Jij hebt liever Samanta Steenwijk?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat hockeyballetje dat ooit een keer gratis punten heeft gehaald in 1 race zit er weer bij
Ik vind dat zo suf hè. Het zijn nog steeds meer punten in de F1 dan wij hier bij elkaar. Minardi of niet je bent geen prutser als je op die plek zit.quote:
wat een raar figuur is dat toch, die Christijan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Oh dat hockeyballetje dat ooit een keer gratis punten heeft gehaald in 1 race zit er weer bij
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijdenquote:
Belgium all over again.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijden
Same. Dit weekend leeft überhaupt niet echt bij me.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat we nog een GP gaan rijden
Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.quote:
Zasquote:Op zondag 8 mei 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel SC gaan we deze race krijgen?
Waardeloos ja, dit had prima om 20:00 gekund.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same. Dit weekend leeft überhaupt niet echt bij me.
Waarom begint dit eigenlijk op :30?
In alles? Ik kijk liever naar het hoofd van Amberquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.
Alleen Albers vind ik wat minder. Dat ge-heb ipv heeft de hele tijd.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.
En meer interactief heb ik het idee. Beetje ala Ziggoquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ze gaan afdrijven zodadelijkquote:
Hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |