Gangpad staat vol? Beetje zoals de NS in de spits dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat ik zei, alles zit daar ramvol, dus even de benen strekken is er niet bij. Het gangpad staat ook vol. En zulke geweldige treinen zijn het niet, zeker niet voor dat soort afstanden.
ja die route is zwaar overbelast. Langere treinen kan niet want er zijn wat perrons her en der niet lang genoeg, en dubbeldekkers hebben ze niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gangpad staat vol? Beetje zoals de NS in de spits dus?
Is alles net zo kut in eerste klas? Of hebben ze dat ook al niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die route is zwaar overbelast. Langere treinen kan niet want er zijn wat perrons her en der niet lang genoeg, en dubbeldekkers hebben ze niet.
nee dat zag er wel goed uit op zich. Misschien kun je gewoon heel je interrail 1e klas pakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is alles net zo kut in eerste klas? Of hebben ze dat ook al niet?
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
FB / De aboshop is vernieuwd en heropend (deels)
Ik ben slecht met cijfers maar zijn ze nou flink gestegen of wat kostte een abbo eerst?
Volgens mij is het omlaag gegaan? Ik dacht dat Full altijd 4 euro per maand was dus 48 per jaar. Nu 42.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben slecht met cijfers maar zijn ze nou flink gestegen of wat kostte een abbo eerst?
het was 12m FOKfull abonnement ¤ 38.40 voor 13 maanden, aldus transactie geschiedenisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Oh nou, valt nog best mee dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het was 12m FOKfull abonnement ¤ 38.40 voor 13 maanden, aldus transactie geschiedenis
Ja, dat was het idee al eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat zag er wel goed uit op zich. Misschien kun je gewoon heel je interrail 1e klas pakken
ik was er niet zo mee bezig eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ik vind de stijging ook best meevallen, ik had echt erger verwacht
ik las de aankondiging en dacht gelijk, uhoh daar gaan de prijzenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was er niet zo mee bezig eerlijk gezegd
mja, ik heb gewoon imgur, kan ik gewoon afbeeldingen enzo uploaden vanaf waar dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Denk aan direct uploaden van afbeeldingen vanuit je pc/telefoon/camera, de mogelijkheid topictitels aan te passen etc.
Dit is wel nice
heb hier nu al paarkeer problemen gehad met imgurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik heb gewoon imgur, kan ik gewoon afbeeldingen enzo uploaden vanaf waar dan ook
Veel mensen met wat hoekjes eraf daar denk ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ikraakte net met iemand aan de praat.Was het zo'n corona wappiekwam er bijna niet meer van af
"nooit" eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb hier nu al paarkeer problemen gehad met imgur
staat gewoon rechtsonderin.. nu wel gemaskeerd met "donate now" ofzoquote:en in de app op de telefoon lijkt de knop naar je eigen account ook te zijn verdwenen
Dat zijn wel nuttige dingen ja. Ik kan nooit direct vanaf mijn telefoon uploaden. Ik gebruik de camera van mijn telefoon ook bijna nooit, mede daardoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Denk aan direct uploaden van afbeeldingen vanuit je pc/telefoon/camera, de mogelijkheid topictitels aan te passen etc.
Dit is wel nice
jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen met wat hoekjes eraf daar denk ik?
oh wowquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
"nooit" eigenlijk
[..]
staat gewoon rechtsonderin.. nu wel gemaskeerd met "donate now" ofzo
Die zag je, keek naar je oortjes en die dacht, ok daar past vast een hele hoop onzin in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
maar zelfs toen ik zei dat het mij niet echt interesseerde wat hij vertelde bleef die doorgaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zag je, keek naar je oortjes en die dacht, ok daar past vast een hele hoop onzin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |