SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Heb je wel iets anders in huis?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had voor morgenochtend chocoladebroodjes gehaald bij AH To go maar die die zijn natuurlijk nu al op.
Als de mate waarin hij een eikel is lineair is aan hoe lang hij een moeilijke tijd achter de rug heeft gok ik dat hij heel zijn leven al trubbels heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit zichzelf gewoon in de weg. Heeft een moeilijke tijd achter de rug. En hij is gewoon een eikel.
Voor zover ik CL ken gok ik dat ze morgen zo rond een uur of 10:00 gewoon weer bij de super staat om net de laatste chocoladebroodjes van de eerste lichting mee te snaaien.quote:
Maar dan moet ze zonder chocolade gegeten te hebben naar buiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor zover ik CL ken gok ik dat ze morgen zo rond een uur of 10:00 gewoon weer bij de super staat om net de laatste chocoladebroodjes van de eerste lichting mee te snaaien.
Life's a bitch.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan moet ze zonder chocolade gegeten te hebben naar buiten.
Hagelslag.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan moet ze zonder chocolade gegeten te hebben naar buiten.
Dat beest denkt:"Dat zijn ingewikkelde garnalen broer, wat is deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:28 schreef Recce het volgende:
Mijn kat snapt kroepoek niet. Het ruikt goed, maar de structuur is ingewikkeld kennelijk.
Ja. Ze heeft wel net zo lang aan het stukje kroepoek gelikt tot het zacht werd. Nu hoeft ze het niet meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat beest denkt:"Dat zijn ingewikkelde garnalen broer, wat is deze?"
Eigenlijk komt je hele verhaal neer op het feit dat je kat, een kat is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft wel net zo lang aan het stukje kroepoek gelikt tot het zacht werd. Nu hoeft ze het niet meer.Wat nu wel nodig is, is uit de kraan in de badkamer drinken. Daarbij moet ik haar eerst op de wasmachine zetten, waarna ze op de wastafel springt en over het randje naar de andere kant van de wastafel loopt om daarna uit de kraan te drinken. Ze kan ook vanaf de wasmachine wel bij de kraan, maar dat is te makkelijk.
Ja, dat is de samenvatting wel inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk komt je hele verhaal neer op het feit dat je kat, een kat is.![]()
Katten.![]()
Verwende kutbeestenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk komt je hele verhaal neer op het feit dat je kat, een kat is.![]()
Katten.![]()
Ik zeg altijd: je kan katten niks aanleren, maar je kan ze wel verpesten. Zoals dat beest op de wasmachine zetten. Of op het aanrecht om uit de kraan te drinken, of whatever prinsessengedrag waar je één keer in mee gaat omdat het zo schattig is en je vervolgens 15 jaar tot veroordeeld bent totdat dat beest de pijp uitgaat en je een maand later begint aan het verpesten van je volgende kat, waarbij je je voorgenomen hebt dat je déze wel echt op gaat voeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is de samenvatting wel inderdaad.
Toch?quote:
Vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: je kan katten niks aanleren, maar je kan ze wel verpesten. Zoals dat beest op de wasmachine zetten. Of op het aanrecht om uit de kraan te drinken, of whatever prinsessengedrag waar je één keer in mee gaat omdat het zo schattig is en je vervolgens 15 jaar tot veroordeeld bent totdat dat beest de pijp uitgaat en je een maand later begint aan het verpesten van je volgende kat, waarbij je je voorgenomen hebt dat je déze wel echt op gaat voeden.
Het is maar goed dat die beesten geen pindakaas lusten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad.Eén keer je bakje yoghurt laten uitlikken en je kan nooit meer normaal eten omdat er een kat naast je zit te knorren van de voorpret.
Ja, nee, totdat je eens een keertje speciaal wat yoghurt in een bakje voor dat beest doet, dát lusten ze dan weer niet. Het moet uit jķúw bakje komen. Liefst terwijl je er zelf nog niet mee klaar bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad.Eén keer je bakje yoghurt laten uitlikken en je kan nooit meer normaal eten omdat er een kat naast je zit te knorren van de voorpret.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die beesten geen pindakaas lusten.
Ja, of je kat vindt een bepaald soort voer heel lekker, tot je er een grote zak van koopt. Dan is het opeens geen eten meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, nee, totdat je eens een keertje speciaal wat yoghurt in een bakje voor dat beest doet, dát lusten ze dan weer niet. Het moet uit jķúw bakje komen. Liefst terwijl je er zelf nog niet mee klaar bent.
Echt, serieus, ik bedoel, wij mannen klagen graag over vrouwen. Maar godverdomme, voor elke vent die ooit een kat heeft gehad is dat toch peanuts? #amirite?
Ze doen het niet eens uit wraak, racune of een drive om ons dwars te zitten. Ze doen het omdat ze nou eenmaal zo zíjn, and that's why we love them!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of je kat vindt een bepaald soort voer heel lekker, tot je er een grote zak van koopt. Dan is het opeens geen eten meer.![]()
Je hebt helemaal gelijk.Ik ga maar slapen, anders kotst de kat uit wraak op een moeilijke plek als ik te laat opsta.
Neuh.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]das niet fijn.Wil je het hier kwijt?
nou ja kennis is er niet maar een luisterend oor altijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh.
En tenzij je mijlen diep in het konijnenhol van genderideologie wilt duiken (kan ik je niet aanraden) heeft het ook niet zoveel zin.
Liefquote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kennis is er niet maar een luisterend oor altijd.![]()
wat ga je vandaag doen?
voor aankomend bikiniseizoen?:Pquote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief![]()
Zo eerst sporten, dan lunchen bij de schoonfam en daarna nog geen idee.
Jaquote:
een leven zonder snacks is geen levenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik netjes 6 keer per week ga sporten en de wijntjes en borrelhapjes laat staan krijg ik er nog wel een kilootje per week af.
T is maar voor even.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een leven zonder snacks is geen leven
Maar de Thai pretenderen volgens mij niet dat er niet zoiets bestaat als biologisch geslacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:46 schreef bitterbal het volgende:
K heb trouwens het idee dat de minder conservatieve thai niet zoveel om genders geeft. Hier zie je veel thai die zie zich gewoon kleden met wat ze leuk vinden en heb niet het idee dag ze belachelijk worden gemaakt. Heb ook welles gelezen dat er in het boeddhisme iets van 14 genders zijn
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 05:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar de Thai pretenderen volgens mij niet dat er niet zoiets bestaat als biologisch geslacht.
nou dat ze zeg maar wel erkennen dat transvrouwen (kathoeys volgens mij) niet hetzelfde zijn als biologische vrouwen.quote:
Oh dat zou wel kunnen ja denk ik maar heb niet het idee dat ze het erg belangrijk vinden wat iemands geslacht is of hoe ze zich presenteren. Geloof in Nederland word er veel meer over geoordeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou dat ze zeg maar wel erkennen dat transvrouwen (kathoeys volgens mij) niet hetzelfde zijn als biologische vrouwen.
Zou kunnen. Ze staan iig bekend om in transvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zou wel kunnen ja denk ik maar heb niet het idee dat ze het erg belangrijk vinden wat iemands geslacht is of hoe ze zich presenteren. Geloof in Nederland word er veel meer over geoordeeld
K denk wel dat dat het is ja. Men denkt wel altijd dat Nederland zo tolerant is maa heb wel het idee da dat allemaal flink tegenvaltquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ze staan iig bekend om in transvriendelijkheid.
In Nederland merk ik er zelf weinig van. Maar misschien heb ik gewoon geluk dat ik niet opval.
wel gelijk lekker vroeg om te gaan wandelenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff buurman staat met zijn vervelende Duitse basstem op het balkon te kwaken.
Geef hem bierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff buurman staat met zijn vervelende Duitse basstem op het balkon te kwaken.
Ontbijt is pas om acht uur, dus dat schiet niet opquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel gelijk lekker vroeg om te gaan wandelen
hmm nee iddquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontbijt is pas om acht uur, dus dat schiet niet op
Je moet ook je winterjas en handschoenen aantrekken. Dan komt de zonquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:49 schreef bitterbal het volgende:
leek net alsof het nmisschien wel droog zou worden en wat zon.Dus ik bikini aan maar nu komen er toch weer donkere wolken
heb ik niet bij mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook je winterjas en handschoenen aantrekken. Dan komt de zon
En ski’squote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet bij mij![]()
neemik de volgende keer mee
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:52 schreef bitterbal het volgende:
Waterkoker
dekentje
winterjas
handschoenen
muts
Ik vind twee meter wel heel optimistisch voor Thailandquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat er ineens een twee meter lange vogel bij ballie’s huisje staat
Vinden we toch welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vinden jullie hier vast allemaal weer raar
In Thailand mag je gewoon een twee meter lange blauwe vogel zijn als je je zo voeltquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind twee meter wel heel optimistisch voor Thailand
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vinden jullie hier vast allemaal weer raar
Ik vind het al knap als mensen er mee kunnen fietsen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga zo met de scooter weg
soms zie ik mensen rijde met eenplu. Vind ik niet zo slim:P
Ik vind het sowieso ondingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als mensen er mee kunnen fietsen.
Hier doen ze echt alles op de scooterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als mensen er mee kunnen fietsen.
Lekker handrembochtjes en wheelies poppenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier doen ze echt alles op de scooter
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik neem er wel een mee als het gaat regenen.
Anders wordt mijn haar frizzy
Mijn haar zit hier altijd perfect vanwege de luchtvochtigheid. In nl. pluist het altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik neem er wel een mee als het gaat regenen.
Anders wordt mijn haar frizzy
Wat is dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Kindje vraagt om heisse KabaDat kreeg ik vroeger ook
Heb je ook n weegschaal meegenomen ?quote:
best raar eigenlijk, in nl is het gemiddeld hoger de luchtvochtigheid, pluizen verwacht je bij droge lucht lijkt mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Mijn haar zit hier altijd perfect vanwege de luchtvochtigheid. In nl. pluist het altijd
Ballie is dan ook raarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
best raar eigenlijk, in nl is het gemiddeld hoger de luchtvochtigheid, pluizen verwacht je bij droge lucht lijkt mij
Dat is correctquote:
Vast ergens een weegbrug.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook n weegschaal meegenomen ?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dinsdag gaan we richting de 30 graden hier.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook n weegschaal meegenomen ?
Portemonnee is ook schoon nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar beneden te gaan voor wasje 2
Witwassen...quote:
Heb je mijn prepperspack gekopieerd?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen komt de laatste meuk voor mn rugzak
volgens mij kan ik een zombie apocalyps aan daarna
Klinkt goed! Veel is goed... overnachten op de plek van bestemming is ook geen probleem. Ik ga ff die routes checken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, dat zijn er zo veel joh![]()
Luik - Luxemburg of Köln - Gerolstein - Trier bijvoorbeeld. Of een rondje Maastricht - Heerlen - Aken - Luik is ook leuk.
Bwehe. het is makkelijker dan losse kaartjes kopen.quote:
dat zou ik gewoon vliegen anders duurt het veel te lang.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bwehe. het is makkelijker dan losse kaartjes kopen.
Maar heel dat getrein is nog best lastig plannen allemaal, vooral het stuk Trondheim-Hamburg, daarna is het simpel.
Nicequote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Of Köln - Siegen - Hagen en dan richting Warburg het Sauerland door. Of het Oberes Mittelrheintal (Bonn - Bingen) langs de Loreley. (pak dan wel de Zwitserse EuroCity en boek 1e klas, hoge ramen) ook goed voor je UNESCO bucketlist.
Het mag deze keer lang duren, anders had ik natuurlijk allang een vliegticket gehad he. Was eigenlijk van plan om met de auto te gaan, maar trein is een keer wat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zou ik gewoon vliegen anders duurt het veel te lang.
Fogel is een doorgewinterde reiziger hč.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Trondheim - Oslo - Göteborg - Malmö - Kopenhagen - Hamburg dan denk ik? Lukt dat binnen 24 uur? Nou ja en ongeacht of dat binnen 24 uur lukt, aan het eind ben je dood
Ja ik ken hem een beetje, maar met treinen heeft hij nog niet zo veel ervaringquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fogel is een doorgewinterde reiziger hč.
Nachttrein Trondheim-Oslo. Oslo-G-Kopenhagen, daar overnachten en een dag of twee rondhangen, dan pas verder is het voorlopige plan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Trondheim - Oslo - Göteborg - Malmö - Kopenhagen - Hamburg dan denk ik? Lukt dat binnen 24 uur? Nou ja en ongeacht of dat binnen 24 uur lukt, aan het eind ben je dood
Daarom vraag ik ook de expert om hulp.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ken hem een beetje, maar met treinen heeft hij nog niet zo veel ervaring
Is dit een berekening om Ganymedes in een baan om de Aarde te krijgen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
25:11 is de snelste verbinding die ik kan vinden zo gauw. Deze is 25:14 met een overstap minder en overal relaxt wat speling qua tijd:
16:48 Trondheim S V
18:27 x 39 Storlien (is maar een klein stationnetje op een vgs mij grotendeels enkelsporige lijn dus alles wacht wel op elkaar)
22:57 x 00:14 Sundsvall C
8:15 x 8:40 Göteborg C
12:29 x 56 København H
14:38 x 45 Fredericia (cross)
18:02 Hamburg Hbf A
Met name op Kopenhagen - Hamburg is reserveren effectief verplicht (lees: niet vanuit de vervoerder maar daar zit altijd alles ramvol. Dat is omdat de meest logische route via Rødby - Puttgarden er een paar jaar uit ligt. Ze zijn daar een tunnel onder de Fehmarnsund aan het bouwen.
Dit is voor aankomende maandagavond gepland. Het kan ook met maar 3 overstappen maar dan ben je 30 uur onderweg. Bovendien heb je dan een hotelletje in Göteborg nodig voor een hele korte nacht:
10:18 Trondheim S V
17:08 x 18:01 Oslo S
21:45 x 05:40 Göteborg C
9:29 x 11:17 København H
16:02 Hamburg Hbf A
S / C / H betekent Centraal Station
V = Vertrek
A = Aankomst
x = overstappen
In een vliegtuig is dat ook geen probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
In de trein kun je wel even de benen strekken en een stuk op en neer lopen.
Dat is in een vliegtuig lastiger.
Maar inderdaad, 24 uur...
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
25:11 is de snelste verbinding die ik kan vinden zo gauw. Deze is 25:14 met een overstap minder en overal relaxt wat speling qua tijd:
16:48 Trondheim S V
18:27 x 39 Storlien (is maar een klein stationnetje op een vgs mij grotendeels enkelsporige lijn dus alles wacht wel op elkaar)
22:57 x 00:14 Sundsvall C
8:15 x 8:40 Göteborg C
12:29 x 56 København H
14:38 x 45 Fredericia (cross)
18:02 Hamburg Hbf A
Met name op Kopenhagen - Hamburg is reserveren effectief verplicht (lees: niet vanuit de vervoerder maar daar zit altijd alles ramvol. Dat is omdat de meest logische route via Rødby - Puttgarden er een paar jaar uit ligt. Ze zijn daar een tunnel onder de Fehmarnsund aan het bouwen.
Dit is voor aankomende maandagavond gepland. Het kan ook met maar 3 overstappen maar dan ben je 30 uur onderweg. Bovendien heb je dan een hotelletje in Göteborg nodig voor een hele korte nacht:
10:18 Trondheim S V
17:08 x 18:01 Oslo S
21:45 x 05:40 Göteborg C
9:29 x 11:17 København H
16:02 Hamburg Hbf A
S / C / H betekent Centraal Station
V = Vertrek
A = Aankomst
x = overstappen
Jij kunt gewoon doorwerkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een berekening om Ganymedes in een baan om de Aarde te krijgen?
Als er vertraging is pak je gewoon de volgende trein, boeiuh. Zelfde als met vliegtuigen, of bussenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt me behoorlijk stressen, zo'n reis. Vooral bij vertragingen.
In dat geval de Hurtigruten naar Bergen en daarvandaan over de Hardangervidda. Met die blindedarm Myrdal - Flåm erbij natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:59 schreef Fogel het volgende:
Maargoed, de snelste route is niet zo relevant (want dan vlieg ik wel weer), mogelijke en mooie routes zijn belangrijker.
OK, ik wist dat ik er "buiten Noorwegen" bij had moeten zettenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan de Hurtigruten naar Bergen en daarvandaan over de Hardangervidda. Met die blindedarm Myrdal - Flåm erbij natuurlijk.
Hoe lang doe je daarover?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kopenhagen - Hamburg is echt mokersaai behalve dat je over een paar grote bruggen gaat. Maar doordat je zelf in die trein zit zie je daar ook maar weinig van. En het is gewoon een tering eind.
Achja, bier en internet kom ik die tijd ook wel mee doorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kopenhagen - Hamburg is echt mokersaai behalve dat je over een paar grote bruggen gaat. Maar doordat je zelf in die trein zit zie je daar ook maar weinig van. En het is gewoon een tering eind.
Gangpad staat vol? Beetje zoals de NS in de spits dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat ik zei, alles zit daar ramvol, dus even de benen strekken is er niet bij. Het gangpad staat ook vol. En zulke geweldige treinen zijn het niet, zeker niet voor dat soort afstanden.
ja die route is zwaar overbelast. Langere treinen kan niet want er zijn wat perrons her en der niet lang genoeg, en dubbeldekkers hebben ze niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gangpad staat vol? Beetje zoals de NS in de spits dus?
Is alles net zo kut in eerste klas? Of hebben ze dat ook al niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die route is zwaar overbelast. Langere treinen kan niet want er zijn wat perrons her en der niet lang genoeg, en dubbeldekkers hebben ze niet.
nee dat zag er wel goed uit op zich. Misschien kun je gewoon heel je interrail 1e klas pakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is alles net zo kut in eerste klas? Of hebben ze dat ook al niet?
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
FB / De aboshop is vernieuwd en heropend (deels)
Ik ben slecht met cijfers maar zijn ze nou flink gestegen of wat kostte een abbo eerst?
Volgens mij is het omlaag gegaan? Ik dacht dat Full altijd 4 euro per maand was dus 48 per jaar. Nu 42.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben slecht met cijfers maar zijn ze nou flink gestegen of wat kostte een abbo eerst?
het was 12m FOKfull abonnement ¤ 38.40 voor 13 maanden, aldus transactie geschiedenisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Oh nou, valt nog best mee dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het was 12m FOKfull abonnement ¤ 38.40 voor 13 maanden, aldus transactie geschiedenis
Ja, dat was het idee al eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat zag er wel goed uit op zich. Misschien kun je gewoon heel je interrail 1e klas pakken
ik was er niet zo mee bezig eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ik vind de stijging ook best meevallen, ik had echt erger verwacht
ik las de aankondiging en dacht gelijk, uhoh daar gaan de prijzenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was er niet zo mee bezig eerlijk gezegd
mja, ik heb gewoon imgur, kan ik gewoon afbeeldingen enzo uploaden vanaf waar dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Denk aan direct uploaden van afbeeldingen vanuit je pc/telefoon/camera, de mogelijkheid topictitels aan te passen etc.
Dit is wel nice
heb hier nu al paarkeer problemen gehad met imgurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik heb gewoon imgur, kan ik gewoon afbeeldingen enzo uploaden vanaf waar dan ook
Veel mensen met wat hoekjes eraf daar denk ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ikraakte net met iemand aan de praat.Was het zo'n corona wappiekwam er bijna niet meer van af
"nooit" eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb hier nu al paarkeer problemen gehad met imgur
staat gewoon rechtsonderin.. nu wel gemaskeerd met "donate now" ofzoquote:en in de app op de telefoon lijkt de knop naar je eigen account ook te zijn verdwenen
Dat zijn wel nuttige dingen ja. Ik kan nooit direct vanaf mijn telefoon uploaden. Ik gebruik de camera van mijn telefoon ook bijna nooit, mede daardoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Denk aan direct uploaden van afbeeldingen vanuit je pc/telefoon/camera, de mogelijkheid topictitels aan te passen etc.
Dit is wel nice
jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen met wat hoekjes eraf daar denk ik?
oh wowquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
"nooit" eigenlijk
[..]
staat gewoon rechtsonderin.. nu wel gemaskeerd met "donate now" ofzo
Die zag je, keek naar je oortjes en die dacht, ok daar past vast een hele hoop onzin in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
maar zelfs toen ik zei dat het mij niet echt interesseerde wat hij vertelde bleef die doorgaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zag je, keek naar je oortjes en die dacht, ok daar past vast een hele hoop onzin in.
O ik dacht dat ik iets van een tientje betaalde voor een half jaar basic.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij is het omlaag gegaan? Ik dacht dat Full altijd 4 euro per maand was dus 48 per jaar. Nu 42.
Had laatst ergens een verjaardag, kwam er ook een vage gast aanzetten in een korte broek in februari en een shirtje "what doesn't kill you makes you stronger", rent bijna naar het eten zonder iets tegen iemand te zeggen, gaat iets van twee uur met een hoop geluiden zitten eten en toen hij klaar was probeerde hij iedereen uit te leggen wat er verkeerd en fout is in de wereld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
ze gebruiken ook allemaal dezelfde termen.Great reset,the world economic forum etc
hij smakte?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had laatst ergens een verjaardag, kwam er ook een vage gast aanzetten in een korte broek in februari en een shirtje "what doesn't kill you makes you stronger", rent bijna naar het eten zonder iets tegen iemand te zeggen, gaat iets van twee uur met een hoop geluiden zitten eten en toen hij klaar was probeerde hij iedereen uit te leggen wat er verkeerd en fout is in de wereld.
Vooral veel lucht kwam eruit omdat hij zo aan het schrokken was, we hadden allemaal het idee dat hij in geen week gegeten had.quote:
misschien was dat ook wel zoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel lucht kwam eruit omdat hij zo aan het schrokken was, we hadden allemaal het idee dat hij in geen week gegeten had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Was zo'n type waarvan vrouwen soms denken, ha een leuke vrijgevochten type maar dat het eigenlijk gewoon een loser is met wat gevaarlijke kantjes.quote:
Zoiets was het ook ja, vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik iets van een tientje betaalde voor een half jaar basic.
jantje, pietje, klaasje?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:02 schreef Ama het volgende:
Sowieso leuk dat de kleinste ook steeds minder bang lijkt te worden. Het is wel een heel leuk clubje zo samen. ❤️😊 Vandaag krijgen ze namen.
Helaas deel ik mijn liefde voor Star Wars niet met hem dus Darth Vader gaat hem sowieso niet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dan wordt het gargamel, Ursula en Darth vader
mag ik lachen??quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
was even vergeten dat de sleutel in het dingetje moest
sleutel, dingetje, airco?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
was even vergeten dat de sleutel in het dingetje moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja heb je ook vaak in hotels. Dat je alleen stroom hebt als de sleutel in dat ding steekt. Hier doet alleen de airco het als dat ding er in zitquote:
ahh, stop altijd random onzin kaartje erin als ik hotelkamer inkomquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb je ook vaak in hotels. Dat je alleen stroom hebt als de sleutel in dat ding steekt. Hier doet alleen de airco het als dat ding er in zit
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/gallery/yHNgKVx mijn uitzicht nu vanaf de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja hier is het slim genoeg geen kaart maat een plastic dingetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:17 schreef mschol het volgende:
a
[..]
ahh, stop altijd random onzin kaartje erin als ik hotelkamer inkom
en laat die zitten tot ik weer wegga
als ik overdag wegga, trek ik em wel even er zover uit dat de stroom uit is
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/gallery/yHNgKVx mijn uitzicht nu vanaf de bank.WieltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet lekker buiten joh frisse lucht voor die beestjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoe was het afgeopen gisteravond?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar zoals gezegd, ik kan niet rekenen.
Wauw, digitale zoom doet rare dingen met jequote:
Huh? Ik kan me niet voorstellen dat dat overal werkt. Want 9 van de 10 keer stop ik die kaart er eerst verkeerd om in en dan doet hij het net?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:17 schreef mschol het volgende:
a
[..]
ahh, stop altijd random onzin kaartje erin als ik hotelkamer inkom
en laat die zitten tot ik weer wegga
als ik overdag wegga, trek ik em wel even er zover uit dat de stroom uit is
Oeeeh mooie kleurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heb me even flink laten uitbenenMaar geen zin om stad en land af te lopen. Nu heb ik vast veel te veel van alles.
[ afbeelding ]
Lol dat is inderdaad veel te veel. En voor zoiets kleins zou ik ook echt geen primer gebruiken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heb me even flink laten uitbenenMaar geen zin om stad en land af te lopen. Nu heb ik vast veel te veel van alles.
[ afbeelding ]
Ze zijn gevoelig voor tocht. Daarom zit die deur nu ook dicht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WieltjesZet lekker buiten joh frisse lucht voor die beestjes
Ik had daar nooit zo over nagedacht, tot ik zag dat de poetsvrouw van het hotel een C&A klantenkaart er in had geduwd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me niet voorstellen dat dat overal werkt. Want 9 van de 10 keer stop ik die kaart er eerst verkeerd om in en dan doet hij het net?
Jawel hoor. AH bonuspas werkt eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me niet voorstellen dat dat overal werkt. Want 9 van de 10 keer stop ik die kaart er eerst verkeerd om in en dan doet hij het net?
Het was maar om te illustreren. Ik hoef de Pullitzer niet te winnenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, digitale zoom doet rare dingen met je
die verfmeneer zei dat dat moest. En ik weet van niks, dus jah.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is inderdaad veel te veel. En voor zoiets kleins zou ik ook echt geen primer gebruiken.
oh ja, dat ging ik doen. Hordeur ophangenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef Ama het volgende:
Maar achterdeur staat wel lekker open dus frisse lucht krijgen ze sowieso wel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had daar nooit zo over nagedacht, tot ik zag dat de poetsvrouw van het hotel een C&A klantenkaart er in had geduwd.
Die heb ik dus ook gewoon constant laten zitten
Wat grappig, nooit geweten. Ik dacht altijd dat er een chip ofzo op zat die iets activeerde, net als bij de deur. Laatst deed mijn sleutel het opeens niet meer en hebben ze hem bij de receptie weer geactiveerd voor me, dacht iets met magneten ofzo. Maar hoe kan het dan dat hij het dan niet doet als je hem er verkeerd om in doet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoor. AH bonuspas werkt eigenlijk altijd
Nou dat zal nog wel even duren hoor. Weet ook niet wanneer ik zin heb om te gaan schilderen. Soberzo wacht ik nog op wat inhoudelijkheidjes. Kan best over een paar weken worden of zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:35 schreef Fogel het volgende:
Fles heeft nu meer van die kastdingen nodig om de verf op te krijgen
in de deur werkt het soms niet nee als je hem omdraait.. in het apparaat voor de stroom maakt het niet uitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die verfmeneer dacht: oeh, geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die verfmeneer zei dat dat moest. En ik weet van niks, dus jah.
Hordeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat ging ik doen. Hordeur ophangen
Ja dat die pasjes ineens niet werken om binnen te komen gebeurd mij ook af en toe. Hoe dat komt weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig, nooit geweten. Ik dacht altijd dat er een chip ofzo op zat die iets activeerde, net als bij de deur. Laatst deed mijn sleutel het opeens niet meer en hebben ze hem bij de receptie weer geactiveerd voor me, dacht iets met magneten ofzo. Maar hoe kan het dan dat hij het dan niet doet als je hem er verkeerd om in doet?
ja ik dacht, kleine ondernemer, laat ik die wat omzet gunnen... Krijg ik vast ook beter advies en zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die verfmeneer dacht: oeh, geld.Volgende keer gewoon even naar de bouwmarkt joh.
Ga het donderdag gelijk proberen in mijn lievelingskamer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat die pasjes ineens niet werken om binnen te komen gebeurd mij ook af en toe. Hoe dat komt weet ik niet.
Albanië weer?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga het donderdag gelijk proberen in mijn lievelingskamer.
Private suite ja?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga het donderdag gelijk proberen in mijn lievelingskamer.
Hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ben 3 weken geleden iets vergeten in een restaurant dus dat ga ik even ophalen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ben 3 weken geleden iets vergeten in een restaurant dus dat ga ik even ophalen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.
Nu weer de bibbers omdat ik zo naar een high tea ga en dan heb ik helemaal geen trek
Dit is m'n leven
kijknou hoe schattig dat slaaptquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal kleintje kreeg ik net ineens op de foto.
[ afbeelding ]
Doe ik ook haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijknou hoe schattig dat slaapt![]()
zou hele dag verliefd naar ze kijken
Ahhquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Mijn eigen gemaakte woordenboekje.
INB4 US: Weet je wel dat deze kutbeesten in de 14e eeuw een derde van de werreldbevolking het leven gekost hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijknou hoe schattig dat slaapt![]()
zou hele dag verliefd naar ze kijken
zelfs us vind dit een schattige fotoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 US: Weet je wel dat deze kutbeesten in de 14e eeuw een derde van de werreldbevolking het leven gekost hebben
Kwiwi, hoeveel is 50 CHF?quote:
Ja volgens mij wel. Probeer ze nog goed zindelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slaapt die nou vlak naast zijn gerries
Waardevol en een goed excuus ook vooral.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ahhja dat kan ook waardevol zijn.
Veel plezier!
oh normaal gesproken doen ze het op een vaste plek?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Probeer ze nog goed zindelijk te krijgen.
Snuitje is schattig maar zou wel die gore staart afknippen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs us vind dit een schattige foto
Ja staart hoort bij ze toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snuitje is schattig maar zou wel die gore staart afknippen.
Bedoeling is dat ze het in het groene ding doen. Daar gooi ik nu alles steeds in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh normaal gesproken doen ze het op een vaste plek?
Ik zou de hele dag kwispelen als er een mooie vrouw langsloopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
denk als wij mensen een staart hadden gehad die niet mooier was geweest
cancelenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.
Nu weer de bibbers omdat ik zo naar een high tea ga en dan heb ik helemaal geen trek
Dit is m'n leven
Of bierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nig even doorpuffen en dan kijken of die monniken koffie hebben
oh dat valt nog best mee.quote:
wat gieten ze in je?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
K stap de bar in en het begint te gieten. Wat een timing
Moet nog rijdenquote:
Klein biertje mag wel als welverdiend hoeramomentje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nog rijden
De abdij is beroemd om z’n erwtensoep. Maar het is koffie met een stukje taart geworden
Met een sappige worst die soep?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nog rijden
De abdij is beroemd om z’n erwtensoep. Maar het is koffie met een stukje taart geworden
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein biertje mag wel als welverdiend hoeramomentje.
Ja dat waarschijnlijk weer wel natuurlijk.quote:
Nou ja niet echt linkquote:
Netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wandeling zit er nu op: 12 km. Nu even een boodschapje en tanken en dan richting huis
Ja en dan eindig je met ka.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe bestel je die daar?
"For me the juicy and succulent sausage please"
Stel je voor dat je geen dubbelzijdig plakband, geel LEGO blokje of een nagelschaartje bij je hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet echt linkMaar heb het er hier vaak genoeg over gehad. Klein tasje waar alles in zit om een onverwachte nacht in een hotel keurig te kunnen overleven.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
We gaan vandaag een dansje doen als het niet teveel regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |