Dat gaat wel lukken met de huidige coureursquote:
Vergeet Estebam en Botsas niet!quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken met de huidige coureurs
Latifi
Zeens/Sainz
Schumacher
Zhou/Tjuhau/Djooh/Yo
Ok, geen directe quote dus vanuit RB gelederen, maar een geruchtenstroom vanuit keyboard warriors, in Max z'n eigen woorden.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/en(...)-toro-rosso-rumours/
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet autootje rijden, begrijpelijk wel
Daarom ook veel buitenlanders in de IndyCar.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen niet autootje rijden, begrijpelijk wel
Gewoon commentaar zonder gehype. Heerlijk. ViaPlay bevalt me prima.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ach ja.....dat commentaar van Viaplay word je ook niet echt vrolijk van,wat een retesaaie bedoeling is dat zeg.
zo is er altijd overal wel wat.
de gasten van Sky zijn ook niet alles
Alleen iets minder ultra mag wel.quote:
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.quote:
Overdreven geschreeuw als er niets aan de hand is.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.
duidelijk geilen op MB en lewis.....je moest ze eens horen tijdens de vrije trainingenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is daar niet goed aan, precies? Ter zake kundig, ze missen niks en regelmatig goede, Engelse humor.
Hmmm, is me nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw als er niets aan de hand is.
Ben ik niet met je eens. Ik vind met name Button en Brundle erg objectief.quote:
dat kan natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind met name Button en Brundle erg objectief.
Absoluut. Brundle heeft geen voorkeuren, als iemand een fout maakt benoemt hij dat, bij iedereen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Don't know. Ken niet alle namen. En het zijn Engelsen. Wiedes dat ze Russell en Norris hoog hebben zitten. Heb ik geen moeite mee.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk
wie waren de verslaggevers tijdens de VT's ?
Crofty en die ander hebben er handje van Hamilton te gaan volgen als die totaal niet in het stuk voorkomt en excuses te zoeken waarom het niet gaat en hij niet bij de voorsten zit, kan me niet voorstellen dat dat niet opvalt, de zuurheid dat er geen brit mee doet vooraan druipt er vanaf....quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
David Croft heeft niet zoveel te volgen, want die zit nooit in de commentaarbox. En dan zou het er 1 zijn van hoeveel? 6 of 7 die ze hebben?quote:
Zo. Dit geeft wel duidelijk aan waarom beide Ferrari coureurs zo bang zijn voor de hoge snelheid van de redbulls. Ik heb er zin anquote:
Totale onzin. En daarnaast, ze hadden een punt. Dat het mogelijk in het voordeel van Max was, is daarin niet relevant.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:38 schreef Nattekat het volgende:
Ah ja, Sky. Het platform waar de commentators een hele race hebben verpest met hun gezeik over het gebrek aan drs
misschien had de FIA die regel dan ook ff snel moeten aanpassen.....moet niet gekker worden allemaalquote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Totale onzin. En daarnaast, ze hadden een punt. Dat het mogelijk in het voordeel van Max was, is daarin niet relevant.
Nee, dat is precies wat er gebeurd is en waar ik op meerdere plekken door vele mensen klachten over heb gelezen. We hadden een prima race, maar Sky kon alleen maar janken dat Hamilton vast zat.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Totale onzin. En daarnaast, ze hadden een punt. Dat het mogelijk in het voordeel van Max was, is daarin niet relevant.
Misschien dat de reden is dat mensen emotie missen bij ViaPlay, want ik vind dat ze aardig enthousiast worden als er iets gebeurt.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, is me nog nooit opgevallen.
Max moet er meteen bovenop zitten in ronde 1quote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zo. Dit geeft wel duidelijk aan waarom beide Ferrari coureurs zo bang zijn voor de hoge snelheid van de redbulls. Ik heb er zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |