
Zeens/Sainz
Schumacher
Zhou/Tjuhau/Djooh/Yo
Ok, geen directe quote dus vanuit RB gelederen, maar een geruchtenstroom vanuit keyboard warriors, in Max z'n eigen woorden.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/en(...)-toro-rosso-rumours/
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet autootje rijden, begrijpelijk wel
Daarom ook veel buitenlanders in de IndyCar.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet autootje rijden, begrijpelijk wel
Gewoon commentaar zonder gehype. Heerlijk. ViaPlay bevalt me prima.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ach ja.....dat commentaar van Viaplay word je ook niet echt vrolijk van,wat een retesaaie bedoeling is dat zeg.
zo is er altijd overal wel wat.
de gasten van Sky zijn ook niet alles
Alleen iets minder ultra mag wel.quote:
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.quote:
Overdreven geschreeuw als er niets aan de hand is.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.
duidelijk geilen op MB en lewis.....je moest ze eens horen tijdens de vrije trainingenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.
Hmmm, is me nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw als er niets aan de hand is.
Ben ik niet met je eens. Ik vind met name Button en Brundle erg objectief.quote:
dat kan natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind met name Button en Brundle erg objectief.
Absoluut. Brundle heeft geen voorkeuren, als iemand een fout maakt benoemt hij dat, bij iedereen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Don't know. Ken niet alle namen. En het zijn Engelsen. Wiedes dat ze Russell en Norris hoog hebben zitten. Heb ik geen moeite mee.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk
wie waren de verslaggevers tijdens de VT's ?
Crofty en die ander hebben er handje van Hamilton te gaan volgen als die totaal niet in het stuk voorkomt en excuses te zoeken waarom het niet gaat en hij niet bij de voorsten zit, kan me niet voorstellen dat dat niet opvalt, de zuurheid dat er geen brit mee doet vooraan druipt er vanaf....quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
David Croft heeft niet zoveel te volgen, want die zit nooit in de commentaarbox. En dan zou het er 1 zijn van hoeveel? 6 of 7 die ze hebben?quote:
Zo. Dit geeft wel duidelijk aan waarom beide Ferrari coureurs zo bang zijn voor de hoge snelheid van de redbulls. Ik heb er zin anquote:
Totale onzin. En daarnaast, ze hadden een punt. Dat het mogelijk in het voordeel van Max was, is daarin niet relevant.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:38 schreef Nattekat het volgende:
Ah ja, Sky. Het platform waar de commentators een hele race hebben verpest met hun gezeik over het gebrek aan drs
misschien had de FIA die regel dan ook ff snel moeten aanpassen.....moet niet gekker worden allemaalquote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Totale onzin. En daarnaast, ze hadden een punt. Dat het mogelijk in het voordeel van Max was, is daarin niet relevant.
Nee, dat is precies wat er gebeurd is en waar ik op meerdere plekken door vele mensen klachten over heb gelezen. We hadden een prima race, maar Sky kon alleen maar janken dat Hamilton vast zat.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Totale onzin. En daarnaast, ze hadden een punt. Dat het mogelijk in het voordeel van Max was, is daarin niet relevant.
Misschien dat de reden is dat mensen emotie missen bij ViaPlay, want ik vind dat ze aardig enthousiast worden als er iets gebeurt.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, is me nog nooit opgevallen.
Max moet er meteen bovenop zitten in ronde 1quote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zo. Dit geeft wel duidelijk aan waarom beide Ferrari coureurs zo bang zijn voor de hoge snelheid van de redbulls. Ik heb er zin an
Ah, feesboekklachten.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Nee, dat is precies wat er gebeurd is en waar ik op meerdere plekken door vele mensen klachten over heb gelezen.
en dit bedoel ik nu met Sky.........quote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is precies wat er gebeurd is en waar ik op meerdere plekken door vele mensen klachten over heb gelezen. We hadden een prima race, maar Sky kon alleen maar janken dat Hamilton vast zat.
gewoon kalm aan....zou vanzelf naar de RB's toe moeten komen qua racepace zit het volgens mij wel goedquote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max moet er meteen bovenop zitten in ronde 1
Hier op het forum tijdens de race zelf al. Die mensen zijn ook vakkundig belachelijk gemaakt omdat ze vrijwillig Sky luisteren, maar dat ter zijde.quote:
Was dan wel leuk om te zien dat hij met DRS ook niets te vertellen had.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is precies wat er gebeurd is en waar ik op meerdere plekken door vele mensen klachten over heb gelezen. We hadden een prima race, maar Sky kon alleen maar janken dat Hamilton vast zat.
Ze zijn ongeveer even snel maar het gaat erom welke auto het beste omgaat met de banden.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon kalm aan....zou vanzelf naar de RB's toe moeten komen qua racepace zit het volgens mij wel goed
Ik riep toen dat het veel te nat was voor DRS en 5 seconden later werd DRS ingeschakeld (lol)quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier op het forum tijdens de race zelf al. Die mensen zijn ook vakkundig belachelijk gemaakt omdat ze vrijwillig Sky luisteren, maar dat ter zijde.
O, ja, dan moet het wel waar zijn.quote:
Wat is het nu? Gebrek aan emoties of te veel superlatieven?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het is hij viaplsy wel echt allemaal fantastisch, geweldig, nu wordt het spektakel, nu komt een cruciaal rondje (Leclerc gaat met al de snelste tijd voor een tweede ronde in Q1), hij haalt alles uit de auto (Verstappen die in Q2 en Q3 nog een twee seconden van zijn tijd afhaalt), geweldig, fantastisch en kogmaals geweldig
De superlatieven. Ik had het de eerste race niet door (was vooral bij dat Olav weg was) en de tweede race zei mijn huisgenoot en tevens partner geïrriteerd dat de commentatoren geen seconden hun mond houden en alles geweldig vinden.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat is het nu? Gebrek aan emoties of te veel superlatieven?
Het oordeel was door velen al geveld voor de eerste uitzending.
Die kennis heeft het voor mij ook meteen helemaal verpestquote:Op zondag 8 mei 2022 18:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
en de tweede race zei mijn huisgenoot en tevens partner geïrriteerd dat de commentatoren geen seconden hun mond houden en alles geweldig vinden.
Klopt. Maar noem eens een verslaggever of zender die zegt dat we naar saaie optocht zitten te kijken en de nabeschouwing na een kwartier afsluiten omdat er niks meer over te vertellen is?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De superlatieven. Ik had het de eerste race niet door (was vooral bij dat Olav weg was) en de tweede race zei mijn huisgenoot en tevens partner geïrriteerd dat de commentatoren geen seconden hun mond houden en alles geweldig vinden.
En sindsdien hoor ik 't ooken er is niks aan overdreven haha
Geen last van gelukkig.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De superlatieven. Ik had het de eerste race niet door (was vooral bij dat Olav weg was) en de tweede race zei mijn huisgenoot en tevens partner geïrriteerd dat de commentatoren geen seconden hun mond houden en alles geweldig vinden.
En sindsdien hoor ik 't ooken er is niks aan overdreven haha
Ik vind sky eigenlijk wel relaxedquote:Op zondag 8 mei 2022 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt. Maar noem eens een verslaggever of zender die zegt dat we naar saaie optocht zitten te kijken en de nabeschouwing na een kwartier afsluiten omdat er niks meer over te vertellen is?
Ze eten allemaal uit de zelfde ruif. Op enkele uitzonderingen na zouden ze zonder de F1 allemaal steun trekken.
Dankzij de Mercedes lobby moest Masi het veld ruimen. Zullen ze daar al spijt van hebben?quote:President FIA stuit op veel weerstand; Lewis Hamilton geeft zich niet gewonnen
MIAMI - Van een rustige inwerkperiode lijkt Mohammed Ben Sulayem, de nieuwe president van autosportfederatie FIA, niets te willen weten. De topman uit Dubai is nog geen half jaar in zijn topfunctie actief, maar stuit op veel weerstand.
Zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton staat op dit moment lijnrecht tegenover de FIA, als het gaat om het dragen van juwelen en andere sieraden. Dat is voor coureurs overigens al jaren verboden, maar de wedstrijdleiding heeft besloten om er sinds afgelopen weekeinde in Miami standaard op te controleren.
Hamilton heeft de meeste sieraden verwijderd, maar kreeg een uitzondering voor de race in Miami én de komende wedstrijd in Barcelona wat betreft zijn neuspiercing. Hij stelde echter niet van plan te zijn om het exemplaar de Grand Prix erna, in Monaco, weg te hebben gehaald. „Dan draag ik vier horloges”, grapte Hamilton. „Trouwringen zijn bijvoorbeeld nog wel toegestaan. Ze hebben het nu over veiligheid, maar was dat de voorbije zestien jaar dat ik race dan geen issue?”
De nieuwe wedstrijdleider Niels Wittich is een voorstander van het verwijderen van alle sieraden en het niet dragen van ander ondergoed dan het voorgeschreven brandwerende materiaal. Viervoudig wereldkampioen Sebastian Vettel droeg vrijdag in Miami als een ludiek protest even een onderbroek over zijn raceoverall. Ben Sulayem besloot Wittich te steunen en de druk extra op te voeren.
Ben Sulayem ligt ook in de clinch met het management van de Formule 1 (FOM), wat betreft de sprintraces van volgend jaar. De Formule 1-leiding en de tien teams zijn akkoord over zes van zulke sprintweekenden, maar Ben Sulayem eist dat de FIA daarvoor wordt betaald. Binnen de FIA zijn ook veel werknemers het oneens met de eerdere beslissing om Michael Masi zijn congé te geven als wedstrijdleider in de Formule 1. Masi werd binnen zijn team enorm gewaardeerd vanwege zijn kennis en multifunctionaliteit.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-zich-niet-gewonnen
Wat een gelul.quote:Ze hebben het nu over veiligheid, maar was dat de voorbije zestien jaar dat ik race dan geen issue?”
Wat suf zo’n parade. Zouden ze dat leuk vinden?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
19:30 Build-up / drivers parade
zullen ze weer alle coureurs bij naam naar voren roepen?
op zich vind ik het echt wel humor hoe ze dit in Amerika aanpakken. nep-water, mensen op de boten en bij elk zwembadje een zeemeermin waar de camera af en toe shots van maakt.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat suf zo’n parade. Zouden ze dat leuk vinden?
(Zie net een shot van het publiek wat allemaal verticaal filmt en dan ook echt iedereen de sukkels)
Hij won wel 3 races naast de oppermachtige Mercedes dat jaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij omdat hij Vettel versloeg wat hoger aangeschreven stond dan hij in werkelijkheid was al was het toen misschien veelbelovend maar ik zou hem ook niet in het rijtje toppers plaatsen
ik kijk Sky, prima verslag en race.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier op het forum tijdens de race zelf al. Die mensen zijn ook vakkundig belachelijk gemaakt omdat ze vrijwillig Sky luisteren, maar dat ter zijde.
Wij kijken via de Duitse sky en met name Ralph Schumacher is erg pro-Verstappen. Vind het verder prima commentaar trouwens: ter zake kundig met een grapje hier en daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
duidelijk geilen op MB en lewis.....je moest ze eens horen tijdens de vrije trainingen
en idd schreeuwen en andere teams/coureurs afkraken
Nee een trouwring wel toestaan is dom. Ik mag op mijn werk ook geen sieraden dragen. Behalve die trouwring net of je die niet kwijt kunt raken of bekneld komen te zitten. De trouwring uitzondering is omdat degene die dat soort regels verzint zijn ring niet mag afdoen van zijn vrouw.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Dat een trouwring wel mag is ook gelul.
Dat heeft vast een reden die te billijke is, alleen er komt wel een verkeerd signaal af als op zeer korte termijn de rest wel 'verboden' wordt.
Als deze veiligheidsregel al een tijdje geleden aangekondigd is dan neem ik het grotendeel terug
Off the wall theorie maar dit issue kan precies het excuus zijn om te stoppen wat Hamilton nodig heeft met als bijkomend voordeel dat hij zich weer als slachtoffer kan profileren. "I didnt want to quit but they forced me out!"quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee een trouwring wel toestaan is dom. Ik mag op mijn werk ook geen sieraden dragen. Behalve die trouwring net of je die niet kwijt kunt raken of bekneld komen te zitten. De trouwring uitzondering is omdat degene die dat soort regels verzint zijn ring niet mag afdoen van zijn vrouw.
Hamilton en Vettel moeten niet zo kinderachtig doen als je je niet aan de regels wilt houden moet je stoppen.
Helemaal mee eens. Die regels zijn er niet om te pesten, die zijn er voor de veiligheid van de coureurs en ook om degene die reddend op moeten treden te helpen om levens te redden.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee een trouwring wel toestaan is dom. Ik mag op mijn werk ook geen sieraden dragen. Behalve die trouwring net of je die niet kwijt kunt raken of bekneld komen te zitten. De trouwring uitzondering is omdat degene die dat soort regels verzint zijn ring niet mag afdoen van zijn vrouw.
Hamilton en Vettel moeten niet zo kinderachtig doen als je je niet aan de regels wilt houden moet je stoppen.
Ralfquote:Op zondag 8 mei 2022 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij kijken via de Duitse sky en met name Ralph Schumacher is erg pro-Verstappen. Vind het verder prima commentaar trouwens: ter zake kundig met een grapje hier en daar.
kuch... ferrari fuel flow.. kuch mercedes dasquote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef Nober het volgende:
Zijn ze ook zo coulant met de autoregelementen?
Dat en misschien op uitnodiging van een merk. Sluit ik ook niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gevolg van de ticketprijzen ben ik bang
Bij mensen die langere tijd getrouwd zijn , kan die soms niet eens af, omdat hun vingers wat dikker zijn geworden.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Dat heeft vast een reden die te billijke is
Jij hebt liever Samanta Steenwijk?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat hockeyballetje dat ooit een keer gratis punten heeft gehaald in 1 race zit er weer bij
Ik vind dat zo suf hè. Het zijn nog steeds meer punten in de F1 dan wij hier bij elkaar. Minardi of niet je bent geen prutser als je op die plek zit.quote:
wat een raar figuur is dat toch, die Christijan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat hockeyballetje dat ooit een keer gratis punten heeft gehaald in 1 race zit er weer bij
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijdenquote:
Belgium all over again.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijden
Same. Dit weekend leeft überhaupt niet echt bij me.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijden
Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.quote:
Zasquote:Op zondag 8 mei 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel SC gaan we deze race krijgen?
Waardeloos ja, dit had prima om 20:00 gekund.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same. Dit weekend leeft überhaupt niet echt bij me.
Waarom begint dit eigenlijk op :30?
In alles? Ik kijk liever naar het hoofd van Amberquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.
Alleen Albers vind ik wat minder. Dat ge-heb ipv heeft de hele tijd.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.
En meer interactief heb ik het idee. Beetje ala Ziggoquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ze gaan afdrijven zodadelijkquote:
Hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |