Max was de afgelopen jaren echt wel een uitzondering net zoals Senna en Schumacher ( Benetton en Ferrari in het begin ) dat warenquote:Op zondag 8 mei 2022 15:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De keren dat de WCC winnaar niet de WDC leverde zijn ook op één hand te tellen. Zeker in de recentere historie is dat echt maar een paar keer gebeurd.
Meestal zegt het winnen van de WDC niets meer dan dat je beter was dan je teamgenoot in de beste auto.
en een dosis geluk en de wedstrijdleiding telt ook wel vaak mee, Max had het WK vorig jaar bijna verloren door een hoop pech en vreemde beslissingen van de stewards.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar om het WCC te winnen heb je natuurlijk ook gewoon minimaal 1 goede coureur nodig. Met alleen een snelle betrouwbare auto, kom je er niet.
Sainz en Perez starten op het vuil. Ik denk dat Max als 2de de eerste bocht in gaat en misschien Bottas wel als 3de.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zodra de DRS open mag, maar dan is Leclerc al meer dan 5 seconden los. Sainz ertussen is wel echt een dingetje.
Ferrari is sterk in de bochten, eens. Red Bull is sterk op de rechte stukken. Het zal heel lang close blijven denk ik. Anders komt het aan op strategie en pit stops.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zodra de DRS open mag, maar dan is Leclerc al meer dan 5 seconden los. Sainz ertussen is wel echt een dingetje.
Met VER op P2 was hij voor mij de gedoodverfde favoriet voor de winst geweest, nu zie ik dat toch anders.
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:44 schreef Predator40 het volgende:
Lewis misschien in 2008 (?) maar daar had hij ook wel erg veel geluk
Tja.. ik bedoel maar...quote:Op zondag 8 mei 2022 15:47 schreef Predator40 het volgende:
bijna verloren door een hoop pech en vreemde beslissingen
Coureurs met ballen gaan het gewoon proberenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:50 schreef Nober het volgende:
Pérez brands Miami track surface “a joke” as drivers fear poor race
Formula 1 drivers have criticised the surface of the new Miami GP track, leading to Red Bull driver Sergio Pérez calling it “a joke.”
Throughout practice and qualifying drivers found that there is no grip if they stray off the rubbered-in racing line.
The consensus is that the prospect of an entertaining race will be compromised because drivers cannot move off line to attempt a pass.
https://www.autosport.com(...)-poor-race/10301107/
Saaie race incoming
Wat een Amerikaanse reactiequote:Op zondag 8 mei 2022 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Coureurs met ballen gaan het gewoon proberen
Deze race wordt naar mijn inschatting echt GIGA-meesterlijk
It’s going to be wild!quote:
Bij een achterstand van 1,5 à 2 seconden: Look at that John, he is RIGHT on his TAIL, the next LAP or so he is DEFINITELY going to have a look around that Alfa Romeo F1 Team ORLEN powered by Ferrari.quote:
beetje bullshit ditquote:Op zondag 8 mei 2022 16:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bij een achterstand van 1,5 à 2 seconden: Look at that John, he is RIGHT on his TAIL, the next LAP or so he is DEFINITELY going to have a look around that Alfa Romeo F1 Team ORLEN powered by Ferrari.
Ik heb genoeg Amerikaanse sportuitzendingen gezien om te weten dat álles gehypet moet worden en tot in den treure íedere denkbare sponsornaam genoemd moet worden.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beetje bullshit dit
ze zijn indycar/nashcar gewend met veel meer actie/crashes op de baan dan F1............
ach ja.....dat commentaar van Viaplay word je ook niet echt vrolijk van,wat een retesaaie bedoeling is dat zeg.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg Amerikaanse sportuitzendingen gezien om te weten dat álles gehypet moet worden en tot in den treure íedere denkbare sponsornaam genoemd moet worden.
In Murica willen ze crashes zienquote:Op zondag 8 mei 2022 13:50 schreef Nober het volgende:
Pérez brands Miami track surface “a joke” as drivers fear poor race
Formula 1 drivers have criticised the surface of the new Miami GP track, leading to Red Bull driver Sergio Pérez calling it “a joke.”
Throughout practice and qualifying drivers found that there is no grip if they stray off the rubbered-in racing line.
The consensus is that the prospect of an entertaining race will be compromised because drivers cannot move off line to attempt a pass.
https://www.autosport.com(...)-poor-race/10301107/
Saaie race incoming
Dat gaat wel lukken met de huidige coureursquote:
Vergeet Estebam en Botsas niet!quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken met de huidige coureurs
Latifi
Zeens/Sainz
Schumacher
Zhou/Tjuhau/Djooh/Yo
Ok, geen directe quote dus vanuit RB gelederen, maar een geruchtenstroom vanuit keyboard warriors, in Max z'n eigen woorden.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/en(...)-toro-rosso-rumours/
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet autootje rijden, begrijpelijk wel
Daarom ook veel buitenlanders in de IndyCar.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet autootje rijden, begrijpelijk wel
Gewoon commentaar zonder gehype. Heerlijk. ViaPlay bevalt me prima.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ach ja.....dat commentaar van Viaplay word je ook niet echt vrolijk van,wat een retesaaie bedoeling is dat zeg.
zo is er altijd overal wel wat.
de gasten van Sky zijn ook niet alles
Alleen iets minder ultra mag wel.quote:
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.quote:
Overdreven geschreeuw als er niets aan de hand is.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.
duidelijk geilen op MB en lewis.....je moest ze eens horen tijdens de vrije trainingenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.
Hmmm, is me nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw als er niets aan de hand is.
Ben ik niet met je eens. Ik vind met name Button en Brundle erg objectief.quote:
dat kan natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind met name Button en Brundle erg objectief.
Absoluut. Brundle heeft geen voorkeuren, als iemand een fout maakt benoemt hij dat, bij iedereen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Don't know. Ken niet alle namen. En het zijn Engelsen. Wiedes dat ze Russell en Norris hoog hebben zitten. Heb ik geen moeite mee.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk
wie waren de verslaggevers tijdens de VT's ?
Crofty en die ander hebben er handje van Hamilton te gaan volgen als die totaal niet in het stuk voorkomt en excuses te zoeken waarom het niet gaat en hij niet bij de voorsten zit, kan me niet voorstellen dat dat niet opvalt, de zuurheid dat er geen brit mee doet vooraan druipt er vanaf....quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |