Off the wall theorie maar dit issue kan precies het excuus zijn om te stoppen wat Hamilton nodig heeft met als bijkomend voordeel dat hij zich weer als slachtoffer kan profileren. "I didnt want to quit but they forced me out!"quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee een trouwring wel toestaan is dom. Ik mag op mijn werk ook geen sieraden dragen. Behalve die trouwring net of je die niet kwijt kunt raken of bekneld komen te zitten. De trouwring uitzondering is omdat degene die dat soort regels verzint zijn ring niet mag afdoen van zijn vrouw.
Hamilton en Vettel moeten niet zo kinderachtig doen als je je niet aan de regels wilt houden moet je stoppen.
Helemaal mee eens. Die regels zijn er niet om te pesten, die zijn er voor de veiligheid van de coureurs en ook om degene die reddend op moeten treden te helpen om levens te redden.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee een trouwring wel toestaan is dom. Ik mag op mijn werk ook geen sieraden dragen. Behalve die trouwring net of je die niet kwijt kunt raken of bekneld komen te zitten. De trouwring uitzondering is omdat degene die dat soort regels verzint zijn ring niet mag afdoen van zijn vrouw.
Hamilton en Vettel moeten niet zo kinderachtig doen als je je niet aan de regels wilt houden moet je stoppen.
Ralfquote:Op zondag 8 mei 2022 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij kijken via de Duitse sky en met name Ralph Schumacher is erg pro-Verstappen. Vind het verder prima commentaar trouwens: ter zake kundig met een grapje hier en daar.
kuch... ferrari fuel flow.. kuch mercedes dasquote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef Nober het volgende:
Zijn ze ook zo coulant met de autoregelementen?
Dat en misschien op uitnodiging van een merk. Sluit ik ook niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gevolg van de ticketprijzen ben ik bang
Bij mensen die langere tijd getrouwd zijn , kan die soms niet eens af, omdat hun vingers wat dikker zijn geworden.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Dat heeft vast een reden die te billijke is
Jij hebt liever Samanta Steenwijk?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat hockeyballetje dat ooit een keer gratis punten heeft gehaald in 1 race zit er weer bij
Ik vind dat zo suf hè. Het zijn nog steeds meer punten in de F1 dan wij hier bij elkaar. Minardi of niet je bent geen prutser als je op die plek zit.quote:
wat een raar figuur is dat toch, die Christijan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat hockeyballetje dat ooit een keer gratis punten heeft gehaald in 1 race zit er weer bij
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijdenquote:
Belgium all over again.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijden
Same. Dit weekend leeft überhaupt niet echt bij me.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |